• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با کمک این تصاویر خیره کننده مقصد بعدی سفرتان را انتخاب کنید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۱/۱۱   تعداد بازدید : 4537   گروه مطلب : دیدنی ها


با کمک تصاویر زیر مقصد سفر بعدیتان را معلوم کنید

اینکه عکس‌ ها چقدر روی انتخاب مقصد سفر بعدیتان روی شما تاثیر می‌ گذارند بسیار جالب است، اما بیش از هر چیزی این موضوع به ما کمک می‌ کند که بدانیم چقدر مکان های دیدنی در دنیا وجود دارند که تا به حال ندیده ایم.
تحقیق درباره این مناطق دیدنی و کسب اطلاعات از آنها برایمان بسیار سرگرم کننده خواهد بود. 
در ادامه پنج مورد از بهترین مقاصد گردشگری را طبق عکس‌ های گرفته شده بدست یکی از گردشگران معرفی می ‌کنیم. 

5. بلاجیو (Bellagio)، دریاچه کومو (Lake Como) در کشور ایتالیا
بلاجیو یک روستای کوچک در بالای یک دره می‌ باشد که بین دو شاخه از دریاچه کومو واقع شده است. این روستا یک منطقه زیبا و توریستی محسوب می شود که علیرغم حضور توریست‌ های زیادی که به آنجا می ‌روند هنوز هم زیبایی ‌های خود را حفظ کرده است. 
این روستای تاریخی، حدودا ۲۰۰ نفر جمعیت دارد و ۹۰۰ تخت هم برای گردشگران در این مکان به چشم می خورد. این شهر کوچک محل مناسبی برای گذراندن یک بعد از ظهر یا یک تعطیلات آرام می ‌باشد. همچنین شما می‌ توانید صرفا برای گشت و گذار و کشف زیبایی‌ های دریاچه کومو به این روستا سفر کنید. بلاجیو که با عنوان مروارید دریاچه شناخته می ‌شود رستوران ‌ها و هتل ‌های درجه یک زیادی دارد که محل مناسبی برای گذراندن تعطیلات هستند. همچنین این روستا تعدادی بنای تاریخی را در خود جای داده است که قرن ‌ها قدمت دارند. کوچه‌ ها و خیابان‌ های سنگ‌ فرش این روستا مملو از مغازه‌ های کوچک و بزرگ هستند که بهترین لوازم ایتالیایی را می ‌فروشند.

5. بلاجو (Bellagio)، دریاچه کومو (Lake Como) در کشور ایتالیا
Picture by @roadtrippers_sisterstravel

4. دریاچه مورین (Moraine Lake)، آلبرتا در کشور کانادا
یکی از زیباترین و تمیزترین دریاچه ‌های دنیا در پارک ملی بنف (Banff National Park) در کانادا می‌ باشد. آب ‌های فیروزه ‌ای و مناظر کوهستانی دریاچه مورین در کوه‌ های راکی (Rocky Mountains) کانادا واقع شده است. 
افراد زیادی برای ماهیگیری، کوهنوردی، قایق ‌سواری یا اقامت در کلبه‌ های دریاچه مورین به ای  مکان می ‌آیند. این منطقه همچنین به علت وجود تعدادی خرس گریزلی معروف شده است. 
حقیقت جالب: اسم مستعار این منطقه دریاچه ای با چشم انداز 20 دلاریست چراکه در سال ۱۹۶۹ و ۱۹۷۹ تصویر دریاچه مورین روی اسکناس 20 دلاری کانادا چاپ شده بود. 

4. دریاچه مورین (Moraine Lake)، آلبرتا در کشور کانادا
Picture by @cbezerraphotos


 زیباترین عکس های پاریس و مکان هایی که می توان این عکسها را گرفت



3. دبی مارینا (Dubai Marina) در دبی، امارات متحده عربی
دبی مارینا یک شهر مصنوعی در دبی است که از درون آن کانال ‌های آب می‌ گذرد و به طول ۳ کیلومتر در امتداد خلیج فارس کشیده شده است. زمانی که ساخت آن تمام شود بیش از ۱۲۰ هزار نفر در آن ساختمان ‌ها و ویلا ها اسکان داده خواهند شد. 
این شهر مصنوعی بزرگترین تفرجگاه ساحلی دنیا می‌ باشد که در آن تعدادی از برترین رستوران‌ ها و مجموعه ‌های تفریحی گردشگری قرار دارد. برج‌ ها و ساختمان ‌هایی که در آن ساخته شده از بزرگترین و بلندترین ساختمان ‌های دنیا می ‌باشند. 
در دبی مارینا ساختمان ‌های زیادی وجود دارند که با دیدن آنها شگفت زده می ‌شوید، گردشگران می‌ توانند در این ساختمان ‌های مجهز و پیشرفته اقامت کنند و در عین حال از بودن در کنار ساحل و دریا لذت ببرند. 
یکی از بهترین راه‌ ها برای گشت و گذار در دبی مارینا این است که پیاده آن را بگردید. مارینا چندین کیلومتر محل پیاده روی دارد. شب‌ ها و روزها گردشگران بسیاری به علت رستوران‌ ها، کافه ‌ها و فروشگاه‌ ها به دبی مارینا می‌ آیند و برخی هم برای قایق سواری در کانال‌ های آب به آنجا سفر می ‌کنند. 
دبی مارینا شب ‌ها منظره بسیار نورانی و شگفت انگیزی دارد. برای سفر به شهر دبی و پیاده روی لذت بخش در دبی مارینا، همین حالا تور دبی با بهترین قیمت را در سایت توریستگاه انتخاب و آنلاین رزرو نمایید.

3. دبی مارینا (Dubai Marina) در امارات متحده عربی
Picture by @martijn_kort

2. استراسبورگ (Strasbourg) در کشور فرانسه
استراسبورگ تلفیقی از فرانسه و آلمان است و درست در مرز این دو کشور قرار دارد. این شهر به لحاظ جغرافیایی منطقه استراتژیکی محسوب می ‌شده و به همین علت قرن ‌ها بین آلمان و فرانسه بر سر این شهر دعوا بوده است. 
مرکز تاریخی استراسبورگ گرند آیلند (Grand Island) نام دارد و در سال ۱۹۸۸ توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده است. تا آن زمان این اولین باری بوده که مرکز یک شهر چنین لقب مهم و تاریخی گرفته است. 
استراسبورگ میزبان پارلمان اروپا است و این شهر بین المللی اغلب توسط گردشگران نادیده گرفته شده اما در آن قدیمی‌ ترین بازار کریسمس فرانسه و یک کلیسای زیبا قرار دارد. 

2. استراسبورگ (Strasbourg) در کشور فرانسه
Picture by @ilhan1077

1. جزایر سن پیر (St Pierre Island) در کشور سی شل (Seychelles)
سن پیر یکی از چندین جزیره خلیج کوت دور (Côte d’Or) در پراسلین (Praslin) است که به علت سنگ های گرانیت و درخت های نارگیلش معروف می باشد و در طی سال ‌ها معرف جزایر سیشل بوده است. این جزیره بارها در تبلیغات کمپین ‌ها، پوسترها و عکس‌ ها به نمایش درآمده است. 
سن پیر در بین شناگرها، غواصان و قایقران ‌ها بسیار محبوب است و هر آنچه می ‌خواهند را در مناظر و غروب آفتاب زیبای جزایر سیشل به دست می ‌آورند. 
نام جزیره از کشتی کاپیتان دِکِمِن (Capitan Dechemin) گرفته شده که در ۶ ژوئن ۱۷۳۲ به این جزیره آمده است. در زمان های قدیم بیشتر جزیره را جنگل‌ های گیاه پیسونیا (Pisonia) پوشانده بود. همچنین پرنده ‌های دریایی زیادی در این جنگل ‌ها لانه داشتند. سنگ های مرجانی این جزیره نیز با کود مرغی پوشیده شده بودند و از دهه 1950 هم در کنار کود مرغی سنگ و شن و ماسه که فسفات آنها شسته شده بود به جزیره اضافه شد، سپس در طی سال ‌های 1906 تا 1972 این کودها و سنگ های مرجانی را از جزیره برداشته شدند و جزیره ‌ای که زمانی جنگل بود تبدیل به زمین‌ های بایر کنونی تبدیل شد. 

1. جزایر سن پیر (St Pierre Island) در کشور سیشل (Seychelles)


منبع: spendlifetraveling





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید