• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


قبرس هزینه اقامت، خوراک و داروی گردشگرانی که در آنجا به کرونا مبتلا شوند را می پردازد

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۹/۳/۲۱   تعداد بازدید : 4723   گروه مطلب : اخبار


هزینه اقامت، خوراک و داروی گردشگران قبرس

 قبرس قول داده است هزینه های گردشگرانی را که در هنگام بازدید از این کشور به کووید-19 مبتلا می شوند را تامین کند.
• مقامات این جزیره مدیترانه شرقی گفته اند که در صورت مثبت بودن آزمایش ویروس کرونا برای هر گردشگر، می توانند هزینه هر نوع اقامت، غذا و داروی مورد استفاده بیماران و خانواده های آن ها را بپردازند.
• بازدید کنندگان باید هزینه بازگشت به خانه خود را بپردازند.
• قبرس تاکنون تنها 17 مرگ در اثر ویروس کرونا را ثبت کرده است و قرار است از 9 ژوئن (19 خرداد) پذیرای گردشگران باشد.

هزینه اقامت، خوراک و داروی گردشگران قبرس

در آخرین اقدام برای احیای صنعت گردشگری آسیب دیده اروپا، مقامات بیان کردند هر بازدید کننده ای که تست مثبت برای این ویروس داشته باشد، هزینه های اسکان، غذا و دارویی که توسط بیماران و خانواده های آن ها استفاده می شود را می پردازند.


 تست رایگان کرونا بعد از باز گشایی مجدد جزایر مادیرا در ماه ژانویه



بازدیدکنندگان تنها باید هزینه پرواز به مقصد کشور خود و انتقال آن ها به فرودگاه را بپردازند.
این پیشنهاد در حالی صورت گرفت که قبرس برای باز کردن مرزهای خود از 9 ژوئن به روی گردشگران از مقاصد "امنی" مانند آلمان و یونان آماده می شود.

هزینه اقامت، خوراک و داروی گردشگران قبرس

همچنین یک بیمارستان برای گردشگرانی که به این ویروس مبتلا می شوند در نظر گرفته می شود، در حالی که چندین "هتل قرنطینه" برای خانواده های آن ها نیز اختصاص می یابد.
طبق گفته دانشگاه جان هاپکینز در ایالات متحده، قبرس تاکنون با مرگ 17 نفر و کمتر از 1000 مورد ابتلای تاییدشده، بدترین دوران ویروس کرونا را پشت سر گذاشته است.
بنا بر گزارش ها، ساواس پردیوس معاون وزیر گردشگری بیان کرده است که گردشگران بریتانیایی می توانند از ماه ژوئیه اجازه ورود به قبرس را داشته باشند.

هزینه اقامت، خوراک و داروی گردشگران قبرس

در جای دیگر اروپا نخست وزیر هلند، مارک روته بیان کرد که دولت وی امیدوار است هفته آینده درباره اجازه دادن به شهروندان این کشور برای گذراندن تعطیلات تابستان امسال در خارج از کشور، توضیحات بیشتری بدهد.
به گفته مایکا سالمینن، رئیس ارشد بهداشت و درمان فنلاند، از زمان بازگشایی مدارس در اواسط ماه مه، این کشور تا کنون هیچ شواهدی در مورد گسترش ویروس کرونا را مشاهده نکرده است.
در همین حال، فرانسه قرار است در این آخر هفته یک برنامه داوطلبانه ردیابی و جلوگیری از گسترش ویروس را پس از تصویب آن توسط قانونگذاران، ارائه کند.

هزینه اقامت، خوراک و داروی گردشگران قبرس


منبع: insider 





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید