• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آشنایی با پربازدیدترین شهرهای آمریکا

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۹/۲۱   تعداد بازدید : 40314   گروه مطلب : دانستنیهای سفر


پربازدیدترین شهرهای آمریکا

این شهرهای پرطرفدار در ایالات متحده آمریکا به دلیل جاذبه های خاص، چشم اندازهای شبانه پر انرژی، جاذبه های طبیعی بین المللی و فروشگاه ها و مراکز خرید جذابشان معروف هستند. در این مقاله قصد داریم تا به معرفی پربازدیدترین شهرهای آمریکا بپردازیم.


10. سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا با 25 میلیون بازدیدکننده
سان فرانسیسکو که در بخش شمالی کالیفرنیا یعنی پر جمعیت ترین ایالت آمریکا واقع شده، یکی از معروف ترین شهرهای این کشور می باشد. بیشتر شهرت سان فرانسیسکو به علت وجود خانه های رنگارنگ دوره ویکتوریایی، غذاهای گلچین شده از سراسر دنیا و همچنین فرهنگی ساده و هنری می باشد. از میان جاذبه های معروف سان فرانسیسکو می توان به اسکله ماهیگیران (Fisherman’s Wharf) و کتاب فروشی سیتی لایتز (City Lights) اشاره کرد. سان فرانسیسکو همچنین برای آب و هوای دریایی و خنکش که معمولا توریست ها را جذب می کند و همچنین تپه های پر شیب اش نیز معروف است. در سال 2016، 25 میلیون گردشگر از سان فرانسیسکو دیدن کردند.

سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا با 25 میلیون بازدیدکننده


9. سن دیگو (San Diego) در ایالت کالیفرنیا با 34.9 میلیون بازدیدکننده
سن دیگو در قسمت جنوبی کالیفرنیا و در کنار سواحل اقیانوس آرام قرار گرفته است. آب و هوای این شهر در تمام طول سال گرم و آفتابی بوده که همین امر باعث شده تا سن دیگو به مکانی ایده آل برای گذراندن تعطیلات تبدیل شود. هر ساله حدود 34.9 میلیون گردشگر از سن دیگو بازدید می کنند. یکی از دلایل سفر گردشگران به این مکان تماشای باغ وحش سن دیگو است، باغ وحشی که با بیش از 100 هکتار مساحت، حدود 4000 حیوان را در خود جای داده است. از میان دیگر مناطق محبوب در این شهر می توان به دنیای دریا یا سی ورلد (SeaWorld) که در آن گرشگران می توانند درباره حیات دریایی اطلاعات کسب کنند و همچنین ساحل میشن (Mission) اشاره کرد که مکانی مناسب برای حمام آفتاب و ریلکس کردن است. کسانی هم که به تاریخ علاقه دارند می تواندن به موزه دریایی (Maritime Museum) بروند و در آنجا به اطلاعاتی کامل از تاریخ سن دیگو به عنوان یک شهر ساحلی دست پیدا کنند. موزه یو اس اس میدوِی (USS Midway) در واقع یک ناو هواپیمابر جنگی واقعی است که به علاقمندان اجازه می دهد تا نگاهی داشته باشند به زندگی سربازان نیروی دریایی آمریکا که در چنین کشتی هایی ساکن هستند.

سن دیگو (San Diego) در ایالت کالیفرنیا با 34.9 میلیون بازدیدکننده


8. فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا (Pennsylvania) با 42 میلیون بازدیدکننده
فیلادلفیا شهری تاریخی بوده که نقشی مهم در پایه گذاری کشور آمریکا ایفا کرده است. این شهر در ایالت شرقی پنسیلوانیا و در تقاطع دو رود دلاویر (Delaware) و سکوکل (Schuylkill) واقع شده است. این شهر به علت اهمیت تاریخی اش هر ساله مقصدی برای تعطیلات حدود 42 میلیون نفر می باشد. ناقوس آزادی (Liberty Bell) که سمبل آزادی می باشد و همچنین تالار استقلال (Independence Hall) که محل نوشته شدن اعلامیه استقلال و همچنین قانون اساسی آمریکا است از تاریخی ترین مکان های فیلادلفیا به شمار می آیند. بیش از 6 میلیون نفر هر سال به بازار ردینگ ترمینال (Reading Terminal Market)، قدیمی ترین بازار کشاورزان در آمریکا می روند تا غذاهای محلی مختلف را امتحان کنند. برای کمی طبیعت گردی در این شهر نیز می توانید به باغ های لانگ وود (Longwood) بروید که با طراحی هنرمندانه در 1077 هکتار، به شما آرامش واقعی را نشان می دهند.

فیلادلفیا در ایالت پنسیلوانیا (Pennsylvania) با 42 میلیون بازدیدکننده


7. لاس وگاس در ایالت نوادا (Nevada) با 42.9 میلیون بازدیدکننده
لاس وگاس که بزرگترین شهر در ایالت نوادا می باشد، در بیابان موهاوی (Mojave) قرار دارد. این شهر در تمام دنیا به عنوان مکانی عالی برای شرط بندی، خرید، تفریح، شب زنده داری، و همچنین غذاخوردن شناخته شده است. در سال 2016، 42.9 میلیون گردشگر برای دیدن جاذبه های لاس وگاس به آن سفر کردند. معمولا اولین کاری که مردم هنگام رسیدن به اینجا می کنند، رفتن به خیابان استریپ  (The Strip) است، خیابانی 4.5 کیلومتری که اطرافش پر از هتل های لوکس و مجلل می باشد. یکی از بهترین هتل ها در این خیابان هتل بلاگیو (Bellagio) بوده که هر روز از ساعت 3 تا 8 بعد از ظهر، هر نیم ساعت یک بار نمایشی حیرت آور را با فواره هایش برای گردشگران اجرا می کند. علاوه بر این موارد گردشگران می توانند سفری به ارتفاع 350 متری استراتوسفر داشته باشند و از آن ارتفاع شهر را به صورت 360 درجه تماشا کنند. از دیگر کارهای محبوب در لاس وگاس می توان به قایق سواری در هتل ونیشِن (Venetian)، غذاخوری در ماکت برج ایفل و تماشای نمایش و تئاتر در قصر سزار (Caesar's Palace) اشاره کرد.

 لاس وگاس در ایالت نوادا (Nevada) با 42.9 میلیون بازدیدکننده


6. لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا با 47.3 میلیون بازدیدکننده
شهر لس آنجلس سومین شهر بزرگ در ایالات متحده آمریکا و همچنین بزرگترین شهر در ساحل غربی این کشور به شمار می آید. در سال 2016، 47.3 میلیون نفر به لس آنجلس سفر کردند. این شهر چندین جاذبه بین المللی مانند موزه ها و پارک های مشهور و همچنین محله هایی مانند بورلی هیلز (Beverly Hills) و هالیوود را در خود جای داده است. یکی دیگر از دلایل محبوبیت شهر لس آنجلس وجود سواحلی معروف مانند ساحل ونیز و سانتا مونیکا (Santa Monica) می باشد که دارای آب و هوای لذت بخش و دلپذیر جنوب کالیفرنیایی هستند. همچنین تورهای بازدید از استودیوهای فیلمبرداری نیز گزینه ای محبوب در میان گردشگران محسوب می شوند.

لس آنجلس در ایالت کالیفرنیا با 47.3 میلیون بازدیدکننده
5. اورلاندو (Orlando) در ایالت کالیفرنیا با 48 میلیون بازدیدکننده
اورلاندو که در مرکز ایالت کالیفرنیا قرار دارد در سال 2016 توانسته 48 میلیون گردشگر را به خود جذب کند. بخش عظیمی از گرشگران وقت خود را در دنیای والت دیزنی (Walt Disney World) می گذرانند. دنیای دیزنی دارای چندین زمین گلف، هتل، زمین مخصوص چادرزنی، دو پارک آبی و چهار پارک با تم های مختلف می باشد: سرزمین حیوانات (Animal Kingdom)، استودیوهای هالیوودی، مرکز اپکات (Epcot Center) و سرزمین جادو (Magic Kingdom). استودیوهای یونیورسال (Universal Studios) نیز مقصدی محبوب در اورلاندو هستند که چندین تجربه تعاملی در رابطه با فیلم ها را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. برای گردشی با عناصر آموزشی نیز گردشگران گزینه های زیادی دارند که از جمله آنها می توان به گیت اورلند (Gatorland) که دارای هزاران نوع خزنده می باشد و مرکز فضایی کندی (Kennedy) که مکانی برای بازدید و آشنایی گردشگران با ناسا و همچنین سایت پرتاب موشک ها و فضاپیماها برای ماموریت های فضایی است، اشاره کرد.

اورلاندو (Orlando) در ایالت کالیفرنیا با 48 میلیون بازدیدکننده


4. آناهیم/ اورنج کانتی (Anaheim/Orange County) در ایالت کالیفرنیا با 48.2 میلیون بازدیدکننده
آناهیم دقیقا بیرون شهر لس آنجلس و در اورنج کانتی در ایالت کالیفرنیا قرار دارد. این شهر در سال 2016 حدود 48.2 میلیون بازدیدکننده داشت. اکثر این گردشگران برای بازدید از دیزنی لند (Disneyland)، اولین پارک ساخته شده توسط والت دیزنی، به این مکان می آیند. این پارک به 8 سرزمین متمایز شامل خیابان اصلی آمریکا یا مِین استریت (Main Street USA)، شهر کارتونی (Mikey’s Toontown)، سرزمین ماجراجویی یا ادونچرلند (Adventureland)، تومارولند (Tomorrowland)، میدان نیو اورلئان (New Orleans Square)، سرزمین جنگ ستارگان (Star Wars Land)، سرزمین مرزی (Frontierland) و سرزمین فانتزی (Fantasyland) می شود. علاوه بر این موارد در آناهیم سفرهای روزانه به جزیره کاتالینا (Catalina)، تورهای تماشای وال ها و شهربازی ها  ناتز بری فارم (Knott’s Berry Farm) نیز برای گردشگران در دسترس اند.

 آناهیم/ اورنج کانتی (Anaheim/Orange County) در ایالت کالیفرنیا


3. آتلانتا (Atlanta) در ایالت جورجیو (Georgia) با 51 میلیون بازدیدکننده
آتلانتا یکی از شهرهای بزرگ آمریکا است که در شمال مرکزی ایالت جورجیا قرار دارد. این شهر در سال 2016، 51 میلیون گردشگر را به خود جذب کرد. شهر آتلانتا یک مرکز شهرنشینی بزرگ در جنوب شرق آمریکا می باشد. دو جاذبه اصلی برای گردشگران در آتلانتا، آکواریوم جورجیا و دنیای کوکاکولا هستند. در آکواریوم جورجیا 10 میلیون گالن آب و چندین هزار گونه از آبزیان وجود دارد. این آکواریوم تا سال 2012 و قبل از افتتاح پارک زندگی دریایی (Marine Life Park) در سنگاپور، بزرگترین آکواریوم دنیا بود. در دنیای کوکاکولا نیز بازدیدکنندگان می توانند با تاریخچه کمپانی کوکاکولا آشنا شوند. در این مکان چندین نمایشگاه مانند ماکتی از فواره سودا مربوط به سال 1930 ایجاد شده است. در شهر آتلانتا تاریخ دوستان نیز می توانند به لطف تورهای مرکز تاریخی آتلانتا (Atlanta History Center) که زندگی مردم آمریکا در میان سال های 1860 تا 1920 را به تصویر می کشد و همچنین موزه مایکل سی. کارلوس (Michael C. Carlos) که دارای بزرگترین مجموعه از آثار تمدن های مصر، یونان و روم در جنوب شرق آمریکا می باشد، اوقات خوشی را سپری کنند.

 آتلانتا (Atlanta) در ایالت جورجیا (Georgia) با 51 میلیون بازدیدکننده


2. شیکاگو در ایالت ایلینوی (Illinois) با 54.1 میلیون بازدیدکننده
دومین شهر پرجمعیت در ایالات متحده آمریکا با 54.1 میلیون بازدیدکننده در سال 2016، دومین شهر پر بازدید آن نیز هست. چون این شهر در سواحل دریاچه میشیگان قرار گرفته، بادهای ناگهانی و قدرتمند زیادی را تجربه می کند و به همین دلیل، به شهر بادی (Windy City) معروف شده است. گردشگران در این مکان می توانند از مناظر هنری عالی، معماری خاص و فرصت هایی فراوان برای خرید لذت ببرند. هنر دوستان نیز به هیچ وجه نباید از انجمن هنری شیکاگو غافل شوند، چراکه در این انجمن بیش از 100 هزار اثر هنری وجود دارد. برخی از شناخته شده ترین آثار موجود در این مکان متعلق به مونه (Monet)، رنوآر (Renoir) و سورا (Seurat) می باشند. افرادی هم که به معماری علاقه دارند باید حتما سری به مرکز جان هنکاک (John Hancock Center)، برج تریبون (Tribune) و همچنین ساختمان ریگلی (Wrigley) بزنند. برای خرید و تجربه ای خاص در غذاخوردن نیز نِیوی پییر (Navy Pier) مکانی خارق العاده است.

شیکاگو در ایالت ایلینوی (Illinois) با 54.1 میلیون بازدیدکننده


1. نیویورک در ایالت نیویورک با 59.7 میلیون بازدیدکننده
نیویورک پربازدیدکننده ترین شهر در تمام ایالات متحده آمریکا به شمار می آید. این شهر در سال 2016 به تنهایی از 59.7 میلیون گردشگر پذیرایی کرده است. شهر نیویورک که در سواحل شرقی آمریکا و در کنار بندر نیویورک قرار دارد. این مکان جایی است که رودخانه هادسون (Hudson) درون خلیج نیویورک و اقیانوس اطلس سرازیر می شود. برخی از محبوب ترین مکان های نیویورک عبارتند از: ساختمان امپایر استیت (Empire State)، مجسمه آزادی و پارک مرکزی یا همان سنترال پارک (The Central Park). برای افرادی که به هنر علاقه دارند موزه هنر متروپولیتین (Metropolitan) با بیش از 2 میلیون اثر هنری، مکانی عالی برای گذراندن بعد از ظهر است. برای تجربه ای واقعی از نیویورک، گردشگران باید حداقل یکی از تئاترهای در حال اجرا در خیابان برادوی (Broadway) واقع در منهتن را تماشا کنند.

نیویورک در ایالت نیویورک با 59.7 میلیون بازدیدکننده


منبع: worldatlas





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید