• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


13 ترفند ساده برای خوشمزه تر کردن نودل رامن

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۵/۱۹   تعداد بازدید : 274116   گروه مطلب : غذاهای ملل

نودِل رامِن فوری به دلیل قیمت پایین، طعم لذیذ، کالری بالا و روش تهیه سریع و آسان، مصرف بسیار بالایی دارد. اما این نودِل ها فاقد سبزیجات مغذی هستند و علاوه بر این، خوردن مداوم نودِلی که به روشی تکراری تهیه شده است، خسته کننده خواهد بود. در ادامه با یادگیری چند روش ساده می توانید نودِل خوشمزه تری تهیه کنید. 
رامِن کَچو پِپِه

رامِن کَچو پِپِه

پاستا یکی از غذاهایی است که ساده ترین روش پخت را دارد و درست کردن آن طبق دستوری که در اینجا گفته شده بسیار آسان تر است. موادی که برای تهیه این غذا احتیاج دارید شامل مقداری پنیر پارمِزان، کره، روغن زیتون، یک مشت قارچ و نودِل رامِن فوری ساده بدون طعم است. دستور تهیه را می توانید اینجا ببینید.


سالاد رامِن 

سالاد رامِن

در تهیه این سالاد از رامِن خرد شده استفاده می شود و این نودِل حتی به پخت هم نیاز ندارد! تنها کاری که باید بکنید این است که سالاد مورد علاقه تان را تهیه و به جای خرده نان، به آن رامِن خرد شده اضافه کنید. همچنین می توانید یک سالاد آسیایی با هویج خرد شده، کلم رنده شده و نخود فرنگی تهیه کرده و سپس رامِن و یک چاشنی آسیایی که می تواند سس سویا و روغن کنجد باشد را به سالاد اضافه کنید. برای تزئین آن نیز می توان از خلال بادام استفاده کرد.


رامِن چیلی

رامِن چیلی

چیلی یکی از لذیذترین غذاهای این کره خاکی است و خوشبختانه تهیه آن به روشی که در اینجا گفته شده بسیار راحت است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نودِل را به روش معمول و بدون استفاده از پودر طعم دهنده آماده کنید. نودِل را آبکش کنید و کنار بگذارید تا آب اضافی آن کاملاً خارج شود. حالا یک کنسرو چیلی آماده را گرم کنید و با نودِل رامِن آماده شده مخلوط کنید. برای لذیذتر شدن این غذا می توانید به آن مقداری پنیر رنده شده، پیاز خرد شده و فلفل هالِپینو اضافه کنید.


سوپ نودِل رامِن

سوپ نودِل رامِن

مشکلات بسیار زیادی از جمله افسردگی زمستانی و سردرد و حالت تهوع شدید با خوردن یک کاسه سوپ لذیذ جوجه با نودِل بهبود پیدا می کند. روش تهیه این سوپ بسیار ساده است. پس از گرم کردن سوپ، نودِل را اضافه کنید و اجازه دهید تا به طور کامل بپزد. 


خاگینه رامِن مخصوص صبحانه

خاگینه رامِن مخصوص صبحانه

فکر می کنید نودِل رامِن فوری برای صبحانه مناسب نیست؟ وقت آن رسیده که اُملِت تخم مرغ و ژامبون را تغییر دهید و یک خاگینه لذیذ با نودِل رامِن تهیه کنید. برای این کار ابتدا نودِل را به روش معمول بپزید و سپس آبکش کنید تا آب اضافی آن کاملاً خارج شود. سپس آنرا داخل ماهیتابه بریزید و تخم مرغ را اضافه کرده و مخلوط را هم بزنید. برای تزئین از ژامبون و پنیر استفاده کنید. به این ترتیب غذای شما آماده است، البته اگر اهل ماجراجویی هستید، می توانید با نودِل رامِن یکی از غذاهای لذیذ ایتالیایی به نام فریتاتا را نیز تهیه کنید.


رامِن با پنیر چِدار و بروکلی

رامِن با پنیر چِدار و بروکلی

اگر رایسِ رونی (مخلوطی از برنج، پاستا و ادویه جات گوناگون) پنیر چدار و بروکلی را با نودِل رامِن مخلوط کنید چه چیزی به دست می آید؟ خوشمزه ترین نودِل پنیری که در طول زندگیتان خورده اید! برای تهیه این غذای بسیار ساده ابتدا باید نودِل رامِن را بپزید و سپس آن را با دو بسته رایسِ رونی طعم دار مخلوط کنید و اجازه بدهید که این مخلوط به شکل یک سس غلیظ دربیاید و سپس به آن گلچه های بروکلی بخار پز شده و کمی فلفل سیاه اضافه کنید.


13 ترفند ساده برای خوشمزه تر کردن نودل رامن



رامِن سرخ شده به روش چینی

رامِن سرخ شده به روش چینی

تهیه غذا از رستوران چینی عالی است، اما اگر از نظر مالی محدودیت هایی داشته باشید، خرید غذا از رستوران برایتان گران تمام می شود. بنابراین می توانید خودتان این غذا را البته به صورت سالم تر و با استفاده از نودِل پخته و سبزیجات تفت داده شده از جمله بروکلی، فلفل دلمه ای و هویج تهیه کنید. همه این مواد را با هم مخلوط کنید و روی آن سس سویا بریزید. برای اینکه طعم این غذا به مزه غذای رستوران نزدیکتر شود، می توانید به آن نخود فرنگی و تکه های خاگینه اضافه کنید.


مَک اَند چیز رامِن 

مَک اَند چیز رامِن

مَک اَند چیز (ماکارونی و پنیر) فوری ندارید؟ مشکلی نیست. نودِل رامِن را با روش معمول بپزید سپس به آن نصف قاشق چای خوری کره و چند برش پنیر آمریکایی یا پنیر رنده شده مورد علاقه خودتان را اضافه کنید. مخلوط را تا حدی که پنیرها آب شوند گرم کنید و هم بزنید و به سرآشپز درونتان اجازه بدهید تا خلاقیتش را به کار گیرد و با مواد مختلف از جمله ژامبون و پیاز کوهی غذا را تزئین کند.


رامِن با تخم مرغ نیم پز و سبزیجات

رامِن با تخم مرغ نیم پز و سبزیجات

اگر به آشپزی علاقمندید می توانید با نودِل رامِن فوری، در آشپزخانه هیجان به پا کنید. این غذای اشتها برانگیز به همراه کوکتل میموسا (نوعی نوشیدنی با آب مرکبات از جمله پرتقال) برای برانچ (وعده ای به جای صبحانه و ناهار) بسیار مناسب است. به منظور تهیه این غذا ابتدا باید نودِل فوری با طعم جوجه را آماده کنید و سپس قارچ و سبزیجاتی مثل اسفناج و چغندر برگی را تفت داده و به آن اضافه کنید و روی این مخلوط یک تخم مرغ نیم پز قرار دهید. از پودر فلفل سیاه تازه و سس تند آسیایی سریراچا نیز می توانید به عنوان چاشنی برای تندتر کردن غذا استفاده کنید.


رامِن پَد تای

رامِن پَد تای

دستور تهیه این غذا کاملاً متفاوت با سایر غذاها می باشد. نودِل را طبق دستور روی پاکت و با استفاده از پودر طعم دهنده آماده کنید. سپس یک ملاقه کره بادام زمینی به سبک پَد تای به نودِل ها اضافه کنید و آن را به کاسه دیگری منتقل نمایید. سپس آن را با مقدار زیادی سبزیجات آسیایی مختلف مخلوط کرده و روی آن کنجد بپاشید. غذای لذیذ شما آماده است.


در استفاده از ادویه ها خلاقیت به خرج دهید

در استفاده از ادویه ها خلاقیت به خرج دهید

نودِل رامِن غذای ساده ای است و می توانید با خلاقیت خودتان و بدون نیاز به خرید مواد اولیه گران قیمت آن را تغییر دهید و خوشمزه تر کنید. برای این کار کافیست که فقط به قفسه ادویه های آشپزخانه تان نگاهی بیندازید. نودِل رامِن با فلفل سفید، سس تند، پودر زنجبیل و حتی فلفل قرمز چیلی بسیار خوشمزه می شود. اگر به دنبال یک ترکیب نامتعارف و لذیذ هستید می توانید گوشت مرغ را با عسل و سس تند آسیایی سریراچا مخلوط کرده و به نودِل اضافه کنید. به این ترتیب غذایی با طعم  مَلَس خواهید داشت.


روی آن کمی ژامبون قرار دهید

روی آن کمی ژامبون قرار دهید

این غذای لذیذ نیاز به توضیح و تعریف ندارد. هرگاه تهیه شام برایتان مشکل بود، تنها کافیست که نودِل رامِن را بپزید و آن را با اسفناج آماده و تخم مرغ آب پز مخلوط کنید و کمی ژامبون به آن اضافه نمایید. به این ترتیب یک سوپ لذیذ با پروتئین فراوان خواهید داشت.


آن را در آرام پز بریزید

آن را در آرام پز بریزید

با افزودن نودِل رامِن کلاسیک به گوشت پخته شده در آرام پز، طعم و ظاهر بهتری به غذایتان بدهید. تهیه این غذای کلاسیک ژاپنی بسیار ساده است و طعم فوق العاده ای دارد. مقداری گوشت، پیاز، سیر، زنجبیل، قارچ، عصاره مرغ و سس سویا به را به مدت هشت ساعت داخل آرام پز قرار دهید تا کاملاً بپزد. سپس گوشت پخته را تکه تکه کنید، نودِل رامِن را آماده کنید و چند عدد تخم مرغ را آب پز کرده و برای آماده شدن این شام خوشمزه، همه مواد را با هم مخلوط نمایید.

منبع: allday.com




نظرها

  • 0 1

    اگه بيشترش كنين ممنون ميشم

    • 2 0

      سلام فاطمه جان، در مقاله اصلی که از آن ترجمه کرده ایم تنها همین قدر توضیح داشت. در آینده نزدیک مقالات بیشتری در این زمینه تهیه می کنیم.

  • 0 1

    بد نیست

  • 1 6

    واای...محشر بودن و خیلی تنوع داشتم😍 کامسامیداااا

  • 1 1

    میشه روش بختی بزارید که موادش در ایران باشه ممنون

  • 0 1

    🤣من از این بهتر هم دیدم

  • 1 0

    لطفا چیزایی بزارید که دم دست باشه آدم مهمون داره نخواد بره ژامبون بخره الان من مهمون دارم دلشون نودل میخواد چی بگم

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید