• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


محبوب ترین مکان هایی که افراد مشهور به آنها سفر می کنند

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۶/۱۲   تعداد بازدید : 8275   گروه مطلب : ایده های سفر


محبوب ترین مقاصد گردشگری افراد مشهور

همه نمی توانند معروف شوند اما این بدان معنی نیست که شما نیز نمی توانید جز این دسته از افراد باشید. فرقی نمی کند که افراد مشهور روی صحنه باشند یا هر کجای دیگر، مقاصد گردشگری زیادی هستند که آنها به وفور به آنجا سفر می کنند. هر کسی احتیاج به اندکی استراحت دارد و افراد مشهور نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
مکان هایی که افراد مشهور به آن سفر می کنند برای بسیاری از گردشگران جالب می باشد و ممکن است در آنها بتوانید با این افراد عکس هم بگیرید. اگرچه بودجه ای که برای سفر به این مکان ها نیاز دارید کمی بالاست، اما ما در ادامه برخی از این مکان های لوکس و محبوب را به شما معرفی می کنیم.

مایورکا (Mallorca) در کشور اسپانیا 
یکی از لوکس ترین مقاصد گردشگری سلبریتی ها در اروپا مایورکا در اسپانیا است. مایورکا بیشتر از اینکه برای خوش گذارنی باشد، به عنوان مقصدی لوکس برای گردشگران محسوب می شود. مایکل داگلاس و کاترین زتا جونز خانه ای در این منطقه دارند و گوئینت پالترو هم به وفور به مایورکا سفر می کند. از میان معروف ترین قسمت های شهر می توان به رستوران ولییِز (Wellies)، پورتو پورتالز (Puerto Portals) و ساحل اس تِرِنک (ES Trenc) اشاره کرد که افراد مشهور اغلب در این جاها دیده می شوند.

مایورکا (Mallorca) در کشور اسپانیا


سن تروپه (Saint Tropez) در کشور فرانسه
سن تروپه بیشتر به خاطر سواحل بی نظیر و مناظر بکرش معروف است. زوج های معروفی چون بیانسه و جی زی و دیوید بکهام و ویکتوریا بکهام تعطیلات خود را در این سواحل گذرانده اند. اسکله ساحلی کوت دازور (Cote d’Azur) یا ریورای فرانسوی، برای سلبریتی ها یکی از مکان های مهم و دیدنی به شما می رود.

سن تروپه (Saint Tropez) در کشور فرانسه


دریاچه کومو (Lake Como) در کشور ایتالیا
جرج کلونی معروف ترین فردی است که به دریاچه کومو سفر کرده. او یک ویلای بسیار بزرگ در این منطقه دارد که دوستان و خانواده اش را هم برای تعطیلات به آنجا دعوت کند. ویلا دِسته (Villa d’Este) از دیگر جاهای محبوب سلبریتی ها است که در این منطقه قرار دارد. سیلوستر استالون و آرنولد شوارتزنگر از افراد مشهوری هستند که به آنجا سفر کرده اند.

دریاچه کومو (Lake Como) در کشور ایتالیا


سیدنی در کشور استرالیا
سلبریتی های زیادی هستند که سیدنی را خانه دوم خود می دانند، اما برخی هم سیدنی را به عنوان مقصد گردشگری می بینند. بوندای بیچ (Bondi Beach) یکی از محبوب ترین گردشگاه های لئونارد دی کاپریو و هیو جکمن است. وجود امکانات رفاهی درجه یک و هتل های اینترکنتینِنتال (InterContinental Hotel) و پارک هیات (Park Hyatt) در منطقه راک (The Rocks) از دلایل محبویت سیدنی هستند.

سیدنی در کشور استرالیا


میکونوس (Mykonos) در کشور یونان
یونان همیشه یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری سلبریتی هایی است که می خواهند از عکاسان و خبرنگاران دور باشند. میکونوس مقصدی آرام و لذت بخش به حساب می آید. برخی از افراد معروف مثل تام هنکس و تام کروز در میکونوس خانه خریده اند.

میکونوس (Mykonos) در کشور یونان


لوس کابوس (Los Cabos) در کشور مکزیک
لوس کابوس یکی از مقاصد گردشگری به صرفه و قابل دسترس است. با اینکه هر ساله گردشگران بیشتری به این منطقه جذب می شوند اما همچنان مکان آرامی برای گذراندن تعطیلات است. هتل ساحلی وان اند اونلی پامیلیا (The One & Only Palmilla) و اپرانزا (Eperanza) انتخاب اکثر ثروتمندان برای اقامت هستند. جنیفر انیستون، کریستینا آگیلرا و لارن کنراد از لوس کابوس دیدن کرده اند.

لوس کابوس (Los Cabos) در کشور مکزیک


آسپن (Aspen) در کلورادو
لزومی ندارد که همه ثروتمندان و افراد مشهور به سواحل و مناطقی با آب و هوای گرم سفر کنند. آسپن در حقیقت یکی از جذاب ترین پیست های اسکی و اسنوبرد در جهان است و به همین دلیل افراد مشهور زیادی به این منطقه سفر زمستانه دارند. دمی مور، هایدی کلوم و ماریا کری از افراد مشهوری هستند که به آسپن زیاد سفر می کنند و حتی در آنجا خانه خریده اند. علاوه بر پیست های اسکی، تعداد زیادی بوتیک لوکس و رستوران های بین المللی هم در این منطقه وجود دارد.

آسپن (Aspen) در کلرادو


10 هتل برتر که می توانید افراد مشهور را در آنها پیدا کنید



مائوئی (Maui) در مجمع ‌الجزایرهاوایی
سفر به مائوئی برای بسیاری از افراد رویایی دست نیافتنی محسوب می شود و وقتی شما فرد مشهوری باشید می توانید بسیاری از این رویاها را به واقعیت تبدیل کنید. الویس پریسلی در زمان حیاتش یکی از طرفداران مائوئی بود. پاریس هیلتون، کیت هادسون، بن افلک و سلنا گومز هم از افراد مشهور دیگری هستند که به مائوئی سفر می کنند. در مائوئی شما می توانید بسیار فعال باشید و کارهای پرهیجانی انجام دهید و یا اینکه تمام تعطیلات را با کارهای آرامش بخش بگذرانید. همه امکانات از استخر و غواصی در مائوئی برای شما آماده هستند.

مائوئی (Maui) در مجمع ‌الجزایرهاوایی


ریودوژانیرو در کشور برزیل
ساحل ایپانما (Ipanema) یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی در ریودوژانیرو است. اخیراً اتفاقات مهم زیادی مانند برگزاری جام جهانی، المپیک تابستانی و کارنوال در ریو افتاده که باعث شهرت آن شده است. پنلوپه کروز، مدونا، جرارد باتلر و خاویر باردم از افراد مشهوری هستند که به ریو سفر می کنند. شما باید برای دیدن افراد مشهور در هتل فاسانکو (Fasano Hotel) یا کاخ کوپاکابانا (Copacabana Palace) اقامت داشته باشید. 

ریو دو ژانیرو در کشور برزیل


بورا بورا (Bora Bora)، پلی‌نزی فرانسه
بورا بورا همواره یکی از محبوب ترین مکان های گردشگری برای افراد مشهور بوده است. مناظر دیدنی بورا بورا با آب های نیلگون و کوه های سر سبز و کلبه هایش از هر کارت پستال و عکسی که می بینید زیباتر است. زوج های معروفی که به دنبال مکان های آرام می گردند به این شهر چهار فصل سفر می کنند. از میان برخی از این افراد معروف که از مراکز اسپا، ورزش های آبی، طبیعت بکر و آرامش بخش اینجا استفاده کرده اند می توان به اورلاندو بلوم، کریستین بل و وینس وان اشاره کرد.

بورا بورا (Bora Bora)، پلی‌نزی فرانسه


میامی، فلوریدا
ساحل جنوب میامی برای جوانان و افراد مشهور همواره مقصد محبوبی بوده است. آدرین گرنیر و آریانی سِلِستِ در سواحل میامی مشاهده شده اند. برخی از تفرجگاه های شبانه میامی شامل اسکای بار، مانسیون و رزبار هستند. ثروتمندان بسیاری در ساحل میامی خانه خریده اند. حتی تورهایی در شهر وجود دارد که در آن به گردشگران، این خانه های رویایی ثروتمندان را نشان می دهند.

میامی  فلوریدا


آنگویلا (Anguilla)، هند غربی بریتانیا
میانگین دمای آنگویلا 26 درجه سانتی ‌گراد است که آن را برای هر گردشگری خوشایند و لذت بخش می کند. برخی از بهترین سواحل کارائیبی در آنگویلا قرار دارند و پیش از این توسط افراد مشهوری همچون مایکل جردن، اوما تورمن و لیام نیسون برای تعطیلات انتخاب شده اند.

آنگویلا (Anguilla)، هند غربی بریتانیا


 سن بارتلمی (St. Barts)، هند غربی فرانسه
سن بارتلمی تنها 12 کیلومتر از جزایر کارائیب را اشغال کرده اما تبدیل به یکی از جذاب ترین گردشگاه های افراد مشهور شده است. فروشگاه های لوکس و زندگی شبانه جذابی در این منطقه جریان دارد که در کنار سواحل سفید، سن بارتلمی را محبوب کرده. پیش از این تا کنون گوئن استفانی، درک جتر (Derek Jeter)، آشر و لیندزی لوهان تعطیلات خود را در این جزیره گذرانده اند.

 سن بارتلمی (St. Barts)، هند غربی فرانسه


منبع: tripstodiscover




نظرها

  • 0 0

    گردشگری پر هزینه پول باد آورده هم میخواد آخه .

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید