• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


کارهای جالبی که به صورت رایگان می توانید در بارسلونا تجربه کنید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۸/۲۱   تعداد بازدید : 6144   گروه مطلب : ایده های سفر




سفر به بارسلونا را می توان سفری طولانی و پرهزینه قلمداد کرد، اما اگر راز و رمز و راهکارهای سفر ارزان را بدانید می توانید با صرف هزینه اندکی، سفری خاطره انگیز و به یاد ماندنی از بارسلونا پیش رو داشته باشید.
برای اینکه هزینه های سفر خود به بارسلونا را پایین بیاورید و از این شهر به مقرون به صرفه ترین حالت ممکن بازدید کنید، در این مقاله لیستی از 10 تجربه جالب که با هزینه اندک و یا حتی رایگان قابل تجربه است برای شما گردآوری کرده ایم. 

1. موزه پیکاسو
شما می توانید با حضور در این موزه مشهور جهانی، چیزی در حدود 4251 اثر معتبر از پابلو پیکاسو را مشاهده کنید. خبر خوب این است که اگر شما خوش شانس باشید و در اولین روز یکشنبه هر ماه سراغ این موزه بروید، نیازی به صرف هزینه ندارید و می توانید موزه پیکاسو به را رایگان ببینید چراکه در این تاریخ بازدید برای عموم رایگان است.

1. موزه پیکاسو


2. کلیسای جامع دی لا سانتا کروز سانتا ایولالیا (Catedral de la Santa Cruz y Santa Eulalia)
با توجه به زیبایی های فراوانی که تمامی کلیساهای ساخته شده در بارسلونا دارند، پیشنهاد می کنیم بازدید از هیچ کلیسایی را از قلم نیندازید اما این کلیسای جامع نمونه ای بسیار زیبا از سبک معماری گوتیک را در اختیار شما قرار می دهد و علاوه بر این، بازدید از آن نیز کاملاً رایگان است!

2. کلیسای جامع دی لا سانتا کروز سانتا ایولالیا


3. بازار سانتا کاترینا (Santa Caterina Market)
بی شک تجربه بازدید از یک بازار معتبر اسپانیایی در ساختمانی با معماری خیره کننده که خود به تنهایی یکی از آثار هنری جهانی به حساب می آید خالی از لطف نیست. تماشای این فضا بسیار لذت بخش است و همچنین شما گزینه های متعددی برای خرید آنچه که نیاز دارید پیش روی خود می بینید.

3. بازار سانتا کاترینا (Santa Caterina Market)


4. خرابه های رومی ها در مرکز فرهنگی ال بوران (El Born Cultural Centre)
شلوغی ها و کلافگی های شهری را که ورق می زنیم، گنجی عظیم را پیدا خواهیم کرد. خرابه ها و بقایای به جای مانده از زمان رومیان باستان در زیر مرکز فرهنگی ال بوران خودنمایی می کند، البته در حال حاضر هنوز هم کار حفاری و تحقیق، روی این بقایا ادامه دارد. جالب است بدانید که شما می توانید از این مکان به صورت رایگان بازدید کرده و تمام اکتشافاتی که انجام می شود را مشاهده نمایید.

4. خرابه های رومی ها در مرکز فرهنگی ال بوران


5. تورهای پیاده روی رایگان
تورهای پیاده روی رایگان متنوعی در سطح شهر وجود دارند که شما با پیوستن به آنها می توانید بسیاری از جاذبه های تاریخی شهر را پیدا، تماشا و اهمیت آن را درک کنید و حتی در هنگام طی این مسافت چندین دوست برای خود پیدا کنید!

5. تورهای پیاده روی رایگان


در سفر به دومین شهر برتر اسپانیا چه کارهایی انجام دهیم؟



6. پارک گوئل (Park Güell)
شما در شهر بارسلونا و در طول فصل تابستان می توانید به صورت رایگان پس از ساعت 8 صبح بازدیدی داشته باشید از این پشت بام رویایی که تصویرش را در پایین متن مشاهده می کنید. این یک مکان شگفت انگیز برای تماشای خورشیدی طراحی شده که به آرامی ناپدید می شود و چشم اندازی دیدنی و غیرقابل باور از شهر پدید می آورد.

6. پارک گوئل (Park Güell)


7. تماشای موزه ها در روز یکشنبه
آیا می دانستید که هر یکشنبه در بارسلونا تماشای موزه ها برای عموم مردم رایگان است؟ در این روز شما می توانید به همراه دیگر مردم محلی شهر به بازدید از موزه های شهر بپردازید.

7. تماشای موزه ها در روز یکشنبه


8. لا رامبلا (La Rambla)
لا رامبلا در حقیقت یک مسیر پیاده روی 1.6 کیلومتری بسیار زیبا و خیره کننده است که پیش از ترک شهر بارسلونا حتما باید از آن بازدید کنید. در این مسیر پیاده روی شما درختانی جذاب، فروشگاه‌ های خوراکی کوچک و مردمی دوست داشتنی را ملاقات خواهید کرد.

8. لا رامبلا (La Rambla)


9. فواره جادویی مانتجویس (Magic Fountain of Montjuic)
همان نگاه نخست کافیست تا شیفته فواره مانتجویس شوید، این فواره سال های سال است که مشغول نشان دادن زیبایی های خود به گردشگران مختلف از سراسر جهان است. زمانی که محو تماشای زیبایی های این فواره می شوید، چشم هایتان نا خودآگاه پر از رنگ، رقص آب و موسیقی می شود. شایان ذکر است که تماشای فواره مانتجویس هم رایگان است.

9. فواره جادویی مانتجویس (Magic Fountain of Montjuic)


10. ساحل لابارسلونتا (La Barcelonetta Beach)
آیا به دنبال یک بعد از ظهر خوب هستید؟ کافیست کمی از زمان خود را به وقت گذرانی در این ساحل اختصاص دهید. لباس مخصوص حمام آفتاب، حوله، کرم ضد آفتاب ویژه را بردارید و خود را برای ماسه های گرم و طلایی رنگ ساحل لابارسلونتا آماده کنید. آب تنی در دریای مدیترانه را نیز فراموش نکنید.

10. ساحل لابارسلونتا (La Barcelonetta Beach)


منبع: escapehere





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید