• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


چه وقت بهترین زمان برای بازدید از پایتخت زیبای چین می باشد؟

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۰/۱۱   تعداد بازدید : 6192   گروه مطلب : ایده های سفر


چه وقت بهترین زمان بازدید از پکن چین می باشد!

شما هرگز از پایتخت چشم نواز چین خسته نمی شوید چون همواره مناظر و تجربیات زیادی در آن وجود دارد. در این مقاله قصد داریم که بهترین زمان بازدید از پکن اشاره کنیم. بطور کلی گرمترین ماه، ژوئیه و سردترین ماه، در پکن ژانویه می باشد.

چرا در بهار از پکن بازدید کنیم
بهار در طول ماه های آوریل تا مه، ماههای خوبی برای بازدید از پکن هستند و این زمانیست که گلها شروع به غنچه دادن، می کنند. تغییر دما از 0 تا 25 درجه سانتیگراد است، بنابراین مجموعه ای از لباسهای نازک تا جورابهای گرم به همراه داشته باشید. همچنین در این زمان تعداد توریستها کمتر می باشد و می توانید مکانهای معروف را در آرامش نسبی کشف کنید. قیمت هتلها نیز در این زمان از سال، در مقایسه با ماههای شلوغ تابستان، رو به کاهش هستند.

چرا در بهار از پکن بازدید کنیم

چرا در بهار از پکن بازدید کنیم


چرا در تابستان از پکن بازدید کنیم
از ژوئن تا اوت، دمای هوا به 40 درجه سانتیگراد می رسد، به اضافه احتمال باران سنگین و رطوبت شدید نیز وجود دارد، اما بنظر نمی رسد که این شرایط مانعی برای گردشگران بین المللی باشد که در این زمان از سال به پکن سرازیر می شوند. از طرف دیگر منظره دیوار بزرگ چین در روزهای آفتابی بسیار شگفت انگیز است. شما همچنین می توانید از قایق رانی در دریاچه کون مینگ (Kunming) واقع در قصر تابستانی لذت ببرید و یا برای فرار از گرما به بازدید از هاتونگ پکن (Beijing Hutongs) که خیابانهای باریک و سنتی و یا محله های این شهر می باشند، بپردازید. مطمئن شوید که کرم ضدآفتاب و چتر به دلیل تغییرات ناگهانی آب و هوا به همراه داشته باشید.

چرا در تابستان از پکن بازدید کنیم

چرا در تابستان از پکن بازدید کنیم


ماجراجویی در مسیرهای صعب العبور و افسانه ای چین



چرا در پاییز از پکن بازدید کنیم
بطور کل بهترین ماههای سفر به پکن در طول ماه های سپتامبر و اکتبر در نظر گرفته شده است. چراکه دمای هوا بین 15 تا 25 درجه سانتیگراد کاهش می یابد و روزها اغلب آفتابی هستند. همچنین بارش باران به حداقل می رسد اما با این حال تضمینی وجود ندارد که کاملا خشک باشد، پس حتما بارانی به همراه داشته باشید. شهر بطور خاص جذاب بنظر می رسد چون رنگ گلها و درختان به رنگ پاییزیشان در حال تغییر هستند. پارک بیهای (Beihai) و باغ گیاه شناسی پکن، مکانهایی هستند که باید از آنها دیدن کرد.

چرا در پاییز از پکن بازدید کنیم

چرا در پاییز از پکن بازدید کنیم

و یک مورد دیگر: سپتامبر تنها ماهیست که کاخ موزه پکن، زیباترین نقاشیهای باستانی خود را در آن به نمایش می گزارد.
یک هشدار: اول اکتبر شروع جشن تعطیلات ملی یک هفته ای به مناسبت بنیانگذاری جمهوری خلق چین در سال 1949 می باشد. بسیاری از اهالی پکن برای دیدار دوستان و اقوام، شهر را ترک خواهند کرد و توریستها از بقیه قسمتهای چین، به منظور بازدید از جاذبه های فرهنگی اصلی شهر به پکن سرازیر می شوند، پس عمدتا این هفته بسیارشلوغ است. در صورت امکان بهتر است از سفر در این هفته اجتناب شود.


چرا در زمستان از پکن بازدید کنیم
در زمستان پکن بسیار سرد می شود و دمای هوا می تواند تا 9- درجه سانتیگراد افت کند. همچنین برف نیز مشخصه ای بارز از این فصل می باشد. خیلی مهم است که لباس گرم به همراه داشته باشید، بخصوص اگر شما بلند قد هستید ممکن است برای پیدا کردن لباس مناسب در پکن بیشتر دچار مشکل شوید. با وجود این، زمستان می تواند زمان خیلی خوبی برای سفر به شهر باشد، چراکه تعداد گردشکران بین المللی بسیار کم است.

چرا در زمستان از پکن بازدید کنیم

چرا در زمستان از پکن بازدید کنیم

مطلب دیگر: اگر در زمان سال نو چینی که امسال در 16 فوریه سال 2018 برگزار می شود در پکن هستید می توانید در تمام جشنهایی که در شهر برگزار می شود، شرکت کنید. این جشن ها شامل بخش های متفاوتی نظیر آتش بازی و فستیوال بهاره گالا می باشند.


منبع: thetravelmagazine





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید