• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین رستوران های مرتفع روی پشت بام در جهان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۴/۱۹   تعداد بازدید : 19252   گروه مطلب : ترین ها


بهترین رستوران های روی پشت بام و در ارتفاع جهان

با توجه به اینکه لندن برج سیدنی را ارائه می دهد، اما مسیر برای آشنایی با ساختمان های مرتفع دنیا بسیار طولانی خواهد بود. به همین دلیل در اینجا به جمع آوری مناظر خیره کننده در ارتفاعات و هم سطح با ابرها برای امتحان تجربه ای منحصر به فرد از یک شام بی نظیر پرداخته شده است. خوشبختانه بسیاری از این نقاط و ساختمان های مرتفع با رستوران های بی نظیر کامل شده اند. در این جا سالن های مرتفع همراه با چشم انداز نفس گیر در نقاط مختلف از تراس روی پشت بام بالمی مراکش تا آسمان خراش های چین معرفی می شوند.




داک اند وافِل، لندن Duck and Waffle, London

بهترین رستوران های روی پشت بام - داک اند وافِل، لندن

داک اَند وافِل نه تنها مرتفع ترین رستوران لندن بلکه بهترین رستوران آن است. این رستوران در ارتفاع 230 متری قرار گرفته و 24 ساعته همراه با ارائه منوی روزانه آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد.از صرف بی نظیرترین غذاهای طبخ شده توسط سرآشپز دَن دوهِرتی مانند دونات با مربای زردآلو لذت ببرید. میزهای کنار پنجره در نواحی غربی و جنوبی دارای بهترین چشم انداز به شهر هستند. غذای درجه یک این رستوران داک وافل نام دارد که از ران ترد مرغابی، تخم مرغابی، وافل (کلوچه یا نان پخته شده در قالب های دو پارچه آهنی) نرم و مقدار زیادی شربت اَفرا فاقد گلوتن تشکیل شده است.




رستوران آیدِس اَت دِ ویت، نیویورک سیتی The Ides at The Wythe, New York City

رستوران آیدِس اَت دِ ویت، نیویورک سیتی

رستوران دِ آیدِس در بروکلین دارای بهترین چشم انداز در بین رستوران و بارهای نیویورک می باشد. پشت بام ویلیامز در هتل دِ ویت مشرف به جزیره و با چشم انداز بی نظیر به قسمت شرقی رودخانه تا منهتن همراه با سرو نوشیدنی و غذاهای سبک از شما پذیرایی می کند. این رستوران کوکتل هایی بسیار منحصر به فردی را که طعم آنها در فصول مختلف تغییر می کند را نیز ارائه می دهد. بهترینی کوکتلی که در این رستوران در فصل تابستان سرو می شود پالوما فریز شده تهیه شده از گریپ فروت، آکاو و لیمو است.




اِسکای آن فیفتی سِون، سنگاپور Sky On 57, Singapore

اِسکای آن فیفتی سِون، سنگاپور

این رستوران از اتصال سه برج و یک استخر بسیار پهناور تشکیل شده و با ارائه منوی بی نظیر متاثر از سبک آسیایی جاستین کوئِن از شما پذیرایی می کند. از صرف بهترین نودل ها، لابستر و فوی گِرَس بائو در این مکان لذت ببرید و غرق در تماشای منظره بی نظیر اقیانوس آرام در امتداد مالزی شوید. غذای درجه یک این رستوران کوئِنز سیگنِیچِر میسو بِلَک که شامل میسو (خمیر سویا، نمک و غلات تخمیر شده) مغز پخت و ورقه ورقه شده می باشد که با کره زنجبیل سرو می شود.




رستوران آروما، رُم Aroma, Rome

بهترین رستوران های روی پشت بام  - رستوران آروما، رُم

چه چیزی بهتر از تماشای منظره هوایی یک سالن بزرگ است؟ تماشای منظره هوایی با صرف یک بشقاب اسپاگتی مطمئناً بسیار لذت بخش است. آروما یک رستوران قابل تحسین در بالای پلازو مانفِردی می باشد که با چشم انداز فوق العاده به باغ های اِمپِرور نِرو و سالن بسیار بزرگ از طریق تراس باغ و پنجره ای پهناور از شما پذیرایی می کند. از صرف غذای درجه یک و اصلی این رستوران که فیله گوشت گوساله است و با سبزی های تازه و معطر تراس رستوران سرو می شود، لذت ببرید.




رستوران سیروکو، بانکوک Sirocco, Bangkok

رستوران سیروکو، بانکوک

سیروکو مرتفع ترین رستوران روباز در دنیا می باشد که در طبقه ی شصت و سوم یکی از بلندترین ساختمان های تایلند قرار گرفته و در آسمان بانکوک معلق شده است. اگر از ارتفاع نمی ترسید و هنوز اشتهای خود را به دلیل ارتفاع از دست نداده اید، منوی هشت قسمتی مزه و صدف را بچرخانید و غذای مورد علاقه تان را انتخاب نمایید. بهترین غذای درجه یک این رستوران که در منوی سرآشپز گابریل کاستالانزِ، وَیگو شورت ریب 48 ساعته است که با روغن خودش سرو می شود.




رستوران لِ فَندیوک، مراکش Le Foundouk, Marrakech

رستوران لِ فَندیوک، مراکش

این تراس بسیار جذاب در ارتفاعات شهر آتشین مراکش قرار گرفته است. با انتخاب این رستوران لحظاتی به یاد ماندنی را در زیر نور شمع های افروخته آن امتحان کنید، از صرف انواع غذاهای کلاسیکی مراکشی مانند فیله گوساله و غذاهای دریایی لذت ببرید و با تماشای منظره و بافت قدیمی شهر لذت خود را کامل نمایید. شاید پیدا کردن این رستوران کمی سخت باشد، اما کارکنان فانوس به دست در نزدیکی تاکسی ها شما را به سمت این رستوران برای صرف شام هدایت می کنند. در این رستوران صرف غذای بی نظیر و درجه یک کلاسیک مراکشی که شامل گوشت بره معطر با طعم کمی شیرین با عصاره زردآلو و کوسکوس کورکی با سیزیجات می باشد، را امتحان کنید.




رستوران دوس سییِلوس، بارسلونا Dos Cielos, Barcelona

رستوران دوس سییِلوس، بارسلونا

رستوران های روی پشت بام در بعضی اوقات ارائه دهنده غذاهایی متوسط می باشند ولی این موضوع در مورد رستوران دوس سییِلوس که برای غذاهای ابتکاری حاویِر و سِرجیو تورِس موفق به دریافت مایکِلین استار (ستاره مایکلین) شده اند، صدق نمی کند. دوس سییِلوس در طبقه بیست و چهارم هتل مدیا بارسِلونا اِسکای قرار گرفته و در تراس روباز همراه با چشم انداز فوق العاده به مدیترانه، شهر و رشته کوه ها از شما پذیرایی می کند. بهترین غذاهای این رستوران در منوی مزمزه و منوی براداران تورِس که شامل غذاهای متنوع در فصول مختلف می باشد و منوی مزه که انتخاب آن بهترین روش برای آشنایی با سبک پخت ناحیه کاتالونیا در اسپانیا است، یافت می شود.
 



لِ ژول وِرن، پاریس Le Jules Vern Paris

لِ ژول وِرن، پاریس

برج ایفل رستوران های متفاوتی را ارائه می دهد که مرتفع ترین آنها و احتمالاً فرانسوی ترین رستوران دنیا رستوران لِ ژول وِرن می باشد. قطعاً که لِ ژول وِرن یک رستوران توریستی است، اما منوی تحت نظارت آلن دوکاس و منوی مزه آن نماینده طعم های غذاهای متنوع محلی خواهد بود. مراجعه کنندگان به این مکان می توانند از طریق وب سایت گاستِل ایفل رُوت اِیرون اطلاعاتی را در مورد قدمت و محل کلیسای ساکِر کور و مونمارتر (محله هنرمندان و کافه های معروف پاریس) به دست آورند. این رستوران منوی اِکسپِرییِنس پنج وعده ای همراه با ارائه انواع لابسترها و خرچنگ های خوراکی و کبوتر بوداده را به عنوان درجه یک ترین غذایش سرو می کند.




بهترین رستوران های روی پشت بام و در ارتفاع جهان




تِراکو ایتالیا، سائو پائولو، برزیل Terraco Italia, Sao Paul

تِراکو ایتالیا، سائو پائولو، برزیل

تراکو ایتالیا پائولو برزیل یک رستوران ایتالیایی کلاسیک است که در فضایی بسیار رمانتیک و در زیر نور شمع همراه با نوای آرامش بخش پیانو از شما پذیرایی می کند. این رستوران در طبقه بیست و چهارم ساختمان ایتالیا که جواب سائوپائولو به ساختمان فِلَت آیرون یکی از بلندترین ساختمان های برزیل است، قرار دارد. از صرف غذا در تراس روباز این رستوران با چشم انداز فوق العاده اش به پراکندگی سائوپائولو لذت ببرید و صرف راویولی بسیار تازه پر شده با گوشت گوساله و سرو شده با آبمیوه تازه این رستوران را از دست ندهید.




360 استانبول، استانبول 360 Istanbul, Istanbul

360 استانبول، استانبول

رستوران 360 استانبول با ساختار شیشه ای و مدرن همراه با چشم انداز نفس گیر به شهر زیبای استانبول بر قسمت بالایی ساختمان آپارتمان قرن نوزدهمی قرار گرفته است. تراس روباز این رستوران مکانی منحصر به فرد برای انتخاب توریست ها و افراد محلی و لذت بردن از نوشیدن ماءالشعیرهای ترکی، کباب های فوق العاده همراه با تماشای منظره چشم گیر عبور نورها در امتداد بُسفروس می باشد. صرف اختاپوس شیش با سماق و کوینولا، سالاد آووکادو سرو شده همراه با یک لیوان آب هویج ترکی را از دست ندهید.




رستورلن کَچ گوآنزا، چین Catch Guanzhou, China

رستورلن کَچ گوآنزا، چین

کَچ یکی از مرتفع ترین رستورن های دنیاست که در ارتفاع 480 متری خیابان گوآنزا قرار دارد. منوی اصلی این رستوران غذاهای دریایی بی نظیری مانند صدف دریایی و لابستر را ارائه می دهد. از صرف غذا همراه با تماشای هنرمندی سرآشپز از طریق آشپزخانه اُپن این مکان لذت ببرید. بهترین غذایی که در این رستوران سرو می شود، بشقاب غذای دریایی دو نفره است که شامل لابستر، صدف دریایی، آبالون (نوعی صدف دریایی)، حلزون، خرچنگ و گوشت صدف می باشد.




بار و رستوران 360، سیدنی 360 Bar and Dining

بار و رستوران 360، سیدنی

در این رستورن گردان تمام صندلی های کنار پنجره در ارتفاع برابر با برج سیدنی قرار گرفته اند. رستوران 360 غذاهای متوسط توریستی را ارائه نمی دهد و منوی آن شامل غذاهای بی نظیر استرالیایی معاصر مانند صدف آبی، صدف سنگی سیدنی و گوشت گاو کوئین آیلند همراه با ارائه سبک طبخ و مواد تشکیل دهنده این غذاها می باشد. بهترین غذایی که این رستوران سرو می کند تارت کانگورو با چیپس کرفس بیایانی و سرکه فندق است.




رستوران کُزوئِه، توکیو Kozue, Tokyo

رستوران کُزوئِه، توکیو

بار پارک حیات توکیو شاید بسیار مشهور باشد اما بهترین رستوران توکیو همراه با بی نظیرترین چشم انداز و مشابه بار پارک حیات توکیو رستوران کُزوئِه است. علاقمندان به فیلم با بار پارک حیات توکیو در فیلم لاست این تِرَنسلِیشن آشنا شدند. این رستوران فوق العاده ژاپنی چشم انداز مسحور کننده کوه های فوجی در روز و منظره نفس گیر مه آلود شهر در هنگام شب را ارائه می دهد. غذاهای تشریفاتی این رستوران شامل فیله گاو می باشد. از نوشیدن کلکسیونی منتخب و گسترده از نوشیدنی ها در این مکان لذت ببرید. این رستوران غذاهای خود را به سبک خانگی در ماهیتابه سرو می کند و دارای لیست بسیار گسترده ای از سوشی و ساشامی ها است و اگر می خواهید بیشترین لذت را از صرف غذا در این مکان ببرید، ماهیتابه سیب زمینی و گوشت خوک را انتخاب نمایید.




رستوران اِل تِکو، سان فرانسیسکو El Techo Sunfracisco

رستوران اِل تِکو، سان فرانسیسکو

مارگاریتا یخ زده و خنک، سوسیس گوشت خوک با فلفل و سیر خانگی کباب شده و غذاهی خیابانی آمریکای لاتین. ال تِکو تضمین می کند که با انتخاب آن تمام این غذاها را حتی از اعماق زیرزمین با بهترین کیفیت برای شما به ارمغان آورد. این رستوران در ارتفاعات سان فرانسیسکو، روی پشت بام و بالاتر از رستوران استیکلولیندا قرار گرفته و چشم انداز بی نظیری از خلیج سان فرانسیسکو را ارائه می دهد. غذای بی نظیر و درجه یکی که در این رستوران سرو می شوند و صرف آن به میهمانان توصیه خواهد شد مارگاریتای ال تِکو است. غذایی که مورد علاقه مردم بومی سانفرانسیسکو مخصوصاً در زمان شادمانی می باشد.

منبع : CNN




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید