• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۶/۸   تعداد بازدید : 5390   گروه مطلب : ایده های سفر


بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر

هیچ چیز مانند تابش نور خورشید هنگام غروب نمی تواند تابستان را برای ما کمی بلندتر کند و باعث شود پاییز را با گرمای آن سپری کنیم. برای تمام افرادی که بچه مدرسه ‌ای ندارند دلایل خوبی وجود دارد تا در ماه سپتامبر به سفرهای اروپایی تابستانه خود بروند. دریا و اسکی‌ ها هنوز تا حد ممکن آبی رنگ هستند، آب از همیشه داغ‌تر است و در حالیکه همه به مدرسه ‌هایشان بازگشته‌ اند همه چیز هم ساکت‌ تر و با ارزش ‌تر شده است. در ضمن، در آفریقای جنوبی، سپتامبر ماهی عالی برای از نزدیک دیدن حیات وحش در حال تغییر است. 

سیسیل
برای سفر به سیسیل همه زمان‌ ها مناسبند. بادهای گرمی که از سوی آفریقا وزیده می شوند و از روی دریای مدیترانه عبور میکنند، باعث می ‌شوند این جزیره آفتابی با فرهنگ غنی ‌اش به خوبی در پاییز گرم بماند (البته ممکن است با یک موج گرما مواجه شوید)، اما سواحل زیبا و رام نشده  این جزیره هیچ وقت در سپتامبر شلوغ نیستند. به هر حال هوا بقدری خوب است که بتوانید خیابان ‌های پر پیچ و خم در شهرهای زیبا که به سبک باروک ساخته شده ‌اند را بگردید. در این وقت از سال می توانید غذاهای به یاد ماندنی را در تمام نقاط این مکان پیدا کنید. چراکه سپتامبر ماهی عالی برای برداشت میوه و دیگر محصولات از پارک ملی اتنا (Etna) است و همچنین می توانید به راحتی اتاقی را در هتل بویتک‌ های زیبای سیسیل اجاره کنید.

سیسیل یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر


میلان
حقیقت بسیار جالب درباره میلان این است که بارش باران در آنجا حتی از منچستر نیز بیشتر است. به هرحال نباید اجازه دهید تا هوای نامناسب مانع گردش و استراحت شما شود. در ماه سپتامبر به میلان بروید، چراکه در این ماه میلان شاهد کمترین بارش در میان تمام ماه‌ هاست و دمای متوسط هوا 24 درجه می باشد. پیشنهاد می شود در این شهر هنگام خرید برای فصل جدید پول زیادی برای چکمه‌ هایی با کیفیت بپردازید تا پاهایتان را خشک نگه دارند و در سرما باعث خوشحالیتان شوند، چرا که ماه‌ های پر بارشی در پیش است. یا اینکه به منچستر بروید و بگویید شاید اینجا خیلی باران می بارد، اما حداقل این بارش به اندازه میلان نیست.

میلان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر


نیویورک
نیویورک در تمام طول سال دوست داشتنی است، اما احتمالاً در سپتامبر بیشتر از همیشه به آن علاقمند خواهید شد و این امر به علت آب و هوا، فصل جدید، هوای تازه پاییزی شهر و آماده شدن آن برای اتمام هوای گرم و مرطوبی می باشد که در ماه اوت وجود داشت و این شهر را جذاب تر از پیش خواهد کرد. در سفر خود به نیویورک برنامه ‌ای برای رفتن به کوه‌های کتسکیل (Catskills) در شمال نیویورک داشته باشید تا هوای مه ‌آلود پاییزی و حس نوستالوژی برای چیزی که هیچوقت نداشته‌ اید را تجربه کنید. پیشنهاد می شود در این مسیر به آهنگ‌ های گروه گریت فول دد (Grateful Dead) گوش دهید و از میان درختان به سوی کلبه ‌ای چوبی در نیوانگلند بروید. البته باید گفت که جزیره لانگ (Long) نیز جای خوبی برای اتمام فصل است. مناطق همپتون (Hamptons) و یا مونتاوک (Montauk) در این جزیره شگفت انگیز خواهند بود.

نیویورک یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر


ایبیزیا (Ibiza) و فرمنترا (Formentera) 
ارواح سرگردانی که کل فصل را در جزیره ایبزیا و فورمنترا در اسپانیا می گذرانند در ماه سپتامبر می توانند نفسی راحت بکشند. چراکه در این فصل این مکان بقدری خلوت شده که بتوانید جایی خالی برای تکاندن حوله ‌تان در ساحل پیدا کنید و همچنین بتوانید بدون رزرو کردن میز از قبل در رستوران‌ های ساحلی، ناهار میل کنید. حتی رستوران معروف خوان و آندریا (Juan y Andrea) هم در این موقع از سال کاملاً خلوت است. با اینکه هوا هنوز بسیار گرم می باشد، مهمانی‌ های پایان فصل برجسته ‌ترین خصوصیات این فصل اند و هتل‌ ها و ویلاها به صورت ناگهانی بسیار ارزان و مقرون به صرفه می شوند اما با این حال هنوز هم مجبور می شوید تا برای خرید نوشیدنی وام بگیرید!!

ایبیزیا و فرمنترا یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر
کورفو (Corfu)
ماه ‌های آوریل تا مه و سپتامبر تا اکتبر بهترین زمان برای سفر به یونان و جزایر آن هستند. اما در بهار همانقدر که دریای یونان آبیست، هوا هم بسیار سرد است. پس ماه سپتامبر را برای خوشگذرانی در کوفو انتخاب کنید چون که در آن زمان شنای صبحگاهی و لذت بخش در آب ‌های گرم انجام می شود، درحالیکه جنگل های این جزیره هنوز هم سبز هستند و می توانید بعد از ظهرها را زیر درخت‌ های بلوط و زیتون سپری کنید.

کورفو (Corfu) یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر


کاستولدز (Cotswolds)
یکی از دوست داشتنی ‌ترین مکان‌ های دنیا در تمام طول سال کاستولدز در کشور انگلستان است. زیبایی این مکان همانند مه صبحگاهی که باغ‌ ها را در بر می گیرد، شما را نیز در بر خواهد گرفت. کلبه ‌های سنگی و ساختمان‌ هایی که به رنگ موم عسل در کاستولدز وجود دارند قدیمی و جاودانه هستند و با گل‌ های رز و ویستریا احاطه شده‌ اند. رودهای پر سرو صدا و بیدها و قوهای وحشی زیبا، مناظر رویایی و روستاهای عجیب، همه و همه نشان می دهند که شما باید در این فصل به کاستولدز سفر کرده و در هتل ‌های روستایی آن اقامت داشته باشید. البته باید بدانید سپتامبر ماه برداشت محصول است و در این زمان هنگامی که تولیدات محلی در بهترین وضعیت است، شکارهای شکارچیان نیز در حال پخته شدن می باشد، پس فرصت را از دست ندهید.

کاستولدز (Cotswolds) یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر


زیمباوه
می توان گفت هیجان انگیز ترین و بهترین کاری که می توانید در کشور زیمباوه انجام دهید، استفاده از تورهای حیات وحش است. شما می توانید با استفاده از این تورها در دل طبیعت و حیات وحش وارد شوید. البته باید بدانید که کلبه ‌هایی شگفت ‌آور نیز در حال ساخته شدن در پارک های ملی‌ استثنایی زیمباوه و آبشار ویکتوریا هستند. سپتامبر بهترین زمان برای سفر به زیمباوه و تماشای حیوانات است، شما در هنگامی به این منطقه سفر کرده اید که حیوانات به دلیل گرمای هوا به دور منابع آبی که در حال تمام شدن هستند، جمع می شوند. باران نیز بسیار کم است و گله‌ های فیل‌ ها در پارک ملی هونگ (‌Hwange) دیده می شوند. شاید این فصل برای گردشگران فصلی پرهیاهو باشد اما پارک‌ های اینجا هیچوقت شلوغ نمی شوند.

زیمباوه یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر


سانتورینی (Santorini)
از محلی ‌های سانتورینی درباره ماه مورد علاقه‌شان بپرسید و آنها به احتمال زیاد می گویند سپتامبر. گرمای سوزان تابستان تمام شده، دریا از همیشه گرمتر است و آسمان نیز تمام روز آبی است و بعداز ظهرها در شهرهایی که در کنار تپه‌ها ایجاد شده‌اند هوا خنکتر است. آفتاب سپتامبر شهر اویا (Oia) را طلایی میکند و غم و اندوه کاسه آتشفشانی در روزهای آخر تابستان بیشتر به نظر می‌آید.

سانتورینی (Santorini) یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر


بوداپست
بوداپست شهری بزرگ و رومانتیک است که تاریخی پیچیده و معماری‌ زیبایی دارد. سپتامبر برای این شهر خشک‌ ترین ماه است و روزها هنوز گرم هستند. شاید بعد از ظهرها هوا باز هم گرم باشند، اما شب‌ها کافه های روین پاب در محله‌ ها با چراغ‌ هایی کوچک روشن می شوند و جمعیت جوان در این مکان‌ های تفریحی که در خرابه ‌ها برپا می شوند به خوشگذرانی می پردازند. بهترین راه برای گذراندن تابستان در این مکان این است که چرتی کوتاه در حمام‌ های حرارتی بزنید و یا به خوردن شیرینی‌ و استرودل در کافه‌های شگفت انگیز آن مشغول شوید.

بوداپست یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر


بارسلونا
قطعاً سپتامبر در بارسلونا هنوز ماهی آفتابی است، دمای هوا در طول روز حدود 25 درجه و در شب 19 درجه و بسیار مرطوب است. محلی ‌ها از سفر برگشته ‌اند اما با این حال باز هم به ساحل می روند و برای استفاده از آخرین روزهای تابستان تا حد ممکن به خوردن و رقصیدن می پردازند. جشنی ملی در کاتالونیا (Catalonia) و در روز 11 سپتامبر برگزار می شود که در آن خیابان‌ ها را برای برگزاری رژه، کنسرت و جشن می بندند. جشنی تحت عنوان لا مرسه (la Mercè) نیز در این شهر برگزار می شود. این جشن یک هفته‌ ای بوده و بزرگ ‌ترین جشن سال است و صدها موزیسین و کارناوال در آن به اجرای برنامه می پردازند. جشن لا مرسه در حقیقت جشنواره ای بزرگ است که در تمام شهر به صورت برنامه‌ ریزی شده و بی نظیر برگزار می شود.

بارسلون یکی از بهترین مقاصد گردشگری در ماه سپتامبر


منبع: cntraveller




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید