• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


لیست مقاصد گردشگری برای تجربه سفر به یاد ماندنی

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۱/۵   تعداد بازدید : 4940   گروه مطلب : ایده های سفر


مقاصد گردشگری به یاد ماندنی

لیست مقاصد گردشگری دیدنی ما شامل مناظر خیره کننده و تجربه‌ های سفر به یاد ماندنی از آریزونا تا زامبیا می ‌شود. چمدان ها و وسایل خود را جمع کنید تا به این مکان ‌های شگفت ‌انگیز سفر کنید.

بلو لاگون (Blue Lagoon) در کشور ایسلند
آب شور بلو لاگون در ایسلند بزرگ ‌ترین چشمه آب گرم دنیا است که هر 40 ساعت یک بار به طور کامل تصفیه و یا به عبارت بهتر آب آن تازه می‌ شود. دمای این آب گرم همیشه چیزی در حدود 37.7 درجه سانتیگراد است. پیشنهاد می کنیم برای جوان‌ سازی پوست و روح خود به این آب گرم بروید و فراموش نکنید که از مرکز اسپای این مکان هم استفاده کنید.

بلو لاگون (Blue Lagoon) در کشور ایسلند


سینک تره (Cinque Terre) در کشور ایتالیا
تره یک پارک ملی و منطقه محافظت شده در سازمان میراث یونسکو است که دامنه ‌های شیب ‌دار طبیعی دارد و این دامنه ‌ها به مرور تبدیل به باغچه‌ های کشت انگور شده اند. دیواره ‌های سنگی شما را از طریق راه ‌های پر پیچ و خم باغچه‌ ها به مناظر زیبای مدیترانه ‌ای هدایت می ‌کنند. پیاده روی در امتداد این مسیرهای صخره‌ ای شما را از 5 روستای ساحلی عبور می‌ دهد. 

سینک تره (Cinque Terre) در کشور ایتالیا


کمپ چادری چهار فصل (Four season Tented Camp) در کشور تایلند
از مثلث طلایی دیدن کنید! اینجا نه تنها محل تلاقی تایلند، میانمار و لائوس است، بلکه محل برگزاری کمپ چادری چهار فصل می باشد که 15 اقامتگاه با مناظر زیبا، رو به رودخانه روآک (Ruak)، کوه‌ های لائوس و جنگل ‌های انبوه دارد. 

کمپ چادری چهار فصل (Four season Tented Camp) در کشور تایلند


جزایر ویکس (Vieques Islands) در پورتوریکو 
برای تجربه یک سفر آرام و دور از شلوغی، ترافیک و ساختمان‌ های سر به فلک کشیده، به جزایر ویکس بروید. هتل ‌های ساحلی این جزایر مناظر زیبایی دارند و از آنجا دریای بی کران و زمین‌ های سرسبز دیده می ‌شوند. این جزیره تنها 10 کیلومتر تا سان خوآن (San Juan) فاصله دارد. با کسی که دوستش دارید به این جزیره سفر کنید تا یک تجربه عالی بدست آورید. همچنین بازدید از بندر بیولومینسکنت (Bioluminescent) را فراموش نکنید. 

جزایر ویکس (Vieques Islands) در پورتوریکو


هتل پنینسولا (Peninsula Hotel) در هنگ کنگ
هتل پنینسولا درهنگ کنگ به همه گردشگران این حس را می ‌دهد که در یک هتل اشرافی هستند. علاوه بر فراهم کردن امکانات رفاهی عالی، این هتل لوکس تاریخی 5 ستاره، چشم اندازهای خیره کننده ‌ای به بندرگاه ویکتوریا دارد. 

هتل پنینسولا (Peninsula Hotel) در هنگ کنگ


برنیس اوبرلند (Bernese Oberland) در کشور سوئیس
منطقه برنیس اوبرلند سوئیس برای آنها که به طبیعت در تابستان و زمستان علاقه دارند تجربه بسیار خوبی خواهد بود. کوه‌ های برف گرفته، هوای تازه و تپه ‌های سرسبز در هر طرف به چشم می‌ خورند. شهر زیبای اینترلاکن (Interlaken) بین دو برکه تون (Thun) و برینز (Brienz) قرار دارد و شما می ‌توانید با قطار مسیر کوتاهی را تا پیست اسکی شهر گریندلوالد (Grindelwald) طی کنید. 

برنیس اوبرلند (Bernese Oberland) در کشور سوئیس


ساحل سکرت (Secret Beach) در کائوآئی (Kauai)
این ساحل صخره‌ ای در شمال کیلاویا (Kilauea) یکی از بهترین سواحل منطقه است. کسانی که می‌ خواهند آفتاب بگیرند باید به پایین مسیر سنگی بروند، در نزدیکی مسیر عمودی یک ساحل شنی وجود دارد که برای این کار مناسب است. پس از رسیدن به این ساحل دنج از این بهشت هاوایی لذت ببرید. 

ساحل سکرت (Secret Beach) در کائوآئی (Kauai)


پارک ملی سکویا (Sequoia National Park) در ایالت کالیفرنیا
پارک ملی سکویا در کالیفرنیا تعدادی از قدیمی ‌ترین درختان دنیا را در خود جای داده است . گیاهان عجیب و غریب که 3 هزار سال سن دارند این پارک 400 هزار هکتاری را پوشش می ‌دهند. داخل پارک می‌ توان به فعالیت ‌های متنوعی پرداخت اما زیبایی پارک در هر فصلی که به آن سفر می کنید همچنان خیره کننده خواهد بود.

پارک ملی سکویا (Sequoia National Park) در ایالت کالیفرنیا


تنگه میلفورد (Milford Sound) در نیوزلند
شما می‌ توانید برای گشت و گذار در این منطقه از کایاک استفاده کنید و یا پیاده روی داشته باشید. گردشگران در مقابل خود مناظر زیبایی همچون آبشارها، جنگل‌ های باستانی، دریاچه ‌های زلال و قله‌ های گرانیتی را می ‌بینند که قلب هر بیننده ‌ای را تسخیر می‌ کند.

تنگه میلفورد (Milford Sound) در نیوزلند


اسپا و کلاب واکایا (Wakaya Club & Spa) در فیجی
کلاب واکایا در جزیره واکایا در کشور فیجی واقع شده است. این ملک خصوصی که 2200 هکتار مساحت دارد، با جاذبه های طبیعی همچون آب گرم، صخره‌ های بلند و سواحل زیبا پوشیده شده و توسط یک صخره مرجانی احاطه گردیده است. این مجموعه شامل 10 مجتمع مسکونی ساحلی می ‌باشد. از غذاهای لذیذ تا آبگرم ‌های لوکس، هر چیزی که برای یک تعطیلات لازم دارید در اینجا وجود دارد. 

اسپا و کلاب واکایا (Wakaya Club & Spa) در فیجی


اسکی دبی (Ski Dubai) در امارات متحده عربی
دبی یکی از شهرهای پر جمعیت و با امکانات بی نظیر در دنیا است. اسکی دبی یک پیست اسکی می ‌باشد که ساخته دست بشر است. مرکز اسکی دبی 5 پیست دارد که هر کدام به لحاظ درجه سختی با دیگری فرق دارد. یک پیست آزاد و یک پیست مخصوص خانواده هم در اینجا ساخته شده است. اگر لوازم اسکی ندارید نگران نباشید زیرا می ‌توانید همه آنها را اجاره کنید. 

اسکی دبی (Ski Dubai) در امارات متحده عربی


 بهترین مقاصد گردشگری در سال 2018



پارک ملی آتشفشان ‌های هاوایی (Volcanoes National Park) در هاوایی
دو مورد از فعال ‌ترین آتشفشان‌ های دنیا یعنی کیلاویا (Kilauea) و لوآ (Loa) در این پارک ملی قرار دارند. راه‌ های زیادی برای لذت بردن از این مناظر طبیعی وجود دارد که شامل رانندگی، پیاده روی و برگزاری تورهای گردشگری می‌ باشد.  

پارک ملی آتشفشان ‌های هاوایی در هاوایی


شهر مراکش مرکز استان مراکش تانسیفت الحوز در کشور مراکش
در شهر مراکش یک بازار سنتی و تاریخی به نام بازار جامع الفنا (Djemaa el-Fna) وجود دارد. در این مکان فال گیران، برخی از مغازه‌ داران و جادوگران سعی می ‌کنند توجه شما را به خود جلب کنند. در عین حال شما می‌ توانید از غذای محلی همچون اسکارگو (Escargot) و کوسکوس (Couscous) لذت ببرید. در این منطقه شما حس می‌ کنید وارد دنیای دیگری شده اید که احساسات درونیان را بر می انگیزد.

شهر مراکش مرکز استان مراکش تانسیفت الحوز در کشور مراکش


مانیومنت ولی (Monument Valley) در یوتا (Utah)
مانیومنت ولی یا دره یادبود در یوتا بیش از هر جای دیگری در فیلم ‌های وسترن غربی نشان داده شده است. این دهکده تبدیل به نمادی از فیلم‌های وسترن شده و شن و ماسه ‌ها و بنای یادبود چهارگوشه (Four Corners Monument) یکی از دیدنی‌ های فراموش نشدنی این دهکده به شمار می آید. 

مانیومنت ولی (Monument Valley) در یوتا (Utah)


ونیز در کشور ایتالیا
شهر ونیز معماری و مناظر خیره کننده ‌ای دارد. شاهکارهای هنری و غذاهای بی نظیر در همه جای شهر به چشم می‌ خورد. شما می‌ توانید در باسیلیا سنت مارک و میدان سنت مارک ساعت‌ ها بگردید. کانال‌ های آبی ونیز را در جست و جوی مناظر و صداهای شهر طی کنید و پیشنهاد می کنیم بازدید از پل ریالتو (Rialto) را فراموش نکنید.

ونیز در کشور ایتالیا


سینگیتا ایبونی لاج (Singita Ebony Lodge) در کشور آفریقای جنوبی
در سینگیتا ایبونی لاج  در رودخانه سند (Sand River)، ترکیب عالی از امکانات رفاهی و ماجراجویی در اختیار گردشگران قرار داده می‌ شود. 12 سوئیت این اقامتگاه همگی شامل یک استخر خصوصی هستند. دیوارهای بیرونی این سوئیت‌ ها نیز برداشته شده و جای آن با پارچه ضخیم و شیشه پوشانده شده تا بتوانند حس یک کمپ و ماجراجویی دوست داشتنی را ایجاد کند. گشت و گذار در طبیعت وحشی آفریقا را فراموش نکنید، این تورها به همراه یک راهنما و تیم متخصص برگزار می ‌شود.

سینگیتا ایبونی لاج در کشور آفریقای جنوبی


دریاچه جلی فیش (Jellyfish Lake) در پالائو (Paula)
پالائو یکی از زیباترین مناطق جهان است. این جزیره در فاصله 800 کیلومتری فیلیپین قرار دارد. محبوبیت این جزیره به علت دریاچه جلی فیش است که در آن گونه ‌های مختلفی از ماهی یافت می ‌شود. در طول زمان موجودات این دریاچه زیستگاهی دیدنی به وجود آورده اند که برای شنا و غواصی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

دریاچه جلی فیش (Jellyfish Lake) در پالائو (Paula)


سانتورینی (Santorini) در کشور یونان
جزیره یونانی سانتورینی در دریای اژه واقع شده است و یکی از زیباترین مناظر جهان است. روستاها بر روی صخره‌ ها بنا شده و چشم‌ اندازی به کوه آتشفشانی دارند. آنهایی که سانتورینی را می ‌بینند به اویا (Oia) هم می ‌روند که یک شهر با مناطق بکر دیدنی و غروبی زیباست. 

سانتورینی (Santorini) در کشور یونان


گرند کانیون (Grand Canyon) در ایالت آریزونا
گرند کانیون توسط رودخانه عظیم کلرادو به وجود آمده. این منطقه حیرت انگیز در حقیقت در 1500 متری پوسته زمین به وجود آمده است. کنیون 85 متر امتداد دارد و بیش از 5 متر طول دهانه آن می باشد. مناظر به وجود آمده از این پدیده طبیعی حیرت انگیز هستند.

گرند کانیون (Grand Canyon) در ایالت آریزونا


رودگردی در رودخانه زامبزی (Zambezi River Rafting) در زامبیا
از یک رودخانه قدرتمند در آمریکا به رودخانه ‌ای دیگر در زامبیا می ‌رویم. تنها کسانی که خیلی شجاع هستند می ‌توانند در این رودخانه رودگردی کنند. این رودخانه در ماه ‌های فوریه و پایان ژوئن سیلابی می ‌شود. در این زمان حجم آب رودخانه 4 برابر شده، پس قبل از رفتن این نکته را در نظر داشته باشید. 

رودگردی در رودخانه زامبزی (Zambezi River Rafting) در زامبیا


آنگکور وات (Angkor Wat) در کامبوج
آنگکور وات یکی از مکان‌ های مهم باستان شناسی در جنوب شرق آسیا است. این منطقه محافظت شده توسط یونسکو بخش‌های به جا مانده‌ای از امپراطوری خمر (Khmer Empire) شامل معبد آنگکور وات و معبد بایون را شامل می ‌شود. از این منطقه حیرت انگیز و تاریخی را حتما دیدن کنید. 

آنگکور وات (Angkor Wat) در کامبوج


منبع: travelchannel





نظرها

  • 0 0

    توضیح در مورد شهر پوکت تایلند

    • 0 0

      سلام احمد آرام جان، برای مشاهده تمامی جزییات و مکان های شهر پوکت از منوی اصلی سایت و قسمت "آشنایی با شهرها و مکان ها" شهر پوکت را انتخاب کنید

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید