• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


ده مورد از رویایی ترین استخرهای بیکران جهان

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱۲/۱۷   تعداد بازدید : 18393   گروه مطلب : ترین ها


ده مورد از بهترین استخرهای بیکران جهان

از ویژگی ها و مشخصه های اصلی استخرهای بیکران بی تردید می توان به رعب انگیز بودن آنها اشاره کرد. مهم نیست که در چه جهتی بر روی آب دراز کشیده اید، اما درست در لبه این استخرها احساس می کنید که در فضای منظره اطراف معلق هستید. استخرهای بیکران موضوع بحث ها و مناظرات متعدد را مابین موضوعاتی مانند اینکه کدامیک از این استخرها دارای فضای داخلی دیدنی تر و آب های شفاف ترند، می باشند.

هتل جول، دالاس (The Joule Hotel, Dallas)
در میان آسمان خراش های منطقه دان تان دالاس یک جواهر نیلگون کوچک نظر شما را به خود جلب می کند، یک استخر بیکران شگفت انگیز که بر روی پشت بام هتل ژول (Joule Hotel) قرار دارد. چشم انداز جذاب و زوایای تیز این استخر یک حالت عاطفی روح نواز برای القای احساس خونسردی در افراد در محیط استخر را ارائه می دهد. اما مراقب لبه این استخر باشید، جاییکه دارای چشم اندازی بسیار وحشتناک و حتی کشنده برای شناگران و افراد دچار آکروفوبیک که وحشتی عمیق و ترسی بی نهایت از ارتفاع را دارند، می باشد. 

هتل جول، دالاس (The Joule Hotel, Dallas)


اقامتگاه تفریحی در پِدروگُل، مکزیک (The Resort at Pedregal, Mexico)
اگر همیشه رویای قدم زدن و شنا کردن بر روی سواحل بکر مکزیک را در ذهنتان داشته اید اما ماسه های داغ آنها شما را از رسیدن به این آرزو دور کرده، استخر بیکران در اقامتگاه تفریحی پِدروگُل در لُس کابوس (Los Cabos) شما را در تحقق این رویایتان یاری می کند. این استخر در خط ساحلی پیشرفته و چشم اندازی جذاب و دیدنی به ساحل لاجوردی و نقاط حرکات دلفین ها را ارائه می دهد. مکانی شگفت انگیز که می توان در آن بدون اینکه نگران ماسه های داغ ساحل باشید، از شنا کردن در حالیکه نسیم دلنواز دریایی صورتتان را نوازش می کند، لذت ببرید و در بار کنار استخر آن  با خیال راحت به تمام برنامه ها و رویاهای ذهنتان برسید.

اقامتگاه تفریحی در پِدروگُل، مکزیک (The Resort at Pedregal, Mexico)


گِرِیس سانتورینی، یونان (Grace Santorini, Greece)
شاید از هر نظر شکست دادن منظره زیبای تضاد برجسته و بسیار مشهور ما بین آب های درخشان و آبی اطراف جزیره یونان و با گچ کاری های سخت بر روی ساختمان های دهکده های سفید غیر ممکن باشد. اما در استخر بیکران هتل گریس در سانتوریتی این غیر ممکن به ممکن تبدیل می شود، استخری شگفت انگیز که می توان از آن به عنوان یک مدعی بسیار بزرگ برای شکست دادن این تضاد طبیعی نام برد، جاییکه می توانید از طریق نشستن بر روی لانج های کنار استخر پدیده ای بسیار نادر و تقریباً غیر ممکن محو شدن لبه استخر در خط افق دریای اژه را نظاره گر باشید.

گِرِیس سانتورینی، یونان (Grace Santorini, Greece)


فور سیزِنس سِفاری لوج سِرِنگاتی، تانزانیا (Four Seasons Safari Lodge Serengeti, Tanzania)
زمانی که سخن از شنا کردن با یک چشم انداز به میان می آید، فقط چند مکان شایستگی بیشتری از استخر فور سیزنس سفاری لوج سرنگاتی برای دیدن آنها فقط یکبار در طول زندگی وجود دارد که می توانید به دوستانتان پیشنهاد کنید. این استخر در پارک ملی تانزانیا قرار گرفته و می توان از آن به عنوان نقطه ای بی نظیر برای لذت بردن از شنا در محل زندگی فیل ها، زرافه ها و گورخرها نام برد.

فور سیزِنس سِفاری لوج سِرِنگاتی، تانزانیا


اِمانکیلا، بالی Amankila, Bali
می توان از اقامتگاه معروف آمان با سه استخر بیکران به عنوان نقطه ای بسیار خاص و محبوب برای شنا کردن نام برد. مکانی خاص و بسیار جذاب و رویایی که در هنگام صبح چشم اندازی خیره کننده از طلوع خورشید در میان ابرهای مه آلود را ارائه می دهد، در گرمای ظهر قرار گرفتن رنگ آبی آسمان در کنار رنگ آبی و درخشان آب های استخر همراه با پس زمینه ماسه های سیاه ساحل منظره ای رویایی و خارق العاده ای را ایجاد می کند که تماشای آن نفس را در سینه تان حبس خواهد کرد.

اِمانکیلا، بالی Amankila, Bali


ده مورد از رویایی ترین  استخرهای بیکران جهان



ویلا ماحال، ترکیه Villa Mahal, Turkey
به لطف قرار گرفتن استخر بیکران ویلا ماحال ترکیه در موقعیتی فوق العاده شنا کردن در آن احساسی زیبا و وصف نشدنی همانند شنا کردن در آب های عمیق دریایی مدیترانه به شما القا خواهد شد. این استخر در دامنه کوه سرازیر به سمت ساحل لیسییِن (Lycian coast) قرار گرفته و با جکوزی فوق العاده و متصل می توان از آن به عنوان پناهگاهی آرامش بخش برای گریز از تنش ها و استرس های روزانه در سمت دیگر کوه نام برد.

ویلا ماحال، ترکیه Villa Mahal, Turkey


هتل کَمبِریِن، سوئیس Cambrian Hotel, Switzerland
در میان سرمای سخت و طاقت فرسای رشته کوه های منجمد آلپ شاید غوطه وی در آب و شنا کردن کاری عاقلانه به نظر نرسد و در لیست فعالیت های محبوب برای انجام دادن در طول سفرتان قرار نگیرد. اما استخر آب گرم هتل کمبرین فرصت طلایی آب تنی در آب های گرم در میان این سرما را برایتان فراهم خواهد ساخت. این استخر در دامنه رشته کوه ها قرار گرفته و توسط دیواره های شیشه ای مسدود شده و به قدری زیبا و رویایی است که شنا کردن در آن احساس رویایی شنا در میان ابرهای آسمان را برایتان تداعی می کند.

هتل کَمبِریِن، سوئیس Cambrian Hotel, Switzerland



هتل سیزِر آگوستِس، ایتالیا (Caesar Augustus Hotel, Italy)
این هتل با امتیازات ویژه واقعاً سزاور و برازنده نامش می باشد، یک هتل ویلایی باستانی که به یک هتل بوتیک تبدیل شده و می توان از آن به عنوان میزبانی شایسته برای میهمانان برجسته نام برد. اما استخر بیکران آن واقعاً مجلل و با شکوه است، استخری فوق العاده با آب های زمردی که هماهنگی و هارمونی فوق العاده با امواج درخشان و کریستالی زیر خود دارد.

هتل سیزِر آگوستِس، ایتالیا (Caesar Augustus Hotel, Italy)


خانه ساحلی زِمی، آنگولا (Zemi Beach House, Anguilla)
شاید یافتن استخری که بتواند ماهیت واقعی دریا را به نمایش گذارد و تصویری از زیبایی های طبیعی آن را مجسم کند کاری دشوار باشد، اما استخر بیکران خانه ساحلی زمی در آنگولا به درستی این زیبایی ها را به تصویر کشیده تا جاییکه آب های نیلگونش در منطقه غرب هندوستان از محبوبیت خاصی برخوردار شده است. شنا کردن در لبه شیشه ای این استخر هندسی درک زیبایی از احساسی شبیه به شنا کردن ماهی ها در مخزن گرمسیری را برایتان به ارمغان خواهد آورد.

خانه ساحلی زِمی، آنگولا (Zemi Beach House, Anguilla)


باغ های معلق، اوبود (Hanging Gardens, Ubud)
اقامت در باغ های معلق اقامتگاه بالی احساس رویایی آویزان شدن در میان سرشت طبیعت را برایتان به ارمغان می آورد. برخلاف دیگر استخرهای بی نهایت که برای به تصویر کشیدن شکوه و جلال طبیعی در قالب یک قاب طراحی شده اند، استخر منحنی شکل این بوتیک هتل با طبقاتی متعدد درست شما را در وسط سرشت و قلب طبیعت قرار می دهد، مخصوصاً زمانیکه آب های آن بی حرکت و راکد است احساسی عجیب از آویزان شدن در وسط جنگل های سرسبز را برایتان به ارمغان می آورد.

باغ های معلق، اوبود (Hanging Gardens, Ubud)


منبع: resorts.about





نظرها

  • 0 0

    سلام خسته نباشید خبرنامه بسیار با ارزشی میباشد

    • 0 0

      سلام، ممنون مجید جان

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید