• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 9 مورد از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری جهان آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۳/۳۱   تعداد بازدید : 2297   گروه مطلب : ترین ها


با 9 مورد از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری جهان آشنا شوید

آیا می خواهید جزو افرادی باشید که از محبوب ترین مقاصد گردشگری سال بازدید می کنند؟ در اینجا چگونگی برنامه ریزی قبلی برای سفر به شلوغ ترین جاذبه های گردشگری جهان آورده شده است. می دانیم که این روزها دوران سختی برای مسافران بوده است. اگرچه اکنون نمی توانیم به مقاصد موجود در فهرست خود سفر کنیم، اما می توانیم برنامه ریزی آن ها را شروع کنیم. اگر فکر می کنید پس از رفع محدودیت های سفر به کجا بروید، این فهرست گزینه بسیار خوبی برای شروع است. برای اطلاعات بیشتر در مورد جاذبه های گردشگری پربازدید در جهان، به مطالعه این مقاله ادامه دهید.

9. مرداب آبی (The Blue Lagoon)، ایسلند
ایسلند بدون شک یکی از داغترین مقاصد جدید سفر است که طی چند سال گذشته محبوبیت آن به طور چشمگیری افزایش یافته است. مقصد شماره یک در ایسلند، تالاب آبی است. در سال 2017، تعداد کل بازدیدکنندگان آن به رکورد 1.2 میلیون نفر رسید. تالاب آبی یک اسپای زمین گرمایی طبیعی است که در یک میدان گدازه ای واقع شده و به دلیل داشتن آب های شفابخش معدنی معروف است. خانواده ها برای رزرو این اسپا باید احتیاط کنند، زیرا کودکان زیر 2 سال اجازه ورود به استخر را ندارند و کودکان بین 2 تا 8 سال نیز لازم است از شناورهای بازویی استفاده کنند.

9. مرداب آبی (The Blue Lagoon)، ایسلند


8. ماچو پیچو (Machu Picchu)، پرو
جهانگردان به سرعت در حال توجه به آمریکای جنوبی هستند زیرا به دنبال مکان های کمتر شناخته شده و کشف نشده در جهان می گردند. ماچو پیچو یکی از شناخته شده ترین نمادهای این قاره است و تعداد گردشگری آن نشان دهنده این واقعیت است. پس از پذیرش بیش از 1 میلیون بازدید کننده در سال 2016، مقامات گردشگری تصمیم گرفتند مبلغ ورودی را در جهت تلاش برای نجات ویرانه های گرانبها کاهش دهند. 

8. ماچو پیچو (Machu Picchu)، پرو


7. استون هنج (Stonehenge)، انگلستان
قدمت مجموعه آثار تاریخی سنگی معروف به استون هنج، به 2 هزار تا 3 هزار سال قبل از میلاد مسیح باز می گردد. این مکان شاخص یکی از مشهورترین مکان های انگلستان و یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری است. از سال 1986 که استون هنج به فهرست میراث جهانی یونسکو اضافه شد، تعداد بازدیدکنندگان سالانه آن به بیش از 1.5 میلیون نفر رسیده است. 

7. استون هنج (Stonehenge)، انگلستان


6. مسیح رهایی بخش (Christ the Redeemer)، برزیل
احتمالا عکس هایی را مشاهده کرده اید که نشان دهنده تعداد زیادی افراد است که در زیر مجسمه عظیم و سفید مسیح جمع شده اند. این مجسمه (یکی از عجایب هفتگانه جهان) معروف به مسیح رهایی بخش است و سالانه 1.8 میلیون بازدید کننده را به خود جلب می کند. بهترین یا بدترین روز ریودوژانیرو، بسته به نوع نگاه شما، یکشنبه عید پاک است. در سال های اخیر، این مجسمه در زمان تعطیلات مذهبی پذیرای 14 هزار نفر بوده است.

6. مسیح رهایی بخش (Christ the Redeemer)، برزیل


با 9 مورد از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری جهان آشنا شوید



5. آکروپلیس آتن (Acropolis of Athens)، یونان
این ویرانه های باستانی آتن در بالای صخره دیدنی یونان قرار دارند. با وجود ادامه پروژه های مرمت، تعداد زیادی از تماشاگران همچنان سال به سال به این محل سرازیر می شوند. این مجموعه در سال 2019 پذیرای نزدیک به 4 میلیون گردشگر بود.

5. آکروپلیس آتن (Acropolis of Athens)، یونان


4. برج ایفل (Eiffel Tower)، فرانسه
برج ایفل که در قلب پاریس، عاشقانه ترین شهر جهان قرار دارد، به نمادی جهانی برای سفر و مقصدی محبوب برای گردشگران تبدیل شده است. بازدید از برج ایفل در صدر فهرست بسیاری از سفرها قرار دارد و با توجه به 7 میلیون بازدید کننده ای که در حال سلفی گرفتن در زیر ساختمان 81 طبقه آن هستند، اصلا تعجبی ندارد. 

4. برج ایفل (Eiffel Tower)، فرانسه


3. دیوار بزرگ چین (The Great Wall of China)
دیوار بزرگ چین که یکی از بزرگترین سازه های ساخته شده توسط بشر در جهان محسوب می شود، حدود 21 هزار کیلومتر طول دارد. با پذیرش 10 میلیون گردشگر در سال، دانستن بهترین زمان برای بازدید از آن مفید است. بدون شک پاییز زیباترین فصلی است که می توانید به اینجا بیایید، اما متأسفانه این موقع از سال هنوز اوج زمان گردشگری است. با کمال تعجب، اگر می خواهید از ازدحام جمعیت فرار کنید، ماه ژوئن بهترین زمان است، به خصوص اگر می خواهید هنگام بارش برف از آن بازدید کنید. 

3. دیوار بزرگ چین (The Great Wall of China)


2. هرم بزرگ جیزه (The Great Pyramid of Giza)، مصر
شاید تعجب آور باشد اگر بدانید که یک بیابان متروک در خاورمیانه اکنون به یکی از بزرگترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل شده است، مگر اینکه تعداد افرادی را که مایل به دیدن هرم بزرگ جیزه هستند در نظر بگیرید! هرم بزرگ جیزه یکی از عجایب هفتگانه دنیای باستان و یک مکان محبوب برای بسیاری از مردم است. این مقبره معروف جهان که در حدود 2500 سال قبل از میلاد ساخته شده است، در حال حاضر مسئول 14.7 میلیون بازدید کننده ای است که سالانه به اینجا می آیند. 

2. هرم بزرگ جیزه (The Great Pyramid of Giza)، مصر


1. آبشارهای نیاگارا (Niagara Falls)، آمریکا و کانادا
و در نهایت، به مقصد توریستی آمریکای شمالی می رسیم که با بیش از دو برابر بازدیدکننده، بیشتر از همه مکان های دیگر در آن بازدیدکننده وجود دارد. آبشارهای نیاگارا واقع در مرز نیویورک و آنتاریوی کانادا، مجموعه ای عظیم از سه آبشار است که هر دقیقه 17 هزار متر مکعب آب از درون آن جاری می شود. در حال حاضر تخمین زده می شود این مکان سالانه میزبان 30 میلیون گردشگر باشد و به عنوان پربازدیدترین جاذبه گردشگری در جهان شناخته شود.

1. آبشارهای نیاگارا (Niagara Falls)، آمریکا و کانادا


منبع: skyscanner





نظرها

  • 0 0

    سلام و وقتتون بخیر خرسندم ازاین همه زیبایی ها تشکر از شما

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید