• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 10 مورد از گران ترین شهر های جهان برای بازدید آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۶/۲۵   تعداد بازدید : 866   گروه مطلب : ترین ها


با 10 مورد از گران ترین شهر های جهان برای بازدید آشنا شوید

وقتی صحبت از سفر به میان می آید، هرکسی دوست دارد اقامتی راحت، غذاهای لذیذ و فعالیت های ماجراجویی را تجربه کند و از همه مکان های معروف، البته با در نظر گرفتن بودجه خود بازدید کند. اکثر شما سعی می کنید بهترین قیمت را برای هتل ها، پروازها و حتی رستوران ها بدست آورید تا از بودجه خود بیشتر خرج نکنید. کنجکاو هستید بدانید هزینه سفر به کدام شهرها بیشتر است؟ ما در زیر 10 مقصد برتر تعطیلاتی گران قیمت در جهان را فهرست کرده ایم.
 
1. سنگاپور
سنگاپور گران ترین شهر جهان برای بازدید توسط گردشگران است. هزینه حمل و نقل در این شهر گران قیمت بسیار زیاد است و اگر بخواهید خودرو بخرید و از آن استفاده کنید، باید پول زیادی خرج کنید. دولت سنگاپور بالاترین نرخ را برای خودرو ها در نظر گرفته تا از این طریق بتواند تعداد خودروهای موجود در شهر را مدیریت کند. علاوه بر این، قیمت لباس و حتی مواد غذایی نیز در این شهر زیاد است. سنگاپور پیشرفته ترین شهری است که فرهنگ غذایی بسیار متنوعی دارد. کسانی که از این شهر بازدید می کنند بیشتر زوج های ماه عسل، متخصصان و افراد بسیار ثروتمند هستند.

سنگاپور یکی از گران ترین شهر های جهان برای بازدید


2. پاریس
نمی توان از شهر معروف فرانسه، پاریس که هر ساله پذیرای تعداد زیادی گردشگر است غافل شد. پاریس به عنوان شهر عاشقانه ها نیز شناخته می شود، در بین زوج های عاشق بسیار مشهور است و یکی از گران ترین مقاصد تعطیلاتی برای گردشگران می باشد. بازدیدکنندگان بیشتر کافه ها، شکلات ها، نوشیدنی ها و شیرینی های این شهر را دوست دارند و عاشق این هستند که در اطراف برج زیبای ایفل در شب گشت و گذار کنند. این بهترین، اما گرانترین شهر برای بازدید توسط زوج های جوان است. قلعه های سلطنتی، کلیساهای جامع مجلل و معماری چشمگیر این شهر، آن را برای بازدید گردشگران در سراسر جهان ارزشمند کرده است. 

پاریس یکی از گران ترین شهر های جهان برای بازدید


3. هنگ کنگ
هنگ کنگ یکی دیگر از گران ترین شهرهای جهان برای زندگی است. با این حال هنوز هم می توانید گزینه های ارزان تری برای غذا خوردن، فعالیت در فضای باز و دیدن چشم اندازهای شهر پیدا کنید. می توانید از حمل و نقل عمومی برای رفت و آمد و از بازارهای روز برای خریدهای خود استفاده کنید. علاوه بر این، می توانید در تعطیلات خود از فعالیت های رایگانی مانند پیاده روی در سواحل و کوه نوردی نیز لذت ببرید. البته اگر بخواهید غذاهای بین المللی میل کنید، در هتلی لوکس اقامت کنید و یا نوشیدنی های خاص را بنوشید، هزینه ها افزایش پیدا می کنند. 

هنگ کنگ یکی از گران ترین شهر های جهان برای بازدید

 
4. زوریخ
از زوریخ به عنوان گران ترین شهر برای بازدید در اروپا یاد می شود، هرچند کل سوئیس به عنوان یک مقصد پرهزینه شناخته شده است. هزینه سفر به زوریخ به مدت یک هفته معمولا حدود 1310 فرانک سوئیس برای شما هزینه خواهد داشت. با این حال، بر اساس عادات هزینه کردن و راحتی سفر، هنوز هم می توانید با بودجه کم در شهر گشت و گذار کنید. هزینه حمل و نقل و اقامت در زوریخ بسیار گران است. برای صرفه جویی در هزینه هنگام بازدید از این شهر، می توانید به جای هتل، آپارتمان رزرو کنید، به جای رستوران به سوپر مارکت برای غذا خوردن بروید و به جای اجاره ماشین از حمل و نقل عمومی استفاده کنید. 

زوریخ یکی از گران ترین شهر های جهان برای بازدید


5. نیویورک
وقتی صحبت از گران ترین کشورها برای بازدید می شود، نمی توان از نیویورک غافل شد. بدون شک، این گران ترین شهر برای بازدید و زندگی است. انجام یک سفر مقرون به صرفه در نیویورک می تواند چالش برانگیز باشد، اما با این حال اگر قبل از بازدید از شهر کمی تحقیق کنید، می توانید این کار را انجام دهید. می توانید غذا را با قیمت ارزان در چند مکان جستجو کنید و از هزینه های حمل و نقل نیز با انتخاب وسایل حمل و نقل عمومی بکاهید. با این حال در مورد محل اقامت و انجام فعالیت های ماجراجویی، نمی توانید پول زیادی را ذخیره کنید. 

نیویورک یکی از گران ترین شهر های جهان برای بازدید
6. لس آنجلس
برای آن دسته از افراد که آماده گذراندن تعطیلات خود هستند، لس آنجلس بهترین انتخاب برای آن ها است. با این حال، وقتی صحبت از سفرهای مقرون به صرفه می شود، گزینه مناسبی نیست. گردشگران لس آنجلس مجبورند با اقامت در هتل ها، فعالیت های گردشگری، غذا و حتی اجاره اتومبیل های گران قیمت روبرو شوند. با این حال، می توانید با اقامت در محل های اشتراکی و تهیه غذا از بازارهای خیابانی، کمی هزینه را کاهش دهید. 

لس آنجلس یکی از گران ترین شهر های جهان برای بازدید


7. توکیو
ژاپن مکانی ارزان برای سفر نیست، اما آنقدرها هم که فکر می کنید گران نیست. اگر غذای خیابانی یا رستوران های ارزان قیمت فست فود، اقامت در میهمانخانه ها و حمل و نقل از طریق قطار یا اتوبوس را انتخاب کنید، هنوز هم می توانید از شهر توکیو با هزینه کم دیدن کنید. اگرچه توکیو گران ترین هتل ها و رستوران ها را دارد، اما هنوز هم می توانید برخی اتاق های هتل را با قیمت زیر 100 دلار برای هر شب پیدا کنید. 

توکیو یکی از گران ترین شهر های جهان برای بازدید


8. دبی
دبی به دلیل ارائه تجربه خرید در سطح جهانی، ساختمان های نمادین و هتل های لوکس خود محبوب است. این شهر دارای یک هتل هفت ستاره، مرکز خرید مجلل و سبک زندگی شبانه فوق العاده است و چه چیزی نیست؟ در واقع یک مقصد ارزان برای بازدید گردشگران نیست، هر چند به عادت های افراد در هزینه کردن نیز بستگی دارد. برای صرفه جویی در هزینه ها می توانید محل اقامت ارزان، رستوران های ارزان قیمت به جای رستوران های فانتزی و حمل و نقل عمومی را به جای اجاره ماشین انتخاب کنید. 

دبی یکی از گران ترین شهر های جهان برای بازدید


9. سیدنی
این شهر جزو 10 شهر گران جهان برای بازدید و سومین شهر گران برای صرف غذا است. غذا و نوشیدنی در این شهر گران است و کارهای کمی وجود دارد که می توانید به صورت رایگان انجام دهید. با این حال، می توانید به بازدید موزه های رایگان، گالری های هنری و به پیاده روی در سواحل عمومی شهر بروید که به شما امکان لذت از زیبایی طبیعی خارق العاده سیدنی را می دهد. از رفتن به رستوران های گران قیمت اجتناب کنید و غذاهای معتبر را در مکان های مقرون به صرفه میل کنید.

سیدنی یکی از گران ترین شهر های جهان برای بازدید


10. لندن
در حالی که لندن یکی از گران ترین شهرهای جهان است، با این وجود می توانید با بودجه کمی سفر به این شهر را برنامه ریزی کنید. البته باید از تجمل و راحتی زیاد در سفر صرف نظر کنید. بهتر است اقامتگاهی مقرون به صرفه داشته باشید که در آن آشپزخانه داشته باشد تا غذاهای خود را بپزید و از هزینه های خود تا حد ممکن کم کنید.

لندن یکی از گران ترین شهر های جهان برای بازدید


منبع: easemytrip





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید