• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


هشت نکته ای که تجربه اقامت در هتل را در دوران پس از کرونا متفاوت خواهد کرد

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۹/۴/۱   تعداد بازدید : 1913   گروه مطلب : دانستنیهای سفر


هشت روشی که هتل اقامت شما پس از این همه گیری متفاوت خواهد بود

ویروس کرونای جدید همه چیز را در مورد نحوه زندگی ما در کوتاه مدت و شاید هم برای همیشه تغییر می دهد. سفر کردن به پایان نمی رسد، به طوری که آریلا کرادجیان، بنیانگذار و مدیر عملیات انجمن رهبران سبک زندگی بوتیک می گوید: "سفر چیزی است که دنیای ما را به هم نزدیک می کند، این روشی است که ما درباره فرهنگ های دیگر یاد می گیریم و بخش مهمی از زندگی مردم است." اما حتی اگر سفر کردن از سر گرفته شود، ما نباید مانند گذشته برنامه ریزی کنیم. این ها چیزهایی است که باید در دنیای هتل ها انتظار داشته باشیم. 

1. ابتدا به کجا خواهیم رفت
ما به هتل ها باز خواهیم گشت، اما همه سفرها به یکباره شروع نمی شوند. بیل هاینکه، رئیس هتل های کوچک بانکوک که 540 املاک و مستغلات در 55 کشور دنیا دارد، می گوید: "مطمئنا، بازارهای داخلی یکی از نخستین گزینه هایی خواهند بود که دوباره به جایگاه خود باز می گردند." هتل های دورافتاده در صحراها با محیط بکر و هوای تازه نیز محبوب خواهند بود. برای کسانی که توانایی پرداخت آن را دارند، خرید سهام هتل ها احساس امنیت را به ارمغان می آورد، چه رزرو یک جزیره کامل مانند جزیره باوا (Bawah) اندونزی باشد و چه شاید همه هفت مجموعه در توتالاگالا (Thotalagala)، که یک زمین کشت چای در سریلانکا است.
لو اپلزهایمر از گانت آسپن می گوید: "ممکن است افراد با ماندن در اقامتگاه های مجموعه ای نسبت به ماندن در هتل های بزرگ احساس راحتی بیشتری داشته باشند، زیرا میهمانان می توانند در آشپزخانه های خود و سفارش مواد غذایی، مانند تفریحگاه ویوو (Vivo Resorts) مکزیک و گراند سولمار رانچو سن لوکاس (Grand Solmar Rancho San Lucas)، نسبتا ایزوله باشند. در نهایت، هر میهمان احتمالا چیزهای متفاوتی می خواهد، برخی فکر می کنند خدمات شخصی و سازگارتر در بوتیک های کوچک امن تر است و برخی دیگر اطمینان مجدد از هتل های بزرگتر و سیاست های گسترده برندشان را می خواهند.

1. ابتدا به کجا خواهیم رفت


2. تخفیف های زیاد بعید به نظر می رسد، اما انتظار مزایای بیشتر را داشته باشید
بیشتر هتل ها سیاست های لغو بی سابقه ای ارائه می دهند. اگرچه ممکن است زمان مناسبی برای خرید بلیط هواپیما نباشد، اما رزرو هتل باید با ریسک کمتری همراه باشد. مصرف کنندگان می دانند که هتل ها از بودجه کافی برخوردار نیستند و باید حقوق پرسنل خود را نیز پرداخت کنند، اما آن ها انعطاف پذیری را هم به یاد خواهند آورد، هنگامی که هتل ها به جای ارائه بازپرداخت کامل، جریان پول نقد خود را با نگه داشتن پول در سپرده های میهمانان مدیریت می کنند. 
تخفیف های هدفمند برای بازارهای خاص، به عنوان مثال کسانی که باید فاصله زیادی را رانندگی کنند، محتمل است. اما کارشناسان می گویند انتظار کاهش شدید نرخ را نداشته باشید. به عنوان مثال، اپلزهایمر می گوید: "هتل ها از رکود قبلی دریافتند که کاهش نرخ، موثرترین روش برای جذب مشتری جدید نیست. ایجاد تجربه و ارزش بیشتر برای میهمان، بهترین راه پیروزی در این رقابت است."
هتل ها می دانند که مزایا، استراتژی بهتری برای جلب توجه ما به رزرو است. به عنوان مثال، کاسا پالوپو (Casa Palopó)، یک هتل از مجموعه ریلیش اند شاتو (Relais & Châteaux) در گواتمالا، طرحی دارد که اجازه می دهد درآمد مجموعه تا زمانی که هتل دوباره بتواند باز شود، برای حقوق کارمندان پرداخت شود. به عنوان یک تشکر برای رزرو یک شب، مهمانان کاسا پالوپو، شب دوم را رایگان اقامت می کنند و یک ماساژ آرامش بخش نیز دریافت می کنند. هتل ها همچنین انعطاف پذیری برنامه های وفاداری خود را افزایش می دهند، در حالی که برخی از آن ها نیز بر تاریخ های انقضاء تاکید می کنند. ماریوت بونووی رهبری این راه را به عهده داشته است و وضعیت به دست آمده در سال 2019 را تا فوریه 2022 گسترش داده است. 

2. تخفیف های زیاد بعید به نظر می رسد، اما انتظار مزایای بیشتر را داشته باشید


3. پاکیزگی پیشرفته
آنطور که دیوید کونگ، رئیس و مدیر عامل شرکت بست وسترن (Best Western) می گوید، "بیشتر مسافران نسبت به پاکیزگی بسیار آگاه هستند و آن ها به دنبال هتل هایی می گردند که دارای پروتکل های پاکیزگی دقیقی در محل می باشند." بست وسترن یکی از این هتل ها است که با استفاده از دستگاهای پاکیزه کننده فرا بنفش زنجیره ای و از طریق برنامه سال 2012 "من به پاکیزگی اهمیت می دهم"، این کار را انجام داده است. ابتکارات اضافی، مانند شورای پاکیزگی جهانی ماریوت، به میهمانان اطمینان خواهد داد که به نگرانی های مربوط به کووید 19 رسیدگی می شود. 
هتل ها نیز با استفاده از دستگاه های ضدعفونی کننده دستی در هر رستوران و اماکن عمومی، از کشتی های تفریحی تقلید می کنند. اثبات پاکیزگی نیز مهمتر خواهد شد. فرانسیس کرادجیان (Frances Kiradjian)، بنیانگذار و مدیرعامل انجمن رهبران سبک زندگی بوتیک، گمان می کند که مسئولان جدید ضد عفونی ممکن است این بیماری همه گیر را تایید کنند و یا ممکن است هتل ها را تایید نمایند، زیرا رستوران ها در حال حاضر تحت اختیارات قانونی قرار گرفته اند. 
پاکیزگی پیشرفته همچنین باعث گرایش به سمت کاهش گرایی می شود. در حضور کووید 19، هتل ها وسایل غیر ضروری مانند بالشت های تزئینی و چوب لباسی های اضافی را از اتاق ها حذف می کنند، بنابراین به طور بالقوه موارد کمتری برای آلوده شدن و تمیز کردن وجود دارد. این روند با وجود مینی بارهای خالی و نیاز به درخواست اضافی برای لباس، بالشت و پتو می تواند در آینده نیز ادامه یابد. وقتی هتل ها اقلام یکبار مصرف بیشتری را در اختیارتان قرار می دهند و مواردی مانند قهوه سازها را درون پلاستیک می پبچند تا به شما اطمینان دهند که آن ها تمیز هستند، محیط زیست گرایی بسیار مهم خواهد شد.
هتلی که میزبان کارکنان مراقبت های بهداشتی در مدت همه گیری است، سطح تمیزی و نظافت استثنایی را سرلوحه کار خود قرار می دهد. طبق گزارش ان بی سی (NBC)، املاک و مستغلات فور سیزنز (Four Seasons) و هیلتون اجازه می دهد اتاق ها پس از استفاده شدن توسط یک کارمند مراقبت های بهداشتی، به مدت دو یا سه روز خالی بماند. اگرچه این یک سطح اطمینان را برای کارمندان هتل و میهمانان فراهم می کند، اما این روش پس از بیماری همه گیر پایدار نخواهد بود.
بورارد (Burrard) یک بوتیک هتل در آن طرف خیابانی است که بیمارستان ونکوور کانادا در آن قرار دارد و آن ها از کارمندان مراقبت های بهداشتی استقبال می کنند تا بتوانند در این هتل بخوابند و دوش بگیرند. این کار با استقبال فراوانی روبرو شده است، به طوری که کارکنان پزشکی در لابی اشک شوق می ریزند و طبق گزارش گلوب اند میل نامه هایی می نویسند و می گویند: "شما نمی دانید چقدر بار از دوش ما برداشته اید." به هتل این فرصت داده شده است که روش های تمیزکاری را بر اساس واقعیت های جدید کووید 19، تغییر دهند. به این صورت که حتی قبل از ورود به اتاق برای تمیز کردن، باید وارد اتاق ضدعفونی میهمان بشوند. 

3. پاکیزگی پیشرفته


4. نوسازی در دوران همه گیری
در حالی که همه گیری به موجودی و دارایی کل هتل ها آسیب می زند، بسیاری از آن ها از مزایای رزرو پایین برای مقابله با پروژه ها استفاده می کنند. برای جلوگیری از اخراج کارکنان، هتل ها در حال تمرکز بر روی نوسازی و طراحی مجدد همه چیز از رویه ها گرفته تا منوها، وب سایت ها و آموزش و توسعه کارکنان هستند. به عنوان نمونه می توان به میهمانسرای کروود کالکشنز گاردن استریت (Kirkwood Collection's Garden Street) در سن لوئیس اوبیسپو (San Luis Obispo) کالیفرنیا اشاره کرد، که در آن کارمندان پیشنهاد کردند به جای اینکه به مرخصی بروند برخی از بازسازی های برنامه ریزی شده را در املاک تاریخی انجام دهند. وقتی هتل ها به حالت عادی برگردند، حتما میهمانان متوجه ظاهر تازه شده و عملکردهای کارمندان می شوند. 
معماران و طراحان نیز به فکر فضای هتل ها در آینده هستند. نیاز به فاصله گذاری فیزیکی احتمالا ادامه خواهد یافت. آنطور که مارگارت هن، مدیر اجرایی انجمن هتل های سنگاپور توضیح می دهد، این بدان معنی است که، "فضا در طراحی میهمان نوازی اهمیت بیشتری می یابد." می توانیم لابی ها و رستوران های بزرگتر و آسانسورها و اتاق های میهمان بیشتری را انتظار داشته باشیم که می توانند همه فعالیت های ما را از غذا خوردن گرفته تا کار و ورزش پوشش دهند. یک ایده جالب دیگر! هون ریویرا کنکون (Haven Riviera Cancun)، کمد های کمی دارد، به طوری که خدمات اتاق کاهش می یابد و تمیز کردن آن بدون اینکه کسی وارد اتاق شود، می تواند انجام بگیرد.

4. نوسازی در دوران همه گیری


 قبرس هزینه اقامت، خوراک و داروی گردشگرانی که در آنجا به کرونا مبتلا شوند را می پردازد



5. فناوری جدید
گرچه فناوری ارزان نیست، اما به شدت از آن استفاده خواهد شد. با توجه به پارانویای ذاتی جدید ما، همه مشاغل در تلاشند تا بفهمند که چگونه می توانند نقاط لمسی را کاهش دهند، تماس انسان ها را به حداقل برسانند و باعث افزایش فاصله فیزیکی شوند. این یک چالش در هتل ها می باشد، که در آن ها خدمات شخصی یک افتخار و معیار میهمان نوازی است.
بازرسی های مجازی و کلیدهای دیجیتالی و استفاده از تلفن همراه برای باز کردن درب اتاق میهمان، دو نمونه از این فناوری ها هستند. هیلتون یکی از برندهایی است که میهمانان را برای استفاده از هر دوی آن ها ترغیب می کند. مزیت: تلفن شما نمی تواند خودش را مغناطیس زدایی کند، اتفاقی که برای بسیاری از کارت های کلیدی (key cards) می افتد! ما دربان های مجازی بیشتری مانند ایوی (Ivy) را می بینیم که در لافوندا (La Fonda) در پلازا (Plaza)، یک هتل تاریخی سانتافه استفاده می شود. برخی از هتل ها در حال اجرای بازرسی به سبک فرودگاه ها هستند. اما، این سؤال مطرح می شود آیا بهتر نیست یک کلید را از انسانی دریافت کنید که دیده اید از دستگاه ضدعفونی کننده دستی استفاده می کند، تا نمایشگر کیوسکی ای را لمس کنید که نمی دانید چند بار آن ها را تمیز کرده اند. 
دوربین های حرارتی، که معمولا در فرودگاه های آسیا مشاهده می شوند، ممکن است به یک هنجار تبدیل شوند. وین لاس وگاس (Wynn Las Vegas) در حال نصب آن ها (و همچنین یک غربالگری ثانویه گسسته) است. به طوری که هر کسی با دمای بالاتر از 100 درجه فارنهایت نمی تواند وارد شود. پت اسپات (PathSpot) وسیله ای است که در دو ثانیه دست ها را اسکن می کند تا تأیید کند که آیا آن ها به درستی شسته شده اند یا خیر. چندین شرکت، فناوری های اچ وی ای سی (HVAC) را که به مجموعه فن آوری‌های مربوط به گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع اطلاق می‌شود، برای تأمین هوای پاک تر ارتقا می دهند. هر چند هنوز هیچ آزمایشی تایید نکرده است که آیا آن ها برای ویروسی که باعث کووید 19 می شود کار می کنند.
احتمالا می دانید که کنترل از راه دور تلویزیون از کثیف ترین اشیا موجود در اتاق های هتل است. در حال حاضر بسیاری از هتل ها با پیروی کردن از رهبری بست وسترن و با ضدعفونی کردن و بسته بندی آن ها، نشان می دهند که این وسایل تمیز هستند. استفاده از تلفن همراه خود برای کنترل فناوری در اتاق خودتان، محبوب تر خواهد شد. هتل ها و تفرجگاه های ویسروی (Viceroy Hotels & Resorts) در حال حاضر از آمازون الکسا (Amazon Alexa) در برخی مکان ها استفاده می کند و آن ها در حال گسترش استفاده از ولارا (Volara) در بلندگوهای هوشمند اتاق هستند.
همچنین فناوری جدیدی در حال به کار رفتن در پشت صحنه است تا هتل ها بتوانند از منابع به طور مؤثر استفاده کنند و برنامه ریزی و تصمیم گیری را بهبود بخشند. ویل سگوس، از گروه هتل های ویوی استرالیا، می گوید هتل ها به سیستم های جدیدی احتیاج دارند تا به ما در شناسایی ترجیحات میهمانان کمک کنند و موجودی مواد غذایی و آشامیدنی را در زمان واقعی ردیابی کنند.
هتل های بیشتری با استفاده از سیستم عامل الیس (ALICE) رهبری گروه میهمان نوازی گرونیمو (Geronimo) را دنبال می کنند. این یک پلتفرم الکترونیکی است که ارتباطات کارمندان و میهمانان را در بین بخش ها ادغام می کند، که به معنی خدمات بهتر با فاصله گذاری فیزیکی بیشتر است. مزیت: این کار نیاز به مکالمه با صدای بلند را برطرف می کند.

5. فناوری جدید


6. خدمات جدید و متفاوت
هتل ها در حال تغییر خدمات کوتاه و  بلند مدت خود هستند. به غیر از کارکنان خدماتی ضروری، تعداد معدودی از کارمندان تمام شب را در هتل هایی که تحت قرنطینه هستند، سپری می کنند. از آنجا که دفاتر، کافی شاپ ها و فضاهای کاری مشترک در حال حاضر مناطقی هستند که کسی به آنجا نمی رود، بسیاری از هتل ها اقامت روزانه کمتری را ارائه می دهند تا میهمانان بتوانند در یک فضای آرام، کار خود را انجام دهند یا میزبان یک جلسه مجازی باشند. 
غذاهای بیرون بر در رستوران های هتل ها به طور فزاینده ای در حال محبوب شدن است و چندین هتل نیز بازارهای کوچکی ایجاد کردند تا لوازم خانگی ضروری و وسایل آشپزخانه را در اختیار افراد قرار دهند. ساحل پنساکولا هیلتون (Hilton Pensacola Beach) فروشگاه قصابی و مواد غذایی باتلر را ایجاد کرده و حتی یک مسابقه اینستاگرامی نیز برگزار می کند که افراد محلی می توانند از وعده های غذایی که تهیه کرده اند عکس بگیرند و بفرستند. هر هفته یک نفر برنده یک میز شام سرآشپز می شود که پس از بازگشایی رستوران، می توانند از آن استفاده کنند. 
"کارها هرگز به روشی که قبلا انجام می دادیم برنمی گردد و باید این مساله را پاسخ دهیم". هیت دانا از مجموعه الوانا (Elewana) در کلبه های سافاری در کنیا و تانزانیا می گوید: "ما هنوز هم همان میهمان نوازی گرم گذشته را ارائه خواهیم داد، اما در حال کار بر روی تغییراتی هستیم که باید با نحوه تعامل فیزیکی ما با یکدیگر ایجاد شود." در کلبه های سافاری و سایر تفرجگاه ها، جایی که خدمات بسیار بالایی وجود دارد، آنطور که دانا (Dhana) توضیح می دهد، "میهمانان راهنماهای خود را در آغوش می گیرند. این یک بخش جدایی ناپذیر از فرهنگ و میراث ما در تعامل با یکدیگر است و این متاسفانه باید تغییر کند."

6. خدمات جدید و متفاوت


7. توجه به میهمانان
تا زمانی که سفرها مجددا از سر گرفته شود، هتل ها تمام تلاش خود را برای توجه به میهمانان انجام می دهند و در هر زمانی ممکن است کمی تعطیلات مجازی ارائه دهند. آن ها از شما دعوت می کنند تا یک مستند نتفیلیکس را درباره مقصد مورد علاقه خود تماشا کنید، به شما نشان می دهند که چگونه یک کوکتل محلی درست کنید، یا حتی مانند پونتا میتا (Punta Mita) در ریویرا نایاریت (Riviera Nayarit)، یک پازل 1000 قطعه ای ساحلی را برای شما ارسال می کنند تا به شما در سرگرم شدن در زمان قرنطینه کمک کند. یا از طریق این پس زمینه های زوم، می توانید وانمود کنید که در کوکو بودو هیتی (Coco Bodu Hithi) مالدیو، کایو اسپانتو (Cayo Espanto) بلیز، یا دهکده بندری بونایری (Bonaire) استراحت می کنید. یا چرا برای یک مراقبه با راهنما، جلسه یوگا یا مشاوره برای درمان سنتی هندی در مهمانسراهای آرورای منطقه فینگر لیک نیویورک یک قرار ملاقات آنلاین رزرو نکنید؟

7. توجه به میهمانان


8. مسافران مکان هایی را که به آن وارد شدند و به آن یاری رساندند را به خاطر خواهند آورد
همانطور که می بینیم این بیماری همه گیر، زندگی و معیشت مردم را در بر می گیرد، بسیاری از میهمانان به دنبال هتل هایی هستند که تلاش آگاهانه ای کردند تا به کارمندان و جوامع محلی خود کمک کنند. این می تواند به معنای مکان هایی باشد که از باغ های خود برای تغذیه کارمندان و فراهم آوردن سبدهای مواد غذایی اصلی استفاده می کنند، همانطور که پلایا ویوا (Playa Viva)، یک بوتیک هتل در سواحل غربی مکزیک، در حال انجام این کار است. یا مانند سیکرت بی (Secret Bay) و هتل و تفرجگاه فورت یانگ (Fort Young) در دومینیکای کارائیب، که به کسانی که برای مقابله با کووید 19 کار می کنند، وعده های غذایی رایگان ارائه می دهد. هتل متروپل مونته کارلو (Metropole Monte-Carlo) لوازم ماسک خود را به کارمندان مراقبت های بهداشتی موناکو اهدا کرد و هتل فیگورای اس آنجلس نیز مواد غذایی و اقلام فاسد شدنی خود را به زنان بی سرپناه اهدا کرد. بسیاری از رستوران ها در طرح ابتکاری بین المللی کارت های بهادار غذاخوری شرکت می کنند. در حال حاضر یک کارت هدیه با نرخ پایین تری خریداری می کنید و در هنگام بازگشایی رستوران پس از بحران، از آن کارت هدیه با نرخ بالاتری استفاده می کنید.
برندهای با ارزش، از جمله هتل های رد لاین (Red Lion)، دارای بسیاری از املاک بزرگراهی و درجه سوم است، هتل های خود را باز نگه می دارند تا اتاق هایی با نرخ پایین را برای رانندگان کامیون، کارگران ساختمانی، مجریان قانون و کارمندان مراقبت های بهداشتی فراهم کنند. وقتی سفر کردن به حالت عادی برگردد، ممکن است از هتل هایی که به بیمارستان تبدیل شدند و مکان هایی را فراهم کردند که کارمندان مراقبت های بهداشتی بتوانند در مدت همه گیری، استراحت کرده و خانواده های خود را ایمن نگه دارند، بیشتر بخواهیم تشکر کنیم. 

8. مسافران مکان هایی را که به آن وارد شدند و به آن یاری رساندند را به خاطر خواهند آورد


منبع: fodors





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید