• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


طولانی ترین پل شیشه ای جهان در ویتنام افتتاح می شود

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۱/۱۰/۱   تعداد بازدید : 1733   گروه مطلب : اخبار


طولانی ترین پل شیشه ای جهان در ویتنام افتتاح می شود

به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، مای تری تو، معاون مدیر شرکت گردشگری 26 موک چائو گفت: ما پرونده ای را برای به رسمیت شناختن رکورد جهانی گینس به عنوان طولانی ترین پل شیشه ای عابر پیاده در جهان ارائه کرده ایم.

اندازه گیری پل
پل باخ لانگ در منطقه موک چائو، استان سون لا ویتنام، در 198 کیلومتری غرب هانوی واقع شده است. این منطقه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ویتنام است و به خاطر جنگل ها، غارهای خفاش، آبشارها، دریاچه ها و مزارع چای معروف است.
بر اساس گزارش اداره ملی گردشگری ویتنام جزیره موک چائو، هوآنگ مان دوی، یکی از نمایندگان این سازمان گفت که این سازه را می توان دارای دو بخش در نظر گرفت: یک بخش 290 متری که بین دو کوه امتداد دارد در حالی که بخش دیگر به طول 342 متر در امتداد کناره یک کوه قرار گرفته است. 

طولانی ترین پل شیشه ای جهان در ویتنام افتتاح می شود

کف شیشه ای پل از سه لایه پنل شیشه ای گرما دیده توسط متخصصان فرانسوی Saint-Gobain ساخته شده است. هر پنل دارای 40 میلی متر (1.5 اینچ) ضخامت و شفاف است تا بازدیدکنندگان بتوانند دره زیر خود را نگاه کنند.
اداره ملی گردشگری ویتنام در مورد ایمنی پل توضیح می دهد که این پل می تواند تا 5 تن را تحمل کند و تنها 500 نفر به صورت همزمان اجازه ورود به آن را خواهند داشت.

طولانی ترین پل شیشه ای جهان در ویتنام افتتاح می شود


طولانی ترین پل شیشه ای جهان در ویتنام افتتاح می شود



فراخوانی برای گردشگری
ویتنام در مارس 2020 به دلیل شیوع کووید 19 مرزهای خود را به روی گردشگران بست، اما این امر با هزینه اقتصادی همراه بود. در سال 2019، 18 میلیون نفر از ویتنام بازدید کردند. به گفته ویت ریدر درآمد حاصل از آن، 9.2 درصد از تولید ناخالص داخلی کشور را تشکیل می دهد.
اما اکنون ویتنام آماده پذیرایی مجدد از گردشگران است. این کشور الزامات قرنطینه و سایر محدودیت‌ های خود را برای بازدیدکنندگان خارجی لغو کرده است. به گفته اداره ملی گردشگری ویتنام، تنها شرط باقی مانده این است که مسافران بین المللی قبل از ورود، مدرکی مبنی بر منفی بودن آزمایش کووید 19 ارائه دهند.
به گزارش ساوت چاینا مورنینگ پست، تو، از شرکت گردشگری موک چائو 26 گفت: "ما امیدواریم راه اندازی پل باخ لانگ به شرکت ما کمک کند تا گردشگران داخلی و خارجی را به منطقه موک چائو جذب کند."

طولانی ترین پل شیشه ای جهان در ویتنام افتتاح می شود


یک رکورد جهانی؟
باخ لانگ رسما طولانی ترین پل شیشه ای عابر پیاده در جهان نیست. در واقع این رکورد متعلق به پل مشابهی در خارج از کینگ یوان در استان گوانگدونگ چین است. این پل 526 متر طول دارد.
انتظار می رود باخ لانگ با طول 632 متر، رکورد طولانی ترین پل شیشه ای عابر پیاده جهان را از آن خود کند.

طولانی ترین پل شیشه ای جهان در ویتنام افتتاح می شود


منبع: travelawaits





نظرها

  • 0 0

    بسیار دیدنی shayesteh910@yahoo.com

  • 0 0

    جایی بسیار دیدنی

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید