• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بررسی 10 مورد از لوکس ترین هتل های وین

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۳/۱۹   تعداد بازدید : 12890   گروه مطلب : ترین ها


بررسی 10 مورد از لوکس ترین هتل های وین

در صورت تهیه لیستی از متمدن ترین شهرهای جهان، وین قطعا موفق به کسب و احراز جایگاهی در بالای لیست خواهد بود. پایتخت زیبای اتریش که قبل از تبدیل شدن به مرکز قدرت امپراطوی دوگانه اتریش- مجارستان سنگر پالایش کشور به شمار می رفت. می توان از این شهر به عنوان مهد و مرکز موسیقی کلاسیک، طراحی مدرن و فرهنگ کافه نام برد، شهری رویایی که در گوشه و کنارش قصرهای باروک و کلاسیک قابل توجهی به چشم می خورند. قصرهایی خیره کننده که امروزه جایگاهشان را به هتل هایی لوکس داده اند، هتل هایی که در این مقاله از آنها نام برده شده و به اختصار توصیف شده اند. می توان از وین به عنوان مکانی فوق العاده و بسیار لذت بخش برای پیاده روی و قدم زدن در میان فضایی پرشده از عطر دوست داشتنی شیرینی های خوشمزه نام برد، شیرینی هایی که الحق از نظر طعم و کیفیت چیزی کمتر از شیرینی های فرانسوی ندارند. کسانی که به وین سفر کرده اند در توصیف خاطرات شیرینشان در این شهر اتفاق نظر دارند و معتقدند که می توان زیباترین خاطرات زندگی و آرام ترین لحظات را در کافی شاپ های جذاب وین همراه با شگفتی هایی که این شهر رویایی به دنیا اعطا نموده، تجربه کرد. شگفتی هایی نظیر استرودل سیب، تورته زاخا، ارکستر فیلارمونیک وین و تجزیه و تحلیل روانی به لطف دکتر زیگموند فروید. در این شهر خیره کننده می توان شاهد کاخ های شگفت انگیز، هنرهای برتر، باغ وحشی بزرگ و کافه هایی دلربا بود. با مطالعه این مقاله با 10 تا از بهترین کارهایی که می توان در وین انجام داد و همچنین 10 تا از برترین هتل های آن آشنا خواهید شد. 

1.هتل دِ پارک حیات وین (The Park Hyatt Vienna)
می توان از هتل پارک حیات وین به عنوان نمونه ای بارز از یک هتل پنج ستاره لوکس نام برد. هتلی که در یک ساختمان مجلل آرمیده و تمام ویژگی های لوکس بودن را داراست. تا جاییکه اغلب کاربران سایت تریپ ادوایزر در قسمت نظرات بر روی شکوه خدماتش تمرکز دارند و 98 درصد آنها این هتل را برای اقامت پیشنهاد می دهند. هتل پارک حیات وین به عنوان عضوی از هتل های زنجیره ای حیات در موقعیتی استثنایی در قلب پایتخت زیبای اتریش با آغوشی باز پذیرای میهمانان در سفرهای کاری و تفریحی برای ارمغان آوردن اقامتی خاطره انگیزی خواهند بود. مسافرینی که اغلب آنها آمریکایی ها هستند و از آنجاییکه دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان در سراسر هتل برای آمریکایی ها ارزشمند است، این هتل در ارائه دسترسی به اینترنت سیمی در هر 143 اتاق سوئیت آن به بهترین شکل ممکن و با کیفیتی بی بدیل مفتخر است. در طراحی و دکوراسیون اتاق های آن هارمونی فوق العاده ای از لذت های ذهنی، هنر طلاکاری ونیزی مدرن همراه با ظاهری زیبا و فضایی دوست داشتنی لمس می شود. تمام اتاق های آن مشرف به حیاط دوست داشتنی و منطقه جذاب وین قدیمی می باشند. این هتل بستر مناسب و امکانات لازم برای کسب تجربه هایی جذاب در زمینه هایی نظیر آشپزی، هنر، موسیقی، تناسب اندام و اسپا را برای علاقمندان فراهم می آورد. از یکی از منحصر به فردترین بخش های این هتل می توان به اسپا آن اشاره کرد، اسپا آرانای که نام آن در زبان مجاری به معنای طلاست به ارائه درمان هایی برتر به کمک قدرت شفابخش سنگ ها و فلزات گرانبها مفتخر است. می توان از رستوران دِ بَنک براسِری اَند بار (The Bank Brasserie & Bar) به عنوان رستوران اصلی هتل نام برد، رستورانی که در میان تالاری جذاب و مرمری یک بانک سابق آرمیده و با ارائه بوفه کامل صبحانه، ناهار و شام پذیرای میهمانان خواهد بود. در کافه آم هوف (Café Am Hof) این هتل لحظاتی به یادماندنی و برترین قهوه های عمرتان را تجربه نمایید. این کافی شاپ با ارائه با کیفیت ترین چای ها، شیرینی ها و میان وعده های سبک همراه با نوشیدنی های اتریشی و فرانسوی از میهمانان برای امتحان تجربه ای ناب و لحظاتی خاطره انگیز دعوت می کند. البته بار لیوینگ روم با عدم ممنوعیت استعمال سیگار به سرو برترین و با کیفیت ترین نوشیدنی ها مفتخر است. 

1.هتل دِ پارک حیات وین (The Park Hyatt Vienna)


2.هتل دِ ریتز کارلتون، وین (The Ritz-Carlton, Vienna)
می توان از هتل ریتز کارلتون به عنوان مقصد محبوب و مورد علاقه مسافرین لوکس پسند آمریکایی نام برد، مقصدی محبوب که در رای گیری برای تعیین آرامش بخش ترین پناهگاه ها در اتریش برای گریز از شلوغی ها قطعا موفق به احراز جایگاه اول خواهد بود. این هتل برای اولین بار در سال 2012 افتتاح گردید اما قدمت آن به سال ها قبل بازمی گردد. ساختمان آن به عنوان یکی از چهار کاخ های وین در فواصل بین سال های 1865 تا 1871 در زمان اوج قدرت هابسبورگ دودمانی سلطنتی از امپراطوری اتریش- مجارستان ساخته شد. کاخ ها در غالب ساختاری تاریخی بنا گریدند و جذابیت سبک باروک و درخشش و عبوسی گوتیک را در دل خود جای داده. تمام این کاخ ها در بلوار معروف رینگ اشتراسه (Ringstrasse) وین قرار گرفته اند، منطقه ای تاریخی که بیشترین تمایزش را مدیون دیوارهای اصلی شهر که در زمان امپراطوری فرانتز جوزف (Franz Joseph) ساخته شد، می باشد. از آن زمان تا کنون این بلوار به عنوان یکی از جذاب ترین مقاصد برای گردش و پرسه در نواحی اطراف شهر به شمار می رود. هتل ریتز کارلتون با 159 اتاق جادار و 43 سوئیت برتر با ارائه امکانات منحصربه فرد و چشم اندازی جذاب به شهر تماشایی وین پذیرای میهمانان خواهند بود. میهمانان اتاق های کلاب این هتل دارای دسترسی به کلاب لانج و بهره مندی از امتیازات و امکانات منحصربه فردش می باشند. البته اقامت در طبقه کلاب علاوه بر مزایا عیوبی هم دارد، غذاها و پذیرایی در آنها آنقدر عالی اند که دلتان نمی آید دیگر هتل را ترک کنید، از این رو ممکن است از دیدن جذابیت های آن عقب بمانید. این هتل به ارائه امکاناتی بسیار گسترده و متنوع مفتخر است و برای آن یک مرکز تناسب اندام بسیار مجهز، یک استخر سرپوشیده 60 متری همراه با فضایی جذاب و پرشده از طنین دلنواز موسیقی کلاسیک در نظر گرفته شده است. می توان از مرکز اسپا این هتل به عنوان اقیانوسی از زیبایی و سلامتی نام برد، جاییکه با ارائه منویی گسترده از انواع درمان ها آماده پذیرایی از میهمانان برای تجربه سفری آرامش بخش خواهد بود. دوستداران حیوانات خانگی می توانند در این هتل با لذتی وافر همراه با حیوانات دوست داشتنیشان اقامت کنند. هزینه اقامت همراه با حیوانات در هتل از سال 2017 برای هر نفر 40 یورو است. می توان از استیک هاوس وینا دیستریکت (Vienna's Dstrikt) این هتل به عنوان یکی از برترین مقاصد برای علاقمندان به استیک نام برد، جاییکه می توان در آن شامی لذت بخش همراه با نوشیدنی تجربه کرد. از دیگر بارهای این هتل می توان به لابی بار می لانج (Melounge Lobby Bar) با ارائه برنامه های جذاب چای بعدازظهر و طعم های متنوع و خلاقانه انواع کوکتل ها، با روی پشت بام اتمسفر (Atmosphere Rooftop Bar) با چشم اندازی نفس گیر و سرو برترین کوکتل های وین و بار دنج و دوست داشتنی دی بار اشاره کرد. 

2.هتل دِ ریتز کارلتون، وین (The Ritz-Carlton, Vienna)


3. هتل ساچر وین (The Hotel Sacher Wien)
می توان از این هتل به عنوان یکی از افسانه های وین نام برد، هتلی واقعا مجلل و به معنای واقعی باشکوه و بزرگ که در موقعیتی استثنایی در امتداد سالن اپرا دولتی آرمیده و با ارائه چشم اندازی کلاسیک، خدماتی دلپذیر و بی عیب و نقص و یک لابی منحصربه فرد که بودن در آن همانند بودن در مرکز زندگی اجتماعی شهروندان وین است، از میهمانانش پذیرایی می کند. این هتل برای اولین بار در سال 1876 درب های خود را به روی علاقمندان گشود و با توجه به پیشینه نه بسیار طولانی اش امروزه به یکی از افسانه های وین تبدیل شده. گالری عکس آن میزبان عکس هایی از هنرمندان معروفی است که خود به شخصه در این هتل اقامت داشته اند و یا اینکه برای امتحان یک تیکه کیک شکلاتی تورته زاخا معروف آن و شیرینی های متنوع و عالی وینی به آن رفته اند. این هتل جاییست که تاریخچه و سنت های آن ترسیم گر اقامت میهمانان خواهد بود. تمام 149 اتاق آن به صورت قابل توجهی جذابند و به امکاناتی نظیر تلویزیون نصب شده در آینه حمام تجهیز گردیده اند. از دیگر امکانات آن می توان به یک باشگاه تناسب اندام 24 ساعته با ارائه خدمات رایگان برای ساکنین هتل، یک سونای فنلاندی، یک اتاق بخار نمکی همراه با حمام های گیاهی اشاره کرد. می توان از اسپای ساچر بوتیک (Sacher Boutique) به عنوان دروازه ای برای ورود به دنیایی مملو از آرامش و راحتی نام برد، اسپایی با ارائه خدمات کامل و منحصربه فرد به کمک محصولات سوئیتزرلند لا پرایریه (Switzerland's La Prairie) و روش های درمانی بر پایه شکلات. در این هتل از میهمانان جوان در کلوب کودکان ساچِر پذیرایی می شود. برای بسیاری از میهمانان لذتی بالاتر از صرف غذایی خوشمزه در رستوران و لانج های هتل نیست. رستوران آنا ساچِر (Anna Sacher) در یک اتاق جذاب دهه 1800 قرار گرفته و با ارائه منویی چهار، پنج یا شش وعده ای همراه با نوشیدنی بی نظیر از میهمانانش پذیرایی می کن. منوی بلایند دیت (Blind Date) آن سفارشات مشتریان را مستقیما به سرآشپز می رساند. در سالن دوست داشتنی بار بلاو (Blaue Bar) با طراحی خیره کننده به کمک سایه هایی جذاب از یاقوت کبود به وین یک قرن پیش سفر خواهید کرد. این بار روزانه از ساعت 10 صبح تا 2 نیمه شب آماده خدمت رسانی به میهمانان می باشد. کافه ساچِر وین (Café Sacher Wien) به عنوان یک کافی هاوس محلی معروف همراه با یک جایگاه دوست داشتنی برای سگ ها روح میهمانانش را در پایتخت دوست داشتنی وین نوازش می کند. 

3. هتل ساچر وین (The Hotel Sacher Wien)


4. پالایس کابورگ (Palais Coburg)
می توان از این هتل به عنوان هتلی چشمگیر و دلنواز در پایتخت زیبای اتریش نام برد، هتلی لوکس با نمایی خیره کننده به کمک سنگ های سفید که در دهه 1840 برای یک شاهزاده ساخته شد که امروزه به عنوان یکی از منحصربه فردترین هتل های وین با 33 سوئیت از میهمانانش پذیرایی می کند. هر یک از این سوئیت ها بسیار با شکوه با عتیقه های وینی مزین گردیده اند و هر یک ازآنها به اسم اعضای خانواده های سلطنتی ساکس- کوبورگ (Saxe-Coburg) و گوتا (Gotha) اتریش نامگذاری شده اند. ارتفاع سقف این سوئیت ها بین 135 تا 167 متر مربع است. رستوران سیلویو نیکول (Silvio Nickol) دارنده نام سرآشپزش می باشد، یکی از ستاره های آشپزی اتریش که در حرفه خود بی همتاست و منویی شگفت انگیزی را ارائه می دهد. منویی 5 تا 9 وعده غذایی و میاگین قیمت 233 تا 299 یورو. منوی نوشیدنی آن در جای خود خیره کننده است و برترین نوشیدنی ها را از سراسر جهان در دل خود جای داده. 

4. پالایس کابورگ (Palais Coburg)


5. پالایس هانسن کمپینسکی (Palais Hansen Kempinski)
می توان از هتل های زنجیره ای کمپینسکی به عنوان قدیمی ترین و لوکس ترین برندهای هتل در اروپا نام برد، برندی که برای اولین بار در سال 1897 در برلین افتتاح گردید. این هتل در یک ساختمان باشکوه باستانی مربوط به همان دوران آرمیده و در بلوار رینگ اشتراسه، یکی از افسانه ای ترین خیابان های وین قد برافراشته است. در گذشته این بلوار جایگاه افراد با کلاس و سطح بالایی وین و میزبان نمایشی باشکوه و پر زرق و برق بود و امروزه هم با بوتیک های مجلل و باشکوهش مقصدی دوست داشتنی برای دوستداران مد به شمار می رود و هنوز هم مثل گذشته میزبان کافه های دوست داشتنی با سرو قهوه و شیرینی های دوست داشتنی است. این هتل دارای 98 اتاق و 54 سوئیت لوکس می باشد که از برزگترین آنها می توان به سوئیت پرزیدنشال با متراژ 320 متر مربعی اشاره کرد. اتاق هایی لوکس با ظاهری شبیه به دهه 1920 که احساس آرامش در آنها به وضوح قابل لمس است. تمام این اتاق ها به پیشرفته ترین امکانات رفاهی و متناسب با تکنولوژی های روز دنیا نظیر آی پد تجهیز شده اند و اقامت در آنها قطعا لذت بخش خواهد بود. می توان از رستوران دی کوشه (Die Küche) به عنوان یکی از اصلی ترین و مدرن ترین رستوران های هتل نام برد، رستورانی برتر که منوی غذایی اش به طور مداوم در حال تغییر است و هر ماه به صورت اختصاصی غذاهای یکی از سرزمین های دنیا را ارائه می دهد. رستورانی فوق العاده با فضایی جذاب و مجهز به یک جایگاه آشپزی خلاقانه. از دیگر رستوران های برتر این هتل می توان به رستوران اِدوارد اشاره کرد، رستورانی فوق العاده با سرآشپزی دارنده ستاره مایکلین که به ارائه تازه ترین غذاها و باکیفیت ترین آنها مفتخر است. می توان از لابی لانج و بار این هتل به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد برای نشست های دوستانه و لذت بردن از صرف شیرینی های خوشمزه، قهوه های دوست داشتنی، چای های ترکیبی دوست داشتنی و چای بعدازظهر به سبک بریتانیایی اشاره کرد. لانج سیگار این هتل جایی است که تمام علاقمندان به تنباکوی هاوانا (Havana) تنباکوی محبوب دکتر زیگموند فروید (Sigmund Freud) را به تمام علایقشان می رساند. میهمانان می توانند در اسپای این هتل نهایت آرامش و راحتی را درک نمایند و در داخل دیوارهای شیشه ای آن از درمان های ترکیبی لذت ببرند. برای این اسپا همچنین چندین استخر تالاساوتراپی (thalassotherapy) در نظر گرفته شده است. این هتل همچنین دارای یک باشگاه تناسب اندام بسیار مجهز برای استفاده علاقمندان به ورزش می باشد. 

5. پالایس هانسن کمپینسکی (Palais Hansen Kempinski)
6. هتل بیسترول وین (Hotel Bristol Vienna)
هتل بیسترول جاییست که در آن می توان در آن تجربه زندگی در عظمت هنری وین را امتحان کرد، هتلی باشکوه که دقیقا در مجاورت درب های شگفت انگیز سالن اپرای دولتی وین آرمیده، دو ساختمان کلاسیک که خانه اپرا در سال 1869 و هتل در سال 1892 افتتاح گردید. می توان از این هتل به عنوان یک گرند هتل واقعی با مکانی خیره کننده و حال و هوایی کلاسیک همراه با یک لابی دیدنی نام برد. هتلی پنج ستاره با احترام و تعصبی وافر به سنت های میهمان نوازی که خدمات یک هتل پنج ستاره بی عیب و نقص را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد. خدماتی برتر که در کنار برنامه ها و امکانات رفاهی مدرن آن نظیر قوانین نگهداری حیوانات خانگی و باشگاه تناسب اندام 24 ساعته کامل می شوند. گرچه این هتل دارای اسپا و استخر نیست اما این موضوع چیزی از ارزش های آن نمی کاهد. اتاق ها و سوئیت ها به 10 صورت متفاوت طبقه بندی می شوند. بیشتر اتاق ها و سوئیت های آن با الهام از سبک مجلل و باشکوه امپراطوری اتریش- مجارستان طراحی شده اند، البته به استثنای سوئیت های بیسترول که دارای سبک طراحی آرت دکو (Art Deco) می باشند. صرف غذا در رستوران بیسترول لانج چنان لذت بخش و دوست داشتنی است که قطعا ترسیم گر یکی از به یادمادنی ترین خاطرات زندگیتان خواهد بود. منوی بستنی آن در تابستان واقعا وسوسه انگیز است. بار بیسترول مقصدی بسیار جذاب برای علاقمندان به کوکتل های مدرن همراه با لمس احساسات لوکس وینی به شمار می رود. می توان از این هتل به عنوان عضوی از گروه هتل های زنجیره ای نام برد، میهمانان این هتل ها از امکانات و خدماتی منحصربه فرد نظیر اقامت رایگان و دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان بهره مند خواهند شد. نام نویسی اِس پی جی در آن رایگان است. 

6. هتل بیسترول وین (Hotel Bristol Vienna)


7. هتل اِمپریال (Hotel Imperial)
این هتل عمده شهرتش را مدیون قدمت 150 ساله اش می باشد، موضوعی که آن را برای ساکنین لاکچری اروپای مرکزی جذاب ساخته. هتلی لوکس که در سال 1863 به عنوان اقامتگاه یک شاهزاده بنا گردید و بعد از 10 سال با کاربری تجاری درب های خود را به روی تجار گشود. این هتل به عنوان قدیمی ترین هتل وین در بلوار رویایی رینگ اشتراسه، یکی از جذاب ترین خیابان های وین که بازدید از آن الزامی است، آرمیده. هتل امپرایال به لطف سنت هایش زنده است و شکوه و تجمل در میان لوسترهای بی نظیرش، سنگ های قیمتی و مرمر آن به خوبی خودنمایی می کند. می توان از سازنده این هتل (Duke Philipp of Wurttemberg) به عنوان رئیس سرزمین سلطنتی وورتمبرگ نام برد. از این رو در طراحی این آن یک تاج پادشاهی و لباس های رسمی هتل بیر استفاده شده است. امروزه این هتل به عنوان عضوی از مجموعه هتل های لوکس برند استاروود به فعالیتش ادامه می دهد و با وجود داشتن ویژگی ها و امکانات مدرن، اغلب میهمانان از آن بیشترین سطح از سنت های باستانی را انتظار دارند. خدمات باتلر (پیشخدمت) در آن فراتر از انتظار ارائه می شود و حتی خدمات اتو و ارائه روزنامه صبحگاهی را نیز در برمی گیرد. از خاص ترین و جذاب ترین این خدمات می توان به خدمات آماده سازی حمام بخار شبانه که با عطر رُز یا رایحه انتخابی میهمانان عجین شده، اشاره کرد. صرف غذا در رستوران هایش فراتر از انتظار در نهایت تجمل و شکوه خواهد بود. کافه امپریال آن به ارائه برترین قهوه های کلاسیک وینی، متنوع تری شیرینی ها و برترین غذاهای سبک مفتخر است. رستوران دارنده ستاره مایکلین (OPUS) در دهه 1920 توسط طراح معروف وینی (Josef Hoffman) طراحی گردید و یکبار دیگر برای بازگشت به شکوه مدرنیستش بازسازی شد. منوی آن نیز در غالب منوی الاکارت (انتخابی) ارائه می شود و طعم هایی دوست داشتنی را ارائه می دهد. گرچه غذاهای آن گران می باشند اما پرداخت این هزینه ارزش کیفیت دریافتی را دارد. از دیگر گزینه های جذاب غذاخوری این هتل می توان به لانج بار جذاب 1873 اشاره کرد، نام این لانج برگرفته از سال تاسیس این هتل می باشد. شرکت در برنامه برانچ (وعده ای به جای صبحانه و ناهار) یکشنبه آن را به هیچ وجه از دست ندهید. امتحان (all-chocolate Imperial Torte) در مغازه شیرینی فروشی آن را به هیچ وجه از دست ندهید، دسری فوق العاده که به صورت اختصاصی برای امپراطور (Franz Josef) در میهمانی افتتاحیه هتل در سال 1873 تهیه شد. ورژن دیگر این شیرینی بعد از آماده سازی آن برای ولفگانگ آمادئوس موتسارت با اضافه کرد پودر پسته به آن موتسارت نام گرفت. این هتل به یک باشگاه تناسب اندام 24 ساعته تجهیز گردیده، اما برای آن هیچ استخر و اسپایی در نظر گرفته نشده. از حیوانات خانگی با پرداخت هزینه روزانه در این مکان پذیرایی می شود.

7. هتل اِمپریال (Hotel Imperial)


8. هتل سانز سوجی وین (Hotel Sans Souci Wien)
نام این هتل در سایت تریپ ادوایزر در میان 368 هتل موجود در وین در رتبه اول خودنمایی می کند، هتلی بی نظیر با کارایی بسیار عالی و منحصربه فرد. یک بوتیک هتل لوکس با فضای اجتماعی برتر و خدمات و امکانات منصحصربه فرد که یک یکشان در جایگاه خود بی بدیلند. این هتل در یک ساختمان تاریخی در منطقه ای سلطنتی در مجاورت موزه منطقه ای وین آرمیده، موقعیتی استثنایی که به لطف آن ساکنینش تنها با برداشتن چند قدم به صدها جاذبه آن وین دسترسی پیدا خواهند کرد. طراحی این هتل توسط شرکت معماری (YOO Design) به سرپرستی دو طراح معروف (Philippe Starck) و (Jade Jagger)  صورت گرفته. اتاق های سَن سوچی این هتل بسیار جادار، نورگیر و آرامند و بدون شک از ویژگی هایی مدرن همراه با کف پوش هایی جذاب و سقف هایی مرتفع برخوردارند. حمام های آن در جای خود خیره کننده اند و دارای امکانات شبیه اسپا و دوش های باران ریز می باشند. از دیگر امکانات این هتل می توان به یک اسپا بسیار مجهز آن اشاره کرد، اسپایی فوق العاده که می توان در آن نهایت آرامش را درک کرد. می توان از استخر این هتل به عنوان بهشتی برای طرفداران شنا نام برد، یک استخر سرپوشیده 66 فوتی جذاب که چلچراغ های چشم نوازش هوش را از سر می پراند. البته ناگفته نماند که میهمانان هتل تنها با پرداخت هزینه اضافی می توانند از خدمات استخر و باشگاه تناسب اندام آن استفاده نمایند. این هتل دارای دسترسی به اینترنت بیسیم رایگان می باشد و خدمات سرو صبحانه در آن به صورت رایگان ارائه می شود. خدماتی غیر معمول در میان هتل های وین. این هتل همچنین مجهز به خدمات روم سرویس (سفارش غذا و نوشیدنی در داخل اتاق) نیز برای ارائه قهوه در هر ساعت از روز می باشد. صرف غذا در این هتل بسیار لذت بخش و دوست داشتنی است، رستوران (La Véranda) این هتل با سرو غذاهای مدرن اتریشی برای صرف صبحانه، ناهار و شام آماده خدمت رسانی به میهمانان است. لِ بار این هتل با تخصصی ویژه در امر سرو برترین نوشیدنی ها و متنوع ترین کوکتل ها پذیرای علاقمندان به نوشیدنی برای ترسیم خاطره ای ماندگار خواهد بود.

8. هتل سانز سوجی وین (Hotel Sans Souci Wien)


9. هتل دِ گِست هاوس وین (The Guesthouse Vienna)
می توان از هتل دِ گست هاوس به عنوان یک بوتیک هتل لوکس و پنج ستاره فول نام برد، هتلی برتر که 87 درصد از کاربران تریپ ادوایزر به برتری های آن رای داده اند و به عنوان هتلی عالی رتبه آن را انتخاب نموده اند. تاریخچه سنتی پر اهمیت و دکواسیون مجلل این هتل قطعا هر مسافری را تحت تاثیر قرار می دهد و آنها را در خود غرق می کند. کارکنان این هتل به صورت کاملا مودبانه با احترامی کامل از میهمانانش پذیرایی می کنند تا جاییکه به هیچ وجه احساس دور بودن از خانه را لمس نمی کنند. این هتل دارای دسترسی به اینترنت پرسرعت و رایگان می باشد و ورود سگ ها به آن بدون پرداخت هزینه مجاز خواهد بود. قوانینی بسیار غیر معمول در بین هتل های وین. میهمان این هتل می توانند دوستانشان را به اتاق خود دعوت نمایند و از همنشینی و مصاحبت با آنها در فضایی کاملا اختصاصی لذت ببرند. در بسیاری از اتاق ها، مینی بار با ارائه رایگان ماءالشعیر و آب انگور قرمز یافت می شود. این هتل در مرکز تاریخی وین آرمیده، منطقه ای استثنایی عضو سایت میراث جهانی یونسکو که به لطف آن میهمانان این هتل می توانند از قدم زدن در بولوار دوست داشتنی رینگ اشتراسه لذت ببرند، غرق در طنین دلنواز قطعه ای از هنرمندان بی تکرار موتسارت و ریشارد اشتراوس شوند و با نوشیدن یک فنجان قهوه در کافه های بی نظیرش بر لذت های خود بی افزایند. این هتل دارای 39 اتاق و سوئیت با متراژهای 23 تا 52 متر مربعی است. اتاق هایی که با الهام از سبک مشهور بریتانیایی توسط طراح معروف ترنس کانرن طراحی شده، سبکی جذاب که یادآور هنرهای وین و پیشرفت صنایع دستی آن در قرن بیستم بود. این هتل با مبلمانی مدرن طراحی شده توسط برترین طراحان اتریشی مزین گردیده. رستوران دِ گست هاوس، دِ بِراسِری اَند بیکری با ارائه صبحانه، ناهار و شام در تمام روز آماده خدمت رسانی به میهمانان خواهد بود. تمام گزینه های سرو شده در این رستوران ها خانگی اند و میهمانان از صرف تمام آنها از نان و شیرینی تا سالاد و سوپ شگفت زده خواهند شد. هتل گست هاوس دارای باشگاه تناسب اندام نیست از این رو میهمانان می توانند با خیال راحت به براسری بروند و بدون استرس کالری از صرف خوراکی های خوشمزه لذت ببرند. 

9. هتل دِ گِست هاوس وین (The Guesthouse Vienna)


10. هتل آل اشتادت وین (Hotel Altstadt Vienna)
گرچه این گرند هتل جذاب در داخل ساختمانی تاریخی آرمیده اما اکثر مسافرین در هنگام انتخاب یک بوتیک هتل برتر به فضای صمیمی، سبک و ویژگی های خاص آن توجه می کنند. هتل هتل آل اشتادت وین به خوبی به این نسخه عمل کرده و به عنوان یک هتل برتر با مجموعه ای منحصربه فرد از ویژگی های خاص و پویا فعالیتش را آغاز نموده. هر یک از 58 اتاق آن توسط طراحانی متفاوت از سراسر جهان طراحی شده اند و در عین متمایز بودن از نظر ظاهری همگی از زیبایی های و ویژگی هنری قرن نوزدهم برای یک گرند هتل مجلل برخوردارند. بسیاری از اتاق های آن بسیار مدرن هستند و با نورگیری فوق العاده و آرامشی بی بدیل با آغوشی باز پذیرای میهمانان خواهند بود. البته علاقمندان به اقامت در این هتل می توانند با سر زدن به وب سایت آن در بخش گالری نگاهی به ظاهر اتاق های آن بیندازند و با اطمینان خاطر محل اقامتشان را انتخاب نمایند. گرچه در این هتل رستورانی با ارائه خدمات کامل یافت نمی شود اما خدمات سرو صبحانه در آن موجود است، صبحانه ای بسیار کامل و متشکل از بهترین نان ها، کره ها و ژامبون های شهر. می توان از این هتل به عنوان مقصدی مناسب برای میهمانان جوان نیز نام برد، میهمانانی که به دنبال اقامت در مکانی راحت تر و غیر رسمی تر از گرند هتل های شهرند. در سفر به وین نام این هتل را حتما به خاطر بسپارید، هتلی که به ارائه پکیج ها و آفرهایی باورنکردنی مفتخر است. به عنوان مثال در اواسط سال 2017 در یک اقدام تبلیغاتی اقامت در این هتل به مدت دو شب با پرداخت تنها 318 یورو امکان پذیر بود. 

10. هتل آل اشتادت وین (Hotel Altstadt Vienna)


منبع: tripsavvy





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید