• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آشنایی با 11 موردی که تجربه آنها در آلمان ضروری است

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۲/۱۳   تعداد بازدید : 5285   گروه مطلب : دانستنیهای سفر


آشنایی با 10 موردی که تجربه آنها در آلمان ضروری است

هرشخصی یک لیست از دیدنیها و تجربیاتی که می خواهد قبل از مرگ عملی کند، دارد. آلمان مثل بقیه کشورها سرشار از سنتها و غذاهای منحصربفرد می باشد و به همین دلیل می بایست یک چنین لیستی برای آن داشته باشید. برای زمان زندگی یا سفر در آلمان، لیستی از 11 موردی که تجربه آنها ضروری است، تهیه کرده ایم. 

1- یک صبحانه آلمانی    
صبحانه در آلمان بسیار خاص است و همیشه با یک نوشیدنی ویژه همراه می شود. این صبحانه معمولا شامل برشی از گوشت، نان و پنیر می باشد. گوناگونی پنیرهای تازه یا شیرین با طعم دودی گوشت و نان برشته بهترین روش شروع یک صبح است. این تجربه چقدر خاص خواهد بود؟ 

1- یک صبحانه آلمانی


2- نوشیدنی      
ماءالشعیر آلمانی در کل دنیا به عنوان بهترین نوشیدنی شناخته شده است. ساخت این نوشیدنی به زمانهای خیلی قبل بر می گردد. اکثر آنها تحت نظر نمایندگی آین هایتز گِبوت (einheitsgebot) تولید می شوند و تنها از آب خالص، جو و رازک در ساختار آن استفاده می گردد. شکر و مخمر بعدا به آن اضافه می شود که مواد تشکیل دهنده محبوب این نوشیدنی هستند. 

2- نوشیدنی


3- یک قلعه، قصر و کلیسا    
آلمان بالغ بر 25 هزار قلعه دارد. چه کسی می تواند از رنگهای پاستل و رنگ آمیزی سقفها به سبک باروک و طلایی کمرنگ، چشم بردارد؟ یا از منظره برف روی آلپ و دریاچه ها؟ فراموش نکنیم که قصرها و قلعه ها و حتی کلیساها در آلمان، دارای زیباترین باغهای دنیا می باشند به همین دلیل دیدن این مکانها یکی از مواردیست که باید به لیست خود اضافه کرد. 

3- یک قلعه، قصر و کلیسا


4- سال نو آلمانی     
جشن سال نو در آلمان، بزرگ و باشکوه است. طبق گفته ها، یکی از مکانهایی که باید در آن بود برلین است، چراکه که آتش بازی آن جادوییست. یکی دیگر از تجربیات ناب، شرکت در مراسم سنتی سال نو می باشد که یکی از آنها فال گرفتن با سرب ذوب شده می باشد. 

4- سال نو آلمانی


5- بازارهای کریسمس      
هیچکس مثل آلمانیها کریسمس را جشن نمی گیرد. بازار کریسمس در هر شهر و محله ای وجود دارد. یکی از محبوبترین بازارها ی کریسمس، گوتنک (Guteneck) است که به سبک قرون وسطایی و مردمی با پوشش مربوط به همان زمان می باشد. شتر سواری و دیدن جغدها نیز بخشی از این بازار است. اما بهترین قسمت این بازارها غذاست. رایحه کلوچه زنجبیلی تازه و بوی نوشیدنی مخصوص که در هوا می پیچد، غیر قابل مقاومت است. اگرخیلی اهل خوراکی نیستید پس با زیورالات دست ساز، خاص و نادر کریسمس سرگرم شوید. 

5- بازارهای کریسمس


 هفت جزیره زیبا در آلمان که شما را شگفت زده می کند



6- یک کنسرت    
وقتی به تماشای یک گروه نوازنده یا هنرمند می روید که به زبان شما صحبت نمی کنند حس خاصی دارد. این نشان دهنده این است که موسیقی جهانیست و همه را یکجا گرد هم می آورد. نه یک هنرمند مدرن، بلکه کنسرت ها در اینجا تعریف کنسرت را به یک سطح کاملا جدید می برد. شما می توانید کنسرت بتهوون یا موتزارت را در تئاترهای خیره کننده یا میادین تاریخی ببینید. در بعضی کنسرتها، حتی لباسهای نوازنده ها متناسب با پوشش همان زمان است. هیچ مورد دیگری مثل تجربه دیدن یک کنسرت درآلمان ضروری نیست. 

6- یک کنسرت


7- بستنی (Gelato)     
همه چیز درباره بستنی آلمانیها وجود دارد. اگر قبل از سفر به آلمان بستنی دوست نداشتید مطمئن باشید که بعد از امتحانش حتما طرفدار بستنی خواهید شد و یکی از درگیریهای ذهنیتان خواهد شد. در هر گوشه از شهر می توانید کافه آیس (eis café) را پیدا کنید و بستنی اسپاگتی معروف را امتحان نمایید که همه آلمانیها عاشقش هستند. 

8- بستنی (Gelato)


8- بازار ارزان فروشی و لوازم دست دوم (A Flea Market)   
آیا بدنبال محصولات زمان جنگ جهانی دوم و یا اجناس ارزان و لوکس هستید؟ موارد قابل توجهی با قیمت مناسب در آلمان پیدا می شود. آینه برنجی با فرشته اسرافیل، کلیدهای اسکلتی قدیمی و زیورالات کریسمس بسیار دوست داشتنی و جالب هستند. این همان دلیلی است که باید یک لیست از تجربیات قابل کسب در آلمان را تهیه کنید. 

9- بازار ارزان فروشی و لوازم دست دوم (A Flea Market)


9- فستیوال مردم یا فولکس فِست (Volksfest)  
فستیوال مردم اساسا یک جشنواره و نمایشگاه بزرگ می باشد. گوناگونی این فستیوالها در آلمان پایان ناپذیر است. بین جشنواره های رد بول و فستیوال آلمانی امریکایی بالاخره چیز برای هر فرد وجود دارد. جشنواره محبوب اکتبر را فراموش نکنید جایی که می توانید حسابی بنوشید، دامن و شلوار چرمی آلمانی بپوشید و هیچ کس قضاوتتان نکند. جای هیچ بحثی نیست که وقتی در آلمان هستند همه لازم است این تجربه را کسب کنند. 

10- فستیوال مردم یا فولکس فِست (Volksfest)


10- پیاده روی در مسیرهای پیاده روی 
مسیرهای پیاده روی در آلمان در سطح دیگری قرار دارند. مطلب مورد علاقه درباره این مسیرها نمای گوناگون آنهاست. شما می توانید خیلی از گیاهان و حیوانات بومی را ببینید. نمای شهر از بالا نیز متفاوت است و خانه های رنگی در کنار کلیساهای برج گونه قابل دیدن می باشند. برخی از این مسیرهای پیاده روی شما را به خرابه های قلعه ها می رساند. چه چیز رضایت بخش تر از این خواهد بود؟ شما می توانید این موضوغ را در آمریکای شمالی بیابید. 

11- پیاده روی در مسیرهای پیاده روی


11- یکشنبه   
اگر اینجا زندگی می کنید شاید فکر کنید که من دیوانه هستم اما کاملا جدی ام. شما باید یکشنبه را در آلمان تجربه کنید. همه مکانها، به غیر از تعداد کمی در شهرهای بزرگ، تعطیل هستند. در واقع نوعی اجبار برای استراحت کردن و تجدید قوا در یکشنبه وجود دارد. به گردش در باغ وحش بپردازید یا کوکان را به پارک ببرید. این یکی از آن 10 تجربه ایست که باید در آلمان کسب کنید.

12- یکشنبه


وقتی به لیست برمی گردیم هر شخص، موارد دیگری نیز برای اضافه کردن در مورد آلمان دارد. اینها 11 تجربه برجسته است که باید قبل از مرگ در آلمان داشته باشید اما مطمئنم که این لیست به آسانی بلندتر می شود. به آلمان سفرکنید و شروع به خط زدن موارد در لیست کنید. قطعا پشیمان نمی شوید.


منبع: stationedingermany





نظرها

  • 1 3

    با درود، من بسيار متعجبم كه شما چه اسرارى داريد براى چندتا جلب توجه بيشتر متوسل به دروغ گفتن بشويد؟ من چهل سال است كه در المان زندگي مي كنم، اينجا تحصيل كردم و همانگونه كه مي بينيد، اسم خانوادگي من هم المانيست و أين المان پر زرق و برق كه شما اينجا بهشت موعود را سعي ميكنيد نشان دهيد من بشخصه نديدم و بسيار چيزها كه شما اينجا نوشتيد، به اينصورت نه وجود داشته و نه وجود دارد.اين اطلاعات چاخان كه شما باعث مى شود ايرانيها به اينجا بيان ،در كمپهاي كثيف و هرروز اونها رو خارجي گوه،سوسك و باكترى صدا مى كنن

    • 3 1

      سلام اگه اینقدر بده که میگی ... پس خودت اونجا چه کار می کنی؟ مهاجرت غیرقانونی و پناهندگی چه ربطی به سفر توریستی داره؟ من هم چند بار به کشورهای مختلف اروپا از جمله آلمان سفر داشتم کسی هم ناسزا بهم نگفته خیلی هم احترام کردن

    • 1 0

      سلام، تمامی مقالات و مطالبی که در توریستگاه قرار دارد از منابع معتبر خارجی ترجمه شده است و با هدف آشنایی کاربران سایت با دیدنی های جهان گردآوری شده است

  • 0 3

    اقايي كه بارها به اروپا سفر كردى، من مطمن هستم كه اروپا كه هيچي تا كرج هم نرفتي، دوماً مگه تو ألماني بلدي كه بدوني اون ها چي مي گن؟ فارسي نوشتن رو بلد نيستي،چه رسد به ألماني. فكر كردي بهت مي گن: شازده! نه بهت مي گفتن : شايزه، يعن خارجي گوه.پس چرا نموندي اينجا؟مگه مجبورى خودت رو گول يزني. ناشناس راست مي گي! اسم و ادرس بده.اين ادرس من: يه عكس از ويزات بزار همه ببينن! 😂😂😂😂😂😂😂brd1959@yahoo.de

    • 2 0

      سلام اینقدر کم خردی که میگی یه عکس از ویزات بذار اسم و مشخصات هم می تونه باعث کلاهبرداری بشه چه برسه به اطلاعات هویتی خودت هم که از ایمیل جنرال استفاده می کنی!؟ من برای کنفرانس و نیز به عنوان توریست آمده ام و بد و بیراه ها را هم شما شنیده ای نه من و نه همکارانم توهینی از کسی ندیدم خیلی هم منطقی و مودب بودند البته می گفتند برخی مهاجران غیر قانونی رفتارهای دون شان داشته اند و طبعا ناراحت بودند بستگانم هم در فرانکفورت و مونیخ زندگی می کنند و مشکلاتی که گزارش کرده ای را نگفته اند الان می گویم تمام شبکه های جهانی و تورهای بین المللی تبلیغ آلمان را حذف کنند بلکه شما آرامش بیابی ایام به کام

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید