• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


این 25 مقصد فقط در تابستان ارزش سفر کردن دارند (قسمت دوم)

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۳/۲۲   تعداد بازدید : 3256   گروه مطلب : ایده های سفر


این 25 مقصد فقط در تابستان ارزش سفر کردن دارند (قسمت دوم)

تابستان، فصل اوج مسافرت گردشگران در بسیاری از قسمت های جهان است، اما سفر به بعضی از شهرها و کشورها طی ماه های گرم تر بهتر است. خیلی از شهرهای نیمکره شمالی در بیشتر سال سرد و یخبندان هستند و تابستان این فرصت را فراهم می کند تا بتوانید در هوای گرم به مکان مورد نظر خودتان سفری خاطره انگیز داشته باشید.
در نیمکره جنوبی مقصدهای گرمی را پیدا می کنید که در زمستان کمی خنک هستند، یعنی اگر سفری به آنجا داشته باشید، زیاد گرم نیست و عرق نمی کنید. مهم ترین قسمت در برنامه ریزی سفر، این است که بدانید به کجا و چه وقت می خواهید بروید، اگر به دنبال سفری تابستانی می گردید، مکان های زیر پیشنهادهای خوبی برای سفر مخصوصاً در فصل تابستان هستند.

13. آفریقای جنوبی
گردشگران، آفریقای جنوبی را به عنوان مقصدی برای سفر دست کم می گیرند. این کشور نه تنها سواحلی زیبا و گشت های سافاری دارد، بلکه کشوری با زندگی شهری پیشرفته و مکان های تاریخی جذاب است. از آنجایی که این کشور در نیمکره جنوبی قرار دارد، در واقعیت، زمانی که در قسمت نیمکره شمالی فصل تابستان باشد، در اینجا زمستان است. این یعنی ترافیک گردشگر به کمترین حد ممکن می رسد و هتل ها و بلیط هواپیما ارزان تر هستند. در این زمان هوا در خنک ترین حد ممکن می باشد یعنی با درجه دمای 15 تا 21 درجه و بین 1- تا 4 درجه، هنوز هم هوا گرم است. چون این فصل، فصل خشکی است و زمانی که با سافاری به دیدن حیوانات می روید، آنها را بیشتر در حال آبتنی می بینید. در این فصل علف ها کوتاه تر و برگ درختان کمتر می باشند، برای همین می توانید حیوانات را به خوبی مشاهده کنید. 

13. آفریقای جنوبی


14. مسکو، روسیه
مسکو، یکی از آن مکان هایی است که حتما در طول عمر خود باید از نزدیک ببینید. این شهر با سابقه 9 قرن همراهی با تاریخی پرحادثه و مختلف، مکانی با معماری خاص و فرهنگ های متنوع و خیره کننده است. زمستان در اینجا، به معنی یخبندان می باشد، برای همین بهتر است تا پارک ها و باغ ها و البته میدان سرخ معروف این شهر را در تابستان ببینید و لذت ببرید.

14. مسکو، روسیه


15. گرینلند
گرینلند، در شمالی ترین قسمت آمریکای شمالی قرار دارد. این کشور در بیشتر اوقات سال هوای بسیار سردی دارد و متوسط دما در تابستان فقط به 10 درجه می رسد. یعنی گرم ترین حالت ممکن در این کشور دمای 10 درجه ای است. این مکان کوه، یخچال های طبیعی و شفق شمالی بسیار شگفت انگیزی دارد که دیدن آنها را نباید از دست داد. سفر تابستانی به گرینلند یعنی گردشگر کمتر، یعنی فرصت دیدن پدیده خورشید نیمه شب، پدیده ای که در آن دو سوم شمالی جزیره برای روزها یا حتی هفته های متمادی، تابش نور خورشید را تجربه می کند.

15. گرینلند


16. برلین، آلمان
برلین، شهری مملو از تاریخ و فرهنگ است. هنگامی که نور خورشید تابستان بر آلمان می تابد، فصل خوبی برای بازدید از دروازه بِراندِنبِرگ و آثار و بقایای دیوار برلین می باشد. این شهر دارای 175 موزه و تعداد زیادی گالریست. موزه ها بازتاب دهنده تاریخ غنی این شهر و کشور و گالری هایش شکل دهنده تصویرهنری تاثیرگذار است. 

16. برلین، آلمان


17. استکهلم، سوئد
از آنجایی که استکهلم از 14 جزیره و بیش از 50 پل تشکیل شده است، موقعیت مکانی شمالی و آبی آن، بهترین معیار برای سفری عالی در تابستان می باشد. از دمای هوای مطبوع 15 تا 21 درجه و 18 ساعت نورخورشید این مکان برای شنا و قایق سواری در آبهای شیرین دریای بالتیک لذت ببرید. شما می توانید با حضور در جشنواره چله تابستان، انقلاب تابستانی را جشن بگیرید و از بندرها، تورهای قایق سواری، معماری زیبا، فرصت های پیاده روی و دوچرخه سواری این شهر لذت برید.

17. استکهلم، سوئد


18. ونکوور، کانادا
ونکوور، مقصدی عالی برای گذراندن یک پایان هفته آفتابیست. این شهر آنسوی مرزها اما نه با فاصله آنچنانی از سیاتل و پورتلند قرار دارد. ونکوور بین اقیانوس آرام و کوه های ساحلی قرار گرفته است و زیبایی طبیعی آن باعث شده تا گردشگران از تفریح در هوای آزاد لذت ببرند. به دلیل اینکه ونکوور، شهر بندری مهمی است، بسیاری از کشتی های تفریحی در تابستان از اینجا حرکت می کنند و این باعث می شود تا سواحل آرام این شهر مرتبا شاهد رفت و آمد فراوان افراد محلی و گردشگران باشد.

18. ونکوور، کانادا


19. بالی، اندونزی
چون اندونزی بین ماه های اکتبر تا آوریل، ماه های پر بارانی را تجربه می کند، بهترین آب و هوا برای سفر به آنجا در فصل تابستان است. فصلی که در آن متوسط دمای هوا به 26 درجه می رسد. جزیره ای در جنوب شرقی آسیا و مورد علاقه وبلاگ نویسان سفر که سواحل، کوه ها و آتشفشان هایی بسیار زیبا دارد و می توان عکس های ناب و با کیفیتی از آنها گرفت. در اینجا فرصت دوچرخه سواری در کوه را بدست می آورید. برای پیاده روی هم می توانید سری به جنگل هایش بزنید. تفریحات بسیار جالب و جدید در آنجا وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید. اگر تابحال پاراگلایدر سواری نکرده اید یا با تجهیزات در کف اقیانوس پیاده روی ننموده اید، یا کایاک سواری را امتحان نکرده اید، در سفر به بالی حتما آنها را تجربه کرده و لذت ببرید.

19. بالی، اندونزی


 این 25 مقصد فقط در تابستان ارزش سفر کردن دارند (قسمت اول)



20. کپنهاگ، دانمارک
در طی تابستان، یعنی درست زمانی که دمای هوا بسیار مطبوع و بین 10 تا 15 درجه است، می توانید از هوای آزاد این شهر دوستدار اکوسیستم لذت ببرید. با انتخاب این مقصد برای سفر، از شر گرما خلاص می شوید. در باغ های تی وولی (Tivoli Gardens)، جایی که پر از شکوفه هاست، از تابستان لذت ببرید. جایی که هوا آنقدر سرد نیست و می توان از ماشین سواری و کنسرت ها در هوای آزاد لذت برد. دقیقا بیرون شهر، منطقه دَنیش ریوِرا (Danish Riviera) قرار دارد، جایی که می توانید ساحلی بسیار زیبا را ببینید. جزیره فانِن هم محل تولد نویسنده معروف و مشهورهانس کریستین اندرسون و محل باغ های تماشایی، خانه های اشرافی و قعله های بسیار دیدنی است. پیشنهاد می کنیم که دیدن این مکان ها از دست ندهید. 

20. کپنهاگ، دانمارک


21. ایرلند
مکان های سحرآمیز بسیاری در ایرلند وجود دارند. ایمِرالد ایزِل، در فصل تابستان در سبزترین و سرزنده ترین حالت خود است. ایمِرالد ایزِل، عنوان و لقب کشور ایرلند می باشد. این فصل، بهترین زمان برای ماشین سواری و پیاده روی در ییلاقات است. ایرلند، سواحل بسیاری دارد که در این موقع از سال، بسیاری از گردشگران در آنجا به تفریح می پردازند. فصل تابستان در ایرلند با جشنواره های موسیقی، هنر و آشپزی برای تفریح افراد محلی و گردشگران تعریف می شود.

21. ایرلند


22. سیاتل، واشنگتن
سیاتل، یکی از بهترین شهرهای آمریکا برای علاقمندان به تفریحات در فضای آزاد است، بنابراین، زمانی به این شهر سفر کنید تا بتوانید از فرصت ها استفاده کافی نمایید. این شهر واقع در شمال غربی اقیانوس آرام، محل آبشار شمالی، فضایی بسیاری عالی برای پیاده رویست. دریا راه پیوجِت ساند (Puget Sound)، جاییست که می توانید پارو زنی را امتحان کنید. دورتادور شهر سیاتل را آب فراگرفته، و این موضوع موقعیت مناسبی را برای قایق رانی، کایاک سواری، قایق سواری، جت اسکی، کایت بردینگ و غیره فراهم می آورد.

22. سیاتل، واشنگتن


23. اُسلو، نروژ
اُسلو، یکی از بهترین مکان ها برای ماجراجویی در تابستان است، در فصول گرم سال، موزه ها و پارک ها بیشتر باز هستند. دمای هوا در حدود 18 درجه بوده و برای همین زیاد عرق نمی کنید. هوا برای تفریح و رفتن به رستوران ها و کافه های اسلو برای صرف غذاهای خوشمزه و قهوه های بسیار عالی، کاملا مناسب است. شما می توانید از طریق آب دره اسلو (خلیج کوچک)، جزیره به جزیره سفر کرده و مناظر بسیار زیبای اقیانوس را ببینید، مناظری که از پس آن کوه های شگفت انگیز سر به فلک کشیده اند.

23. اُسلو، نروژ


24. جزیره ماکیناک، میشیگان
به دلیل قوانین سخت و محدود کننده که از دوران ملکه ویکتوریا بجای مانده و قوانین جدید منع استفاده از وسایل نقلیه موتوری، زمانی که به جزیره ماکیناک سفر می کنید، انگار وارد یک کتاب تاریخی شده اید. دوچرخه سواری، پیاده روی، پاروزنی و سوارکاری، همه و همه فعالیت های محبوب در این جزیره زیبا در طی فصل تابستان هستند. تورهای این جزیره نیز با پای پیاده، دوچرخه و یا حتی قایق کایاک در دسترس هستند. از شکلات فاج معروف این جزیره و مغازه های غیرعادی و جالب آن که به نوعی تاریخی و قدیمی هستند، لذت ببرید.

24. جزیره ماکیناک، میشیگان


25. جزیره ایستِر، شیلی
طی ماه های تابستان نیمکره شمالی کره زمین، در راپا نوئی (راپای بزرگ) فصل زمستان است. راپا نوئی یا همان جزیره ایستر که همگان این جزیره را بیشتر به  نام جزیره ایستر می شناسند. با این که فصل زمستان است اما دمای هوا بین 10 تا 18 درجه است. این دما، آب و هوای مطبوعی را برای گردشگران فراهم می آورد و آنها می توانند به راحتی دور جزیره بچرخند و از تندیس های کله گنده ی موآیی دیدن کنند یا در جزیره آناکِنا (Anakena Beach) که یکی از بهترین جزیره های جهان است، بنشینند و از نورخورشید و شن های لب ساحل لذت ببرند.

25. جزیره ایستِر، شیلی


منبع: theactivetimes




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید