• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 10 مورد از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری بارسلون

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۳/۳   تعداد بازدید : 5666   گروه مطلب : ایده های سفر

کلیسای ساگرادا فامیلیا (Basílica de la Sagrada Família)، پربازدیدترین مکان در بارسلون است.

کلیسای ساگرادا فامیلیا بخشی از میراث جهانی یونسکو
کلیسای ساگرادا فامیلیا بخشی از میراث جهانی یونسکو می باشد که هنر آرشیتکت معروف، آنتونی گوادی (Antoni Gaudí) را نشان می دهد

بارسلون یکی از شهرهای مهم اسپانیاست که نقش پایتخت کاتالونیا، یک جامعه مستقل اسپانیایی را بازی می کند. این شهر میزبان جاذبه های متعددی از جمله موزه ها، قصرها، ساختمانهای تاریخی، مراکز فرهنگی و غیره می باشد. شهر با یک تاریخ و میراث غنی همراه است و همچنین یکی از شهرهای پر بازدید اسپانیا بشمار می رود. در ادامه برخی از جاذبه های توریستی بارسلون را معرفی می کنیم.

10- موزه تاریخ بارسلون  (Museu d'Història de Barcelona)    
این موزه در مقام دهم پربازدیدترین جاذبه های بارسلون قرار دارد. همانطورکه از نامش پیداست، این موزه، تاریخ شهر را در غالب نمایشگاه ها و نقل داستان از گذشته بارسلون، محفوظ می دارد. همچنین این موزه، چندین مکان تاریخی در شهر را مدیریت می کند. موزه تاریخ بارسلون در سال 1943 برای عموم بازگشایی شد.

10- موزه تاریخ بارسلون  (Museu d'Història de Barcelona)


9- موزه پیکاسو (Museu Picasso)  
این موزه محل نمایش برخی از بهترین مجموعه های هنری پابلو پیکاسو می باشد و 4251 اثر این نقاش را به نمایش می گذارد. موزه پیکاسو محدود به یک ساختمان نیست و متشکل از 5 قصر دوران قرون وسطایی می باشد که در کنار یکدیگر و در محدوده لا ریبرا (La Ribera) قرار دارند. دستیابی به این موزه در سال 1963 مجاز شد.

9- موزه پیکاسو (Museu Picasso)


8- پارک جانور شناسی بارسلون (Parc Zoològic de Barcelona)   
باغ وحش بارسلون در مقام هشتم رده بندی پربیننده ترین مکانهای این شهر قرار دارد. این باغ وحش شهرتی بین المللی دارد چرا که محل زندگی گوریل آلبینو بنام اسنوفلیک (Snowflake) که در سال 2003 مرد، بوده است. از جاذبه های اصلی این باغ وحش، می توان به خانه نخستی سانان (نوعی میمون)، نمایش اژدهای کومودو (Komodo dragon) و صحنه نمایش دلفین اشاره کرد.

8- پارک جانور شناسی بارسلون (Parc Zoològic de Barcelona)


7- خانه میلا لا پدررا (Casa Milà 'La Pedrera') 
این جاذبه توریستی در بارسلون به ساختمانی با طراحی نوین توسط آنتونی گائودی اشاره دارد که بین سالهای 1906 و 1912 ساخته شده است. در زمان ساخت این بنا، جنجالی بزرگ برپا شد. طراحی و ساخت آن با بالکنهای پیچدار از جنس آهن کار شده و نمای موجدار منحصر بفردی بود. این بنا، همانند کلیسا ساگرادا فامیلیا، بخشی از میراث جهانی یونسکو می باشد. تعداد توریستهایی که از این خانه بازدید می کنند قابل توجه است و همچنین این خانه برای برنامه های فرهنگی و آموزشی مورد استفاده قرار می گیرد.

7- خانه میلا لا پدررا (Casa Milà 'La Pedrera')


6- پابله اسپانیول بارسلون (Poble Espanyol de Barcelona)  
پابله اسپانیول یک موزه معماری در فضای باز است که در بارسلون واقع شده و در سال 1929 آغاز به کار کرد. 117 سازه این موزه یک دهکده ایبری (Iberian village) را بازسازی کرده اند. در این مجموعه، کارگاههای صنعتگران، رستوران و دیگر امکانات توریستی وجود دارد. همچنین این موزه، میزبان مجریان تئاتر و نمایشهایی برای کودکان می باشد.

6- پابله اسپانیول بارسلون (Poble Espanyol de Barcelona)


 کارهای جالبی که به صورت رایگان می توانید در بارسلونا تجربه کنید



5- مرکز فرهنگی ال بورن (El Born Centre Cultural)  
این مکان برای تشویق فعالیتهای فرهنگی و پیشرفت رویدادهای مهم محلی و ملی ساخته شده است. این مرکز فرهنگی قسمتی از یک ساختمان است که در گذشته بازار محلی بوده و در سال 1876 بازگشایی شد. ال بورن در واقع یک مقر باستان شناسی کشف شده است که سبک زندگی دهه 1700  بارسلون را نشان می دهد. بطور منظم ملاقاتها و مباحثه هایی در این مرکز برگزار می شود. همچنین در طول سال، رویدادهای گوناگونی ازجمله موزیک، رقص، ادبیات، فیلم و غیره در این مکان اجرا می گردد.

5- مرکز فرهنگی ال بورن (El Born Centre Cultural)


4- آکواریوم بارسلون (L'Aquàrium de Barcelona)  
این اکواریوم چهارمین مکان مورد علاقه برای بازدید در بارسلون است. این جاذبه که در بندر پورت ول (Port Vell) قرا دارد شامل 35 آکواریوم و محل زندگی 11 هزار جانور از 450 گونه می باشد. این آکواریوم شانس مشاهده گیاهان دریایی، از فاصله نزدیک را برای بازدیدکنندگان مهیا می کند. انواع ماهیان بزرگ و گوشتخوارانی چون کوسه ها در آبهای اطراف موزه قابل مشاهده می باشند.

4- آکواریوم بارسلون (L'Aquàrium de Barcelona)


3- موزه اف سی بارسلون (Museu FC Barcelona)  
باشگاه حرفه ای فوتبال اف سی بارسلون، طرفدارانی در کل دنیا دارد به همین دلیل جای تعجب نیست که موزه این باشگاه فوتبال در مقام سوم پربازدیدترین جاذبه بارسلون قرار بگیرد. این موزه در سپتامبر سال 1984 آغاز به کار کرد و مجهز به سینمای سه بعدی و صفحه لمسی صمعی بصری است. همچنین آگاهی طرفداران خود از تاریخچه باشگاه را، با به نمایش گذاشتن جوایز، مستندات و عکسهای باشگاه افزایش می دهد. متقاضیان بازدید از این موزه باید در کمپ نو اکسپرینس (Camp Nou Experience) ثبت نام کنند که شامل بازدید از استادیوم نیز می شود.

3- موزه اف سی بارسلون (Museu FC Barcelona)


2- پارک گویل (Park Güell) 
دومین جاذبه پربیننده بارسلون، پارک گویل می باشد. این پارک چند منظوره عمومی در لا سالوت (La Salut) بروی کارمل هیل (Carmel Hill) قراردارد. ساخت این پارک 14 سال زمان برد (از سال 1900 تا 1914) و در سال 1926 بازگشایی شد. پارک گویل در سال 1984 بعنوان میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. این پارک دارای ویژگیهای معماری و طبیعی می باشد که برای نمایش عمومی، به زیبایی طراحی شده است. نمای باغ ها، فواره های باشکوه، مسیرهای مسقف، ساختمانهایی با سقفهای فوق العاده و غیره قسمتهایی از پارک هستند. گونه هایی از حیات وحش و بخصوص تعدادی از انواع پرندگان در این پارک وجود دارد. این مکان تنها توسط توریستها بازدید نمی شود بلکه نقطه تفریحی محبوبی را برای ساکنین بارسلون فراهم می نماید.

2- پارک گویل (Park Güell)


1- کلیسای ساگرادا فامیلیا 
محبوبترین مکان دیدنی بارسلون، کلیسای نیمه کاره کاتولیک رومی بنام ساگرادا فامیلیا یا همان خاندان مقدس است. این کلیسا توسط آرشیتکت معروف، آنتونی گوآدی ساخته شده و بخشی از میراث جهانی یونسکو می باشد. عنوان ماینر باسیلیکا (ساختمان مقدس) در سال 2010 به این کلیسا داده شد و سپس پاپ آنرا وقف کرد. آنچه باعث منحصربفرد بودن این کلیسا می باشد طراحی آن است. ترکیبی از سبک های معماری در ساخت این کلیسا استفاده شده است که هیبت و شکوه آن بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد.

1- کلیسای ساگرادا فامیلیا


منبع: worldatlas





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید