• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 11 مورد از صلح آمیزترین کشورهای جهان آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۱/۹/۱۵   تعداد بازدید : 7535   گروه مطلب : ترین ها


با 11 مورد از صلح آمیزترین کشورهای جهان آشنا شوید

بر کسی پوشیده نیست که بعضی از کشورها صلح آمیزتر از دیگر کشورها هستند. مردمی که در برخی کشورها مانند کشورهای اروپایی زندگی می کنند، نسبت به سایر قاره ها شادتر هستند. عواملی مانند موقعیت‌ های جغرافیایی، درگیری‌ های بین‌المللی و قوانین در ایجاد صلح آمیزترین کشورهای جهان نقش دارند.
اما دقیقا چه چیزی یک کشور را صلح آمیز می کند؟ شاخص جهانی صلح (GPI)، صلح با توجه به عدم وجود خشونت در کشور سنجیده می شود. گفته می شود که یک کشور با پرهیز از خشونت، داشتن حقوق برابر و داشتن یک سیستم قضایی قابل اعتماد، صلح آمیز شناخته می شود. علاوه بر این، صلح آمیز بودن یک ملت به روابط بین المللی آن با سایر کشورها نیز بستگی دارد و هر چه یک کشور حضور نظامی کمتری داشته باشد، صلح آمیزتر است.
کیفیت زندگی مردم یک کشور نیز مهم است. آموزش با کیفیت بالا، بازار کار گسترده و مراقبت های بهداشتی رایگان از جمله موارد مشترک صلح آمیزترین کشورها هستند. هر چه شهروندان فرصت های بهتری داشته باشند، شادتر هستند و در نتیجه آنها زندگی خود را با آرامش می گذرانند. بنابراین، اگر مشتاق هستید بدانید که کدام کشور صلح‌آمیزترین کشور اروپا یا صلح‌آمیزترین کشور در جهان است، ما به شما خواهیم گفت. بیایید 11 کشور صلح آمیز جهان را بشناسیم!

11. سنگاپور
سنگاپور، آرام ترین کشور آسیا، یکی از بالاترین سطوح کیفیت زندگی در جهان را ارائه می دهد. این کشور دارای میزان جرم و جنایت پایین و همچنین اجرای قانون قابل اعتماد است. بنابراین، اگر همیشه می خواستید از قاره آسیا دیدن کنید، سنگاپور بهترین گزینه برای شماست. نیازی به گفتن نیست که اقامت در بهترین هتل های سنگاپور تجربه ای است که فقط یک بار در زندگی اتفاق می افتد.
سنگاپور مملو از پارک ها، جنگل ها و پناهگاه های طبیعی است که محیطی آرام را فراهم می کنند. در این کشور می توانید از تفریحات شبانه و ایمن نیز لذت ببرید و برای کسانی ایده آل است که به تنهایی سفر می کنند!
این کشور آسیایی همچنین مکانی عالی برای مهاجرت و تشکیل خانواده است. سنگاپور یکی از بهترین سیستم های مراقبت های بهداشتی را دارد و آموزش در سطح جهانی را ارائه می دهد. حتی بهتر از آن، سنگاپور یک سیستم حمل و نقل بسیار کاربرپسند دارد. از جاده‌هایی که به خوبی طراحی شده‌اند تا هزینه‌های حمل‌ و نقل معقول، سفر در سراسر کشور و انجام کارهایی که باید انجام دهید بسیار آسان است. همه این موارد سنگاپور را به یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان تبدیل می کند.

11. سنگاپور یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان


10. کانادا
کشور بعدی در این لیست، کانادا است. این کشور آمریکای شمالی اخیرا به یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان تبدیل شده است. مردم کانادا صمیمی و خونگرم هستند. اما علاوه بر داشتن مردم محلی صمیمی، این کشور به دلیل اتخاذ اقدامات غیرخشونت آمیز در حل مناقشات نیز مشهور است. آنها همچنین یک نیروی پلیس قابل اعتماد دارند و به همین دلیل، نرخ جرم و جنایت در کانادا هر سال بیشتر کاهش می یابد.
کانادا همچنین به دلیل تنوع و چند ملیتی بودن خود شناخته شده است. این کشور مملو از مردم بومی است که حقوق برابر را برای همه افراد بدون توجه به پیشینه فرهنگی آنها تضمین می کند. در واقع، کانادایی ها نگرش مثبتی نسبت به مهاجران دارند. چه بخواهید به کانادا سفر کنید یا مهاجرت کنید، استقبال گرمی در آنجا خواهید داشت. در نتیجه، این کشور یکی از 11 کشور پربازدید در جهان است.
کانادا به عنوان صلح آمیزترین کشور در آمریکای شمالی، موفقیت خود را مدیون قوانین اسلحه است. تهیه سلاح گرم در این کشور بسیار دشوار است. بنابراین، شهروندان آن در حل مسائل رویکرد مسالمت آمیزتری دارند.

10. کانادا یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان


9. جمهوری چک
اگر به دنبال آرام ترین کشورهای جهان برای تحصیل در خارج از کشور هستید، جمهوری چک بهترین گزینه برای شماست. این کشور کوچک واقع در شرق اروپا یکی از امن ترین محیط ها را برای دانشجویان بین المللی فراهم می کند.
این کشور برای بازدید هم عالی است. جمهوری چک یکی از زیباترین شهرهای قرون وسطایی جهان یعنی پراگ را دارد و همچنین محل 14 سایت میراث جهانی یونسکو است. با بازدید از هر یک از آنها از تعطیلات ایمن لذت ببرید! زمانی که اینجا هستید، توصیه می کنیم در یکی از بهترین هتل های پراگ اقامت کنید.
در نهایت، برای کسانی که قصد مهاجرت به جمهوری چک را دارند، نکاتی وجود دارد که باید بدانید. اول اینکه این کشور دارای سیستم بیمه درمانی ارزان و در عین حال موثر است. علاوه بر این، بازار کار رو به رشدی دارد که به متخصصان در همه زمینه ها نیاز دارد. صرف نظر از قصد سفر شما، جمهوری چک یک گزینه عالی است.

9. جمهوری چک یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان


8. ایرلند
ایرلند که به نام جزیره زمرد نیز شناخته می شود، جزیره ای دوست داشتنی است که محیطی آرام را ارائه می دهد. ایرلند همچنین یکی از زیباترین مناظر جهان را نیز دارد. شهرهایی مانند دوبلین و کورک، برخی از زیباترین مکان‌ های ایرلند، هر آنچه که برای یک زندگی با کیفیت بالا نیاز است را دارند.
اما چه چیزی ایرلند را به یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان تبدیل می کند؟ اولا حمل اسلحه در این کشور غیرقانونی است. تا زمانی که مزرعه نداشته باشید، هیچ راهی وجود ندارد که یک شهروند به طور قانونی صاحب سلاح گرم شود. بنابراین، جرم و جنایت تقریبا وجود ندارد و حضور پلیس بسیار کم است. دوم اینکه حمل و نقل عمومی بسیار ارزان است. چه اجاره ماشین باشد یا استفاده از اتوبوس شهری، هزینه حمل و نقل گران نخواهد بود.
با این حال، چیزی که ما بیشتر از همه در مورد ایرلند دوست داریم، سبک زندگی آرام آن است. مردم ایرلند دوست دارند در میخانه ها و پارک ها دور هم جمع شوند. علاوه بر این، کارگران تمام وقت، طبق قانون 20 روز مرخصی سالانه دریافت می کنند. بدون شک، این یکی از صلح آمیزترین کشورهای تاریخ جهان برای زندگی و بازدید است. وقتی اینجا هستید در یکی از بهترین هتل های دوبلین اقامت کنید!

8. ایرلند یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان


7. سوئیس
همه چیز در سوئیس در مورد صلح و بی طرفی است. این کشور که بیشتر به دلیل اصل بی طرفی سوئیس شناخته می شود، نه تنها صلح آمیز است، بلکه عاری از درگیری است. آنها آنقدر از درگیری اجتناب می‌کنند که از سال 1815 در هیچ جنگ خارجی شرکت نکرده‌ اند. بنابراین، اگر تا به حال فکر کرده‌ اید که کدام کشور صلح‌ آمیزترین کشور در جهان و همچنین بدون درگیری است، سوئیس پاسخ شماست.
سوئیس علیرغم داشتن جامعه ای متنوع، محیط صلح آمیز خود را در میان همه گروه های قومی حفظ کرده است. ممکن است تعجب کنید که چگونه آنها به این مهم دست یافته اند؟ خیلی ساده، بر اساس تقسیم جغرافیایی. این کشور دارای مرزهای زمینی و سیاسی است که هر گروه را از هم جدا می کند. خواه زبان یا مذهب باشد، سوئیس به تک تک آنها احترام می گذارد. بنابراین، اگر قصد مهاجرت به آنجا را دارید، اجازه دهید این نکته شما را تشویق به انجام آن کند. اگر تازه به این شهر سفر می کنید، به لیست بهترین هتل های زوریخ نگاهی بیندازید.
مردم سوئیس کیفیت زندگی بسیار بالایی دارند که به آرامش کشور کمک می کند. سوئیس در زمینه مسکن، مراقبت های بهداشتی و ایمنی بالاتر از حد متوسط است. حتی نرخ مالیات کمتری هم دارد!

7. سوئیس یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان



 با 17 مورد از بهترین شهرهای کوچک اروپا آشنا شوید



6. اتریش
آیا تا به حال فکر کرده اید که آرام ترین کشور اروپای غربی کدام است؟ اگر بله، ما جواب را داریم؛ اتریش. در یکی دو سال گذشته، اتریش در فهرست صلح آمیزترین کشورهای جهان قرار داشته است. این کشور سطح بالایی از آرامش و شادی را در بین شهروندان خود حفظ می کند و با وجود برخی اعتراضات از سال 2017، فضای آرام اتریش بدون تغییر باقی مانده است.
اتریش یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در اروپا است. اتریش با داشتن موقعیت مناسب در اروپای غربی، همه چیز را برای داشتن یک زندگی آرام و شاد دارد. نرخ جرم و جنایت پایین، مسکن ارزان و سیستم حمل و نقل عمومی عالی دارد. به علاوه، این کشور در نزدیکی چندین کشور مانند ایتالیا، آلمان و جمهوری چک است که آرام‌ترین کشور اروپای شرقی است.
اتریش همچنین مکانی عالی برای بازدید و گذراندن تعطیلات است. می توانید از شهرهای تاریخی زیبای آن مانند وین و سالزبورگ دیدن کنید. یا از طیف گسترده ای از ورزش های زمستانی در اینسبروک لذت ببرید. چه بخواهید برای چند روز یا چند سال به این کشور بروید، اتریش مکانی امن و آرام است.

6. اتریش یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان


5. اسلوونی
چند سالی است که اسلوونی کشوری آرام به حساب می آید. این کشور دارای اقتصاد پایدار، مراقبت های بهداشتی عالی و مناظر زیبا است. از کوه و جنگل گرفته تا دریاچه و دریا، اسلوونی بهترین چشم اندازها را دارد. این کشور آنقدر بزرگ است که سالانه بیش از 18000 نفر به آنجا نقل مکان می کنند. فقط در سال 2020، 36110 شهروند خارجی به این کشور مهاجرت کردند! بدون شک، این کشور یکی از صلح آمیزترین کشورهای تاریخ جهان است.
علاوه بر این، دانش‌آموزان نیز صلح و آرامش کشور را دوست دارند. این کشور علاوه بر تحصیلات در سطح جهانی، مسکن و شهریه مقرون به صرفه را نیز ارائه می دهد. بنابراین، اگر قصد تحصیل در خارج از کشور را دارید، اسلوونی یکی از بهترین گزینه های شما است.
موقعیت این کشور به محیط صلح‌ آمیز آن نیز کمک می‌ کند. موقعیت مناسب آن در جنوب اروپا به شهروندانش امکان دسترسی سریع و آسان به کشورهای اطراف را می دهد. با این حال، آنچه اسلوونی را به یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان تبدیل می کند، امنیت آن است. در واقع، این کشور به عنوان یکی از امن ترین کشورهای جهان برای زندگی شناخته می شود. بنابراین، اگر تا به حال می خواستید بدانید که کدام کشور در جهان صلح‌ آمیزترین و همچنین امن‌ ترین کشور است، پاسخ شما اسلوونی است. شاید وقت آن رسیده است که برای بازدید و رزرو هتل خود در لیوبلیانا برنامه ریزی کنید.

5. اسلوونی یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان


4. پرتغال
کشور زیبای پرتغال نه تنها کشوری آرام، بلکه یکی از امن‌ ترین کشورهاست. در واقع، پرتغال به عنوان امن ترین کشور در منطقه شنگن شناخته می شود. پرتغال یک کشور بسیار به دور از خشونت با سطح نظامی پایین و یک دولت قابل اعتماد است. کسانی که نمی‌ دانند کدام کشور صلح‌ آمیزترین کشور جهان است و در عین حال یکی از امن‌ ترین کشورهاست، باید به پرتغال بیایند.
این کشور به عنوان یکی از پربازدیدترین کشورهای جهان نیز شناخته می شود. گردشگران از ایمنی آن در هنگام تعطیلات لذت می برند، به خصوص کسانی که به تنهایی سفر می کنند. محیط آرام آن نیز آن را به مقصدی عالی برای سفر خانواده ها و نو عروسان تبدیل کرده است. اگر این کافی نبود، مردم پرتغال نگرش دوستانه ای نسبت به مهاجران دارند. بنابراین پرتغال عنوان یکی از آرام ترین کشورهای جهان را در گردشگری دریافت می کند.
با این حال، پرتغال همیشه اینقدر هم صلح آمیز نبوده است. این نتیجه اقدامات لازم دولت در راستای منافع کشور در چند سال گذشته است. در نتیجه پرتغال آمار جرم و جنایت را کاهش داده و به یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان تبدیل شده است.

4. پرتغال یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان


3. دانمارک
برای کسانی که نمی‌ دانند کدام کشور در جهان برای مسافران آرام‌ ترین مکان است، دانمارک پاسخ آنها است. همانطور که انتظار دارید، نرخ خشونت و جرم و جنایت در این کشور در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی بسیار پایین است. با این حال، چیزی که آن را متمایز می کند، خطر تقریبا غیر موجود آن برای بلایای طبیعی است. شما می توانید در هر زمانی از سال به این کشور سفر کنید!
این کشور علاوه بر اینکه یکی از صلح‌ آمیزترین کشورهای جهان است، یکی از امن‌ ترین کشورها نیز می باشد. از دانشجویان خارج از کشور گرفته تا پناهندگان، هزاران نفر سالانه به دانمارک مهاجرت می کنند. بنابراین، این کشور بسیار متنوع است و فرصت هایی را برای همه فراهم می کند.
این کشور همچنین به دلیل تعادل عالی بین کار و زندگی مشهور است. سبک زندگی دانمارکی یکی از شادترین سبک های روی زمین است. مردم دانمارک می توانند بدون به خطر انداختن آینده خود از همه چیز لذت ببرند. این کشور آموزش رایگان و باکیفیت را تقریبا برای همه ارائه می دهد و بازار کار گسترده ای دارد. بدون شک دانمارک کشوری صلح طلب است.

3. دانمارک یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان


2. نیوزلند
نیوزلند که به عنوان یکی از آزادترین مکان های جهان نیز شناخته می شود، واقعا یک کشور عالی است. صلح نیوزیلند عمدتا به دلیل دموکراسی و احترام به حقوق بشر در این کشور است. علاوه بر آن، این کشور به عنوان یکی از بهترین کشورها در زمینه حقوق برابر جنسیتی شناخته شده است. بنابراین، شهروندان آن بیشتر راضی و خوشحال هستند. پس اگر می خواهید بدانید که صلح آمیزترین کشور از نظر برابری کدام است، نیوزلند بهترین پاسخ برای شماست.
موقعیت این کشور همچنین به محیط آرام و سبک زندگی آن کمک می کند. نیوزلند با هیچ کشوری هم مرز نیست، که منجر به درگیری بین المللی کمتری می شود. به عبارت دیگر، آنها می توانند تا آنجا که می خواهند از جنگ اجتناب کنند.
آب و هوای نیوزیلند چیزی است که شهروندان آن را دوست دارند. در طول تابستان، هوا گرم می شود اما هنوز قابل تحمل است و در طول زمستان، هوا به اندازه کافی سرد است اما یخ نمی زند. چه قصد سفر کوتاه مدت یا بلند مدت را داشته باشید، این کشور آرام یک انتخاب عالی است.

2. نیوزلند یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان


1. ایسلند
ایسلند که در رتبه اول این لیست قرار دارد، شادترین و آرام ترین کشوری است که می توانید به آن سفر کنید. دلیل اصلی صلح آمیز بودن ایسلند قوانین اسلحه آن است. در واقع، نیروهای پلیس هیچ سلاح گرمی حمل نمی کنند. چرا؟ چون آنها به آن نیاز ندارند. هر چند نهادهای عالی تر مانند SWAT ایسلندی مالک اسلحه هستند. همچنین هیچ‌ کس، حتی رئیس‌جمهور یا دیگر پرسنل دولتی به محافظ نیاز ندارد. ایسلند یکی از صلح آمیزترین کشورها در امور جهانی است زیرا هرگز در جنگ یا درگیری شرکت نکرده است.
عوامل بیشتری به آرامش آن کمک می کند. اول از همه، مناظر ایسلند زیبا است و کیفیت هوای آن یکی از بهترین های روی زمین است. علاوه بر این، این کشور عاری از پشه، مار، حشره و هر نوع حیوان سمی است. بنابراین، گردشگران می توانند آزادانه در سراسر کوه ها، جنگل ها و ارتفاعات ایسلند قدم بزنند. به لیست ما از بهترین هتل های ریکیاویک که مناظر خارق العاده ای از این زیبایی های طبیعی را ارائه می دهند، بروید.
ایسلند به برابری نیز معروف است. این کشور برای همه دستمزد برابر ارائه می دهد. علاوه بر این، ازدواج همجنس‌ گرایان و همچنین فرزندخواندگی همجنس‌ گرایان قانونی است و شما می توانید هر دینی که می خواهید داشته باشید. در ایسلند همه راضی می شوند و در نتیجه صلح آمیزترین کشور جهان است.

1. ایسلند یکی از صلح آمیزترین کشورهای جهان

چیزهایی که باید در مورد این صلح آمیزترین کشورهای جهان بدانید
بر اساس شاخص جهانی صلح (GPI)، صلح جهانی به دلیل پاندمی کرونا کاهش یافته است.
از 13 سال پیش که GPI راه اندازی شد، ایسلند به طور مداوم هر سال صلح آمیزترین کشور بوده است.
چندین سال است که برخی از کشورها در میان ده کشور برتر صلح آمیز هستند. برخی از آنها اتریش، ایسلند و اسلوونی می باشند.

منبع: wowtravel





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید