• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 9 مقصد لوکس برای سفر در ماه ژوئیه 2018

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۴/۱۹   تعداد بازدید : 3090   گروه مطلب : ایده های سفر


مقاصد برتر برای سفر در ژوئیه 2018

تصمیم گرفته اید که سفرهای بیشتری در این سال داشته باشید، چه عالی، اما برای انتخاب مقصد بعدی درگیر هستید. قطعا روش راحتتری از جستجو در مجله های سفر و کتابهای راهنمای سفر برای حل این مشکل وجود دارد و این همان جاییست که راهنمای نهایی ماه به ماه ما وارد می شود. لیستی که براحتی قابل درک است و برای دیدن مکانها، تجربه کردن موارد و آب و هوای عالی در سراسر دنیا قابل پیگیری می باشد. 
تابستان اروپا در نهایت در حال تکامل است، زمانیکه گرمای سوزان آفریقایی در حال جوش و خروش می باشد و آمریکا غرق در آفتاب باشکوهش است. اگر همیشه خواستار مکانهای دور از دسترس رومانی، مهاجرت عظیم گوزن یالدار در کنیا یا غرق شدن در زندگی سنتی و عشایری در مغولستان بوده اید، در این بخش راهنمای شما برای سفر در ماه ژوئیه مهیا می باشد.

1- رومانی  Romania
رومانی یکی از حقایق مهم و ناشناخته اروپا می باشد که مسافران اغلب از آن غافل می شوند. عجایب معماری غیرقابل انتظاری نظیر قلعه هایی در بالای صخره ها و صومعه های بسیار قدیمی چوبی، تاریخ افسونگر و تعداد بیشمار غذاهای دلچسب سنتی که باب دندانتان است. بعلاوه همانطور که در این زمان از سال موارد بیشماری در اروپا وجود دارد، ژوئیه با روزهای بلند آفتابی زمان مناسبی برای سیاحت شهرهای زیادی می باشد. بخارست را برای لذت بردن از رومانی مدرن بازدید کنید و همچنین بازدیدی از قصرعظیم الجثه پارلمان داشته باشید. به رودخانه دانوب برای یک سفر آبی در اطراف نیزارهای شناور گریزی بزنید و از دریچه ای رو به زندگی محلی اینجا لذت ببرید. از منطقه ماراموریش (Maramureş) با افسانه، آداب و رسوم و فرهنگ روستایی آن دیدن کنید و یا اگر احساس می کنید که به فعالیت نیاز دارید یکی از چندین مسیر پیاده روی را انتخاب نمایید جاییکه مناظر شگفت انگیز جایزه شما خواهد بود.

1- رومانی  Romania


2- کلمبیا Colombia
کلمبیا به لطف همسایگان بسیار محبوبی مثل پرو، جزایر گالاپاگوس و برزیل، گاهی از گردونه خارج می شود اما باز هم برنده غیرمترقبه آمریکای جنوبی می باشد و بدلیل وجود شهرهای عجیب و جالب سنگ فرش شده، سواحل پوشیده از درختهای زیتون، جنگلهای گرمسیری، اجتماع شهرهای دلپذیر و موارد بیشتر، شما را متعجب می کند. کلمبیا سطح بالایی از گوناگونی را ارائه می دهد که در خیلی از مقصدهای دیگر پیدا نخواهید کرد. کلمه قدیمی افسونگر متوجه کارتاخنا (Cartagena) است. این شهر که در فهرست میراث فرهنگی یونسکو نیز قرار دارد، همانند یک کارت پستال زیباست. برای مشاهده زیبایی طبیعی به پارک ملی تیرونا (Tayrona National Park) با حفره های مخفی شنا و مسیرهای پیاده روی بسیار زیبا سری بزنید و برای گشت شهری، به بوگوتا (Bogota)، مکانی با خیابانهایی پوشیده از هنر خیابانی بینظیر، سفر کنید. اگر خوردن تفریح شماست به مدئین (Medellin) بروید چرا که صحنه آشپزی نویدبخش آن حس چشایی شما را تحریک خواهد کرد.

2- کلمبیا Colombia


3- مغولستان Mongolia 
مغولستان بطور نسبی دور از دسترس مسافران مانده و بعنوان مقصد دور افتاده و بکری شناخته شده است. این کشور برای آنان که بدنبال تجربه بخشی از زندگی چادر نشینی هستند مکانی عالی می باشد. از فرصت رفتن به جلگه های وسیع لذت ببرید، به تماشای گردهمایی خانواده های محلی و دوشیدن شیر دامهایشان بنشینید و در چادرهای گردی بنام گر (ger) بخوابید. سادگی زندگی در این مکان در کنار بخشندگی مردم آن شما را شگفت زده خواهد کرد. یک دلیل عالی برای بازدید از مغولستان  در ماه ژوییه، برگزاری جشنواره نادام (Naadam) است که هرساله از یازدهم تا پانزدهم این ماه برگزار می شود. این رویداد برای قرنها وجود داشته اما امروزه به مناسبت یادبود انقلاب 1921، یعنی زمان اعلام استقلال مغولستان از چین برگزار می گردد. مسابقه دهنده گان در رشته های کشتی، اسب دوانی و تیراندازی با کمان شرکت می کنند و جشن افتتاحیه یک چشم انداز واقعی برای دیدن همه ورزشکاران در لباسهای محلی است.

3- مغولستان Mongolia


4- کنیا Kenya
درحالیکه هرگز تضمینی وجود ندارد اما ماه ژوئیه نشانی از آغاز مهاجرت عظیم هزاران گوزن یالدار و گورخرهاییست که از تانزانیا به کنیا سفر می کنند. تماشای عبور این حیوانات از میان خطرات غیرقابل پیش بینی یعنی کروکودیلهای ساکن آبراههای رودخانه مارا (Mara)، به منظور یافتن مراتع سرسبزتر دلهره آوراست. مشاهده این پدیده می تواند تنها برای یک مرتبه در طول عمرتان رخ دهد.
درجه هوا در کنیا و این موقع از سال رو به کاهش است و آب و هوای ملایم تر، حیات وحش را ترغیب به جمع شدن در اطراف حفره های آبی و رودخانه ها می نماید. از این رو کشف آنها را آسانتر می کند. از رانندگی در پارک حیات وحش ماسایی مارا گیم ریزِرو (Masai Mara Game Reserve) لذت ببرید و بازی بیگ فایو (Big Five) که نوعی مسابقه شکار است را بادقت دنبال کنید. همچنین مسافران می توانند از سرزمین سنتی ماسایی بازدید کنند و افراد قبیله ماسایی را ملاقات نمایند.

4- کنیا Kenya


 بهترین مکان ها برای مسافرت در ماه ژوئیه



5- روسیه  
باتوجه به اینکه روسیه بزرگترین کشور دنیاست، عجیب بنظر می رسد که فکر کنیم هنوز هم پوشیده از معماست. این کشور در طول چند سال گذشته، مقصدی شده است که یکبار سفر به آن کافی نیست. با موارد بیشماری برای لذت بردن، از کلیساهای گنبدی شکل آن گرفته تا سفری باورنکردنی به همه نقاط کشور با قطار و خوردن غذاهای دلچسب با طعم بیادماندنی ارزش این را دارد که بیش از یک سفر برای رویارویی با این هیولای اروپایی آسیایی داشته باشید. در میدان سرخ که مقبره لنین در آن قرار دارد، تاریخ روسیه را فرا گیرید. همچنین توقف کوتاهی در شهرهای گلدن رینگ (Golden Ring towns) داشته باشید که نقش بزرگی را در تشکیل کلیسای ارتودوکس ایفا کرده است. میراث پطرکبیر را طی قدم زدن در خیابانهای سن پترزبورگ کشف کنید. سفر با قطار شبانه قطعا یکی از بایدهای روسیه است که شانس بزرگی برای برقراری ارتباط با مردم محلی و صمیمی را ایجاد می کند.

5- روسیه


6- قطب شمال   
تعطیلات زمستانی عموما در طول ماههای زمستان است اما فقط در قطب شمال این اتفاق می افتد که سفر در ماه ژوئیه بسیار مناسب باشد. برای آنهایی که با اسپیتس برگن (Spitsbergen) آشنا نیستند باید گفت که بزرگترین جزیره در مجمع الجزایر سوالبار (Svalbard) نروژ می باشد. مناظریی عالی، هوای تازه قطبی، حیات وحش شگفت انگیز و آرامش تنها چند نمونه از مواردیست که مردم را به این مکان جذب می کند. سوار برقایق کایاک شوید یا کفشهای زمستانی به پا کنید و به طبیعت نزدیکتر شوید. سیل های ریش دار، شیرماهی ها، غازهای پا صورتی، روباه های قطبی و خرس های قطبی با عظمت را ببینید. با راهنمایی صور فلکی، به آرامی از میان یخ های شناور احاطه شده با کوههای یخی با عجیب ترین طیف سبز آبی به سفر دریایی خود ادامه دهید. در برابر یخچالهای طبیعی حس کوچکی می کنید و از سقوط قندیل های عظیم الجثه به داخل اقیانوس نفستان بند خواهد آمد.

6- قطب شمال


7- نیکاراگوئه     
درست همانند کلمبیا، نیکاراگوئه نیز توسط دیگر مقصدهای محبوبی مثل کاستاریکا و گواتمالا تحت الشعاع قرارگرفته است اما همچنان این قربانی آمریکای مرکزی موارد بیشماری برای ارائه به مسافران دارد. زیبایی طبیعی خیره کننده، بازارهای محلی هیجان انگیز، شهرهای باستانی، معماری اندلسی و زندگی شبانه پرجنب و جوش بخشی از موهبتهای آن است. دانستن این امر که چرا نیکاراگوئه با وجود اینهمه شایستگی هنوز آنچنان که باید شناخته نشده، کار دشواریست. از گرانادا (Granada)، شهر کوچکی در کرانه دریاچه نیکاراگوئه آغازکنید و به سیاحت مناظر مستعمره اسپانیایی بپردازید. سوار بر قایق به جزیره اومه تپه (Ometepe) که متشکل از دو آتشفشان است بروید و اگر بدنبال ماجراجویی هستید می توانید بسمت قله بالا روید. اما مراقب باشید که رسیدن به بالاترین نقطه با ارتفاع 1700 متری از سطح دریا کار ساده ای نیست. تورهای محلی لئون (Leon) با راهنما، راه دیگری برای گذراندن یک بعدازظهر می باشد.

7- نیکاراگوئه


8- آلاسکا    
اگر بدنبال تعطیلاتی بسیارگرم هستید مسلما آلاسکا با آب وهوای خنکتر، مقصد مناسبی برایتان نیست. بهرحال اگر دوستدار راهپیمایی روزانه، قایق سواری و صعود از راه پارک های ملی دیدنی و جذاب در دور افتاده ترین و کم جمعیت ترین ایالت آمریکا هستید با انتخاب این سفر برنده واقعی شمایید. فقط فراموش نکنید که کفشهای پیاده روی، دوربین عکاسی و دوربین شکاری خود را بردارید. یکی از برجسته ترین های آلاسکا پارک ملی خیره کننده دنالی (Denali) با پوشش عجیب 6 هکتاری و وجود بلندترین قله کوه مکینلی (Mount McKinley) در آمریکای شمالی است. حتما حیات وحش این منطقه که شامل گوزن شمالی، گوزن کانادایی، خرس گریزلی، گوسفند دال و گرگ می باشد را ببینید. قبل از انجام این موارد، با یک قایق کایاک به والدز (Valdez) درمیان یخچالهای طبیعی، سمورهای دریایی، پرندگان پنگوئن گونه و نهنگ کوهاندار بازدیدی داشته باشید.

8- آلاسکا


9- آندورا  (Andorra) 
آندورا واقع در قلب پیرنه (Pyrenees) جاییست در میان فرانسه و اسپانیا، که بهترین اسکی بازی در عرض رشته کوه را ارائه می دهد. درحالیکه این کشور کوچک برای فعالیتهای زمستانی بیشتر شناخته شده است اما در تابستان نیز زیبا می باشد و شانس امتحان طیف وسیعی از ماجراجویی ها را مهیا می کند. از زیپ لاین گرفته تا کوهپیمایی که فعالیتی مناسب برای هر شخص حتی کودکان می باشد. بر دوچرخه خود سوارشوید و از سواری در بزرگترین مسیرهای کوهستانی قاره لذت ببرید. خود را محکم نگه دارید وقتی با سرعتی هیجان انگیز در حال قایق سواری بر روی رودخانه خروشان نوگرا (Noguera) هستید که یکی از 5 رودخانه برتر اروپایی برای قایق سواری در امواج خروشان است. در حال حرکت از میان درختان گسترده در دره  کورتالز (Cortals)،نیروی تازه ای بگیرید. همچنین بیاد داشته باشید همیشه شهر کوچک و جالب سولدو (Soldeu) برای گشت و گذار افرادی که بدنبال استراحتی بدور از فعالیت می باشند وجود دارد.

9- آندورا  (Andorra)


منبع: intrepidtravel





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید