• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آشنایی با 10 مورد از بهترین مراکز یوگا در جهان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۵/۷   تعداد بازدید : 9144   گروه مطلب : ترین ها


برترین مراکز یوگا در جهان

در برخی اوقات، گشت و گذار، صرف غذا و گرفتن سلفی در جاده بسیار خسته کننده می باشد، پس باید به دنبال تفریحات بهتر برای تجربه تعطیلاتی خاطره انگیزتر بود. تجربیاتی جدیدتر نظیر استراحت و تمدد انرژی در مراکز یوگا برتر و بسیار مجهز.

کریپالو آر اند آر ریتریتز (Kripalu R&R Retreats)، ماساچوست 
می توان از این مرکز یوگای دنج و دوست داشتنی به عنوان یکی از برترین مراکز آمریکای شمالی نام برد، مرکزی برتر واقع در استوک بریج ماساچوست که عمده محبوبیتش و برتری هایش را مدیون برنامه های منظم و اختصاصی اش همراه با موقعیت بی نظیرش واقع در جوار دریاچه می باشد. این مرکز بستر لازم برای تجربه و شرکت در کلاس های حرکتی، فعالیت های روباز نظیر قایقرانی، پیاده روی و قایق پدالی را برایتان فراهم می آورد. کارگاه های آن نیز بر روی تغذیه و متوازن سازی استرس تمرکز دارند. چنانچه قبل از ثبت نام مایل به آشنایی درباره روند کاری این مرکز هستید، یک روز را در مرکز تناسب اندام سپری نمایید یا اینکه یک آخر هفته را در آن بگذرانید.

کریپالو آر اند آر ریتریتز (Kripalu R&R Retreats)، ماساچوست


مادرس ویلیج (Maderas Village)، نیکاراگوئه
می توان از این مرکز اسپای بی نظیر به عنوان یک پناهگاه گرمسیری دوست داشتنی برای گریز از شلوغی های شهر نام برد، مرکزی بی نظیر با ارائه چشم اندازی جذاب به زیبایی های نیکاراگوئه. این مرکز به ارائه کلاس های آموزشی موج سواری، سوارکاری، تورهای قایفرانی، یوگا در فضای روباز، ماساژ و سرو غذاهایی خوشمزه و لذیذ تهیه شده از تازه ترین مواد اولیه مفتخر است. البته برتری های آن تنها به خدماتش ختم نمی شود و شامل بنای بی نظیرش همراه با طراحی فوق العاده آن به کمک اطاق های بسیار شیک، آلاچیق هایی زیبا و خانه های کوچک زیبا با سقف های کاهگلی همراه با تراس های مشرف به اقیانوس و تراس هایی دنج با بانوج هایی بی نظیر.

مادرس ویلیج (Maderas Village)، نیکاراگوئه


واندرلاست سان شاین کوست (Wanderlust Sunshine Coast)، استرالیا
با توجه به اینکه این مرکز بخشی از فستیوال موسیقی و گریزهای یوگا به شمار می رود بیشتر شبیه به میزبان برگزاری یک جشن چهار روزه است تا یک مقصد رهایی از استرس های ذهنی. می توان از کوئینز لند با سواحل استرالیایی وسیع و تصاویری جذاب از تالاب ها و جنگل های نیمه گرمسیری در پس زمینه به عنوان مقصدی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات مدیتیشن، اجراهای صوتی، سخنرانی و برنامه های آشپزی و ارائه شام توسط سرآشپزین نام برد. با انتخاب این مرکز یوگا فوق العاده لحظاتی به یادماندنی را برای خود رقم زنید، با شرکت در کلاس های یوگا سرشار از احساس آرامش و نشاط شوید، در پول پارتی آن و برنامه های جذاب دی جی های بی نظیرش لحظاتی شاد و پرانرژی را تجربه کنید، با بهره مندی از خدمات و درمان های رایگان بیوتی بار آن زیبایی های خود را بازیابید و از گشت و گذار در بازار آن که انواع صنایع دستی را ارائه می دهد، لذت ببرید. بعد از یک روز جذاب و هیجان انگیز در فود کورت آن کمی استراحت کنید و با صرف غذاهای سالم، گیاهی و فاقد گلوتن آن انرژی های از دست رفته تان را بازیابید.

واندرلاست سان شاین کوست (Wanderlust Sunshine Coast)، استرالیا


یوگا اسکیپ برکشایرز ریتریت (Yogascapes Berkshires Retreat)، ماساچوست
این پناهگاه امن در برکشایرز در انتظار اهالی مد می باشد، پناهگاهی جذاب که علاقمندان به یوگا به هیچ وجه نمی توانند در برابر وسوسه برنامه سفر سه روزه آن به دل طبیعت تاب بیاورند. سفری جذاب و هیجان انگیز که تجربیاتی شیرین و به یادماندنی بی نظیری مانند خوابیدن در زیر نور ستاره ها، قایق سواری و غرق شدن در زیبایی های طبیعی را برایتان به ارمغان می آورد. روز زیبای خود را با انجام یک تمرین ملایم آغاز نمایید سپس با انجام حرکات مدیتیشن روحتان تغذیه نمایید و در زمان اسپا با مراجعه به سونا بخور گیاهی آن از شر تنش ها و استرس های جسمی رها شوید. چنانچه در حال انجام حرکت سگ با صورت پایین (downward dog) نیستید می توانید با صرف یک وعده غذایی به عنوان بخشی از پاکسازی آیووردیک به خود روحیه دهید. 

یوگا اسکیپ برکشایرز ریتریت (Yogascapes Berkshires Retreat)، ماساچوست


سامرسالت یوگا ریتریت (Summersalt Yoga Retreat)، کرواسی
ساکنان را ببندید و همراه با مت یوگا پیش به سوی ویس در کرواسی حرکت نمایید، جزیره ای زیبا در سواحل کرواسی که یک مرکز یوگا فوق العاده ای را در دل خود جای داده. مرکزی فوق العاده که علاوه بر ارائه خدمات بی نظیر رهایی ذهن به ارائه امکانات رفاهی بسیار مدرن مفتخر است. گروه های کوچک در ویلاهای ساحلی خیره کننده آن همراه با سواحل اختصاصی، باغ و استخر اقامت می کنند. در این مرکز بی نظیر بستر مناسب برای کاوش در غارهای کبالت آبی، قدم زدن و گشت و گذار در روستاهای ماهیگیری و گرفتن حمام آفتاب در ساحلی خیره کننده برایتان فراهم می شود. مرکزی بی نظیر که قطعا آرامشی فوق العاده را برایتان به ارمغان می آورد. 

سامرسالت یوگا ریتریت (Summersalt Yoga Retreat)، کرواسی


 بهترین اسپا ها و مراکز سلامتی جهان در سال 2018



کالی یوگا (Kaliyoga)، اسپانیا
پیش به سوی الپوچارا دو لا سیرا برای امتحان تجربه ای جذاب از خرامیدن بر روی مت های یوگا در مرکز فوق العاده اش. مرکزی بی نظیر برنامه هایی جذاب مانند برنامه پیاده روی دو روزه همراه با انجام جلسات دو ساعته یوگا را ارائه می دهد. این مرکز فوق العاده دارای چشم اندازی بی بدیل آبشارهایی دیدنی، دره ها و روستاهای موریش می باشد. در اوقات فراغت با شرکت در برنامه های شفابخش گرمادرمانی، کلاس های آشپزی و سوارکاری لحظاتی به یادماندنی را برای خود رقم زنید. 

کالی یوگا (Kaliyoga)، اسپانیا


بیگ اسکای یوگا ریتریتز (Big Sky Yoga Retreats)، مونتانا
خانم ها پیش به سوی مونتانا برای تجربه آرامشی بی بدیل و لحظاتی خاطره انگیز. تنها مرکز توانبخشی اسپا مخصوص بانوان که شما را به دنیایی از آرامش و راحتی می برد، دنیایی جذاب و مملو از صلح به دور از تلفن همراه، مشغله های روزانه و فیس بوک و فضای مجازی. دنیایی رویایی که در آن می توان زیبایی طبیعت را لمس نمود و رهایی فوق العاده ای را تجربه کرد. لمس طبیعت و رهایی از مشغله های زندگی روزانه قطعا در فضایی محصور شده با یخچال های طبیعی، آسمانی پرستاره و مراتعی مرتفع قطعا امکان پذیر خواهد بود. 

بیگ اسکای یوگا ریتریتز (Big Sky Yoga Retreats)، مونتانا


بلومینگ لوتس یوگا (Blooming Lotus Yoga)، بالی
می توان از بالی به عنوان مقصدی بسیار مناسب برای مرتاض های پر استقامت نام برد، مقصدی جذاب که میزبان برگزاری بخور عبادت کن عشق بورز (Eat Pray Love) بر گذرگاهی با تشریفات خاص می باشد. در این مرکز مجموعه ای جامع و کامل از انواع فعالیت ها ارائه می شود، فعالیت هایی نظیر جلسات مدیتیشن، نشست های پرانایاما (تنفس)، کلاس های وینیاسا و کارگاه های آسانا. البته خدمات برتر این مرکز در کنار ارائه درمان های شفابخش، برنامه های گشت و گذار در طبیعت و تجربیات فرهنگی تکمیل می شود. 

بلومینگ لوتس یوگا (Blooming Lotus Yoga)، بالی


ومنز ولنس ریتریت (Women’s Wellness Retreat)، نیویورک
می توان از این پناهگاه ساحلی در دریاچه های فینگر (Finger Lakes) به عنوان مقصدی بسیار مناسب برای تجربه گریزی آرامش بخش و مناسب برای دختر خانم ها علی الخصوص در روزهای آخر هفته نام برد. یک مرکز توانبخشی فوق العاده در هتل اینز آو آرورا (Inns of Aurora) که می توان تجربیاتی فوق العاده نظیر شرکت در بحث های فلسفی و الهی و چگونگی تهیه روغن های سفارشی و البته شرکت در کلاس های یوگا و مدیتیشن برایتان فراهم می شود. همچنین این مرکز اقدام به انجام فعالیتی مبتکرانه در راستای تشویق و ترغیب میهمانان با هدف ایجاد ژورنال برای سال آینده نموده است. اقدامی جذاب که انرژی و تمرکز آنها را افزایش می دهد.

ومنز ولنس ریتریت (Women’s Wellness Retreat)، نیویورک


رد مانتین ریزورت (Red Mountain Resort)، یوتا
چنانچه به دنبال مقصدی فوق العاده برای چشیدن طعم سفری فوق العاده و بسیار آرامش بخش هستید، مقصدی برتر از رد مانتین ریزورت نخواهید یافت. اقامتگاهی فوق العاده که در میان صخره های قرمز رنگ و دره های جنوب یوتا قرار گرفته و دارای تمام امکانات لازم برای تجربه سفری آرامش بخش می باشد. امکاناتی نظیر کلاس های تناسب اندام، درمان های اسپا و فعالیت هایی جذاب مانند کوهنوردی و دوچرخه سواری. این امکانات و فعالیت های فوق العاده در کنار قرار گرفتن دو پارک ملی زیون (Zion) و بریس کنیون (Bryce Canyon) تکمیل می شود. بعد از یک روز جذاب و گشت و گذار در هوایی دل انگیز در ویلای بی نظیر و بسیار مجهزتان از صرف غذا لذت ببرید و در کنار شومینه ای گازی به استراحت و تمدد انرژی بپردازید. لذت صرف غذای خود را با نوشیدن یک فنجان قهوه در بالکن بسیار وسیع و مجهز به دوش غوطه وری آن تکمیل نمایید.

رد مانتین ریزورت (Red Mountain Resort)، یوتا

 
منبع: jetsetter





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید