• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین زمان برای سفر به آمستردام چه فصلی است؟

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۰/۲۳   تعداد بازدید : 9118   گروه مطلب : ایده های سفر


بهترین زمان بازدید از آمستردام چه فصلی است

آمستردام را هر زمان از سال می ‌توان دید و ما در این مقاله قصد داریم تا راهنمای سفر به این شهر را در فصول مختلف سال و شرایط آب و هوایی متفاوت ارائه کنیم.

چرا در بهار به آمستردام سفر کنیم؟
اگر از شلوغی و جمعیت زیاد خوشتان نمی‌ آید در ماه ‌های آوریل و مه به آمستردام سفر کنید. در این ماه ها دمای هوا متعادل است و به طور میانگین در حدود 12 درجه سانتی گراد می ‌باشد. همچنین در این زمان از سال روزها طولانی هستند و مهم تر از همه اینکه گل‌ های لاله شکوفه داده اند. بازدید از باغ‌ های کوکنهوف (Keukenhof) در لیس (Liss) را فراموش نکنید زیرا در این فصل از سال گل‌ ها شکوفه داده اند و باغ کاملا سرزنده است. 

چرا در بهار به آمستردام سفر کنیم؟

بخاطر داشته باشید که در ماه آوریل فستیوال‌ های ملی زیادی در آمستردام برگزار می‌ شوند. که در میان آنها می توان به روز ملکه (Koningsdag) در 27 آوریل اشاره کرد. این جشن به مدت سه روز ادامه پیدا می ‌کند و در این روزها خیابان ‌ها با رنگ‌ های زیبایی تزیین می ‌شوند و جمعیت زیادی به آمستردام می ‌آیند که رزرو کردن هتل را کمی مشکل می‌ کند.

روز ملکه (Koningsdag) در 27 آوریل


چرا در تابستان به آمستردام سفر کنیم؟
فصل تابستان گرم ‌ترین و شلوغ ‌ترین زمان سفر به آمستردام است و در این فصل قیمت ‌ها کمی گران می‌ شوند. اوت در این شهر گرم ترین ماه از سال به شمار می آید که در آن میانگین دمای هوا 22 درجه سانتی گراد است. نکته مثبت سفر به آمستردام در فصل تابستان فستیوال‌ هایی می باشد که در تابستان برگزار می ‌شوند. جالب است بدانید که سالانه بیش از 300 فستیوال در هلند برگزار می ‌شود که اغلب آنها در فصل تابستان هستند. همچنین بسیاری برای شنا در فضای آزاد به آمستردام می ‌آیند و برخی هم برای اینکه در فضای آزاد و پارک ‌ها به پیک نیک بروند به این شهر سفر می کنند.

چرا در تابستان به آمستردام سفر کنیم؟
چرا در فصل پاییز به آمستردام سفر کنیم؟
در ماه‌ های سپتامبر، اکتبر و نوامبر دمای هوا متعادل است و به طور میانگین بین 19 درجه تا 9 درجه سانتی گراد می ‌باشد. اگر هوا کمی سرد باشد هم می ‌توانید در یک کافه گرم و راحت استراحت کنید. قیمت هتل‌ ها در این فصل مقرون به صرفه است و به راحتی می ‌توانید از موزه‌ ها و خیابان‌ ها بازدید کنید. 

چرا در فصل پاییز به آمستردام سفر کنیم؟


چرا در فصل زمستان به آمستردام سفر کنیم؟
زمستان فصلی است که قیمت هتل‌ ها و بلیط‌ ها و البته دمای هوا هم پایین می ‌آید. شهر ممکن است کاملا از برف پوشیده شود هرچند که در این موقع از سال جشنواره سالانه نور آمستردام (Amsterdam Light Show) برگزار می‌ شود که به همین علت خیابان ‌ها و ساختمان‌ ها را تزیین می ‌کنند. برخی مواقع کانال‌ های آب طوری یخ می ‌زنند که می‌ توان روی آن سر خورد. بیرون از موزه ملی آمستردام یک پیست اسکیت روی یخ وجود دارد که می توانید سری به آن زده و در آن به تفریح بپردازید.

چرا در فصل زمستان به آمستردام سفر کنیم؟

در کنار برف سنگین آمستردام، شیرینی اولیبولن (Oliebollen) نیز یکی دیگر از نشانه های شروع فصل زمستان است. این شیرینی مشابه دونات بوده و توسط دوره گردها، سالی تنها یک بار به عنوان غذایی خیابانی به ‌فروش می رسد. شیرینی لذیذ اولیبولن را در حالی که داغ و تازه است میل کنید. 
بازار کریسمس در آمستردام بسیار زیبا است و در ماه دسامبر شهر مانند صحنه جشن‌ ها و فستیوال‌ ها می‌ شود.

شیرینی اولیبولن (Oliebollen)


منبع: thetravelmagazine





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید