• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


15 مورد از هیجان انگیز ترین سرسره های آبی جهان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۴/۱۴   تعداد بازدید : 45367   گروه مطلب : ترین ها

دوست دارید حال و هواتون کمی عوض بشه اما نمی توانید از پای میز کامپیوتر بلند بشید؟ راه حلش این است که با این 15 سرسره آبی جالب آَشنا بشید! شکست دادن این 15 تا اصلاً کار ساده ای نیست.

1 - آکوالوپ، کره جنوبی 

آکوالوپ، کره جنوبی

کره جنوبی یک مسابقه باور نکردنی را دارد که در آن چهار نفر با هم وارد حلقه های آکوالوپ شده و در آن می چرخند. یک تفریح آبی بی نظیر که نباید از دستش داد.



2 - اِپیک پلانچ 

اِپیک پلانچ

خوب نظرتون در مورد یک شیرجه به آب اقیانوس چیه؟ درسته، از این بهتر نمیشه. با اِپیک پلانچ
آشنا شوید: یک سرسره آبی 60 متری که شخص را به یک ماجراجویی به دور آب های دریای مدیترانه می برد.



3 - فَمیلی بومرَنگو 

فَمیلی بومرَنگو

منظور از 1080، کیفیت تلویزیون های فول اچ دی هستش؟ نه اصلاً. منظور 1080 نفری هستند که این سرسره آبی دیوانه وار و باحال در هر ساعت از آنها پذیرایی می کند. اگر کسی یک بار این سرسره را امتحان کنه، کاملاً دلیلش را متوجه خواهد شد. این سرسره لذت بی وزنی را در افراد ایجاد می کند و بعد آنها را به سمت سرازیری سر می دهد.



4 - بوئینگ 747 

بوئینگ 747

سرسره آبی اورِگون؟ باورش سخته اما واقعیت دارد. تازه دانستن جای این سرسره آبی در نوع خودش جالبه: شاید کسی نداند اما این سرسره آبی در یک موزه هوایی و در داخل یک هواپیمای واقعی مخفی شده که یک هواپیمای بوئینگ 747 هستش.



5 - مَستِر بِلَستر واتر کاستر 

مَستِر بِلَستر واتر کاستر

در منطقه ای که استراحتگاه های منطقه پالم دبی قرار دارند، تعدادی سرسره آبی شگفت انگیز وجود دارد که تعریف جدیدی را از جاذبه داشته و افراد را بر خلاف جاذبه زمین به سمت بالا سر می دهند. چطور همچنین چیزی ممکن است؟ بهتر است خود افراد به دبی بروند و از نزدیک این محل را تماشا کنند. نکته مهم اینکه اگر صحبت از جت های آبی بشود، بهتر است افراد تنهایی سوار آن شوند و از این تجربه لذت ببرند.



6 - اشلیتربان 

اشلیتربان

اتوبان های کشور آلمان به سرعت بالای خودروهایشان مشهور هستند. اشلیتربان هم در شهر کانزاس سیتی به سواری های سریعی که در حد جنون سریع هستند شناخته می شود. این سرسره دارای یک سقوط آزاد 17 طبقه ای است. بله درست شنیدید 17 طبقه. قیافه افراد دو ثانیه بعد از شروع سقوط از لبه آن دیدنی است.



7 - پارک آبی سیام 

پارک آبی سیام

جزایر قناری فوق العاده زیبا هستند. این موضوع در مورد پارک آبی سیام که به سبک پارک های کشور تایلند ساخت شده و دارای سقوطِ آزادهای شگفت انگیزی در زیر نور آفتاب داغ است هم صادق می باشد.



8 - بولِت بول 

بولِت بول

بعد از برگزاری مسابقات المپیک پکن، کلی وسیله جدید در استخر مجتمع المپیک واتر کیوب ساخته شد که بولت بول یکی از آن هاست و نام "کاسه گلوله" واقعاً برازنده آن است. بسیاری می پرسند چرا نام آن کاسه گلوله است؟ بهتر است افراد بعد از این که در داخل تونل آن مثل شلاق به این ور و آن ور کشیده شدند این سوال را دوباره بپرسند.



9 - لیپ آف فِیت 

لیپ آف فِیت

افرادی که در کشور باهاماس به سر می برند و به دنبال یک چالش جدید هستند، بهتر است سری به این سرسره آبی بزنند. این سرسره یک تونل 18 متری دارد که به زیبایی شبیه به معابد هرمی شکل مایان ها ساخته شده و افرادی که سوار آن می شوند در انتها و با گذر از تونل، به یک استخر پر از کوسه می رسند. آیا واقعاً این سرسره یک پرش قهرمانانه هستش؟ بله کاملاً. اگر کسی از سوار شدن آن وحشت داشته باشه اصلاً از پسش بر خواهد آمد. دو نفره سوار شدن چطور؟ دو نفره هم میشه فقط باید ایمان داشته باشید.



10 - سایکلون (گردباد) 

هیجان انگیز ترین  سرسره های آبی جهان - سایکلون (گردباد)

صبر کنید، یعنی چیزی شبیه به یک حلقه؟ بله کاملاً درسته. کشور کانادا اصلاً در مورد پارک های آبی خودش شوخی نداره، حداقل در مورد پارک آبی وُرلد واترپارک که اصلاً شوخی نداره. این پارک آبی جای بسیار دیدنی است. 



11 - پارک آبی وُرلد 

هیجان انگیز ترین  سرسره های آبی جهان - پارک آبی وُرلد

تماشا کنید: یک پارک آبی تمام عیار و فوق العاده. زیپ لاین هم داره؟ بله حتماً



12 - اینسانو (دیوانه)
برزیل: برزیلی ها در شادی کردن استاد هستند و این موضوع در این پارک آبی واضح تر از هر جای دیگری به چشم می خورد چرا که یکی از برجسته ترین سرسره های آبی در این جا است.

هیجان انگیز ترین  سرسره های آبی جهان - اینسانو (دیوانه)



13 - بیگ تاندِر (تندر بزرگ)

هیجان انگیز ترین  سرسره های آبی جهان - بیگ تاندِر (تندر بزرگ)

نه این سرسره آبی اصلاً خیالی نیست چرا که این سرسره که در پارک آبی رَپید در فلوریدا قرار دارد. افراد می توانند در گروه های چهار نفره به ماجراجویی در تونل های این سرسره بروند و بعد از آن به داخل یک گودال فوق العاده جالب سقوط می کنند.



14 - جمیرا اِسکِرا 

هیجان انگیز ترین  سرسره های آبی جهان - جمیرا اِسکِرا

این سرسره آبی زیبا در شهر دبی قرار دارد و الماسی در میان بیابان های خشک است. افراد در این جا در داخل کپسول هایی می ایستند و منتظر هستند تا درب کف این محفظه باز شده و آنها را به داخل مسیر بیندازد. به محض خالی شدن زیر پای افراد، قلب آنها هم از ترس خالی می شود که لذت بسیاری را برای مسافران به همراه دارد.



15 - تانتروم اَلی، دبی 

هیجان انگیز ترین  سرسره های آبی جهان - تانتروم اَلی، دبی

اگر کسی با دایاگان اَلی آشنایی داشته باشد، حتماً باید تانتروم اَلی در دبی را امتحان کند. این سرسره درست مثل یک انفجار از شدت خشم است. وقتی که قایق چهار نفره آن سقوط می کند، صدای جیغ و فریادهای بسیاری در پیچ و تاب مسیرهای آن به گوش می رسد! افراد بهتر است با دوستانی که پایه شادی هستند به این محل بروند. در صورتی که مایل هستید این سرسره هیجان انگیز را در دبی تجربه نمایید، بهترین قیمت تور دبی را در سایت توریستگاه مشاهده و آنلاین خرید نمایید.





نظرها

  • 2 1

    سرسره شماره 6 توی آلمان واقعا هیجان انگیز به نظر میاد. خیلی دوست دارم برم

  • 0 1

    پارک های جالبی بود ای کاش توضیحات بیشتری داشت ولی خیلی ممنون این عکس هارو گزاشتید ای کاش توی ایران هم بود

    • 3 2

      سلام محمد حسین جان، ممنون از نظرتون. حتما در آینده توضیحات این مقاله را تکمیل تر خواهیم کرد

  • 3 0

    با سپاس من به شخصه خودم از طرفداران هیجانم بیشتر سرسره تو المان رو میخوام تجربه کنم تجربه ترسناک و هیجان انگیزیه ولیو به امتحان کردنش میارزه مخصوصا سرسره ها با شیب عمودی و 90 درجه فوق العادست!!!پشماتون با خدا.هه سلامتی و شادی یارتون.

  • 1 0

    عالیه من هم رو رفتم

    • 0 1

      سلام، بسیار عالی

  • 0 0

    سرسره ی شمار۸،۶،۹ خیلی باحاله

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید