• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


رویایی ترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در فصل پاییز

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۷/۱۵   تعداد بازدید : 8646   گروه مطلب : ترین ها


بهترین مقاصد برای گرفتن جشن عروسی در فصل پاییز

حالا که وارد فصل پاییز شده ایم، بسیاری از زوج های جوان رویای گرفتن عروسی را در این فصل زیبا در ذهن می پرورانند. در این مقاله قصد داریم به معرفی 10 مورد از بهترین مکان ها برای برگزاری جشن عروسی در فصل پاییز بپردازیم. از شهر نیو انگلند گرفته تا کالیفرنیا، تمامی شهرهای زیبا در پاییز در این لیست به چشم می خورند.


جزیره آروبا (Aruba)
رویای گرفتن جشن عروسی در یکی از جزایر کارائیبی آن هم در فصل پاییز همواره با ترس از وقوع طوفان های وحشتناک همراه است. اما جزیره آروبا در جنوب کارائیب قرار گرفته و این یعنی بطور کلی به دور از کمربند طوفان واقع شده است. پاییز بهترین زمان برای بازدید از این جزیره محسوب می شود چراکه دیگر جمعیت انبوه گردشگرانی که در فصل تابستان به آروبا آمده اند به چشم نمی خورد اما جالب اینجاست که خورشید همچنان درخشان است و محیط جزیره را گرم می کند و بادها نیز همواره در حال وزش هستند. در حقیقت می توان گفت که در فصل پاییز دمای هوا در آروبا به گونه ای است که با یک لباس معمولی و یا رسمی احساس سرما و یا گرمای بیش از حد نخواهید کرد. شن های سفید سواحل این جزیره که با لباس سفید عروسی شما مطابقت دارد یک صحنه نمایش جذاب را به وجود خواهد آورد. 

آروبا (Aruba) مقصدی برای گرفتن جشن عروسی در فصل پاییز


هتل اومنی ماونت واشنگتن (Omni Mount Washington)
هیچ چیز نمی تواند رمانتیک تر از گرفتن جشن عروسی با پس زمینه ای از رنگ های خیره کننده پاییزی در نیو انگلند باشد. بندرگاه نیو انگلند مورد علاقه روئسای جمهور، نویسندگان و بسیاری از افراد مشهور بوده است و همچنین یک سمبل ملی و تاریخی به شمار می آید. هتل اومنی ماونت واشنگتن در برتون وودز (Bretton Woods) ایالت نیوهمپشایر (.N.H) که در یک محیط کوهستانی آرام قرار گرفته تزئیناتی بسیار لوکس دارد و باید بدانید که مرکز اسپای این اقامتگاه درون محیط هتل واقع شده است. پس از روز مهم مراسم عروسی در این هتل زوج های جوان ماجراجو و حتی میهمانان می توانند کاری هیجان انگیز و فراموش نشدنی را تجربه کنند و آن هم زیپ لاین سه ساعت و نیمه در میان درختان است.

هتل اومنی ماونت واشنگتن (Omni Mount Washington)


دره ناپا (Napa Valley)
فصل پاییز بهترین زمان برای بازدید از دره ناپا می باشد. بسیاری از گردشگران در تابستان به این مکان سفر می کنند و این بدان معناست که در پاییز دره پانا کاملاً خلوت می شود. از سوی دیگر این فصل زمان برداشت محصول انگور است و به همین دلیل پیشنهاد می کنم در هتل کارنروس اینن (Carneros Inn) که توسط 27 هکتار باغ انگور احاطه شده است مراسم ازدواج خود را برگزار کنید. این هتل چندان لوکس و مجلل نیست اما ظاهر روستایی آن رنگ و بویی رمانتیک و عاشقانه به هتل بخشیده است. در باغ های میوه اطراف به گشت و گذار بپردازید. مزرعه ای بزرگ که در آن درختان سیب به چشم می خورند و نمای زیبایی از دامنه کوه ها در مقابل شما قرار دارد. فکر می کنم اکنون دیگر باید پیش خود بگویید: انجامش خواهم داد.

دره ناپا (Napa Valley) مقصدی برای گرفتن جشن عروسی در فصل پاییز


کوه های الگینی (Allegheny Mountains)
اومنی هومستید (Omni Homestead) یک اقامتگاه مجلل در میان کوه های الگینی است که در برگ ریزان فصل پاییز بسیار رویایی و خیره کننده بنظر می رسد. هتل اومنی هومستید به نوعی یک سمبل تاریخی نیز به حساب می آید که از قرن 18 میلادی تا کنون از 22 رئیس جمهور آمریکا پذیرایی کرده است. پس روز بزرگ مراسم عروسی در استخرهای جفرسون آبتنی کنید. آب این استخرها از چشمه های آب گرمی می آید که توماس جفرسون رئیس جمهور سال های دور کشور آمریکا در سال 1818 در آن آبتنی کرده است.

کوه های الگینی مقصدی برای گرفتن جشن عروسی در فصل پاییز


بازدید از کوچه افرا برای گرفتن عکس هایی از قلب پاییز



دره هادسون (Hudson Valley)
تنها در 166 کیلومتری شمال منهتن مکان زیبایی به نام دره هادسون واقع شده است. در فصل پاییز در این مکان شما می توانید در میان رنگ های درخشان پاییزی گشت و گذاری عاشقانه را تجربه کنید. برگزاری مراسم عروسی خود را در اقامتگاه موهونک ماونتین هاوس (Mohonk Mountain House) برنامه ریزی کنید. موهونک ماونتین هاوس در حقیقت یک قلعه ویکتوریایی تاریخی است که بر روی یک تپه قرار گرفته و چشم انداز زیبایی رو به دریاچه موهوک دارد. همچنین این اقامتگاه توسط 40 هزار هکتار جنگل احاطه شده و دارای نمایی خیره کننده به کوه های کتزکیل (Catskill Mountains) نیز است. دوست داران طبیعت در این اقامتگاه می توانند برای خود یک عروسی سازگار با محیط زیست بگیرند! چنین عروسی شامل یک منوی غذایی با انواع غذاهای محلی و  ارگانیک است و تمامی گل ها نیز از گلخانه موجود در این اقامتگاه تامین می شوند.

دره هادسون (Hudson Valley) مقصدی برای گرفتن جشن عروسی در فصل پاییز



کشور ایتالیا
یک عروسی رویایی را برای خود تصور کنید، مراسمی که حتی می تواند با مراسم ازدواج جرج کلونی و یا کیم کارداشیان رقابت کند. کروات خود را در هتل ایل سالویتینو (Il Salviatino) گره بزنید. این هتل که متعلق به قرن 15 میلادی می باشد در دامنه کوه فیزوله (Fiesole) در کشور ایتالیا واقع شده است. البته نگران نباشید هتل ایل سالویتینو تا کنون چندین بار بازسازی شده و اکنون هم دارای ظاهری بسیار زیبا و جذاب است. این هتل تنها به اندازه 15 دقیقه از مرکز شهر فلورانس فاصله دارد. در این مکان شما می توانید به جای مناظر درخشان شهر فلورانس به تماشای زیبایی های باغ های ایتالیایی بپردازید. چشم اندازی هم از کلیسای جامع فلورانس در مقابل دیدگان شما قرار دارد.

هتل ایل سالویتینو مقصدی برای گرفتن جشن عروسی در فصل پاییز


کانکون (Cancun)
شما می توانید از بسیاری از شهرهای ایالات متحده آمریکا به کانکون پروازی کوتاه و مستقیم داشته باشید. این شهر در فصل پاییز هم همانند فصول دیگر معمولاً آفتابی است و شما در آن می توانید چشم انداز زیبایی از اقیانوس را تماشا کنید. هتل های جی دابلیو ماریوت کانکون ریزورت اند اسپا (JW Marriott Cancun Resort & Spa) و کاساماگنا ماریوت کانکون (CasaMagna Marriott Cancun) برای مراسم ازدواج زوج های جوان برنامه های ویژه ای را دارند. از برگزاری مراسم ازدواج کاتولیک ها در کنار دریا گرفته تا مراسمات هندی، یهودی و حتی مایا همگی توسط حرفه ای ترین برگزار کننده ها انجام خواهند شد. 

کانکون (Cancun) مقصدی برای گرفتن جشن عروسی در فصل پاییز


سکاتسدیل آریزونا (Scottsdale Arizona)
برگزاری مراسم عروسی در فصل پاییز همیشه این نگرانی را برای زوج ها به وجود می آورد که ممکن است باران جشن را بر هم بریزد. اما اگر دوست دارید چنین نگرانی نداشته باشید به دنبال برگزاری جشن عروسی خود در سکاتسدیل آریزونا باشید. سکاتسدیل آریزونا یک شهر کاملاً بیابانی اما پر جنب و جوش می باشد که در هر سال بیش از 330 روز آفتابی در آن ثبت شده است. البته مجبور نیستید که جشن عروسی خود را در وسط بیابان های این شهر بگیرید و باید بدانید که هتل مونتلوسیا ریزورت اند اسپا  (Montelucia Resort and Spa) با سالن های بزرگ و لوکس می تواند یک مراسم عروسی فراموش نشدنی را برای شما برگزار کند. آیا می توانید برای عروسی خود پس زمینه ای رویایی تر و خیره کننده تر از بیابان سونورا (Sonoran) و کوه های کمل بک (Camelback) پیدا کنید؟

سکاتسدیل آریزونا مقصدی برای گرفتن جشن عروسی در فصل پاییز


پارک ملی یوسیمیتی (Yosemite National Park)
بسیاری از علاقمندان به طبیعت دوست دارند تا مراسم ازدواج خود را در فصل پاییز و در پارک ملی یوسیمیتی برگزار کنند. این پارک ملی توسط هزاران درخت کاج بزرگ احاطه شده است. آبشار یوسیمیتی (Yosemite Falls)، یخچال گلیسیر (Glacier)، آبشار بریدال ویل (Bridalveil Fall) و نمای زیبای رنگ های متنوع درختان در فصل پاییز از نقاط دیدنی این پارک ملی هستند که حتماً شما را به وجد خواهند آورد. البته لازم به ذکر است که در این پارک ملی هتل هایی وجود دارند که می توانید در آن مراسم ازدواج خود را برگزار کنید. از جمله این هتل ها می توان به اهوانیی (Ahwahnee) و دیگر اقامتگاه های کوچک روستایی در آن اشاره کرد.

پارک ملی یوسیمیتی مقصدی برای گرفتن جشن عروسی در فصل پاییز


عمارت بیلتمور (Biltmore Estate)
عمارت بیلتمور مکانی رویایی در میان کوهستان های آبی ریج (Blue Ridge Mountains) است که در شهر اشویل (Asheville) واقع شده و باید گفت که این شهر در فصل پاییز رنگ و بوی تازه ای به خود می گیرد. اگر شما هم از جمله افرادی می باشید که عاشق کوه و کوهستان ها هستند، اما علاقه چندانی به خانه های روستایی ندارند، عمارت بیلتمور یکی از بهترین انتخاب ها برایتان محسوب می شود. این عمارت بزرگ، 250 اتاق را در خود جای داده که همگی در سبک کاخ های فرانسوی دوران رنسانس در 8 هزار هکتار ساخته شده اند. عمارت بیلتمور در حقیقت ترکیبی از ظرافت و زیبایی است که با چشم انداز رویایی اش رو به کوهستان های اطراف مکانی ایده آل برای گرفتن بهترین عکس های عروسی به شمار می آید.

عمارت بیلتمور (Biltmore Estate)


منبع: travelchannel





نظرها

  • 0 0

    با سلام وتشکر از شما خیلی عالی هستند اگه میشه در مورد شهر گووا و بمبئی و کراچی و شهرهای دیگر هند بیشتر توضیح بدهید ممنون

    • 0 0

      سلام کتایون جان، ممنون از پیشنهاد شما. حتما در مقاله های آینده به معرفی بیشتر شهرهای هندوستان می پردازیم.

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید