• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین مکان ها برای مسافرت در ماه ژوئیه

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۴/۲۴   تعداد بازدید : 6540   گروه مطلب : ایده های سفر


بهترین مکان ها برای مسافرت در ماه ژوئیه

بسیاری از افراد در تمام طول سال مشغول برنامه ریزی برای تعطیلات تابستانی هستند. اما بسیاری دیگر نیز هر آخر هفته هوس مسافرت رفتن می کنند. در این مطلب، صرف نظر از اینکه چگونه برای سفر خود برنامه ریزی کنید، لیستی فوق العاده از مقاصد دور و نزدیک را برای شما آماده کرده ایم که با سفر به آنها می توانید نهایت لذت را از تعطیلات خود ببرید. بسیاری از گردشگران بین المللی، به علت شرایط مساعد آمریکا در فصل تابستان به این کشور سفر می کنند. از جمله این شرایط مناسب می توان به آب و هوای عالی آمریکا اشاره کرد. در این فصل از شهر سیاتل گرفته تا شهرهای ساحلی فصلی میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان هستند.
پارک آسبری (Asbury park) در شهر نیوجرسی کشور آمریکا، یکی از جالب ترین مناطق گردشگری این شهر در تابستان امسال است. جالب است بدانید اولین هتل این منطقه 30 سال پیش در یک منطقه ساحلی افتتاح شد. اما پس از وقوع طوفان شن و در فاصله بین شروع به کار هتل و سرمایه گذاری دولت بر روی زیر ساخت ها، پارک آسبری به مکان گردشگری جدیدی تبدیل شد.  البته گردشگرانی که همیشه به این منطقه می آیند، از اینکه پارک آسبری دست نخورده و بکر باقی مانده احساس رضایت می کنند.
قاره اروپا یکی دیگر از مقاصد محبوب گردشگران سراسر جهان در فصل تابستان است. اگر قصد دارید با خانواده و دوستان خود به مسافرت بروید، حتماً به منطقه زیبا و رویایی توسکانی در ایتالیا سفر کنید. با سفری هوایی به این منطقه، تعطیلات خوش و به یاد ماندنی خواهید داشت. همچنین، به همراه همه اعضای خانواده می توانید در ویلاهای مجلل و لوکس این منطقه استراحت کنید. برای اینکه گشت و گذاری در شهرها داشته باشید، می توانید به کلان شهر هلسینکی سفر کنید. در طراحی زیبای خیابان ها و مناظر زیبای این شهر، خلاقیتی جوان پسندانه موج می زند.
اگر شانس زیادی برای گذراندن تعطیلات تابستانی خوب و طولانی را داشته باشید، می توانید به شهرهایی دوردست مانند توکیو یا ملبورن نیز سفر کنید. مردم این دو شهر، معمولاً در ماه ژوئیه به مکان هایی با آب و هوایی دلپذیر سفر می کنند. اما اگر می توانید با آب و هوایی مرطوب و بارانی کنار بیایید، ماه ژوئیه بهترین ماه برای لذت  بردن از خلوتی شهر و تفریحات و سرگرمی ها است. 
در نهایت، کشور برزیل یکی از مقاصدی است که نمی توان در تابستان امسال از سفر به آن صرف نظر کرد. شما می توانید از عجایب بسیار معروف طبیعی این کشور مانند آبشارهای ایگوازو نیز دیدن کنند. 
آیا هنوز هم دچار تردید هستید و نیاز به انگیزه بیشتری دارید؟ لیستی طولانی از بهترین مکان ها برای سفر در سال جاری و یا ارزان ترین شهرها برای مسافرت در ماه های مختلف سال را بررسی کنید. این لیست، حتی از تعداد سفرهایی که در آینده می خواهید بروید نیز بیشتر است.


شهر نیوپورت (Newport) در ایالت رود آیلند ( Rhode Island)
در فصل زمستان، تفریحات و سرگرمی های زیادی در سفر به شهر نیوپورت وجود دارد. اما، این شهر در فصل تابستان بسیار گرم است. علاوه بر این ها، قصرهای چند میلیون دلاری نیوپورت، مکان مناسبی برای رهایی از گرمای شدید این شهر است و برای کسانی که می خواهند اوقات خوشی را با قایق رانی و استراحت در مرغزارها سپری کنند بسیار مناسب است. اما حتی اگر نتوانید در یک قصر بزرگ و لوکس اقامت داشته باشید، مکان های زیادی وجود دارند که در آنها می توانید با شهر و فرهنگ مردم آن بیشتر آشنا شوید. همچنین با صرف هزینه ای اندک می توانید در هتل کلیف واک (Cliff walk) اقامت داشته باشید. در حالیکه، بعضی از قصرهای این شهر، مبلغ کمی را به عنوان ورودی دریافت می کنند، با اقامت در هتل کلیف واک، از تماشای حیاط زیبای پشت این هتل لذت خواهید برد. هر ساله دو جشنواره بزرگ به نام های جشنواره مردمی و جشنواره موسیقی جاز در نیوپورت برگزار می شوند. حتما به همراه خانواده در این دو جشنواره شرکت کنید و اوقات شاد و پر از هیجانی را در آنها سپری نمایید. شما می توانید‌ برای آشنایی با معماری قلعه هیل (Castle Hill inn) در هتل واقع در این قلعه اقامت داشته باشید. همچنین این هتل، این امکان را فراهم می کند که از طریق نوعی قایق بادی تفریحی به نام هینکلی (Hinckley) به جشنواره هایی بروید که در این منطقه برگزار می شوند.

شهر نیوپورت (Newport) در ایالت رود آیلند ( Rhode Island)


منطقه توسکانی (Tuscany) در کشور ایتالیا
درختان در توسکانی، در ماه ژوئیه شکوفه می زنند. هوای این منطقه در این ماه بسیار گرم است. توسکانی مکانی ایده آل برای گذراندن روزها در کنار استخر یک ویلا و یا یک هتل لوکس است  و خوشبختانه، این منطقه یکی از راحت ترین و بهترین مکان ها برای مسافران آمریکایی است مخصوصا در ماه هایی که سفر به این منطقه رایج تر می باشد. خطوط هواپیمایی امارات، که از طریق فرودگاه بین المللی جان اف کندی به شهر میلان پرواز کنند، پیشنهاداتی را به طور منظم ارائه می دهد. شما می توانید به طور مرتب با هواپیما به فلورانس سفر کنید. این شهر در حقیقت اکنون تبدیل به یک مرکز خرید شده است. پیشنهاد می کنم به محض رسیدن به این شهر، در قلعه ای به نام کاستلو دی کاسوله (castello di casole) که در املاک زیتون واقع شده است اقامت داشته باشید. در این قلعه معنای واقعی سفر و اوقات فراغت را احساس خواهید کرد. در نهایت باید گفت باغ های انگور (area's famed vineyards) این منطقه یکی از مکان هایی است که حتما باید در این سفر از آن دیدن کنید. راهنمایان محلی این تاکستان را بهترین منطقه گردشگری می دانند.

منطقه توسکانی (Tuscany) در کشور ایتالیا


شهر بادن بادن (Baden Baden) کشور در آلمان
این شهر آلمانی، به عنوان یک مرکز سلامتی شناخته شده است. اما دلایل زیاد دیگری نیز برای بازدید از آن وجود دارد. در ماه ژوئیه، جشنواره تابستانی سالیانه در سالن جشنواره این شهر برگزار می شود. در این جشنواره بسیاری از برنامه ها از جمله نمایش های خانوادگی و کنسرت پیانو اجرا می شود. شما می توانید برای اقامت در این شهر به  هتل جدید رومر (Roomer) بروید، این هتل در سمت مقابل خیابان سالن جشنواره قرار دارد. طراحی هتل رومر بر پایه هتل های طراحی شده در فرانکفورت می باشد که این طرح در سراسر کشور گسترش یافته است. هتل رومر، دارای سالنی سر پوشیده است همچنین یک استخر برای شنا کردن در آب و هوایی عالی دارد. 

شهر بادن بادن (Baden Baden) کشور در آلمان


پارک آسبری (Asbury park)  در نیوجرسی
شهر ساحلی جرسی، تقریبا به طور کامل، بعد از تخریب طوفان های شنی بازسازی شده است و در تابستان امسال، امکانات تفریحی بسیاری در آن ارائه می شود. هتل آسبری، در روز یادبود (Memorial day) افتتاح شد و بخش های دیگری مانند باغ انگور، باغ سرپوشیده و استخری با واحدهای فروش مواد غذایی در نزدیکی هتل، به آن اضافه شدند. یکی از ویژگی های قابل توجه هتل آسبری این است که به جای سفارش دادن یک قوری قهوه از کافی شاپ در هر روز ، می توانید با ارسال پیغام به کافی شاپ واقع در طبقه پایین قهوه خود را با مقدار کافئین دلخواه سفارش دهید و آن ها در عرض 5 دقیقه قهوه را برای شما حاضر می کنند. کسانی که تابستان خود را در سواحل نیوجرسی می گذارنند نگرانی نداشته باشند، تفریحات ساحلی جدیدی در تابستان امسال در پارک -آسبری ارائه می شود. 

پارک آسبری (Asbury park)  در نیوجرسی


 ولز (wales) در کشور بریتانیا 
کشور انگلستان در سال جاری به علت فعالیت های هیجان انگیزی از جمله پارک ترامپولین زیر زمینی (Underground trampoline park) و دوره کامل زیپ لاین (Zip line)، مقصدی پر از ماجراجویی های جدید و فوق العاده ای است. همچنین ولز، سرزمینی چالش برانگیز و زیبا به شمار می آید و به همین دلیل هر ساله کوهنوردان، طبیعت گردان و گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می کند. از آن جایی که، انگلستان در ماه ژوئیه میزبان جشنواره سالیانه گاور (Gower) است، در این ماه در سراسر این کشور تفریح و سرگرمی های زیادی وجود دارد که می توانید از آنها لذت ببرید. در این جشنواره، هنرمندان و بازیگران مسئولیت کلیساهای قدیمی را بر عهده دارند. در اواسط ماه ژوئیه، پایتخت ولز یعنی کاردیف میزبان جشنواره بین المللی غذا و نوشیدنی می باشد. فروشندگان محلی و کشاورزان، برای به اشتراک گذاشتن محصولات و روش کار خود، در این جشنواره شرکت می کنند که شاید این جشنواره برای شما نیز جذاب باشد.

 ولز (wales) در کشور بریتانیا


هلسینکی (Helsinki) در کشور فنلاند
شهر هیلسینکی اخیراً به عنوان آخرین مکان گردشگری که می توان حداکثر بیشتر از 5 روز در آن اقامت داشت، شناخته شده است. قیمت ها در این شهر بسیار پایین هستند، زیرا علی رغم عالی بودن آب و هوا در ماه ژوئیه، اکثر مردم شهر در تعطیلات به سر می برند. نگذارید که  این خلوتی شهر مانع اقامت طولانی مدت تابستانی شما شود. حتما قبل از رفتن به خرید، از باز بودن مغازه ها مطمئن شوید. طراحی های خیابان و ساختمان های هلسینکی بسیار عالی است. این شهر  به این علت که زادگاه معمار و طراح بزرگ آلوار آلتو (Alvar Aalto) است بسیار مشهور شده و البته باید بدانید موزه ای نیز به نام وی در هلسینکی وجود دارد که پیشنهاد می کنیم سری به آن نیز بزنید. همچنین، فروشگاه هایی که به وسیله طراحان جوان و در حال پیشرفت طراحی شده اند نمای زیبایی به شهر بخشیده اند. شرکت تولید پارچه و پوشاک ماریمکو (Marimekko) نیز در شهر هلسینکی واقع شده است.
با احداث رستوران های چالش برانگیز جدیدی که ترکیبی از غذاهایی به سبک سنتی و مدرن را ارائه می دهند، انقلاب رژیم غذایی نوردیک در این منطقه گسترش یافته است. نوردیک یک رژیم غذایی است که روی غذاهای سنتی کشورهای اسکاندیناوی تمرکز دارد.

هلسینکی (Helsinki) در کشور فنلاند


بهترین مکان ها برای مسافرت در ماه ژوئیه



توکیو (Tokyo) در  کشور ژاپن
واقعا زمان مشخصی برای سفر به توکیو وجود ندارد. اما، از آن جایی که مردم منطقه در ماه ژوئیه به خاطر گرمای بیش از حد هوا به مناطقی خنک تر سفر می کنند، در این ماه، گردشگران بیشتری به این شهر می آیند. اگر هوای مرطوب برای شما مانعی به حساب نمی آید، می توانید در ماه ژوئیه در این شهر خلوت اقامت خوبی داشته باشید. خلوت بودن شهر برای مکان شلوغی همچون توکیو یک مزیت محسوب می شود. در این زمان می توانید به راحتی در بهترین رستوران های شهر میز خود را رزرو کنید.
بهترین چیز تازه ای که در این شهر وجود دارد، بارهای مخصوص سرو ماءالشعیر است که می توانید در خلوتی شهر توکیو به آنها سری بزنید. در این بارها، می توانید انواع ماءالشعیرهای خنک را در طعم های مختلف میل کرده و اوقات خوشی را سپری کنید. همچنین، در حین میل نوشیدنی، نوازندگان برای شما قطعه های موسیقی زیبایی را بصورت زنده اجرا می کنند. 

توکیو (Tokyo) در  کشور ژاپن


سیاتل (Seattle) در واشنگتن
ممکن است مدت زمان زیادی از ایجاد دیوار آدامس (gum wall) در سیاتل نگذشته باشد اما بازدید از آن شاید برای شما جذاب باشد، البته جاذبه های گردشگری زیادی مانند بازار پیک(Pike's place)، برج سوزن فضایی (Space needle)، موزه باغ و شیشه چیهولی (Chihuly Garden and Glass) برای بازدید در فصل تابستان وجود دارند. جالب است بدانید دیوار آدامس دیواری در واشنگتن است که مردم آدامس های خود را بر روی آن می چسبانند. برج سوزن فضایی نیز برجی دیدبانی و همچنین مشهورترین نماد شهر سیاتل می باشد. در موزه موزه باغ و شیشه چیهولی نیز آثار هنرمند شیشه گر مشهور دیل چیهولی (Dale Chihuly) به نمایش گذاشته شده است.
همچنین، کافی شاپ هایی شگفت انگیز و رستوران هایی عالی در این شهر وجود دارند که از جمله آنها می توان به  بزرگ ترین کافی شاپ زنجیره ای استارباکس (starbucks) اشاره کرد.
رستوران هایی به نام لایِن هِد (lionhead) و سوی (Soi) از بهترین جاذبه هایی هستند که در کنار ساختمان کپیتال هیل capitol hill دیده می شوند. جالب است بدانید در رستوران لایِن هِد غذاهای سنتی استان سیچوان (Sichuan) چین سرو می شود و منوی غذایی رستوران سوی نیز شامل غذاهایی به سبک منطقه ایسان در تایلند است. همچنین هتل تامپسون سیاتل (Thompson seattle)، هتلی جدید و شیکی با 158 اتاق می باشد که در این شهر و درست با یک بلوک فاصله از منطقه قایق رانی افتتاح شده است. باید بدانید که رستوران بی نظیری به نام اسکات (Scout) با میزهایی 10 نفره در این منطقه وجود دارد که مدیریت آن را سرآشپز معروف جاش هندرسون (Josh Henderson) بر عهده دارد. همچنین در این سفر می بایست از  مناظر بی نظیر تنگه پوگت (Puget sound) نیز دیدن کنید.

سیاتل (Seattle) در واشنگتن


شهر هوار (Hvar) در کرواسی
به نظر می رسد که جزیره های منطقه هوار، به تناوب هر چند ماه یک بار آب و هوایی بسیار گرم دارند و در ماه ژوئیه این جزیره هوای بسیار گرمی دارد. مردم جزیره هوار، به شدت تحت تاثیر فرهنگ مردم روم و گرجستان هستند. در این منطقه، از سالن های تئاتر لوکس و قدیمی و کارخانه های تولید ماءالشعیر دیدن کرده و در سواحلی زیبا استراحت کنید. در فصل تابستان، ساکنان اروپایی را در این جزیره می بینید که سوار بر قایق های بادی هستند و در بارهای شیک این منطقه دور یکدیگر جمع شده اند و تفریح می کنند. 

شهر هوار (Hvar) در کرواسی


ملبورن (Melbourne) در استرالیا
ماه ژوئیه، دومین ماه زمستان در استرالیا است. بنابراین، آب و هوای این کشور در این ماه بسیار سرد می باشد. اما ماه ژوئیه همچنان زمان خوبی برای سفر به استرالیا است و شما می توانید با پرداخت هزینه کمی به این کشور سفر کنید. سرآشپزها از سراسر جهان به این کشور می آیند تا غذاهای رستوران های مجلل و بهترین رستوران ها را امتحان کنند. در شهر ملبورن، گالری ها و فروشگاه های زیادی وجود دارد که در نوع خود بی نظیرند.

ملبورن (Melbourne) در استرالیا


کیپ تاون (Cape town) در کشور آفریقای جنوبی
در ماه ژوئیه، پولتان در کیپ تاون ارزش بیشتری پیدا می کند چون واحد پول این شهر بسیار کم ارزش است. در این ماه، قیمت ها در این منطقه پایین می آید و شما می توانید با پرداخت هزینه کمی از تفریحات و سرگرمی های جذاب این شهر لذت ببرید. آفریقای جنوبی زمستان سردی دارد. اما، اگر بخواهید شام خود را در هوای آزاد میل کنید، فقط به یک ژاکت نازک نیاز دارید. در این ماه، اکثر مردم این منطقه در سفر هستند و در این خلوتی، احساس می کنید که همه شهر در اختیار شماست. در کیپ تاون، وقت خود را صرف غذا خوردن در بهترین رستوران های جدید، رفتن به بازار و گشت زدن در گالری های آوانت گرید (Avant-grade gallaries) کنید.

کیپ تاون (Cape town) در کشور آفریقای جنوبی


آبشار ایگوازو (Iguzau Falls) در مرز میان  برزیل و آرژانتین
اینکه چرا تابستان امسال بهترین سال برای رفتن به برزیل است، دلیل ساده ای دارد و آن این است که، آمریکایی ها از ماه ژوئن تا سپتامبر نیازی به ویزا ندارند و از پرداخت 160 دلار پول نیز معاف هستند. اکثر گردشگران، مستقیم به منطقه ریو (Rio) و یا سائو پائولو (Sao Paulo) می روند. شهر سائو پائولو دارای مناظر طبیعی خارق العاده ای است. اما نباید از تماشای آبشار ایگوازو غافل شد. این آبشار در مرز بین برزیل و آرژانتین واقع شده است. صرفنظر از اینکه این آبشار را از کدام جهت ببینید، همه مردم قبول دارند که آبشار ایگوازو حیرت انگیز است حتما  باید آن را دید. گفته است هنگامی که بانوی اول ایالات متحده، از آبشار ایگوازو بازدید کرد، اولین واکنش وی این بود که گفت: نیاگارای بیچاره. 

آبشار ایگوازو (Iguzau Falls) در مرز میان  برزیل و آرژانتین


لینک منبع: travelandleisure





نظرها

  • 0 0

    مگه دربند خودمون چشه.

  • 0 0

    تور لحظه اخری ویژه روسیه

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید