• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 8 مکان دنج و فوق العاده در دنیا که می توانید در آنها به آرامش دست یابید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۵/۲۸   تعداد بازدید : 11186   گروه مطلب : دیدنی ها


8 مکان بکر و فوق العاده در دنیا

سفرهای تابستانه بهترین زمان برای دست کشیدن از کار و پرداختن به استراحت هستند.اما اگر به مکان‌ های خلوت علاقه دارید و در آنها احساس راحتی می ‌کنید، باید کمی برنامه ریزی داشته باشید، آیا می‌ خواهید به یک ساحل دور افتاده سفر کنید و یا اینکه قصد دارید زمان خود را در بیابانی آرام و ساکت سپری کنید؟ اگر قصد دارید تجربه ‌ای جدید داشته باشید، با مناظر جدید رو‌ به ‌رو شوید و یا تنها می‌ خواهید از زندگی پرهیاهوی شهری فرار کنید، با گزینه‌ های زیادی مواجه هستید.
لیندا تورلی از وب سایت آلپاین تراول (Alpine Travel) که در شهر ساراتوگا (Saratoga)، کالیفرنیا مستقر است اعتقاد دارد، برای بسیاری از افراد، موضوع پیدا کردن یک مکان خلوت پیرامون این نیست که دقیقا باید به کجا سفر کرد بلکه به این ربط دارد که چگونه به آنجا بروید. 
این نویسنده همچنین طی یک ایمیل اشاره کرده که همواره دوست دارد با تور و یک راهنمای خصوصی سفر کند و یا اینکه با خانواده اش به چنین سفرهایی برود. اما اجبار به انجام یک سفر گروهی نیز تجربه ای شگفت انگیز خواهد بود. 
خوشبختانه دیگر برای پیدا کردن مکانی خلوت و مناسب، نیازی به درگیر کردن فکر خود ندارید. ما از تجربیات سه گردشگر باتجربه استفاده کردیم تا برای شما لیستی شامل گزینه‌ هایی مناسب از اقصی نقاط دنیا گردآوری کنیم.
آیا از سر و صدای کودکان، گردشگران پرحرف و شب زنده دار خسته شده ‌اید؟ با کمک این لیست می ‌توانید روستاهایی قدیمی و زیبا و مکان‌ هایی دنج برای کتاب‌ خوانی و پیاده روی را پیدا کنید. 

بورگن‌لاند (Burgenland)، اتریش
بخش شرقی این منطقه دارای 300 روز آفتابی در سال می ‌باشد که مکان مناسبی برای دوچرخه سواران، افرادی که به پیاده‌ روی علاقه دارند، اسب سواران و گلف بازان حرفه ای می‌ باشد. دریاچه نوسیدل (Neusiedl) که حدود 45 دقیقه با وین فاصله دارد، به تنهایی بیش از 30 مسیر دوچرخه سواری را در اطراف خود جای داده است. گرگ تپر (Gregg Tepper)، موسس سازمان اکستر اینترنشنال (Exeter International)، درباره نوشیدنی‌ های این منطقه گفته است که این نوشیدنی ‌ها که در کنار استیک سرو می ‌شوند و آنها یکی از بهترین نوشیدنی‌ های جهان می‌ باشند.

بورگن‌لاند (Burgenland)، اتریش


منطقه کاتس ولدز  (Cotswolds)، کشور انگلستان
جاناتان اپستاین (Jonathan Epstein)، یکی از کارشناسان گردشگری در انگلستان و همچنین رئیس سازمان سلبریتد اکسپرینس (Celebrated Experiences)، این مکان را این گونه توصیف می ‌کند: کاتس ولدز  با تپه‌ های زیبا، مزرعه‌ هایی رویایی و پر از گوسفند و روستاهایی که متعلق به دورانی دیگر می‌ باشند، بهترین چاره برای افرادی است که به دنبال سکوت و آرامش می ‌گردند. شما می ‌توانید در این مکان رویایی با خیالی آسوده، در مسیر ملی کاتس ولدز  که 188 کیلومتر طول دارد قدم بزنید و یا در باغ‌ هایی که در املاک شاهزاده ولز (Prince of Wales) قرار دارند و به روی عموم باز هستند گشتی بزنید. 

منطقه کاتس ولدز  (Cotswolds)، کشور انگلستان


جزیره موهو  (Muhu Island)، کشوراستونی
این جزیره که تنها 45 دقیقه با جزیره سارما (Saaremaa) فاصله دارد، به دلیل داشتن آسیاب‌ های بادی قدیمی و همچنین خانه ‌های چوبی و کوچک، به شما حس حضور در یک قصه رویایی را القا می ‌کند. بد نیست بندانید که سارما بزرگترین جزیره استونی حسوب می شود. عمارت پادیست (Pädaste) که تنها هتل پنج ستاره خارج از پایتخت است، به شما سرویس‌ هایی از جمله غذاهای لذیذ، سونایی که با سوزاندن چوب گرم می‌ شود و اسب ‌سواری خصوصی در گوشه و کنار جزیره را ارائه می دهد.

جزیره موهو  (Muhu Island)، کشوراستونی


شبه جزیره برا (Beara Penninsula)، کشور ایرلند
شاید شبه جزیره برا که در جنوب غربی ایرلند واقع شده است، به اندازه حلقه کری(The Ring of Kerry)  یا شبه جزیره دینگل (Dingle) معروف نباشد، اما باز هم می توانید در آنها از تنهایی و سکوت لذت ببرید و در مسیر اقیانوس اطلس که یکی از بلندترین مسیرهای ساحلی است قدم بزنید. همچنین اگر به هیلی پاس  (Healy Pass)بروید، حس می ‌کنید که درحال ماجراجویی هستید چراکه این منطقه هنوز به صورت کامل توسعه نیافته است.

شبه جزیره برا (Beara Penninsula)، کشور ایرلند
جزایر لوفوتن  (Lofoten)، کشور نروژ
این مجمع الجزایر متفاوت که در سواحل غربی نروژ قرار دارند، یک مکان جذاب برای دوستداران ماهیگیری و حیات وحش به شمار می آیند. کلبه‌ های کوچک و قرمز ماهیگیران که برخی از آنها به عنوان هتل استفاده می ‌شوند و آبراه‌ های زیبا، زیبایی و جذابیت این محیط را چند برابر کرده ‌اند. اگر بین اول ماه مه تا اواسط ماه ژوئیه به این مکان سفر کنید، با پدیده شگفت ‌انگیز و زیبای خورشید نیمه شب مواجه می ‌شوید، پدیده ‌ای طبیعی که در نواحی نزدیک به قطب شمال اتفاق می ‌افتد و باعث می‌ شود که حتی در نیمه‌ شب نیز خورشید در آسمان قابل مشاهده باشد.

جزایر لوفوتن  (Lofoten)، کشور نروژ


شهر پلیوس  (Plyos)، کشور روسیه
شاید شهر پلیوس یکی از شهرهای کوچک حلقه طلایی روسیه باشد، اما به دلیل وجود عمارت‌ های فراوان از قرن نوزدهم، کلیساهای بی شمار و همچنین چشم‌ اندازهای زیبا از رود ولگا (Volga)، یکی از محبوب ‌ترین شهرها است.
اگر در یکی از ویلاهای اجاره ‌ای ساکن شده‌ اید، برای رسیدن به موزه کوچک لویتان  (Levitan)فقط به یک پیاده روی کوتاه نیاز دارید و همچنین در مرکز روستا می‌ توانید رستوران ‌هایی فوق‌ا لعاده را بیابید. در کل اگر علاقه دارید تا با زندگی دوست ‌داشتنی مردم در مناطق روستایی کشور روسیه آشنا شوید، حتماً باید به این مکان سفر کنید.

شهر پلیوس  (Plyos)، کشور روسیه

 
ارتفاعات اسکاتلند در کشور اسکاتلند
سفر به تورِدِن (Torridon)، اقامتگاه عظیمی که شبیه به قلعه ساخته شده است، به شما این احساس را می ‌دهد که در حال سفر به انتهای دنیا هستید. این مکان تنها کمی بیشتر از 230 هزار نفر جمعیت دارد که باعث می ‌شود هم احساس تنهایی و آسایش داشته باشید و هم اینکه از سفر خود لذت ببرید. اگر قصد دارید از مناظر رویایی این منطقه نیز لذت ببرید و به آرامش واقعی برسید، جایی بهتر از کوه مونرو (Munro) و قلعه افسانه ‌ای آن برای شما وجود ندارد.

ارتفاعات اسکاتلند در کشور اسکاتلند


پوئبلو گارزون(Pueblo Garzón)  در کشور اروگوئه 
لیزا لیندبلاد (Lisa Lindblad)، صاحب مجموعه گردشگری لیزا لیندبلاد در نیویورک درباره این مکان گفته است: این روستای کوچک که در جنوب شرقی اروگوئه قرار دارد، این حس را برای شما تداعی می‌کند که به زمانی دیگری سفر کرده‌ اید.
پوئبلو گارزون تنها دو ساعت با پایتخت اروگوئه، مونته ویدئو  (Montevideo)فاصله دارد. در این روستا می توانید تعداد زیادی ازموسسات و اماکن تفریحی مجلل را پیدا کنید، از جمله هتل پنج ستاره و رستوران آشپز معروف آرژانتینی، فرانسیس مالمن  (Francis Mallmann)که توسط وی احداث شده است و آماده سرویس ‌دهی و خدمت رسانی به گردشگران می ‌باشد.

پوئبلو گارزون(Pueblo Garzón)  در کشور اروگوئه


منبع: travelandleisure




نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید