• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۳/۱/۲۴   تعداد بازدید : 583   گروه مطلب : ترین ها


پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023  را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. 
درست مانند دنیای مد، آرایش و ترفندهای زندگی، همه ما به راحتی تحت تاثیر قرار می گیریم و پس از اینکه فهمیدید یک دوست یا تولیدکننده محتوا بهترین زمان خود را در یک منطقه خاص سپری می کند، چرا خودتان به آنجا نروید؟ این موضوع زمانی که به برخی از مقاصد پرطرفدار در سال 2023 نگاه می کنیم، بیش از هر زمان دیگری مشهود است و ارقام نشان می دهد که برخی کشورها در مقایسه با سایرین بازدیدکنندگان زیادی را جذب کرده اند. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم. 

5. بریتانیا 
پیش‌ بینی می‌ شود که بریتانیا تا پایان سال 2023 از 37.5 میلیون بازدیدکننده استقبال کرده باشد. اگرچه بسیاری از شهروندان این کشور از آب و هوای آن گله می کنند، اما بریتانیا از شهرهای بزرگ گرفته تا روستاهای عجیب و غریب و شهرهای ساحلی، دارای بسیاری از مناطق باورنکردنی است. خارج از پایتخت، لیورپول میزبان مسابقه آواز یوروویژن 2023 به نمایندگی از برندگان سال گذشته، اوکراین بود که مطمئنا به آنها کمک کرد تا رتبه پنجم را به دست آورند.

5. بریتانیا یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023


4. ایالات متحده
ایالات متحده مانند همیشه محبوب است و یک سال دیگر میلیون ها نفر سفر خود را در این کشور آغاز کردند. تعداد گردشگرانی که جایی در ایالات متحده را برای تعطیلات خود انتخاب کرده اند تا پایان سال 2023 به 41.8 میلیون نفر رسیده که آن را به چهارمین کشور پربازدید در جهان تبدیل می کند.
کسانی که از ایالات متحده دیدن کرده اند می دانند که هر ایالت فرهنگ خاص خود را دارد و با توجه به اینکه از نظر وسعت سومین کشور بزرگ جهان است، بازدیدکنندگان همه چیز از شهرهای شلوغ، رشته کوه های زیبا و پارک های ملی، بیابان ها و سواحل را می توانند مشاهده کنند. 

4. ایالات متحده یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023


 با 9 مورد از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری جهان آشنا شوید



3. ترکیه
رشد چشمگیری در تعداد بازدیدکنندگانی که سال گذشته به ترکیه راه پیدا کرده اند، وجود داشته است. این کشور که به عنوان محل تلاقی آسیا و اروپا شناخته می شود، به دلیل غذا، فرهنگ و معماری خود مشهور است. ساحل دریای اژه هم در اینجا واقع شده است که به عنوان یکی از زیباترین خطوط ساحلی جهان شناخته می شود، در حالی که علاقه مندان به تاریخ می توانند سفری را به درینکویو انتخاب کنند که یک شهر زیرزمینی باستانی چند طبقه است و می تواند میزبان 20 هزار نفر در نزدیکی شهر مدرن درینکویو در استان نوشهیر باشد. در سال 2022، 50.5 میلیون بازدیدکننده به ترکیه رفتند و سال 2023 این کشور پذیرای 45.5 میلیون نفر بوده است.

3. ترکیه یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023


کانون اروپا از نظر تاریخی یکی از محبوب ترین کشورهای جهان برای بازدید بوده است و سال گذشته نیز از این قاعده مستثنی نبود، چرا که پذیرای 70 میلیون نفر بوده است. در این کشور سواحل طلایی و شهرهای لذت بخشی مانند مادرید، بارسلونا، سویا و گرانادا وجود دارد. اگر فرصت آن پیش آمد که در خیابان‌ های بارسلونا قدم بزنید، حتما به طرف پله‌ های پارک گوئل بروید، اینها همان پله هایی هستند که دختران چیتا در فیلم سال 2006 از آن پایین رفتند و بازسازی این صحنه یک ترند بزرگ در شبکه اجتماعی تیک تاک است. همچنین از کوه ها و آتشفشان ها گرفته تا تالاب ها و بیابان ها، مناظر متنوعی برای دیدن وجود دارد. 

2. اسپانیا یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023


1. فرانسه
فرانسه که با شیرینی های خوشمزه، کلاه های بره و هنر در سطح جهانی در ارتباط است، در رتبه اول قرار گرفت. در سال 2023، 72.4 میلیون نفر از فرانسه بازدید کرده اند که محبوب ترین مقصد آن پایتخت، پاریس است. از فعالیت های محبوب گردشگران عکس‌ گرفتن زیر برج ایفل، تماشای نقاشی مونالیزا در موزه لوور و تماشای شکوه و عظمت کلیسای نوتردام و قدم زدن در شانزلیزه و در بهترین حالت در دست داشتن چند بسته خرید است. 

1. فرانسه یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023


منبع: metro-co-uk





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 3 شهر محبوب آسیایی مناسب سفرهای تک نفره آشنا شوید

مکان‌ های شگفت‌ انگیز بسیاری در سراسر جهان برای کاوش کردن وجود دارد، اما برخی از این مکان ها برای سفرهای تک نفره مناسب تر هستند. آسیا مدت‌ هاست برای افراد ماجراجویی‌ که به تنهایی سفر می کنند، محبوب بوده است. در این مقاله 3 شهر برتر آسیایی را برای این افراد بررسی کرده ایم، پس بیایید نگاهی به آنها بیندازیم!

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید