• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


دلرباترین و فریبنده ترین خانه هایی ییلاقی روی آب در جهان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۴/۳۰   تعداد بازدید : 7003   گروه مطلب : ترین ها


دلرباترین و فریبنده ترین خانه هایی ییلاقی روی آب در جهان

چه کسی می تواند در برابر وسوسه ماندن در بانگالو (خانه ای ییلاقی روی آب) مقاومت کند؟ خانه هایی رویایی و واجد تمام ویژگی های لازم برای رمانتیک بودن. ویژگی هایی چشمگیر نظیر سقف هایی کاه گلی، تراس هایی برتر، دوش های روباز و چشم اندازی فریبنده به آب های زمردی. می توان از جزیره تاهیتی و بورا بورا در پلی نزی فرانسه و کشور فیجی در اقیانوسیه به عنوان جایگاه برترین و رویایی ترین خانه های ییلاقی روی آب نام برد. 

1. فور سیزنز بورا بورا (Four Seasons Bora Bora)
برای دسترسی به اقامتگاه فور سیزنز بورا بورا کافیست یک قایق اختصاصی بگیرید و سوار بر آن در امتداد آب های گرم اقیانوس آرام حرکت نمایید. این مسیر جذاب به خانه های ییلاقی روی آب و ویلاهایی ساحلی چشم نوازی ختم می شود، جاییکه هرگز نمی توان همانندش را یافت و به هیچ عنوان حاضر نخواهید شد برای یک لحظه هم از فضای امن و حریم خصوصی بی بدیلشان دور شوید. البته می توان لذت اقامت در این خانه ها را با سفارش یک وعده لذت بخش که با قایق تحویل داده می شوند، تکمیل نمود. بر روی عرشه های بی نظیر آن می توان لحظاتی به یادماندنی را تجربه نمود، عرشه ای که تنها به اندازه یک نردبان تا آب های کریستالی تالاب فاصله دارد. 

1. فور سیزنز بورا بورا (Four Seasons Bora Bora)


2. ویونتا بای کورال ریف (Vivanta by Taj Coral Reef, Maldives)، مالدیو
در این اقامتگاه لوکس و جوان پسند و البته مقرون به صرفه ترین از لحاظ اقتصادی لحظاتی فراموش نشدنی را تجربه نمایید. اقامتگاهی شیک که به ارائه جالب ترین، منحصربه فردترین و جذاب ترین خدمات میهمان نوازی مفتخر است. این هتل لوکس 62 ویلای ساحلی و خانه هایی ییلاقی روی آن را در دل خود جای داده، ویلاها و خانه هایی بی نظیر که به امکاناتی نظیر دوش روباز تجهیز گردیده اند، دوش هایی فوق العاده که فرصت طلایی غرق شدن و تمدد انرژی در دل طبیعت را برایتان فراهم می آورد. با اقامت در هر یک از این خانه ها نهایت احساس آرامش را تجربه نمایید، در عمق صخره های مرجانی آن خاطراتی بی بدیل را برای خود رقم زنید و بعد از بالا آمدن از نردبان اختصاصی بر روی عرشه های رویایی آن به تمدد انرژی بپردازید و از گرفتن حمام آفتاب لذت ببرید.

2. ویونتا بای کورال ریف (Vivanta by Taj Coral Reef, Maldives)، مالدیو


3. لیکو لیکو لاگون ریزورت (Likuliku Lagoon Resort, Fiji) ، فیجی
با توجه به اینکه خانه های ییلاقی روی آب فیجی در هتلی مختص بزرگسالان قرار گرفته از این رو می توان از آنها به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای اقامت در سفرهای ماه عسل نام برد. خانه هایی بسیار لوکس و منحصربه فرد با دسترسی مستقیم به تالاب از طریق نردبان، حمامی مجزا، یک استخر اختصاصی و لانج و عرشه ای بی نظیر.

3. لیکو لیکو لاگون ریزورت (Likuliku Lagoon Resort, Fiji) ، فیجی


4. هتل سیکس سِنس لامو (Six Senses Laamu)
در جزیره کوچک (Olhuveli) هتل سیکس سِنس لامو با 97 ویلا لوکس و مجهز به فضاهای روباز و سرپوشیده و دسترسی به ساحل اختصاصی خودنمایی می کند. هتلی مجلل با شش رستوران و بار برتر، اسپایی بی نظیر و فعالیت ها و ورزش های آبی هیجان انگیز. البته با تمام این تفاسیر ساحلی بودن این هتل کاملا واضح و مشخص است.

4. هتل سیکس سِنس لامو (Six Senses Laamu)


5. انگسانا ایهورو (Angsana Ihuru)، مالدیو
می توان از این هتل به عنوان مقصدی ایده آل برای عاشقان، دوستداران غواصی و محیط زیست نام برد، پناهگاهی شیک که در دل جزیره کوچک و اختصاصی نورث مالِ آتول (North Malé Atoll) در مالدیو جای گرفته. از برجسته ترین مشخصه های این هتل می توان به مدرن بودنش و خانه های ییلاقی بی نظیرش با سقف های کاه گلی اشاره کرد. مکانی فوق العاده که زیستگاه حیات وحشی بی نظیر و گونه هایی از آبزیان نظیر ماهی های قرمز، لاک پشت و کوسه های سیاه و سفید می باشد. البته نگفتن درباره باغ مرجانی زیردریایی آن که به صورت بسیار خلاقانه طراحی شده بی انصافی است، جاییکه برای میهمانان فرصت های طلایی تمیزکردن و بازسازی خانه های صخره ای را فراهم می آورد.

5. انگسانا ایهورو (Angsana Ihuru)، مالدیو


6. کونراد مالدیوز رانگالی آیلند (Conrad Maldives Rangali Island)
این هتل در واقع دو جزیره مجاور را در برگرفته و توسط یک پل پیاده روی 500 متری آن دو را به یکدیگر متصل نموده. هتلی لوکس که به ارائه برترین استانداردهای ویلاهای ساحلی و اقامتگاه های روی آب متنوعی مفتخر است. از  برترین بخش های این هتل می توان به اسپای فوق العاده اش اشاره کرد، اسپایی بی نظیر که در فضایی به مساحت 150 متر مربعی گسترانیده شده و دارای یک حمام بزرگ رومی، سقف هایی طاقی، پنکه های سقفی، کف هایی از جنس چوب ساج و از همه مهمتر چشم اندازی نفس گیر به آب های زمردی اقیانوس هند می باشد. 

6. کونراد مالدیوز رانگالی آیلند (Conrad Maldives Rangali Island)


7. کنستانس ل پرینس (Constance Le Prince)، موریس
این اقامتگاه 60 جریبی بر روی یک ملک اختصاصی در انتهای شبه جزیره در سواحل شرقی موریس قرار گرفته و به لطف بصیرت و خلاقیت توانمند معمار موریسی جین مارک اینود (Jean-Marc Eynaud) از زیبایی ها و ظاهر قابل توجهی برخوردار است. ویلاهای بی نظیرش با سقف های کاه گلی به صورت بسیار زیبایی خودنمایی می کند. از دیگر امکانات این هتل می توان به استخرهای اختصاصی آب گرم، حمام های روباز رمانتیک و طراحی داخلی بی نظیر با الهام از سبک  فنگ شویی اشاره کرد.

7. کنستانس ل پرینس (Constance Le Prince)، موریس


8. سیکس سنس نی وان بی (Six Senses Ninh Van Bay)، ویتنام
دسترسی به این بوتیک هتل لوکس مستلزم تجربه پروازی طولانی و سپس ترانسفر با ماشین و اتومبیل می باشد. هتلی بی نظیر و لوکس با فضایی آرامش بخش و دوست داشتنی. هر 58 ویلای آن از میان صخره های غول پیکری سربرافراشتند و دارای ساختاری گرداله و چشم اندازی دیدنی به آب های دریای چین جنوبی می باشند. ویلاهایی که در کنار محوطه ساحلی قرار گرفته اند، لوکس ترند و به امکاناتی برتر نظیر مسیرهای دستری مستقیم به ساحل شنی مجهزند. 

8. سیکس سنس نی وان بی (Six Senses Ninh Van Bay)، ویتنام


9. اینترکنتیننتال بورا بورا تالاسو اسپا (InterContinental Bora Bora Resort Thalasso Spa)
هر یک از ویلاهای جادار و روی آب این هتل چشم اندازی دیدنی به آب های زمردی تالاب و رشته کوه های نمادین اوتمائو( Mount Otemanu) را ارائه می دهند. ویلاهایی بی نظیر که با حساسیت بسیار بالایی و با در نظر گرفتن اصول زیست محیطی طراحی شده اند. در این اقامتگاه ها از تکنولوژی انقلابی مکش آب دریا از اعماق اقیانوس و استفاده از آن برای مصارف برقی استفاده می شود. 

9. اینترکنتیننتال بورا بورا تالاسو اسپا (InterContinental Bora Bora Resort Thalasso Spa)


 فریبنده ترین خانه های اسکاندیناوی با سقف های پوشیده از چمن



10. سوفیتل مورآ لا اورا بیچ ریزورت (Sofitel Moorea la Ora Beach Resort)، تاهیتی
این جزیره با رشته کوه هایی دندانه دار، صخره هایی بی نظیر، دره هایی عمیق و تنگ و آبشارهای جادویی پناهگاهی امن و بی نظیر برای گریزهای عاشقانه به شمار می رود. از استراحت و تمدد انرژی بر روی عرشه ویلاهای روی آب لذت ببرید و با غوطه وری در وان و دوش باران ریز آن لذت خود را کامل نمایید. 

10. سوفیتل مورآ لا اورا بیچ ریزورت (Sofitel Moorea la Ora Beach Resort)، تاهیتی


11. هتل سنت رجیس  بورا بورا (The St. Regis Bora Bora)
می توان از ویلاهای روی آب این اقامتگاه به عنوان بزرگترین ویلاهای این شبه جزیره فرانسوی نام برد، ویلاهایی که متراژ آنها از 145 متر مربعی شروع می شود. اما تنها مساحت این ویلاها آنها را از دیگر متمایز نمی کند و مشخصه های دیگری نظیر قرار گرفتنشان در میان سرسبزی های و طبیعتی بی نظیر به آنها برتری داده. ویلاهایی بی نظیر با سبک دکوراسیون مینیمالیسم پولینزی ها (minimalist Polynesian) به کمک کفپوش های چوبی، سقف کاذب و هنرهای دکوراسیون متاثر از سبک قبیله ای. البته این زیبایی های سنتی در کنار دکوراسیون مدرن قرن بیست و یکمی نظیر پنل های کف شیشه ای تکمیل می شود. 

11. هتل سنت رجیس  بورا بورا (The St. Regis Bora Bora)


12. دایموند آتورئوگا بیچ اند واتر ویلاز – آل اینکلوزیو (Diamonds Athuruga Beach & Water Villas All Inclusive)، مالدیو
می توان از ویلاهای این هتل با سقف های کاهگلی و طراحی داخلی بی نظیر به کمک رنگ های شنی همراه با ارائه خدمات آل اینکلوسیو به عنوان پناهگاهی امن برای گریزهایی دوست داشتنی نام برد. در داخل این ویلاها تخت خواب های سایبان دار، میزهای تحریر، کف های چوبی پولیش خورده و دوش های روباز نیز به چشم می خورد.

12. دایموند آتورئوگا بیچ اند واتر ویلاز – آل اینکلوزیو


13. ال دورادو ماروما بای کاریسما (El Dorado Maroma by Karisma)، مکزیک
پیش به سوی مکزیک و اقامتگاه ال دورادو ماروما بای کاریسما (El Dorado Maroma by Karisma) برای تجربه اقامتی خاطره انگیز در خانه های ییلاقی روی آب آن، خانه های جذاب که باور واقعی بودنش سخت و دشوار خواهد بود. هتلی لوکس مخصوص بزرگسالان که با 30 خانه چوبی احاطه گردیده و در امتداد منطقه توریستی ریورا مایا (Riviera Maya) گسترانیده شده. همانند بسیاری از خانه های این سبکی، خانه های این منطقه هم دارای کف های شیشه ای، استخر بی نهایت، دوش روباز، خدمات باتلر (پیشخدمت) 24 ساعته و نردبان های هدایت شده به سمت دریا می باشد. اما طراحی آن متفاوت بوده و به کمک چوب زاپوتی سیاه (dark zapote)، گرانیت مکزیکی و سقف های پوشانده شده از برگ درختان نخل انجام شده. 

13. ال دورادو ماروما بای کاریسما (El Dorado Maroma by Karisma)، مکزیک


14. سونگ سا پرایویت آیلند (Song Saa Private Island)، کلمبیا
می توان از دو جزایر اختصاصی کلمبیا که در امتداد خلیج تایلند گسترانیده شده اند به عنوان پناهگاهی آرامش بخش برای گریز از شلوغی ها نام برد، جزایری دوست داشتنی با جنگل هایی سرسبز، سواحلی خیره کننده و مرجان های رنگارنگ. هر 27 ویلای ساحلی این جزیره به کمک مواد اولیه کاملا طبیعی و همچنین وسایل و صنایع دستی ساخته شده توسط هنرمندان محلی طراحی و بنا گردیده اند. در هنگام اقامتتان در این ویلاها سعی کنید زمانتان را به خوبی تنظیم و ساماندهی نمایید تا بتوانید از تمام امکانات آن از یوگا، تا مرکز مدیتیشن، استخر بی نهایت، اسپا و مراکز غواصی با لوله تنفسی بهره مند شوید. 

14. سونگ سا پرایویت آیلند (Song Saa Private Island)، کلمبیا


15. پانکور لات ریزورت (Pangkor Laut Resort)، مالزی
می توان از این هتل به عنوان یک مرغزار استوایی واقعی نام برد، اقامتگاهی لوکس که در جزیره ای اختصاصی و 300 جریبی قرار گرفته و دارای 43 سوئیت روی آب همراه با عرشه های رویایی و وان های بزرگ مشرف به آب های زمردی دریا می باشد. در اطراف آن نیز چهار رستوران، دو استخر روباز و ساحلی اختصاصی یافت می شود. امکاناتی که برای تکمیل نمودن لذت های شما در نظر گرفته شده اند. 

15. پانکور لات ریزورت (Pangkor Laut Resort)، مالزی


16. کومو کوکو آیلند (COMO Cocoa Island)، مالدیو
می توان از کوکو آیلند (Cocoa Island) به عنوان رمانتیک ترین مقصد برای گریزهای عاشقانه زوجین در سفرهای دونفره و ماه عسل نام برد. هتلی لوکس که به ارائه و ایجاد حریم خصوصی برای میهمانان در بالاترین سطح ممکن مفتخر است. سوئیت های آن به شکل قایق های دونی (dhoni boat) طراحی شده اند و در فاصله 7 متری از یکدیگر قرار گرفته اند. برای هر یک از این سوئیت ها یک باتلر (پیشخدمت) اختصاصی برای برآورده کردن تمام نیازهای ساکنین آن در نظر گرفته شده است. لذت اقامت در این خانه های ییلاقی جذاب را با صرف غذاهای جنوب هندوستان تکمیل نمایید، غذاهایی لذیذ و وسوسه انگیز که مستقیما درب خانه تحویل داده می شوند. در اسپای این هتل لحظاتی بی نظیر را تجربه نمایید، مرکز اسپای کومو شامبلا (Como Shambhala) که بر روی آب قرار گرفته و لذت گرفتن یک ماساژ آرامش بخش در آن همراه با تماشای ماهی ها دوبرابر خواهد شد. 

16. کومو کوکو آیلند (COMO Cocoa Island)، مالدیو


17. شول بلانک راندلی مالدیو (Cheval Blanc Randheli Maldives)
این هتل با هدف ارائه برترین و محبوب ترین خدمات و امکانات طراحی شده است، هتلی لوکس که متعلق به شرکت فرانسوی دارنده برندهایی برتر نظیر لویی ویتون (Louis Vuitton) و موئت اند شندون (Moët & Chandon) می باشد. هتل هایی که در جز به جز قسمت هایشان احساس شکوه و لاکچری بودن کاملا لمس می شود. طراحی این هتل و تمام 46 ویلای آن توسط معمار به نام ژان میشل گتی (Jean-Michel Gathy) انجام شده، معماری خلاق و بسیار معروف در سطح جهان که در طراحی آن از سبک معماری معاصر و سنتی مالدیدوی الهام گرفته و با ترکیب آنها موفق به خلق این بنای بی نظیر شده است. هتلی زیبا با طراحی باز همراه با سقف های کلیسایی و آثار هنری وینسنت بیورین (Vincent Beaurin). از دیگر امکانات فوق العاده این هتل می توان به درب های شیشه ای و کشویی آن اشاره کرد، درب هایی جذاب که به سمت عرشه ای چشمگیر و یک استخر بی نهایت نفس گیر بازمی شوند. البته ناگفته نماند که در این هتل امکاناتی یافت می شوند که در نوع خود منحصر به فردند. امکانات پرافتخار و شیک اوکستر (OXther) نظیر: پل های مجاور تالاب، یک هواپیمای دریایی، ارائه خدمات و درمان های اسپا با محصولات شرکت فرانسوی گرلن، یک حمام، سالن موی لئونور گریل (Leonor Greyl)، استودیو زیبایی همراه با پنج رستوران، رستوران هایی برتر با سرآشپزانی مجرب و دارنده سه ستاره مایکلین که به ارائه منوی جذاب 1947 (Le 1947) مفتخرند.

17. شول بلانک راندلی مالدیو (Cheval Blanc Randheli Maldives)


18. پارک حیات هاداها مالدیو (Park Hyatt Maldives Hadahaa)
این هتل تمام ویژگی ها و امکانات مناسب و درخور یک پناهگاه دوست داشتنی در جزیره ای زیبا را داراست. هتلی لوکس با 50 خانه ییلاقی جذاب که برای هر یک سقف هایی بلند، پنجره هایی تمام قدی در نظر گرفته شده است و به سبک معماری مینیمالیسم یا ساده گرایی به کمک سنگ های سفید و مبلمان چوبی تیره طراحی شده اند. زمانیکه احساس گرسنگی کردید کافیست به آیلند گریل (Island Grill) بروید، رستورانی فوق العاده همراه با اجاق چوبی که در میان ماسه های طلایی ساحل گم شده. در طول روز نیر می توانید از انجام غواصی با لوله تنفسی در بیش از 30 مرکز در نزدیکی هتل لذت ببرید و با استفاده از درمان های محلی ارائه شده در اسپای ویدن (Vidhun) به آرامش ذهنی و طراوت جسمی فوق العاده ای دست یابید.

18. پارک حیات هاداها مالدیو (Park Hyatt Maldives Hadahaa)


منبع: jetsetter





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید