• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 25 مکان غیر معمول برای سفر (قسمت اول)

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۸/۲   تعداد بازدید : 3786   گروه مطلب : ایده های سفر


معرفی 25 مکان غیر معمول برای سفر (قسمت اول)

آیا به دنبال مقاصدی واقعا منحصر به فرد برای تعطیلات بعدی خود هستید. پس با هتل ها و سواحل متوسط خداحافظی کنید. اگر به اندازه کافی ماجراجو باشید قطعا از دیدن جاذبه ها و یا هتل هایی که قادر به دیدن آنها هستید دیوانه خواهید شد. پس به قسمت اول لیست 25 موردی که برایتان تهیه کرده ایم نگاهی بیندازید و از بین آنها مقصد بعدی خود انتخاب کنید.  

25- متل رد کابوس (Red Caboose Motel)
آیا داستان کودکان واگن (The Boxcar Children) را به خاطر می آورید؟ اگر به دنبال ماجراجویی ای با درگیری کمتر و امکانات بیشتری هستید پس به این هتل بروید. شما می توانید در واگن خدمت دنج مخصوص به خود غذا بخورید و یا حتی با استفاده از مواد اولیه محلی آشپزی کنید. در اینجا حتی یک باغ وحش برای کودکان نیز وجود دارد. 

25- متل رد کابوس (Red Caboose Motel)


24- انیک پویزن گاردن
انیک گاردن مجتمعی از باغ ها در کنار قلعه انیک واقع در انگلستان می باشد.یکی از جالبترین جاذبه های اینجا باغ پویزن یا همان باغ زهر است. علائم هشدار بر دروازه ورودی نشان می دهد که انتظار چه چیزی را باید داشته باشید.

24- انیک پویزن گاردن


23- 727 فیوسلاژ هوم کاستا وردِ  (727 Fuselage Home-Costa Verde)
آیا این موضوع که از هواپیما پیاده شده و بدون اینکه نگران چمدان ها و کنترل باشید و به ساحل قدم بگذارید عالی نخواهد بود؟ 727 فیوسلاژ هوم این موضوع را به واقعیت تبدیل کرده است. این هتل منحصر به فرد که چشم اندازی رو به سواحل پارک ملی مانوئل آنتونیو اقیانوس آرام در نزدیکی کوئِپوز دارد با یک بوئینگ 727 تکمیل شده است. این هواپیما در کل گنجایش 150 مسافر را دارد و هم اکنون خانه تخت خواب های لوکس، چشم اندازهای باورنکردنی و دسترسی آسان به ساحل می باشد. 

23- 727 فیوسلاژ هوم کاستا وردِ  727 Fuselage Home-Costa Verde


22- جیراف مانور (Giraffe Manor)
جیراف مانور یکی از هتل هاییست که در حومه نایروبی کنیا واقع شده است، هتلی کوچک می باشد که خانه زرافه های در معرض خطر روتشیلد در کنیاست. این هتل امروزه به عنوان هتلی کوچک و خصوصی که درب های خود را به روی میهمانانی که می خواهند تجربه غذا دادن به زرافه ها را از روی میز صبحانه خود و یا از درب و پنجره اتاقشان دادشته باشند، شناخته شده است.

22- جیراف مانور (Giraffe Manor)


21- بوت اَند برکفست (Boot and Breakfast)
بوت اَند برکفست هتلی منحصر به فرد است که به صورت یک جفت چکمه بزرگ طراحی شده. هنگامی که این هتل در سال 2001 برای اولین بار آغاز به کار کرد مردم محلی صاحبان آن را دیوانه می پنداشتند. اما سالها بعد پس از دیدن تجارت موفقشان و بازدیدکنندگان خوشحال این صاحبان در بین مردم محلی جایگاه خاصی پیدا کردند.

21- بوت اَند برکفست (Boot and Breakfast)


 معرفی 25 مکان غیر معمول برای سفر (قسمت دوم)



20- دیزرت نوماد هاوس (Desert Nomad House)
اگر تا به حال این حس را داشته اید که از همه چیز فرار کرده و دور شوید این مکان عالی و غیرمعمول گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. دیزرت نوماد هاوس در صحرای توسان می باشد. طراحی ساده آن متشکل از یک جعبه استیل زنگ زده است که دارای یک حمام 72 متر مربعی، یک اتاق خواب 40 متر مربعی با یک دفتر کار 18.5 متر مربعی، یک اتاق نشیمن، یک آشپزخانه و یک اتاق غذاخوری می باشد. 

20- دیزرت نوماد هاوس (Desert Nomad House)


19- جزیره فیجی خودتان (Fiji Island)
آب های کریستالی آبی، نسیم معطر گلهای گرمسیری، ساحلی آرام که صدای دریا در آن طنین انداز است، آسمان آبی صاف که شبها به صفحه نمایشی بینظیر برای نمایش چراغهای آسمانی در شب می باشد و بهتر از همه اینکه هیچ کس در اطرافتان نیست را تصور کنید. درست است هیچ اثری از صدای فریاد کودکی، جر و بحث انسانها و یا حتی صدای پارس سگ همسایه تان نیست. می توانید یک یا دو روز جزیره فیجی را اجاره کنید. بسته به انتخاب جزیره اقامت در آن حدود شبی 2500 دلار می باشد. 

19- جزیره فیجی خودتان (Fiji Island)

 
18 – پاندا این (Panda Inn)
میهمانسرای پاندا یک میهمانسرای رستورانی زنجیره ایست که شعبه اصلی آن در سیچوآن چین می باشد و همه چیز در آن به نوعی با پاندا در ارتباط است. حتی کارمندان نیز لباس هایی شبیه به پاندا بر تن دارند.  

18 – پاندا این (Panda Inn)


17- متروپلیس، ایلینوی (Illinois) 
اگر از طرفداران پر و پاقرص سوپرمن هستید پس می دانید که خانه او در متروپلیس است. اما آیا می دانستید که این شهر واقعا وجود دارد؟ متروپلیس، ایلینوی تنها شهر جهان است که به سوپرمن اختصاص داده شده است. حتی یک مجسمه بزرگ از سوپرمن نیز در آن وجود دارد. اگر می خواهید از این شهر بازدید کنید بهترین زمان ماه ژوئن می باشد چراکه محلیان فستیوالی به نام جشن سوپرمن را در آن زمان برگزار می کنند که توجه کلکسیون داران کتاب و طرفداران را از سراسر دنیا به خود جلب می نماید.  

17- متروپلیس، ایلینوی (Illinois)


16- دِ داگ بارک پارک این (The Dog Bark Park Inn)، آیداهو، ایالات متحده  
 آیا از عاشقان سگ ها هستید؟ دِ داگ بارک پارک این در آیداهو ایالات متحده آمریکا واقع شده است و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید هتل شبیه به یک سگ می باشد. این هتل نه تنها به شکل یک سگ است بلکه دارای رکورد بزرگترین سگ بیگل دنیا می باشد. از طراحی داخلی اتاق ها گرفته تا بیسکوییت های خوشمزه همه و همه به شکل سگ هستند.  

16- دِ داگ بارک پارک این (The Dog Bark Park Inn)، آیداهو، ایالات متحده


15- ایگلو ویلیج (Igloo Village)
گردشگرانی که به دنبال اقامت در گستره سرد برفی فنلاند هستند می توانند از ایگلو ویلیج سرپوشیده دیدن کنند. بازدیدکنندگان می توانند با اقامت در این مجموعه منحصر به فرد از ایگلوهای شیشه ای در محیطی برفی، شفق ققطبی را از نزدیک و به شخصه تجربه کنند.

15- ایگلو ویلیج (Igloo Village)

 
14- دریای ستارگان در جزیره وادهو (Vaadhoo Island)   
اقیانوس می تواند شب ها مکانی ترسناک، تاریک و باز باشد، مگر اینکه از این ساحل بازدید کنید. ساحل دریای ستارگان که در جزیره وادهو واقع شده است پر از پلانگتون های زیست تابیست. این ساحل به خاطر رنگ آبی درخشانش برعکس دیگر سواحلیست که اغلب تا به حال دیده ایم.

14- دریای ستارگان در جزیره وادهو (Vaadhoo Island)


منبع: list25





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید