• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


راه وحشی اقیانوس اطلس

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۸/۳   تعداد بازدید : 12162   گروه مطلب : دیدنی ها


راه وحشی اقیانوس اطلس

سواحل شنی طلایی و صخره های شیب دار ایرلند صحنه ای بی نظیر و جذاب برای تجربه یک آخر هفته زیبا را خلق کرده اند. در این سفر جاده ای شگفت انگیز، لحظاتی به یاد ماندنی را در امتداد راه وحشی اقیانوس اطلس تجربه نمایید.

خانه های شبه جزیره دینگِل (Dingle Peninsula)
خانه های شبه جزیره دینگِل (Dingle Peninsula) جایگاه بیش از دو هزار آثار تاریخی و نمایانگر تاریخ هزار ساله این منطقه می باشند.


فانوس دریایی فَنِد (The Fanad Lighthouse)
فانوس دریایی فَنِد (The Fanad Lighthouse) در شمال شهرستان دانیگول (County Donegal) هنوز هم تورها و گردشگران را راهنمایی کرده و همچنین شما را به سمت سه کلبه سلف کیترینگی که قابل رزرو شدن نیز هستند، هدایت می کند. 
عکس از مَری، اَلامی اِستوک فوتو (MARI, ALAMY STOCK PHOTO)


چراغ دریایی بالتیمور (the Baltimore Beacon)
چراغ دریایی بالتیمور (the Baltimore Beacon) در سال 1849 برای حمایت و هدایت امر ناوبری در سراسر آب های خروشان و در امتداد ساحل ایرلند ساخته شد. این یک ستون نمکی است که به اعتقاد محلیان همسر لوط بوده و به دلیل غضب پرودگار به این شکل درآمده است.
عکس از دِیو والش (DAVE WALSH)


بِرتِنپورت (بندر بِرتِن) Burtonport
بِرتِنپورت (بندر بِرتِن) Burtonport، شهرستان دانیگول یک دهکده کوچک ماهیگیری است که بیش از هزار نفر در آن سکونت می کنند. بازدید کنندگان می توانند از انجام ورزش های آبی بسیار متعدد در این منطقه لذت ببرند و با کشتی از جزیره مجاور، اَرِنمور (Arranmore) دیدن نمایند.
عکس از ریچارد وایمَن (PHOTOGRAPH BY RICHARD WAYMAN)


روستای آیریز (Eyeries village) در شبه جزیره بِرا (Beara Peninsula)
روستای آیریز (Eyeries village) در شبه جزیره بِرا (Beara Peninsula) به دلیل داشتن خانه های رنگ رنگی و روشن، رقص های سنتی، موسیقی محلی و مسیر های طولانی پیاده روی در امتداد راه بِرا بسیار مشهور می باشد.
عکس از کریستوفِر هیل (CHRISTOPHER HILL)


راه وحشی اقیانوس اطلس



شبه جزیره اینوشُون (Inishowen Peninsula) در شهرستان دانیگول ایرلند
شبه جزیره اینوشُون (Inishowen Peninsula) در شهرستان دانیگول ایرلند به دلیل داشتن بندر پنج انگشتی، تپه های بزرگ و زیبای شن و ماسه ای، بسیار معروف و شناخته شده می باشد.
عکس از اییِن مَکرِی یانگ (IAN MACRAE YOUNG)


 قایق ماهیگیری به گِل نشسته در ساحل خلیج تیلِن (Teelin Bay) ایرلند
یک قایق ماهیگیری به گِل نشسته در ساحل خلیج تیلِن (Teelin Bay) ایرلند.
عکس از دِیو والش (DAVE WALSH)


بار دِ اُولدی کاسِل  و رستوران رِد هیوز
بار دِ اُولدی کاسِل (The Olde Castle Bar) و رستوران رِد هیوز (Red Hugh's Restaurant) بیشتر از یک قرن است که در مجاورت کلیسای ایرلند، در شهرستان دانیگول ایراند قرار گرفته است.
عکس از پییِر بون بون (PIERE BONBON)


دیدن بزهای کوهی بر روی صخره های موهِر
بر روی صخره های موهِر (Cliffs of Moher) در شهرستان کلر (County Clare) ایرلند، دیدن بزهای کوهی منظره ایی رایج است. این صخره ها با داشتن مرغ های دریایی و پنگوئن های منقار تیغی یک نقطه توریستی بسیار محبوب می باشند.
عکس از دِیو والش (DAVE WALSH)


امتداد راه وحشی اقیانوس اطلس
بسیاری از قوس های طبیعی سنگ ها در امتداد راه وحشی اقیانوس اطلس به چشم می خورند.


برخورد موج ها در امتداد ساحل شهرستان دانیگول
تصویری از برخورد موج ها در امتداد ساحل شهرستان دانیگول، درحالیکه فانوس دریایی فَنِد می دخشد. اولین بار در روز سِینت پاتریک (St. Patrick’s Day) یعنی هفدهم مارس سال 1817 این فانوس دریایی روشن شد.
عکس از شرکت دیزاین پیک، اَلامی اِستوک فوتو (Photograph by Design Pics Inc, Alamy Stock Photo)


منبع: nationalgeographic




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید