• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 15 مورد از بهترین بازارهای کریسمس در سراسر جهان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۹/۲۷   تعداد بازدید : 7188   گروه مطلب : ترین ها


معرفی 15 بازار کریسمس برتر دنیا

منظور از خرید کریسمس یک تجربه خرید بدون هیجان و شادی در فروشگاه های شلوغ یا یک خرید معمولی از حراجی های اینترنتی نیست. می توان از بازارهای کریسمس به عنوان تجربه ای خاص و افسانه ای نام برد که تنها در شرایطی ویژه می تواند با سفرتان عجین شود که لمس و امتحان آن در تمام سفرها میسر نخواهد بود.
در این مقاله 15 مورد از بهترین بازارهای کریسمس دنیا معرفی می شوند، بازارهایی فوق العاده که می توان از آنها به عنوان مقصدی مناسب برای تهیه سوغاتی های سنتی و لمس احساسات و حال و هوایی جالب و بی نظیر نام برد. 

1- استراسبورگ (Strasbourg)، فرانسه 
شهر استراسبورگ در شرق فرانسه میزبان یکی از قدیمی ترین بازارهای اروپاست، جاییکه اولین بازار کریسمس در سال 1570 در آن برپا شد. می توان از این شهر به عنوان یکی از برترین مقاصد برای لذت بردن از شرکت در جشن های هفته آخر سال نام برد، مکانی فوق العاده که میزبان بازارهای هیجان انگیز کریسمس با بیش از 300 غرفه در 10 منطقه مختلف می باشد و در روزهای آخر سال و جشن کریسمس شور و هیجان خاصی دارد. 
قبل از پرسه زدن و گم شدن در هیاهوی کوچه های باریک و میدان های زیبای استراسبورگ رفتن به میدان پلاس کلبِر (Place Kleber) را از دست ندهید، جاییکه محل قرار گرفتن یکی از بزرگترین و زیباترین درخت های کریسمس دنیاست. یک رقیب قوی برای درخت صنوبر مجتمع راک فلر (Rockefeller) نیوریورک که الحق زیبایی ها و ابهتش درخت نیویورک را شرمسار می کند.

چه چیزی این بازار را خاص نموده:
استراسبورگ هر ساله میزبان یک روستای بومی است که ایسلند مفتخر به دریافت این عنوان در سال 2017 می باشد.

1- استراسبورگ (Strasbourg)، فرانسه


2- بازار کریسمس وین (Viennese Christmas Market)، وین، اتریش
می توان از وین به عنوان یکی از معدود شهرهای دنیا نام برد که همیشه دارای فضایی شاد است و حال و هوای جشن و سرور در آن لمس می شود. سنت برگزاری بازار کریسمس در پایتخت اتریش به سال 1298 باز می گردد و امروزه این شهر میزبان بیش از 20 رویداد می باشد که بازدیدکنندگان بنا به سلایق و علایقشان می توانند گزینه مورد نظرشان را انتخاب نمایند.
افرادی که برای بار اول تجربه سفر به وین و بازدید از بازارهای کریسمس را دارند توجه داشته باشند که این بازار درست روبه روی ساختمان سیتی هال معروف برگزار می شود و با بیش از 150 غرفه تا زمان تحویل سال نو برپا خواهد بود. غرفه هایی جذاب که در آنها همه چیز از نوشیدنی های مخصوص کریسمس تا سوسیس های معروف اتریشی یافت می شود. از دیگر جاذبه های این بازار می توان به میدان یخ شگفت انگیز آن اشاره کرد. جاییکه که ترسیم گر یک صحنه کریسمس واقعی است و برای کودکان فرصت طلایی اسکیت بازی و سوار شدن بر گوزن ها را فراهم می آورد. 

چه چیزی این بازار را خاص نموده؟
می توان از این بازار به عنوان سنتی ترین بازار کریسمس برپاشده نام برد که البته با میدان یخ فوق العاده اش و ارائه امکانات لازم برای انجام ورزش های زمستانی جذابیت هایش دوچندان شده است.

2- بازار کریسمس وین (Viennese Christmas Market)، وین، اتریش


3- بازار بزرگ کریسمس (Grand Christmas Market)، مونترال، کانادا
بازار بزرگ کریسمس با الهام از بزرگترین رویداد و فستیوال اروپا برای دومین سال متوالی امسال در مونترال کانادا برپا خواهد شد. این رویداد در بازه زمانی بین یکم تا بیست و چهارم دسامبر در قسمت شاهراه عابر پیاده خیابان سنت کاترین (Ste Catherine Street) برگزار می شود. این رویداد میزبان 60 خانه چوبی زیبا و دوست داشتنی می باشد. خانه هایی که در آنها همه چیز از نوشیدنی های گرم و خوشمزه تا سوغاتی های سنتی یافت می شود و به فروش می رسد. این رویداد برای کودکان نیز جذاب خواهد بود و گارگاه جن و پری ها، سورتمه بابانوئل و حتی یک خانه برفی در بازار که قطعا آنها را هیجان زده می کند. 

چه چیزی این بازار را خاص نموده؟ 
گرچه این بازار در زمان نزدیک شدن به سال نو بسته می شود اما مجددا یک هفته پس از تحویل سال نو گشوده خواهد شد. گشایش دوباره بازار همراه با اجراهای هنرمندانه دی جی های محلی و برنامه های سرگرم کننده تا نیمه های شب جذاب تر خواهد بود.

3- بازار بزرگ کریسمس (Grand Christmas Market)، مونترال، کانادا


4- میدان قدیم شهر و میدان وِنسِسلاس (Wenceslas Square)، پراگ، جمهوری چک  
هیچ شهری زیباتر از پراگ به استقبال کریسمس نمی رود، شهری با دو بازار اصلی کریسمس در میدان قدیم شهر و میدان وِنسِسلاس که فقط 5 دقیقه با یکدیگر فاصله دارند. بنابراین بازدیدکنندگان می توانند به راحتی در طی یک روز به هر دو بازار دست پیدا کنند و زیبایی ها و شگفتی های آنها را کشف نمایند. گرچه این بازار با کلبه های چوبی متداولی که در همه جای اروپا در بازارهای کریسمس به چشم می خورند برپا می شود اما چیزی که پراگ را از بقیه مقاصد متمایز می کند برنامه های خاصش است. برنامه هایی نظیر خرید نوعی سوسیس چکی و شست و شوی آن با پیلزنر اورکوئل (Pilsner Urquell) در هنگام بعدازظهر و سپس آویزان نمودن سوسیس ها به درخت اصلی در میدان قدیمی شهر. 

چه چیزی این بازارها را خاص نموده؟
بازارهای کریسمس چک بر خلاف دیگر بازارها در دوران فستیوال تا تاریخ ششم ژانویه از جمله روز کریسمس هم باز می باشند.

4- میدان قدیم شهر و میدان وِنسِسلاس، پراگ، جمهوری چک


5- پیاتزا سانتا کروچه (Piazza Santa Croce)، فلورانس، ایتالیا
می توان از بازار کریسمس سالانه فلورانس ایتالیا به عنوان یکی از چشمگیرترین بازارها نام برد، رویدادی شگفت انگیز که تا تاریخ هیجدهم دسامبر در میدان خیره کننده سانتا کروچه برپا خواهد ماند. این بازار در حالیکه یک قصر سلطنتی فرانسوی را در پس زمینه دارد، 50 غرفه شگفت انگیز را در دل خود جای داده و دارای مکانی بسیار دوست داشتنی برای برداشتن جوراب های کریسمس و لمس لذت هایی وافر بدون هیج حس ناراحتی از زمان برپایی بازار تا بیست و پنجم دسامبر می باشد. درخت کریسمس به عنوان نمادی از سنت های این فستیوال در تاریخ هشتم دسامبر در میدان دل دوآمو (Piazza del Duomo) بر پا می شود. پس بازدید از آن را به هیچ وجه از دست ندهید. 

چه چیزی این بازار را خاص نموده:
گرچه در هر گوشه و کنار و اینچ از این بازار، سنت ها و رویدادها ایتالیایی به چشم می خورد اما یک محوطه خاص با حال و هوای آلمانی و اقدامات مختص این کشور در آن یافت می شود. امتحان شیرینی های زنجبیلی و اشترودل های هیجان انگیز این بازار را فراموش نکنید.

5- پیاتزا سانتا کروچه (Piazza Santa Croce)، فلورانس، ایتالیا

 
6- کراکوف، لهستان 
می توان از کراکوف به عنوان مقصدی مناسب برای تحقق بخشیدن به آرزوهای افرادی که رویای کریسمس سفید را در سر می پرورانند، نام برد. بازار کریسمس این شهر در میدان اصلی شهر برپا می شود. مهمولا کراکوف در ماه دسامبر شاهد بارش شدید برف می باشد، بارشی که تصویری خیره کننده را از این رویداد بزرگ ترسیم می کند تا جاییکه بازدید از آن بسیار جادویی تر و افسانه ای تر از تماشای بزرگترین و پرآوازه ترین بازارهای اروپای غربی خواهد بود. می توان از آجیل های تند و آب نبات های خوشمزه همراه با لامپ های رنگی کریسمس طراحی شده با هنر دست به عنوان سوغاتی های ویژه و محلی این بازار نام برد.

چه چیزی این بازار را خاص نموده:
در این بازار می توان یکی از بهترین خریدهای کریسمس را تجربه نمود، بازاری که بازدید از آن بسیار ارزشمند می باشد و فرصت طلایی خرید عتیقه جات ارزان و خرت و پرت و اشیا کهنه از طریق غرفه های هیجان انگیزی را برایتان فراهم می آورد.

6- کراکوف، لهستان


7- بازار کریسمس فرانکفورت (Frankfurt Christmas Market)، بیرمنگام، انگلستان 
گرچه دومین شهر انگلستان اولین گزینه برای کشف سنت بازارهای کریسمس نیست اما می توان از بیرمنگام به عنوان معتبرترین گزینه برپاکننده بازارهای کریسمس آلمانی در خارج از آلمان یا اتریش نام برد. بازاری که در تاریخ بیست و چهارم دسامبر در میدان ویکتوریا بیرمنگام با 180 غرفه با فروش تمام اقلام از جواهرات تا اسباب بازی های دست ساز برپا می شود. اما بزرگترین طراحی مربوط به گوزن های شمالی کریسمس می باشد که با حال و هوای انگلیسی، خارج از بازار دقیقا در ورودی ساختمان مجلس قرار گرفته است.

چه چیزی این بازار را خاص نموده:
از عوامل موثر در خاص کردن این بازار می توان به قرار گرفتن بازار صنایع دستی کریسمس در همسایگی آن نام برد، بازاری هیجان انگیز با 30 غرفه که در میدان سنتینِری (Centenary Square) قرار گرفته و انواع ماءالشعیرهای محلی، سوسیس های انگلیسی و آثار هنرمندان محلی را ارائه می دهد.

7- بازار کریسمس فرانکفورت (Frankfurt Christmas Market)، بیرمنگام، انگلستان


8- تیوولی گاردِنز (Tivoli Gardens)، کپنهاگ، دانمارک
شهر بازی تیوولی در کپنهاگ دانمارک با چرخ و فلک های رویایی، فروشگاه ها و غرفه های هیجان انگیز در طول سال نظر تعداد زیادی از بازدید کنندگان را به خود جلب می کند اما این مکان در طول ماه دسامبر حال و هوایی متفاوت و رنگ و بویی تازه همراه با سنت های دانمارکی را به خود می گیرد. در این مکان در کنار غرفه های معمولی فروش کریسمس و غرفه های خوراکی سه صفحه نمایش لیزری بسیار پیشرفته به چشم می خورد. صفحه نمایش هایی که در داخل پارک قرار گرفته اند و برنامه ای هنرمندانه از گروه سنتی پیکسیز (Pixie Band) با اجرای نواهای جشن در گوشه و کنار پارک را به نمایش می گذارد. در روز سیزدهم دسامبر این پارک میزبان برگزاری مراسم سالانه صفوف لوسیا (Lucia) خواهد بود، مراسمی که در طی آن 100 دختر شمع به دست از باغ عبور می کنند و ترانه مخصوص روز سنت لوسیا (St Lucia's Day) را زمزمه می نمایند.

چه چیزی این بازار را خاص نموده:
از ویژگی های منحصربه فرد این بازار می توان به نمایش آتش بازی هیجان انگیز آن نام برد، نمایشی خاص و خیره کننده که در روزهای بیست و پنجم، بیست و ششم و سی و یکم دسامبر در شهر بازی تیوولی برگزار می شود.

8- تیوولی گاردِنز (Tivoli Gardens)، کپنهاگ، دانمارک


تجسم زیبایی های کریسمس در بوداپست



9- ژاندارمن مارکت (Gendarmenmarkt)، برلین، آلمان
برلین در طی روزهای جشن فستیوال کریسمس از محبوبیت بسیار خاص و ویژه ای برخوردار است که البته عمده این محبوبیتش را به شدت مدیون بازارهای کریسمسش می باشد. متاسفانه در سال گذشته یک حمله تروریستی در بازار برایتشاید پلاتز (Breitscheidplatz) رخ داد، حمله ای که باعث ایجاد رعب و وحشت در میان مردم و بسته شدن دیگر بازارهای پایتخت شد. اما با وجود این اتفاقات هنوز امیدها برای برپایی این بازارهای در سال 2017 زنده اند . فعالیت های آماده سازی برای برپایی بازار فصلی زمستان در سال 2017 در پایتخت آلمان دارای نوساناتی است اما با تمام این اوصاف چنانچه مایل به بازدید از یکی از متفاوت ترین بازارهای برلین در هر 12 روز کریسمس هستید و از نظر زمانی مشکلی ندارید بهترین گزینه انتخابی برای شما قطعا ژاندارمن مارکت خواهد بود. 

چه چیزی این بازار را خاص نموده:
از مهم ترین عوامل خاص بودن این بازار می توان به تجربه خرید بسیار عالی آن اشاره کرد البته برگزاری کنسرت های شبانه در رشته های متفاوت از آواز دسته جمعی تا جاز در به دست آوردن این محبوبیت و جایگاه خاص توسط این بازار بی تاثیر نبوده است.

9- ژاندارمن مارکت (Gendarmenmarkt)، برلین، آلمان


10- وینتر واندِرز (Winter Wonders)، بروکسل، بلژیک
بازار شگفتی های زمستانی بروکسل تنها یک بازار کریسمس معمولی نیست و می توان در آن جذابیت هایی بی همتا را یافت. جذابیت هایی نظیر 200 کلبه چوبی ییلاقی با سرو انواع ماءالشعیرهای بلژیکی و وافل های هیجان انگیز. این رویداد در سراسر بروکسل در مکان هایی نظیر میدان دولامونه (Place de la Monnaie)، میدان مرکزی بروکسل یا گرند پلاز (Grand Place)، میدان سنت کاترین (Place Sainte Catherine)، بازار ماهی فروشان (Marche aux Poissons) برگزار می شود، رویدادی خاص که در زمان برپایی اش ریسه های لامپ رنگی، چرخ و فلک های هیجان انگیز، محوطه مخصوص اسکی روی یخ و درختان کریسمس سراسر شهر را فرا می گیرند. این مراسم تا زمان اعلام سال نو ادامه دارد. 

چه چیزی این بازار را خاص نموده؟
در طی این رویداد تورهای راهنمای متعددی به زبان انگلیسی ارائه می شود، تورهایی مناسب برای افراد ناآشنا که آنها را در مسیر شروع و چگونگی برگزاری مراسم راهنمایی می کند. فقط قبل از شرکت در این رویداد گرم کردن خودتان را با نوشیدن یک لیوان شکلات داغ فراموش نکنید.

10- وینتر واندِرز (Winter Wonders)، بروکسل، بلژیک


11- فیرا دِ سانتا لوسیا (Fira de Santa Llúcia)، بارسلونا، اسپانیا
قدمت بازار فیرا دِ سانتا لوسیا به سال 1786 باز می گردد. زمانیکه برای اولین بار در تاریخ سیزدهم دسامبر جشنی یک روزه به مناسبت بزرگداشت سنت لوسی یکی از قدیسین مسیحی در آن برگزار شد. اما امروزه دامنه این مناسبت ها گسترش یافته و مراسم افسانه ای کریسمس به مدت سه هفته در آن برگزار می شود. 
این بازار با بیش از 300 غرفه درست در مقابل کلیسای جامع بارسلونا برپا می شود، غرفه های هیجان انگیز این بازار تمام اقلام مربوط به  کریسمس از اجناس دکوری تا درختان، مجسمه ها، ابزار موسیقی و عروسک های دست ساز را در دل خود جای داده اند. اقلامی که حتی بازدید از آنها برای واقعی کردن افسانه ها و رویاهای کریسمس کافیست. این فستیوال از تاریخ بیست و چهارم توامبر آغاز می شود و در بیست و سوم دسامبر سال 2017 به پایان می رسد.

چه چیزی این بازار را خاص نموده:
پیناتا نوعی جعبه یا محفظه مقوایی رنگارنگ است که با شکل های مختلف ساخته می شود و در داخلش مقداری شکلات و شیرینی جاسازی می گردد. در طی فستیوال کریسمس در این بازار پیناتاها را از سقف آویزان می کنند و کودکان با چوب به آنها می زنند. با شکافته شدن جعبه، شکلات ها و نقل های موجود در آن فرو می ریزد و موجب شادی و پایکوبی کودکان می گردد. اجرای این برنامه زیبا و شاد یکی از محبوب ترین فعالیت هایی است که در فیرا دِ سانتا لوسیا انجام می شود. 

11- فیرا دِ سانتا لوسیا (Fira de Santa Llúcia)، بارسلون، اسپانیا


12- بازار کریسمس و فستیوال زمستانی بوداپست Budapest Christmas Fair and Winter Festival
بازار کریسمس و فستیوال زمستانی بوداپست سالانه از اوایل نوامبر تا اواخر دسامبر در مرکز شهر محل قرار گرفتن میدان وُرِشمارتی (Vörösmarty Square) برگزار می شود. یکی از قدیمی ترین بازارهای شاد و البته محبوب ترین آنها در پایتخت مجارستان. در این بازار به تمام رویاهای کریسمس دست خواهید یافت و تمام افسانه های این اتفاق مهم از غذاهای سنتی تا نوشیدنی های هیجان انگیزش را می توانید امتحان کنید. در این بازار فرصت طلایی تماشای برنامه های سرگرم کننده متعددی در قالب نورپردازی، رقص های قومی و موسیقی زنده برایتان فراهم خواهد شد. 

چه چیزی این بازار را خاص نموده:
در تاریخ اول تا بیست و سوم دسامبر در خروجی کافی هاوس معروف جِربود (Gerbeaud) در میدان وُرِشمارتی یک تقویم غول پیکر ظاهر می شود. تقویمی با پنجره های نمایشی جدید که در طول این بازه زمانی هر روز باز می شود. 

12- بازار کریسمس و فستیوال زمستانی بوداپست


13- بازار کریسمس سکانسین (Skansen's Christmas Market)، استکهلم، سوئد
این بازار در موزه روباز سکانسین در جزیره یورگوردن (Djurgarden) در قلب استکهلم برپا می شود. یک بازار سنتی با غرفه هایی پرهیاهو از اواخر نوامبر در آخر هفته ها، برپا می شود. غرفه های این بازار اقلامی نظیر صنایع دستی سوئدی، سوسیس های سنتی، ادویه، بوقلمون دودی و شمع های زیبا را ارائه می دهد. 
هیجانات و جذابیت های این فستیوال با اجرای نمایش های هنری منظم و برنامه های رقص و پایکوبی در کنار درخت کریسمس تکمیل می شود. در این بازار همچنین فرصت طلایی تزئینات اختصاصی در کارگاه های هنری کریسمس برای بازدیدکنندگان فراهم می شود.

چه چیزی این بازار را خاص نموده:
موزه سکانسین میزبان یک باغ وحش کوچک با حیوانات نوردیک (کشورهای شمال اروپا و اقیانوس اطلس) می باشد، پس می توانید با یک تیر دو نشان بزنید و لذت های خرید خود را در بازار کریسمس با تماشای این حیوانات دوست داشتنی تکمیل کنید. 

13- بازار کریسمس سکانسین (Skansen's Christmas Market)، استکهلم، سوئد


14- جشن ظهور مسیح در زاگرب، کرواسی  
جشن ظهور مسیح در زاگرب توسط کاربران پرتال مسافرتی بهترین مقاصد اروپا (European Best Destinations) موفق به کسب عنوان برترین مقصد برای بازدید از بازار کریسمس در دو سال متوالی شده است. در طول این فستیوال گوشه و کنار خیابان های اطراف میدان یلاسیس (Jelacic Square) با جاذبه هایی نظیر میدان یخ، بارهای پرهیاهو و غرفه های غذاهای خیابانی پر شده اند و در بعضی از قسمت های آنها فعالیت هایی نظیر ساخت مجسمه های  یخی و اجرای موسیقی در جایگاه های روباز به چشم می خورد. در این بازار یک منطقه خاص هم به محوطه بازی اختصاص داده شده است. جاییکه مردم می توانند در خیابان برقصند و با توجه به خواسته های قلبیشان به صرف غذا و نوشیدنی بپردازند.

چه چیزی این بازار را خاص نموده؟
از عواملی که این بازار را بسیار خاص کرده می توان به حرکت قطار شادی کریسمس در امتداد آن اشاره کرد. یک واگن برقی که کودکان می توانند با آن سفری هیجان انگیز را به مرکز شهر تجربه کنند.

14- جشن ظهور مسیح در زاگرب، کرواسی


15- حاشیه دهکده زمستانی آمریکا در پارک براینت (Bank of America Winter Village at Bryant Park)، نیویورک 
این بازار روباز با سبک اروپایی در پارک براینت در نیویورک برپا می شود. یکی از مشهورترین بازارهای کریسمس در نیویورک که میزبان 125 کیوسک فوق العاده با طراحی سفارشی می باشد. کیوسک های این بازار مجموعه ای از جواهرات و صنایع دستی برتر از سراسر دنیا را در دل خود جای داده و نظر تعداد زیادی از بازدیدکنندگان را به خود جلب می کند. قرار گرفتن این بازار در محیط پارک امتیازاتی را برای آن به ارمغان می آورد و جذابیت هایش در کنار زیبایی های وصف نشدنی پارک نظیر فواره جوزفین شاو لووِل (Josephine Shaw Lowell Fountain) که در فصل زمستان قندیل می بندد، تکمیل می شود. از دیگر مزیت هایی که این پارک به بازار اعطا نموده می توان به کارسول (Le Carrousel) آن اشاره کرد، جاییکه سواران به طرز باورنکردنی به بابانوئل و جن هایش می پیوندند.

چه چیزی این بازار را خاص نموده:
پارک براینت به ارائه تنها میدان اسکی روی یخ آزاد در نیویورک مفتخر است، یک میدان روباز با متراژ1580 متر مربعی. البته اجاره اسکیت در این مکان مستلزم پرداخت هزینه خواهد بود.

15- حاشیه دهکده زمستانی آمریکا در پارک براینت، نیویورک


منبع: edition.cnn





نظرها

  • 0 0

    just to thank you for the very nice photos an d the messages of the human happiness in X-mass 2018 .while we all hear of human disasters like wars/ floods /fires and crime.thanks a lot..wish you have a great time yours. h.derahaki

    • 0 0

      You're welcome. Thanks for your kind and nice comment

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید