• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


عجیب و غریب ترین مکان ها برای اقامت در بریتانیا و جزایر مانش

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۲/۲۷   تعداد بازدید : 5457   گروه مطلب : ترین ها

1. نو منز فورت، سولنت، پورتسموث (No Man's Fort, Solent, Portsmouth)
این هتل در یکی از غیر معمولی ترین مکان ها در سولنت (Solent) قرار گرفته و توسط آب های جزر و مدی احاطه شده است. دسترسی به این اقامتگاه با قدمتی 150 ساله تنها به کمک کشتی امکان پذیر خواهد بود. حرکت کشتی بعدی تنها در روز بعد و در صورت برگشت کشتی عازم شده از قبل به سمت این اقامتگاه امکان پذیر می باشد.
این مکان در فاصله بین سال های 1867 تا 1880 با هدف حفاظت از پورتسموث (Portsmouth) در برابر حمله ناپلئون سوم ساخته شد، بنایی شگرف با 22 اتاق خواب، یک سوئیت پنت هاوس روشن شده با فانوس دریایی، کلوب شبانه، جکوزی و میدان تیر لیزری. در این مکان همچنین امکان انجام ورزش هایی آبی نظیر آر آی بی (RIB rides) و جت اسکی برای علاقمندان به هیجان فراهم می باشد. چنانچه مایل به لمس احساس آرامش و رهایی واقعی هستید کافیست فقط چند قدم بردارید تا به اسپا برسید و با بهره مندی از درمان های فوق العاده اش که به کمک نمک انجام می شود به طراوت جسمی و آرامش ذهنی فوق العاده ای دست یابید.

1. نو منز فورت، سولنت، پورتسموث (No Man's Fort, Solent, Portsmouth)


2. ایستگاه راه آهن قدیمی، پت ورث (The Old Railway Station, Petworth)
از این مکان در گذشته و در سال 1893 به عنوان ایستگاه قطار استفاده می شد، اما امروزه درب های خود را به عنوان یک هتل با گزینه های اقامت در داخل ایستگاه یا در پولمن کرییِج (Pullman Carriage) در یکی از هشت سوئیت لوکس آن به روی علاقمندان می گشاید. می توان از این هتل به عنوان تنها مقصد موجود در بریتانیا نام برد که می توان در آن تجربه ای به یادماندنی از سپری کردن شبی خاطره انگیز در واگن های قطار پولمن را امتحان کرد. ناگفته نماند تنها 100 واگن پولمن در دنیا وجود دارد.

2. ایستگاه راه آهن قدیمی، پت ورث (The Old Railway Station, Petworth)


3. مالمِیزون آکسفورد، آکسفوردشر (Malmaison Oxford, Oxfordshire)
این هتل دارای اتاق هایی است که قبلا از آنها به عنوان سلول های زندان استفاده می شد و از آن زمان به بعد به عنوان یک هتل بوده است. دیوارهای ضخیم این زندان سابق برای میهمانان فرصت ماندن در یک سلول پوشانده شده با پنجره هایی مجزا و درب های آهنی را فراهم می آورد. می توان از ضلع اصلی زندان به عنوان یکی از محبوب ترین سالن های عروسی کشور نام برد.

3. مالمِیزون آکسفورد، آکسفوردشر (Malmaison Oxford, Oxfordshire)


4. د ویچری بای د کسل، ادینبرو (The Witchery by the Castle, Edinburgh)
این پناهگاه فوق العاده با طراحی خیره کننده و متاثر از سبک گوتیک مجموعه ای فوق العاده از سوئیت های فانتزی و یک رستوران با اتاق را در دل خود جای داده است. این اقامتگاه قلعه مانند با دروازه ای شگرف در قلب شهر تاریخی و قدیمی ادینبرو قرار گرفته. نام دِ ویچی به پاس مظلومیت صدها زن سوخته در قمار در طی قرن های شانزدهم تا هفدهم برای این بنا انتخاب شده.

4. د ویچری بای د کسل، ادینبرو (The Witchery by the Castle, Edinburgh)


5. چیو تن گلن، همپشر (Chewton Glen, Hampshire)
برای افرادی که می خواهند هر چیزی را با سطحی متفاوت تجربه نمایند این هتل لوکس قرن هیجدهمی قطعا انتخابی بسیار مناسب خواهد بود، هتلی باشکوه و صاحب جایزه با 12 سوئیت مدرن. این هتل در ارتفاع 10.5 متری از سطح زمین معلق شده، خانه های درختی آن با تراس اختصاصیشان تجهیز شده اند و جکوزی های فوق العاده اش چشم اندازی خیره کننده به جنگل های سرسبز و باطراوت را ارائه می دهد. این هتل افتخار میزبانی از افسر فریدریک مریت را در دهه 1840 در کارنامه خود داراست، اقامتی که منجر به خلق اثر به یادماندنی و رمان معروف بچه های جنگل جدید (The Children of the New Forest) شد. 

5. چیو تن گلن، همپشر (Chewton Glen, Hampshire)


6. هتل استار کسل، مجمع الجزایر سیلی (Star Castle Hotel, Isles of Scilly)
این قلعه ستاره ای شکل در سال 1593 بنا گردید و دارای امن ترین زندان در مجمع الجزایر سیلی بود. امروزه این زندان جایگاهش را به یک بار فوق العاده داده. در حال حاضر از این بنا به عنوان یک هتل خانوادگی با 38 اتاق بی نظیر و چشم اندازی فوق العاده به برج های اطراف استفاده می شود. می توان از قلعه این هتل به عنوان دریایی بیکران از تاریخ نام برد، جاییکه برای علاقمندان به تاریخ قطعا لذت بخش خواهد بود. اما انتخاب دیگری نیز برای تجربه اقامتی به یادماندنی وجود دارد که دست کمی از قلعه ندارد، اقامت در اتاق های کلبه ای شکل در میان فضای پرآرامش و سرسبز باغ.

6. هتل استار کسل، مجمع الجزایر سیلی (Star Castle Hotel, Isles of Scilly)


7. اجیپشن هاوس، پنزانس (The Egyptian House, Penzance)
می توان از اِجیپشِن هاوس (خانه یونانی) به عنوان یکی ازمعدود بناهای بازمانده در این سبک بعد از لشگرکشی ناپلئون نام برد، یک بنای غیر متداول و عجیب که در خیابان چپل (Chapel Street) در پنزانس قرار گرفته. این ساختار جذاب به سه طبقه تقسیم شده و متعلق به لندمارک تراست (Landmark Trust) می باشد. طبقه اول آن جایگاه یک فروشگاه زمین شناسی و موزه ای فوق العاده می باشد. در طبقه دوم آن یک برآمدگی تزئین شده با پرزق و برق با سرستون های نیلوفر آبی به چشم می خورد و برای جان لانوین (John Lanvin) در اوایل دهه 1800 ساخته شد. طبقه سوم آن میزبان آپارتمانی زیبا با ارائه چشم اندازی تماشایی گلدان های کوره ای شهر، مونتز بِی (Mounts Bay) و رشته کوه های سنت میشل (St. Michael’s Mount) می باشد.

7. اجیپشن هاوس، پنزانس (The Egyptian House, Penzance)


8. د پاین اَپل، دان مور (The Pineapple, Dunmore)
این بنا به عنوان خانه تابستانی غیر رسمی برای چهرمین کنت دان مور ساخته شده و دارای دیواره باغی زیبا همراه با بهترین سنگ تراشی های دنیاست. همچنین یک باغ اختصاصی در پشت آن وجود دارد باغی پر شده از سیب و گلابی های خوشمزه که به سمت اتاق جذاب پاین اپل هدایت می شود.

8. د پاین اَپل، دان مور (The Pineapple, Dunmore)


 غارهایی در سراسر جهان که می توان در آنها اقامت کرد



9. هاوس این کلودز، تروپنس (House in the Clouds, Thorpeness)
این خانه 5 خوابه با ارائه چشم اندازی دیدنی در میان زمینی اختصاصی قرار گرفته و کاملا مشرف به سواحل سافولک هِریتِیج (Suffolk Heritage) می باشد. این دهکده تعطیلات فوق العاده در دهه 1920 طراحی شده و می توان از آن به عنوان بازتابی از مِری اِنگلند (Merrie England) یا تفکر قالبی انگلیسی و بازمانده های خراب نشده می باشد.

9. هاوس این کلودز، تروپنس (House in the Clouds, Thorpeness)


10. فورت کلونک، آلدرنی (Fort Clonque, Alderney)
این ساختار با هدف حفاظت از جزایر مانش در برابر فرانسه بنا گردید و در حال حاضر به عنوان اقامتگاهی با ظرفیت 13 نفر و چشم اندازی خیره کننده  به جزایر و صخره های اطراف را ارائه می دهد. قلعه توسط یک پل متحرک قابل دسترسی می باشد که در جریانات بالا کاملا از باقی مانده جزیره قطع می شود.

10. فورت کلونک، آلدرنی (Fort Clonque, Alderney)


11. آسیاب بادی کلی، هولت (Cley Windmill, Holt)
این جاذبه معروف قرن نوزدهم با ارائه چشم اندازی تماشایی بلِیکنی (Blakeney Point) از سال 1921 درب های خود را به روی میهمانان گشود و به یک خانه تابستانی فوق العاده تبدیل شد. میهمانان می توانند از اقامت در برج اصلی ویندمیل لذت ببرند، جاییکه سه اتاق یا فروشگاه های سابق و اقامتگاه های مایلر به چشم می خورند. این بنا چند قدم تا سنگ ریز و ساحل کلِی (beach of Cley) فاصله دارد و در نزدیکی رود گلاون (River Glaven) قرار گرفته و یکی از زیباترین چشم اندازه را به تپه های نمکی و بندر بلِیکنی ارائه می دهد.

11. آسیاب بادی کلی، هولت (Cley Windmill, Holt)


12. برج آبی اَپل تون، ساندرینگهام  (Appleton Water Tower, Sandringham)
می توان از این ساختار مربوط به دوران سلطنت ملکه ویکتوریا به عنوان لانه ای آرامش بخش نام برد که در ارتفاعات درختان قرار گرفته، یک برج آب سابق که در کنار املاک ملکه ساندرینگهام قرار گرفته. این برح به صورت رسمی در سال 1877 با هدف تامین آب خانواده سلطنتی ساخته شده و دارای ظرفیت اقامت چهار نفر می باشد. میهمانان می توانند در تراس های این برج فوق العاده ناظر چشم اندازهایی خیره کننده ای باشند. یک اتاق دیده بانی نیز در طبقه دوم آن یافت می شود، جاییکه می توان از طریق آن یکی از زیباترین مناظر املاک اطراف را مشاهده کرد. البته پشت بام آن نباید فراموش شود، مکانی استثنایی و مناسب برای غرق شدن در تماشای منظره نفس گیر غروب آفتاب و سوسو ستارگان پرنور.

12. برج آبی اَپل تون، ساندرینگهام  (Appleton Water Tower, Sandringham)


13. برج رادیویی لا کوربییر، جرزی (La Corbière Radio Tower, Jersey)
می توان از این برج به عنوان دومین برج مراقبت جنگ جهانی دوم نام برد، برجی که توسط آلمان ها به عنوان بخشی از دیوار دفاعی هیتلر مربوط به اقیانوس اطلس بنا گردید. برجی زیبا که از آن به عنوان یکی از خیره کننده ترین جاذبه های جرزی نام برد. جاییکه در لانج آن می توان یکی از زیباترین چشم اندازها را نظاره گر بود.

13. برج رادیویی لا کوربییر، جرزی (La Corbière Radio Tower, Jersey)


14. کوو پارک، کوو (Cove Park, Cove)
این پارک در مساحتی 50 هکتاری در میان تپه هایی نهان گسترانیده شده و در طول سال نظر بسیاری از علاقمندان را به خود جلب می کند. در این پارک کانتینرهای کشتیرانی فوق العاده ای وجود دارد. همچنین واحدهای اقامتی داخلی به عنوان پناهگاهی هنرمندانه پذیرای میهمانان می باشد، واحدهایی بی نظیر با ارائه چشم اندازی خیره کننده به لاخ لانگ (Loch Long) یا دریاچه لانگ.

14. کوو پارک، کوو (Cove Park, Cove)


15. ا روم فور لاندن، لندن (A Room for London, London)
اِ روم فور لاندن یا یک اتاق برای لندن در امتداد ضلع سالن کنسرت ملکه الیزابت در منطقه ساوت بانک قرار گرفته، هتلی شگرف که منحصربه فرد ترین اتاق های لندن را در دل خود جای داده و دارای دو عرشه یکی در پایین و دیگری در بالا، آشپزخانه ای کوچک، فضای مخصوص غذاخوری و چشم اندازی خیره کننده ای به شهر می باشد. طراحی غیر معمول و شگفت انگیز آن با الهام از رمان دل تاریکی از نویسنده به  نام جوزف کنراد انجام گرفته، اثری جاودان که در طی سفر دریایی نویسنده به کنگو در اواخر قرن نوزدهم خلق شد.

15. ا روم فور لاندن، لندن (A Room for London, London)


16. د هاوس این د سی، نیوکی (The House in the Sea, Newquay)
دِ هاوس این دِ سی بر روی ساحل تاوِن (Towan Beach) در نیوکی انگلستان قرار گرفته، جاییکه از طریق جزیره ای کوچک و به کمک یک پل معلق قابل دسترسی است. ساختاری شیک، راحت و در عین حال پیچیده با ظرفیت اقامت بیش از شش نفر. این مکان با زیبایی های طبیعی خیره کننده و باغ هایی جذاب با تپه هایی دیدنی احاطه شده و یکی از شگفت انگیزترین چشم اندازها به اقیانوس اطلس را ارائه می دهد. 

16. د هاوس این د سی، نیوکی (The House in the Sea, Newquay)


منبع: telegraph.co





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید