• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 10 مورد از محبوب ترین مقاصد برای برگذاری عروسی آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۱/۷/۲۵   تعداد بازدید : 1124   گروه مطلب : ترین ها


با 10 مورد از محبوب ترین مقاصد برای برگذاری عروسی آشنا شوید

اجازه دهید روراست باشیم. بهترین بخش ازدواج داشتن بهانه ای برای ولخرجی در یک ماه عسل پر زرق و برق است. اما انجام یک پرواز طولانی بعد از شب جشن، می تواند آزاردهنده باشد. راه حل ساده است: یک عروسی در مقصد ماه عسل خود داشته باشید.
بله، تدارکات ممکن است کمی پیچیده تر باشد، اما نتیجه نهایی یک عروسی واقعا جادویی در یک مکان فوق العاده زیبا خواهد بود. علاوه بر این، در پایان پذیرایی، شما آماده خواهید بود تا ماه عسل خود را بدون نیاز به سفر بیشتر آغاز کنید. (به عنوان یک امتیاز، شما بهانه ای دارید که دخترخاله سومی را که مادرتان اصرار دارد آنجا باشد دعوت نکنید.)
اگر در مورد یافتن مکان مناسب برای روز بزرگ خود استرس دارید، در اینجا ده مقصد برتر عروسی در جهان آورده شده است.

10. مکزیک
مکان پیشنهادی: تفرجگاه گارزا بلانکا در لوس کابوس (Garza Blanca Resort Los Cabos)
سواحل زیبای اقیانوس اطلس، کارائیب و اقیانوس آرام. شهرهای کوچک رنگارنگ و برخی از بهترین غذاهای جهان و فرهنگی که می داند چگونه مهمانی کند. آیا برای کسی تعجب آور است که مکزیک بهترین مقصد عروسی باشد؟ ما مطمئنا اینطور فکر نمی کنیم.
این کشور باورنکردنی همچنین فاصله کوتاهی با هواپیما از ایالات متحده دارد و بسیار مقرون به صرفه است و این امکان را فراهم می کند تا عروسی رویایی خود را بدون دست کشیدن از رویاهای دیگر برگزار کنید، مانند داشتن خانه یا روزی که بتوانید در آن استراحت کنید.

تفرجگاه گارزا بلانکا در لوس کابوس


9. برزیل
مکان پیشنهادی: تفرجگاه اختصاصی پونتا دوس گانچوس (Ponta dos Ganchos Exclusive Resort)
برزیل به عنوان پنجمین کشور بزرگ جهان، امکانات بی نهایتی را برای مکان ها و سبک های عروسی مختلف ارائه می دهد.
جایی دنج و آرام می خواهید؟ هزار و یک مکان اینچنینی در طول خط ساحلی طولانی یا در آمازون وجود دارد. اما اگر یک مهمانی پر هیجان در یک شهر پر سر و صدا را ترجیح می دهید، برزیل از این موارد نیز به وفور برخوردار است.
برزیل به دلیل غذا و صحنه مهمانی‌ اش معروف است، بنابراین زمان شگفت‌ انگیزی را در یک محیط زیبا خواهید داشت.

تفرجگاه اختصاصی پونتا دوس گانچوس


8. مراکش
مکان پیشنهادی: هتل کاپالدی (The Capaldi Hotel)
مراکش سرزمین تضادها است، جایی که یک سرزمین خشک با یک خط ساحلی طولانی در اقیانوس اطلس و دریای مدیترانه با هم ملاقات می کنند. این کشور همچنین یک مقصد عروسی فوق‌ العاده رمانتیک، با مدینه‌ های پیچ در پیچ و شهرهایی به رنگ آبی و ریاض های مجلل است.
مراکش یک مکان محبوب است. دارای هتل های پنج ستاره، غذاهای درجه یک و مناظر بی نظیر از کوه های اطلس است.

هتل کاپالدی


7. جامائیکا
مکان پیشنهادی: تفرجگاه هالف مون (Half Moon Resort)
جامائیکای شگفت انگیز بدون شک یکی از زیباترین جزایر در دریای کارائیب است. این باعث می شود این کشور به یک مقصد ایده آل برای عروسی رویایی شما تبدیل شود.
سواحل آن معمولا مکان محبوب برای برگزاری مراسم و ماه عسل است، اما شما همچنین می توانید از کوه های جزیره، جنگل های استوایی، آبشارها و غارهای آن لذت ببرید.

تفرجگاه هالف مون


 رویایی ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در فصل پاییز



6. تایلند
مکان پیشنهادی: هتل خلیج تانگسای (The Tongsai Bay Hotel)
اگر می خواهید یک عروسی در مقصدی رویایی داشته باشید که جیب شما را خالی نکند، تایلند بهترین مکان برای رفتن است.
این کشور آسیای جنوب شرقی مقرون به صرفه است و همه چیز دارد، سواحل احاطه شده توسط صخره های آهکی، کوه های پوشیده از جنگل های استوایی، شهرهای مدرن شلوغ و برخی از بهترین غذاهایی که تا به حال خورده اید.
همه مهمانان شما خوشحال خواهند شد که بهانه ای برای بازدید از این کشور داشته باشند و شما نیز خوشحال خواهید شد که عروسی و ماه عسل خود را در آنجا برگزار کنید!

هتل خلیج تانگسای


5. کنیا
مکان پیشنهادی: کمپ چادری کیچوا تمبو (Kichwa Tembo Tented Camp)
کنیا یکی از پر رفت و آمدترین مقاصد آفریقا است و فهمیدن دلیل آن کار دشواری نیست. این کشور دارای شهرهای مدرن، ساوانا، دریاچه ها، دره ها، کوه ها و سواحل اقیانوس آرام است.
عروسی‌ های سافاری به‌ ویژه در پارک ملی ماسای مارا (Masaai Mara) بسیار محبوب هستند که محل مهاجرت سالانه گله های عظیم حیوانات است.
اما می توانید یک عروسی شهری، یا یک مراسم ساحلی آرام را نیز تجربه کنید.

کمپ چادری کیچوا تمبو


4. پرتغال
مکان پیشنهادی: کاخ گرمیو (Gremio Palace)
در حالی که پرتغال در کانون توجه بیشتری قرار گرفته است، هنوز جمعیت گردشگر آزاردهنده ای که در سایر کشورهای اروپایی با خطوط ساحلی طولانی وجود دارد را در آن نخواهید یافت (منظور ما اسپانیا، ایتالیا و یونان است).
این کشور ارزان و دارای مردم مهربان، از آب و هوای خوب و برخی غذاهای دریایی شگفت انگیز برخوردار است. اوه، این هم به طرز نفس گیری زیبا است.
همه این عوامل آن را برای عروسی در یک قصر، یک کلیسای چند صد ساله یا یک ساحل آرام، به مقصدی عالی تبدیل می کند.

کاخ گرمیو


2. آفریقای جنوبی (جایگاه مشترک)
مکان پیشنهادی: هتل آویانتو (Avianto Hotel)
آفریقای جنوبی هر نوع مکان عروسی را که بخواهید از جمله تاکستان ها، کمپ های سافاری، کوه های باشکوه و سواحل آرام را دارد.
با ترکیبی از همه اینها، کیپ تاون پربازدیدترین مقصد این کشور برای عروسی و غیره است.
اما این کشور بزرگ مکان های بسیار دیگری هم دارد که می توانید با مناظر فوق العاده زیبای آن ترکیب کنید.

2. آفریقای جنوبی (جایگاه مشترک)


2. ایتالیا (جایگاه مشترک)
مکان پیشنهادی: پلازو گوری پانیلی (Palazzo Gori Pannilini)
ایتالیا، یکی از رمانتیک ترین کشورهای جهان، به صورت مشترک در جایگاه دوم به عنوان بهترین مقصد عروسی قرار می گیرد. انتخاب های شما برای دهکده های قرون وسطایی با مناظر کارت پستالی عالی، شهرهای کوچک ماهیگیری، تاکستان ها و ویلاها، تقریبا بی پایان است.
ما با اشاره به توسکانی به عنوان مقصدی برجسته حتی در داخل ایتالیا، به شما کمک خواهیم کرد. چینکو تره، ساحل آمالفی و ساردینیا نیز مقاصد اصلی عروسی هستند.
اما بیایید صادق باشیم. شما می توانید یک دارت به سمت نقشه ایتالیا پرتاب کنید و همچنان در این بهشت قرار بگیرید.

پلازو گوری پانیلی


1. زیمبابوه
مکان پیشنهادی: اقامتگاه سافاری چنگتا (Chengeta Safari Lodge)
زیمبابوه تا حدودی برنده غافلگیر کننده بهترین مکان برای مقاصد عروسی محبوب است، نه به این دلیل که شایستگی آن را ندارد، بلکه به این دلیل که کشوری است که معمولا دست کم گرفته می شود.
شما به ساحل دسترسی نخواهید داشت، اما می توانید یک عروسی را در کنار آبشار باشکوه ویکتوریا (یا حداقل در یک سفر به آن) برنامه ریزی کنید.
گشت و گذار در امتداد رودخانه خروشان زامبزی یا اقامت در آن نیز امکان پذیر است، مانند برگزاری یک عروسی سافاری که در آن می توانید از امکانات زندگی مدرن لذت ببرید و در اعماق مناطق حفاظت شده طبیعت بمانید.

اقامتگاه سافاری چنگتا


منبع: farandwide





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید