• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


جزایری اختصاصی که می توانید آنها را اجاره کنید!!!

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۵/۱۲/۱۶   تعداد بازدید : 5849   گروه مطلب : ایده های سفر


6 جزیره اختصاصی که می توانید آنها را اجاره کنید

چه کسی در میان ماست که رویای داشتن یک جزیره اختصاصی را در ذهنش نپرورانده باشد؟ شاید مسائلی مانند برنده شدن در قرعه کشی، تجربه یک شب بسیار موفق با شانس زیاد در لاس وگاس یا دریافت هدیه ای بزرگ از یکی از اعضای خانواده برای بیشتر افراد دور از دسترس یا کمی رویایی باشد. اما وب سایت های اجاره تعطیلات مانند اِیر بی اِن بی (Airbnb) و هوم اِ وِی (Homeaway) فرصت طلایی اجاره قسمتی از یک جزیره رویایی را بدون دزدی از بانک برای پرداخت هزینه گزاف برایتان فراهم می آورند. در این مقاله پناهگاه هایی اختصاصی مقرون به صرفه و در عین حال شگفت انگیزی برای گریزهای آرامش بخش ارائه خواهند شد.

جزیره اِستِرند، مینه سوتا (Strand Island, Minnesota)
در این جزیره فرصت طلایی کاوش در میان جنگل های وحشی و توسعه نیافته 42 جریبی برایتان فراهم خواهد شد. این جزیره در زمینی به مساحت 11000 جریبی در امتداد دریاچه پِلیکان (Pelican Lake) گسترش یافته و در نزدیکی مینه سوتا و فاصله 3 ساعته از فضای شلوغ و پرهیاهوی ماینِئا پلیس (Minneapolis)  قرار گرفته است. می توان از این جزیره به عنوان مکانی بسیار محبوب برای انجام فعالیت های مهیج تابستانی مانند قایقرانی، شنا و ماهیگری نام برد. به تازگی در این جزیره سونا، خانه بازی و یک کابین خواب با ظرفیت 20 نفر ساخته شده است. با پرداخت تنها شبی 249 دلار این جزیره زیبا را اجاره کنید.

جزیره اِستِرند، مینه سوتا (Strand Island, Minnesota)


لانگبوت کی، فلوریدا (Longboat Key, Florida)
می توان از این جزیره به عنوان انتخابی بسیار مناسب برای تجربه گریزی آرامش بخش در فلوریدا کی برای علاقمندان به حیات وحش نام برد. جایی که تمام رویاهای ذهنیتان از استراحت بر روی بانوج های سایه اندود شده و لذت بردن از دراز کشیدن در زیر سایه درختان نخل و تماشای بازیگوشی های دلفین ها و نهنگ های کوچک دریایی و دیگر آبزیان خط ساحلی تا تمرین ماهیگیری در آب های پر بار این جزیره که در میان مردم محلی آن به آشپزخانه معروف است، به واقعیت تبدیل خواهند شد. روز زیبای خود را در این جزیره شگفت انگیز با پخت خمیر در ساحل اختصاصی و بر روی گودال های آتش آن به پایان رسانید.

لانگبوت کی، فلوریدا Longboat Key, Florida


جزیره بِرادِر (Brother Island)
با پردخت فقط 300 دلار در روز خاطره ای ناب از لحظاتی سلطنتی همراه با خدمات و کارمندان بی عیب و نقص در جزیره پالاوان در فیلیپین را برای خود رقم زنید. می توان از این جزیره به عنوان آخرین بازمانده از مرزهای دست نخورده اِل نیدو (El Nido) نام برد، جاییکه می توانید در حیات وحش بکر و دست نخورده اش غرق شوید و با استفاده از خدمات کارمندان بسیار مجربش تمام نیازهایتان را برآورده سازید. خدمات کارمندان این جزیره شامل تهیه و ارائه سه وعده غذای روزانه، تنظیم تورهای پیاده روی، گردشگری با قایق و یک ماساژ آرام بخش در ساحل می باشد. با وجود این کارمندان مجرب بدون هیچ گونه نگرانی به تمدد اعصاب در محیطی کاملاً اختصاصی بپردازید.

جزیره بِرادِر Brother Island


جزایری اختصاصی که می توانید آنها را اجاره کنید!!!!



جزیره بِرد، بِلیز (Bird Island, Belize)
این جزیره مرجانی بلیزی توسط نفس گیرترین آب های آبی دریا و صخره های مرجانی خیره کننده برای انجام فعالیت مهیج غواصی برای مدت ها و ساعات طولانی احاطه شده است. این جزیره می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای افرادی که نیاز به یک گریز آرامش بخش به دور از تمام مسائل و استرس ها هستند، خواهد بود. در این جزیره تمام دستگاه های ارتباطیتان را رها می کنید و کاملاً از دنیای خارجی جدا خواهید شد. اما جای نگرانی وجود ندارد چون در این جزیره فرصت های بی شماری برای تماشای زیبایی های طبیعی برایتان فراهم خواهد شد. همچنین دارای دسترسی به اینترنت بیسیم و تلویزیون نیز خواهید بود. هزینه اقامت در این جزیره از شبی 395 دلار شروع می شود. 

جزیره بِرد، بِلیز (Bird Island, Belize)


جزیره تِهیتی، نیکاراگوئه (Tahiti Island, Nicaragua)
اگر به دنبال تجربه اقامتی اختصاصی در جزیره ای بکر و دست نخورده هستید، جزیره تِهیتی در نیکاراگوئه قطعاً می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. با اقامت در این جزیره لحظاتی به یاد ماندنی را تجربه کنید، از غوطه ور شدن در استخر اختصاصی آن لذت ببرید و در خانه لوکس و مجهز به سیستم کنترل دما از گرما و رطوبت بگریزید. از دیگر امکانات خانه و اقامتگاه این جزیره می توان به آشپزخانه کاملاً مجهز و دوش برقی آن اشاره کرد. هزینه اقامت در این جزیره از شبی 205 دلار شروع خواهد شد.

جزیره تِهیتی، نیکاراگوئه (Tahiti Island, Nicaragua)


ایلها گِرَندی، برزیل (Ilha Grande, Brazil)
این جزیره خیره کننده در سواحل غربی برزیل جایی است که تمام رویاهای طبیعت گردیتان را به واقعیت تبدیل می کند. در این جزیره بی نظیر از تمام زیبایی های یک بهشت گرمسیری از پیاده روی در داخل جنگل تا عبور کردن از مسیر آبشارهای نفس گیر بهره مند خواهید شد. اگر به اندازه کافی از زیبایی های طبیعی استفاده کردید حال نوبت به استراحت در خانه ای مدرن و لذت بردن از نوشیدن نوعی کوکتل برزیلی که با میوه های جزیره و توسط کارمندان بسیار خلاق تهیه شده اند همراه با تماشای منظره چشم نواز حرکت دلفین ها و شنا آنها می رسد. هزینه اقامت در این جزیره اختصاصی از شبی 1606 دلار شروع خواهد شد.

ایلها گِرَندی، برزیل (Ilha Grande, Brazil)


منبع: vacationrentals





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید