• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با این تورهای مجازی به شگفتی های بی نظیر قاره آسیا سفر کنید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۹/۳/۲۸   تعداد بازدید : 5235   گروه مطلب : دیدنی ها


سفرهای مجازی به طبیعت زیبای آسیا

زیبایی طبیعی آسیا، تاریخ غنی و فرهنگ جذابش، آن را به طور غیرقابل انکاری محبوب کرده است. سفر در آسیا را در مدت این همه گیری جهانی از دست ندهید و به سادگی وارد این تورهای مجازی شوید.
آسیا با زیبایی طبیعی، حیات وحش باورنکردنی و تعداد زیادی مکان های فرهنگی و تاریخی، تجربه سفر بی نظیری را ارائه می دهد.
در حالی که به دلیل شیوع ویروس کرونا نمی توانید به طور فیزیکی به آنجا بروید، ولی می توانید برخی از شگفتی های عالی این قاره را به راحتی از درون خانه خود تجربه کنید.
چه دوست داشته باشید فیل ها را در تایلند ببینید، چه روی دیوار بزرگ چین قدم بزنید و چه بین جنگل های گرمسیری درختان کرنا (mangrove) کایاک سواری کنید راهنمای سفر مجازی ما به آسیا، چیزهای بسیاری زیادی برای تجربه و دیدن در این سفر دارد. 
به سادگی بر روی منطقه مورد علاقه خود در زیر کلیک کنید و به تماشای آنها بنشینید. فقط دقت کنید که برای مشاهده بعضی از تورها باید از فیلتر شکن استفاده نمایید تا لینک تور باز گردد.  

5 مورد از بهترین تجربه های مجازی آسیا برای علاقه مندان به فرهنگ 

1. مکان های میراث جهانی یونسکو در ویتنام را کشف کنید
ویتنام سرزمینی بکر، با تاریخی غنی و فرهنگی جذاب است، که تعداد بسیار زیادی از میراث جهانی را در خود جای داده است. از شهرهای قدیمی هوی آن (Hoi An) و هو (Hue) گرفته تا شکوه طبیعی غارهای فونگ نا (Phong Na) و خلیج هالونگ (Ha Long). اکنون می توانید بدون بلند شدن از روی مبل خود این شگفتی های ویتنام که در یونسکو ثبت شده اند را کشف کنید. 


1. مکان های میراث جهانی یونسکو در ویتنام را کشف کنید


2. نگاهی به تاج محل در هند بیاندازید
تاج محل شاید به عنوان یکی از شناخته شده ترین مکان های دنیا مورد احترام باشد، اما مانند بسیاری از مکان های محبوب مسافرتی، در زمان شیوع ویروس کرونا این مکان برای بازدید کنندگان بسته است. 
این تور مجازی شما را تا حد ممکن به تور واقعی نزدیک می کند. از نمای بیرونی مرمر سفید مقبره شگفت زده شوید، به فضای داخلی پیچیده توجه کنید و از نمای ساختمان از سمت رودخانه و از بالای آن لذت ببرید. همچنین می توانید در مورد تاریخ تاج محل مطالعه کنید.


2. نگاهی به تاج محل در هند بیاندازید


3. آنگکور وات (Angkor Wat) را در کامبوج کشف کنید
کاوش در معابد بسیار زیاد شهر باستانی آنگکور وات روزها طول می کشد. این مکان تقریبا اثر خواب آوری دارد، که باعث می شود بخواهید دست خود را بر روی کنده کاری ها بکشید، جزئیات هر سنگی که مانند چهره تراشیده شده را بخوانید، و از مقیاس عظیم این تمدن باستانی که توسط طبیعت جانی دوباره گرفته است حیرت زده شوید.
هیچ چیز بهتر از یک تور واقعی نیست، اما این تور مجازی نقشه های گوگل بسیار به واقعیت نزدیک است. شما این فرصت را دارید که معابد شناخته شده ای مانند آنگکور و تاپروم (Ta Prohm) را با جزئیات باورنکردنی ببینید و همچنین معابد کمتر شناخته شده را نیز کاوش کنید.
به نمای خیابانی بروید تا به طور مجازی در طبقه های سنگی پوشیده از جنگل قدم بزنید و ببینید زندگی روزمره در این شهر باستانی چگونه است و از اهمیت این مجموعه مطلع شوید.


3. آنگکور وات (Angkor Wat) را در کامبوج کشف کنید


4. فرهنگ ژاپنی را کشف کنید
از شهرهای درخشان و پر از آسمان خراش گرفته تا کوهستان های مرتفع روستایی، ژاپن تجربیات فرهنگی غنی و متفاوتی را ارائه می دهد. این تجربه واقعیت مجازی تا آنجا که ممکن است همه آن ها را تنها در سه دقیقه نشان می دهد.
اگر یک هدست واقعیت مجازی (وی آر) دارید، آن را برای یک بازدید سریع و هیجان انگیز در اطراف معابد ژاپنی، رستوران ها، موزه ها و سالن های تئاتر ژاپن و موارد دیگر استفاده کنید. حتی بدون داشتن چنین فناوری در خانه، این ویدئو هنوز هم ارزش تماشا کردن را دارد.
فقط دقت نمایید که برای مشاهده این تور حتما از فیلتر شکن استفاده نمایید تا لینک تور باز گردد.


4. فرهنگ ژاپنی را کشف کنید


5. تور قصر بزرگ در بانکوک، تایلند
اگر همین حالا سفر می کردید، آیا به دنبال بزرگترین معابد جهان می گشتید؟ اگر جوابتان مثبت است، پس درون قصر بزرگ طلاکاری شده در قلب پایتخت تایلند، بانکوک را ببینید.
بر روی هر صحنه کلیک و سپس زووم کنید تا از هر زاویه ای، عظمت و شکوه آن را ببینید. اگر چیزی نظرتان را جلب کرد، می توانید تنها با یک کلیک تمام آنچه را که لازم است بدانید، دریافت کنید.


5. تور قصر بزرگ در بانکوک، تایلند


5 مورد از بهترین تجربه های مجازی آسیا برای یک ماجراجویی

1. صعود به اردوگاه پایگاه اورست، نپال
سفر به اردوگاه پایگاه اورست واقعا یک بار در طول زندگی اتفاق می افتد و چیزی است که احتمالا هرگز فراموش نخواهید کرد. 
نقشه های گوگل می توانند حداقل به صورت آنلاین شما را به آنجا ببرند. این تور همه جانبه به شما امکان می دهد تا از منظره خیابانی در اطراف اردوگاه شگفت زده شوید، از منظره پانورامای پوشیده از برف هیمالیا لذت ببرید و تیمی را در سفر خود به کوه دنبال کنید.


1. صعود به اردوگاه پایگاه اورست، نپال


2. پارک جنگلی ملی ژانگ جیاجی (Zhangjiajie) را در چین کشف کنید
با نگاهی به این جنگل افسانه ای در چین می بینید که چگونه این جنگل به شدت الهام بخش مناظر جهان، در فیلم آواتار بوده است. به نظر می رسد که این برج های صخره ای بزرگ و شکسته، به سیاره دیگری تعلق دارند و همه آن ها توسط درختان سبز تیره پوشیده شده اند و ابرها را سوراخ می کنند. 
در این تور مجازی، مانند یک پرنده به بالای صخره ها پرواز کنید، از معابد موجود در بالای آن ها بازدید کرده و از منظره پانورامای افق کوهستان لذت ببرید.
فقط دقت نمایید که برای مشاهده این تور حتما از فیلتر شکن استفاده نمایید تا لینک تور باز گردد.


2. پارک جنگلی ملی ژانگ جیاجی (Zhangjiajie) را در چین کشف کنید


 از بهترین موزه های جهان در تور مجازی گوگل بازدید کنید



3. کایاک سواری از درون جنگل های گرمسیری، ژاپن
جزیره اوکیناوا در ژاپن، بهشت یک ماجراجوست. حالا می توانید هیجان اتاق نشیمن خود را تجربه کنید.
این تور مجازی به شما امکان این را می دهد تا سوار یک کایاک شوید و در اطراف روستای هیگاشی (Higashi) پارو بزنید، از جنگل های گرمسیری عبور کنید و از نماهای 360 درجه آب لذت ببرید. یا این که قایق خود را با یک دوچرخه عوض کرده و از درون جاده جنگلی رکاب بزنید. 


3. کایاک سواری از درون جنگل های گرمسیری، ژاپن


4. بر روی دیوار بزرگ چین قدم بزنید
اگرچه بخشی از دیوار بزرگ چین برای بازدیدکنندگان داخلی گشوده شده است، اما قدم زدن بر روی بزرگ ترین دیوار قابل پیاده روی در جهان کاری است که مسافران خارجی برای مدتی قادر به انجام آن نخواهند بود.
در عوض، با این تور مجازی که تجربه دید 360 درجه از دیوار را از جینشانلینگ (Jinshanling) تا سیماتای (Simatai) ارائه می دهد، برای یک پیاده روی طولانی از خانه آماده شوید. با کلیک بر روی فلش ها به صورت مجازی در امتداد دیوار قدم بزنید و با دیدن مناظر شگفت زده شوید. این تور برای برنامه ریزی مسیر آینده شما عالی است.


4. بر روی دیوار بزرگ چین قدم بزنید


5. صعود به کوه فوجی در ژاپن
این آتشفشان کاملا متقارن و به شکل مخروط، یک تمثال سفر غیر قابل انکار و احتمالا یکی از قابل تشخیص ترین کوه های جهان است.
این تور نقشه های گوگل به شما امکان می دهد از رایانه خود به کوه فوجی صعود کنید. بهتر است برای کسب اطلاعاتی در مورد اهمیت فرهنگی این کوه، تاریخچه جذاب آن را بخوانید و از منظره غروب خورشید در اوج صعود به آن لذت ببرید.


5. صعود به کوه فوجی در ژاپن


3 مورد از بهترین تجربه های مجازی آسیا برای علاقه مندان به حیات وحش

1. یک فیلم در مورد فیل های تایلند ببینید
به دلیل قرنطینه ویروس کرونا، منطقه حفاظت شده پوکت بازدیدکنندگان خود را از دست داده است و این به معنی آن است که درآمد آن هم از دست رفته. بنابراین، این پناهگاه که هم فیل ها را نجات می دهد و هم از آن ها مراقبت می کند، یک فیلم کوتاه برای جمع آوری پول به منظور کمک و مراقبت از حیواناتش ساخته است.
این فیلم درباره کانیکا (Kannika) و مادی (Madee) است، اولین بچه فیل هایی که وارد پناهگاه شدند. این فیلم نگاهی نزدیک به زندگی آن ها، پیوندی که با یکدیگر ایجاد کرده اند و رابطه آن ها با انسان هایی است که از آن ها مراقبت می کنند. 
فقط دقت نمایید که برای مشاهده این تور حتما از فیلتر شکن استفاده نمایید تا لینک تور باز گردد.


1. یک فیلم در مورد فیل های تایلند ببینید


2. غواصی در جزیره کومودو، اندونزی
کومودو ممکن است به خاطر اژدهایش که به همین نام است مشهور باشد، اما به زیر آب های شفاف اطراف این جزیره بروید و از دنیای رنگارنگ زیر آب شگفت زده شوید.
مرجان های صورتی رنگ دیوارهای یک غار زیر آبی، محل زندگی هزاران ماهی رنگین کمانی است. این تور مجازی به شما اجازه می دهد تا به درون آن نگاه کنید، بر روی ماهی ها زووم، و غواصان دیگر را نیز مشاهده کنید، به بستر دریای رنگین کمانی نگاه کنید و دوباره به سطح آب خیره شوید.


2. غواصی در جزیره کومودو، اندونزی


3. پانداها را در چین تماشا کنید
مرکز پاندای شنشوپینگ گنگدا (Shenshuping Gengda) در منابع طبیعی ملی ولانگ (Wolong) چین، یک زیستگاه طبیعی برای پانداهای غول پیکر برای خوردن، بازی کردن و خوابیدن است. دوربین زنده آن ها به شما امکان این را می دهد خرس های نادر را در حین فعالیت، بسیار نزدیک و به صورت شخصی تماشا کنید، بدون اینکه مزاحم آن ها شوید.


3. پانداها را در چین تماشا کنید


منبع: wanderlust.co





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید