• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 25 مکان غیر معمول برای سفر (قسمت دوم)

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۸/۶   تعداد بازدید : 4370   گروه مطلب : ایده های سفر


معرفی 25 مکان غیر معمول برای سفر (قسمت دوم)

آیا به دنبال مقاصدی واقعا منحصر به فرد برای تعطیلات بعدی خود هستید. پس با هتل ها و سواحل متوسط خداحافظی کنید. اگر به اندازه کافی ماجراجو باشید قطعا از دیدن جاذبه ها و یا هتل هایی که قادر به دیدن آنها هستید دیوانه خواهید شد. پس به قسمت دوم لیست 25 موردی که برایتان تهیه کرده ایم نگاهی بیندازید و از بین آنها مقصد بعدی خود انتخاب کنید.

13- دهانه های آتشفشانی حفاظت و یادبود ملی ماه (Craters of the Moon National Monument and Preserve)
دهانه های آتشفشانی حفاظت و یادبود ملی ماه، اقیانوسی وسیع از جریان گدازه ها می باشد که مساحتی در حدود 1600 کیلومتر مربع را پوشش داده است و یکی از منحصر به فردترین مناظر ایالات متحده آمریکا را تشکیل می دهد. دهانه های آتشفشانی ماه که بین 15 تا 20 هزار سال پیش پس از یک سری فوران آتشفشانی در منطقه شکل گرفته است به چشم اندازی خیره کننده تبدیل گردیده. بازدیدکنندگان می توانند در یکی از اردوگاه های موجود حضور پیدا کرده و شاهد طلوع و غروبی دیدنی و جذاب باشند. 

13- دهانه های آتشفشانی حفاظت و یادبود ملی ماه


12- دریاچه عروس دریایی (Jellyfish lake)
اغلب مردم در جواب این سوال که آیا می خواهید با عروس های دریایی شنا کنید (به علت نیش های بسیار دردناکشان) جواب منفی می دهند. اما اگر آنها کاملا بی خطر باشند چی؟ دریاچه عروس دریایی در پالائو اقیانوسیه واقع شده است و نامش به علت میلیون ها عروس دریایی که در اینجا زندگی می کنند انتخاب گردیده. اینجا یکی از مکانهاییست که حتما غواصان و یا هر کسی که می خواهد با عروس های دریایی شنا کند باید از آن دیدن نماید. 

12- دریاچه عروس دریایی (Jellyfish lake)


11- جزیره عروسک ها (Island of the Dolls)
این جزیره به عنوان چندش آورترین و عجیب و غریب ترین مقصد گردشگری در مکزیک می باشد. درختانی که در این جزیره رشد کرده اند با عروسک های قدیمی خراب و معیوبی که توسط اهالی جزیره از درختان آویزان هستند تزئین شده اند. گردشگرانی که به این جزیره قدم می گذارند اغلب هدایایی را به روح این عروسک ها طبق باور ساکنین اهدا می کنند. 

11- جزیره عروسک ها (Island of the Dolls)


10- آیس هتل (Icehotel)
این هتل که در یوکاسیاروی سوئد واقع شده است هتلی فوق العاده منحصر به فرد می باشد که تماما از یخ ساخته شده. چیزی که این هتل را بیش از اندازه منحصر به فرد کرده است این است که اولین هتل یخی بوده و در تمام طول سال مشغول به فعالیت و ارائه خدمات می باشد. این هتل مکانی عالی برای آن دسته از گردشگرانیست که به دنبال تعطیلاتی واقعا سرد می گردند.

10- آیس هتل (Icehotel)

 
9- خانه زیر آب جولز (Jules’ Undersea Lodge)
آیا تا به حال سعی کرده اید که ماهی ها را بشمارید تا به خواب بروید؟ اگر نه می توانید یک بار در این هتل بی نظیر اقامت کنید. خانه زیر آب جولز در کی لارگو (Key Largo)، فلوریدا واقع شده است و تنها هتل زیر آب در ایالات متحده می باشد که در عمق 9 متری اقیانوس ساخته شده است. میهمانان در این هتل که در سال 1986 افتتاح شده است برای رسیدن اقامت در یکی از دو اتاقش می بایست غواصی کنند.

9- خانه زیر آب جولز (Jules’ Undersea Lodge)


8- هتل کپسول ولیو کاندا (Capsulevalue Kanda Hotel)
چه کسی گفته است که برای اقامت در یک هتل به کل یک اتاق نیاز دارید؟ شما می توانید از راحتی های یک کپسول هتل شخصی بدون نیاز داشتن به هر آنچه که یک اتاق لوکس به همراه دارد بهرمند شوید. چمدانتان را در کمدهای قفل دار قرار دهید و در حمام دوش بگیرید. شاید این راه مرسومی برای سپری کردن تعطیلاتتان نباشد اما اگر می خواهید تجربه منحصر به فرد جدیدی را امتحان کنید می توانید این تجربه را در این هتل داشته باشید.

8- هتل کپسول ولیو کاندا (Capsulevalue Kanda Hotel)


 معرفی 25 مکان غیر معمول برای سفر (قسمت اول)



7- قلعه ادینبرگ (Edinburgh Castle)
اجازه ندهید که معماری با ابهت این مکان شما را گول بزند. قلعه ادینبرگ یکی از محبوبترین مکان های تعطیلات تسخیر شده در اسکاتلند است. توجه ویژه ای به سلول های زندان قلعه که ادعا می شود به منظور قرنطینه قربانیان طاعون از آن استفاده شده و مکان استقرار فعالیت های ماورای طبیعی بوده است می شود. تنها شجاعان جرات بودن در این مکان را دارند. 

7- قلعه ادینبرگ (Edinburgh Castle)


6- جزیره گربه (Cat Island)، ژاپن
برای آن دسته از کسانیکه از دوستداران گربه های خزه دار هستند این جزیره مقصدی عالی برای تعطیلاتی رویایی می باشد. این جزیره که به ایوشیما نیز شناخته می شود دقیقا همانیست که به نظر می رسد، جزیره ای پر از گربه. در این جزیره نسبت حضور انسان به گربه یک به ده می باشد و با این حساب اینجا پر از این موجودات کوچوک ناز است. به همراه یک معبد گربه شگفت انگیز در اینجا کابین هایی به شکل گربه نیز موجود می باشد که تمام گردشگران می توانند در آنها اقامت داشته باشند.

6- جزیره گربه (Cat Island)، ژاپن


5- هتل آلکاتراز (Alcatraz Hotel) 
اگر تاکنون می خواسته اید که زندگی در زندان را بدون ارتکاب به جرمی تجربه کنید می توانید سری به هتل آلکاتراز بزنید. این مکان تکان دهنده یک زندان سابق آلمانی بوده است که به آن 56 اتاق سلول گونه واقعی با فضایی برای خواب اضافه شده است. امکانات این اتاق ها شامل حفاظ پنجره، یک دستشویی در گوشه اتاق و یک درب استیل با شکافی در آن که برای دادن غذا از آن استفاده می شود می باشد. 

5- هتل آلکاتراز (Alcatraz Hotel)

 
4- ساحل قرمز (Red Beach)
این ساحل برخلاف هر ساحل دیگری که تا کنون دیده اید، با رنگ قرمز روشن زیبایی به چشم می خورد. هر پاییز این ساحل با گیاهی از خانواده تاج خروس به نام سیاه شور سالسا پر می شود. آب های آبی به یکباره با هزاران گل قرمز روشن پر می گردد و نتیجه اش محدوده بزرگی از گلهای قرمز که درست بر روی آب قرار دارند است که تا کیلومترها به چشم می خورند. بزرگترین جاذبه اطراف این گلها اسکله معروف ساحل قرمز است. 

4- ساحل قرمز (Red Beach)


3- دخمه مردگان پاریس (The Catacombs Paris)، فرانسه
پاریس فرانسه به عنوان رومانتیک ترین مکان بر روی کره زمین شناخته شده است اما آنچه که واقعا در عمق این شهر دفن شده ممکن است کمی با این موضوع فرق داشته باشد. درست در زیر شهر پاریس یک دخمه مردگان قدمی قرار دارد که گفته می شود باقی مانده اسکلت 6 میلیون انسان را در خود جای داده است. گفته می شود که دخمه مردگان تونل هایی به طول 320 کیلومتر دارد که پیدا کردن راه بدون گم شدن در تاریکی در اغلب آنها غیر ممکن می باشد. البته ورود به این تونل ها برای گردشگران مجاز نیست. تورهایی برای بازدید از این دخمه وجود دارد که شما را به قسمت هایی که به روی عموم باز است راهنمایی می کند. پس اگر احساس شجاعت می کنید این گورستان می تواند مقصد بعدی شما باشد. 

3- دخمه مردگان پاریس (The Catacombs Paris)، فرانسه


2-  پالاسیو دسال (Palacio De Sal)
به ندرت می توان گفت که سدیم زیادی برایتان خوب است. با این حال وقتی که صحبت از پالاسیو دسال (قصر نمکی) باشد، سدیم زیادی دقیقا همان چیزی است که پزشکان تجویز می کنند. این هتل منحصر به فرد که در لبه شرقی سالاردو ییونی (بزرگترین کویر نمکی دنیا) واقع شده است کلا از نمک ساخته شده. یعنی همه چیز در آن از اسباب و اثاثیه گرفته تا سازه ساختمان نمکیست. هنگامی که وارد این هتل می شوید طبق قوانین سرسختانه هتل لیس زدن دیوارها ممنوع می باشد.

2-  پالاسیو دسال (Palacio De Sal)


1- گوی های روح رها (Free Spirit Spheres)
خواب در میان درختان معنای واقعی گوی های روح رها می باشد. این گوی ها در کوالیکوم بیچ کانادا واقع شده اند. یکی از جالب ترین جنبه های این نقطه گردشگری منحصر به فرد این است که اتاق شما با درختان در حال تاب خوردن است انگار که درختان شما را می خوابانند.

1- گوی های روح رها (Free Spirit Spheres)


منبع: list25





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید