• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین اسپا ها و مراکز سلامتی جهان در سال 2018

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۴/۲۳   تعداد بازدید : 9553   گروه مطلب : ترین ها


برترین اسپاهای جهان در سال 2018

یکی از بهترین و سالم ترین راه ها برای رهایی از استرس، گرفتن یک ماساژ عالی و راه رفتن در آب گرم به منظور درمان و شفا است. اما یک لحظه صبر کنید، از کجا باید شروع کرد؟ اولین چیزی که باید به آن فکر کرد پیدا کردن مکانی مناسب با پرسنل کاملا حرفه ایست. این مقاله کار شما را با معرفی و گزارش مختصری از ده مرکز اسپا برتر جهان در سال 2018 ساده کرده، مراکزی برتر که می توان لحظات بسیار خوش و لذت بخشی را در آنها تجربه نمود.
 
10. مرکز اسپای والدورف آستوریا (The Waldorf Astoria Spa)
مرکز اسپا لوکس والدورف آستوریا در آمریکا واقع شده و در ساخت آن از قصر الحمرا در اسپانیا الهام گرفته شده است. مساحت این مجموعه 4645 متر مربع بوده و دارای معماری خارق العاده، محیط سرسبز، طاق های مجلل و موزاییک های مرکب می باشد. در این مرکز، 44 اتاق درمان وجود دارد که شامل روش های درمانی مختلف است، همچنین می توان گفت والدورف آستوریا بهترین اقامتگاه ممکن در سرتاسر فلوریداست. مجموعه ای بی همتا  و قابل توجه از استخرهای آب گرم، ماساژ و ریلکس کردن صورت، لایه برداری و اسکراب پوستی و ماساژ جهت سلامتی و تندرستی مراجعه کنندگان ارائه می شود. سرویس های مخصوصی همچون مراسم حمام (Ritual Bath) برای این مکان طراحی شده است که شما را به یک سفر همسازی بی نظیر ببرد. این مرکز، بهترین مکان برای ریلکس کردن است در حالی که از نوشیدنی خود و منوی اسپا لذت می برید. آدم های استرسی می توانند به دنیای اسپای واقع در امریکا مراجعه کرده و لحظات شادی را تجربه کنند.

10. مرکز اسپای والدورف آستوریا (The Waldorf Astoria Spa)


9. مرکز اسپای ایریدیوم (The Iridium Spa)
رفتن به این مجموعه اسپا در جزیره موریتیوس، فراموش نشدنی ترین لحظات زندگی شما را می سازد. در اینجا شما می توانید از چلچراغ های درخشان، محیط های مرطوب با امکانات پیشرفته و منظره تابش خورشید بر باغ های سرسبز در این جزیره زیبا و الهام بخش لذت ببرید. هزینه اقامت در این مجموعه برای افراد مرفه و درجه اول جامعه مناسب است. این مجموعه دارای 12 اتاق درمان است که شامل اتاق هایی مناسب زوج ها نیز می شود و در آن تراپیست های کاملا حرفه ای برای جوان سازی جسم، روح و ذهن مراجعه کنندگان آماده خدمت گذاری هستند. علاوه بر این در این مرکز، غذاهای سالمی چون تاس کباب ژاپنی، سوشی و ساشیمی و نوشیدنی های مفید برای بهبود سیستم تغذیه ارائه می شود.

9. مرکز اسپای ایریدیوم (The Iridium Spa)


8. مرکز اسپای پنینسولای (The Peninsula Spa)
این مرکز اسپای بسیار لوکس و خیره کننده که در هتل پنینسولای نیویورک امریکا واقع شده، برنده جایزه بهترین مرکز اسپا در جهان است و روش های درمانی فراوان و بی نظیری را به متقاضیان ارائه می دهد. در اینجا جدیدترین متدهای مراقبت از پوست و زیبایی صورت تحت نظر شرکت فرانسوی محصولات برند بایولوژیک ریسرچ (Biologique Recherche) به کار گرفته می شود. شما می توانید از طریق دریافت ماساژهای پوستی عمیق و مراقبت های دیگر این مجموعه، یک آرامش و ریلکسی مطلق را تجربه کنید. در این مرکز ده سالن درمان چشم گیر وجود دارد، که شامل سوییت های بزرگ و اختصاصی اسپا، سالن چای آسیایی، سالن های خصوصی مردانه و زنانه و سالن مخصوص محافظت از ناخن می گردد. اتاق های درمان بسیار لوکس بوده و مدرن ترین تجهیزات موجود در آن ها یافت می شود.

8. مرکز اسپای پنینسولای (The Peninsula Spa)


7. مرکز اسپای شوگن برگوآزه (Tschuggen Bergoase Spa)
سوئیس کشوری شاد و خوشبخت است که بهترین مراکز اسپای جهان همانند مرکز اسپای شوگن برگوآزه نیز در آن قرار دارد. این مجموعه، در یک ساختمان بسیار تماشایی با دیواره های شیشه ای، گرانیت سفید و درختان افرای کانادایی قرار دارد که یکی از زیباترین ساختمان ها در کل کشور سوئیس است. علاوه بر این با امکانات بسیار زیادی از قبیل: اتاق های بزرگ برای ریلکس کردن، استخرهای تفریحی سرپوشیده و روباز، 12 اتاق مستقل برای درمان و سونای جداگانه برای خانم ها مجهز شده است. این مرکز اسپا با قابلیت داشتن دمای ثابت، یکی از بهترین نقاط گردشگری کشور سوئیس به شمار می رود.

7. مرکز اسپای شوگن برگوآزه (Tschuggen Bergoase Spa)


6. مرکز اسپای اوریگا (Auriga Spa)
می توان از این مرکز به عنوان یکی از مراکز اسپای پیشرو مکزیکی نام برد، مجموعه ای لوکس با ده اتاق درمانی مجزا، که این اتاق ها در یک فضای روباز گودال شکل قرار گرفته اند. اگر شما یک زوج هستید، این مکان یک مقصد ایده آل برای تفریح و تعطیلات شماست چراکه سوییت های لوکس بسیار زیبایی برای زوج ها دارد که اقامتتان را دلپذیرتر می کند. این مجموعه دارای بهترین درمان های اسپا درآب به همراه آبزیان است، علاوه بر این، جلسه های موسیقی درمانی خاصی نیز دارد که بدن و روح را برای درک یک آرامش جاودانه آماده می کند. این مکان بسیار ساکت و آرام بخش بوده و دارای سالن های استراحت خصوصی برای خانم ها و آقایان، سونا و جکوزی های مجزاست. محیط اسپا به وسیله آینه ها محاصره شده است و همین موضوع، به علاوه سکوت آرام بخش و حس استراحت در اقیانوس ها را به شما می دهد.

6. مرکز اسپای اوریگا (Auriga Spa)
5. مرکز اسپا فورسیزن کوساموئی (Four Seasons Koh Samui)
در این مرکز علاوه بر تازه شدن پوست و بدنتان، می توانید با تماشای منظره و گوش دادن به طنین آرامش بخش جنگل، روح خود را نیز تازه و آرام کنید. روش های درمانی در این مکان، بر اساس تکنیک های طب سنتی و طب گیاهی بوده و برمبنای صنعت پردرآمد اسپا در تایلند است. این مجموعه دارای اتاق های متنوع درمانی اسپاست، که در آن حمام های جداگانه در پنج سالن مختلف وجود دارد و هر کدام از حمام ها دارای یک تخت روباز و یک تخت سرپوشیده جهت ماساژ به روش تایلندی است. خدمات دیگری از قبیل وکس و ماساژ و مراقبت از پوست صورت در سالن های دیگری ارائه می شود.

5. مرکز اسپا فورسیزن کوساموئی (Four Seasons Koh Samui)


4. مرکز اسپا سیکس سِنسِز  (Six Senses Spa)
این مرکز، مجموعه اسپایی بی نظیر در عمان است، جایی که سلامتی و آرامش با هم ترکیب شده و برای شما شیرین ترین خاطرات را به ارمغان می آورد. اینجا امن ترین مکان برای روح و جسم شماست تا همه حوادث تلخ و سخت زندگی خود را فراموش کرده و احساس آرامش کنید. هدف اصلی این مجموعه این است که در کنار تندرستی، سلامتی، آرامش، تناسب اندام و استراحت مطلق را به مراجعین ارائه دهد و بدین منظور افراد متخصص و مشاوران تندرستی برای خدمت گذاری در این مجموعه آماده هستند تا شما لحظات هرچه بهتری را تجربه کنید. در این مرکز درمان های عالی و منحصر بفردی ارائه می شود که ریشه در فرهنگ و سنت عمان دارد و بر اساس گیاهان بومی و دارویی منطقه است.

4. مرکز اسپا سیکس سِنسِز  (Six Senses Spa)


3. مرکز اسپای بانیان تری (The Banyan Tree Spa)
این مرکز اسپای شگفت انگیز، شهرت و تحسین خود را مدیون روش های درمانی آسیایی است که در آن درمان بدنی و ماساژ با هم ترکیب می شوند، این روش درمان را درمان گرهای سنتی آسیایی به آمریکایی ها آموزش داده اند. روش درمانی حرارتی بدین منظور ایجاد شد تا تندرستی در یک محیط راحت، آرامش بخش و گرم و صمیمی مهیا شود. متخصصان این مرکز تحت آموزش های خاصی قرار می گیرند تا از ثبات سطح کیفی مجموعه اطمینان حاصل شود. (این مجموعه در شهر بانکوک کشور تایلند واقع شده است)

3. مرکز اسپای بانیان تری (The Banyan Tree Spa)


2. مرکز اسپای ریت هیرا (The Reethirah Spa)
این اقامتگاه بسیار زیبا، بهترین مرکز اسپای جزیره ای با ساحل شنی رویایی کنار دریا است. ویلاهای درمانی تو در تو و کنارهم که سقف کاهی دارند و منظره ای بسیار زیبا و آرام در کنار اقیانوس، این مجموعه را مکانی مناسب برای استراحت هر فرد می کند. این مکان دارای تجهیزات بسیار خوبی مثل سونا، چشمه های آب یخ، بارهای آبمیوه خوشمزه و سالن های تفریحی است. (این مجموعه در مالدیو واقع شده)

2. مرکز اسپای ریت هیرا (The Reethirah Spa)


1. مرکز اسپای کومو شامبالا  (Como Shambhala Retreat)
این مجموعه بهترین مرکز اسپا بر روی زمین است که در هتل کومو شامبالا استیت در نزدیکی اوبود بالی واقع و برای به ارمغان آوردن تجربه ای کامل و واقعی از محیطی آرامش بخش در انتظار شماست. اینجا تنها مکان تفریحی در کل دنیاست که شما در آن می توانید مراسم سنتی تهذیب نفس را به جا بیاورید و در آب مقدس معبد تیرتا امپول غسل داده شوید و با دعای کشیش در این معبد پاک و بی گناه گردید. شامبالا استیت یکی از ده هتل برتر و جذاب جهان به شمار می رود. 

1. مرکز اسپای کومو شامبالا  (Como Shambhala Retreat)


در اینجا ده مرکز اسپای برتر و شگفت انگیز جهان معرفی شدند که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. در دنیا استراحت گاه های بسیاری وجود دارد، اما آنچه این ده مرکز را از دیگر مراکز متمایز می کند، خدمات بسیار ارزشمند و متفاوتی است که ارائه می دهند. در این مقاله هر کدام از این مراکز را به تفصیل توضیح داده شد تا شما بتوانید اطلاعات کاملی به دست بیاورید، با توجه به توضیحات ذکر شده، با مطالعه آن از ویژگی های فوق العاده و برجستگی های این هتل ها که موجب برتری آن ها نسبت به سایر مراکز اسپا در دنیاست، آگاه خواهید شد. 

منبع: webvisible





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید