• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


دبی اکنون میزبان عمیق ترین استخر شنای جهان است

  تاریخ ارسال : ۱۴۰۰/۶/۱   تعداد بازدید : 12154   گروه مطلب : اخبار


دبی اکنون میزبان عمیق ترین استخر شنای جهان است

دبی اکنون عمیق ترین استخر شنای جهان را در خود جای داده است و عکس های آن وایرال شده است. با عمق حیرت آور 59 متر، این استخر بخشی از جاذبه جدید دیپ دایو دبی (Deep Dive Dubai) است که در حال حاضر بزرگترین مرکز خرید و بلندترین ساختمان جهان را در خود جای داده است. 

دبی اکنون میزبان عمیق ترین استخر شنای جهان است

طبق گزارش ها، رکوردهای جهانی گینس این استخر را به عنوان "عمیق ترین استخر شنا برای غواصی" در تاریخ 27 ژوئن تأیید کرد.
رکوردهای جهانی گینس یک پست درباره این سازه شگفت انگیز که رکورد جهانی را شکسته است به اشتراک گذاشت. هنگام به اشتراک گذاشتن یک فیلم از این استخر، آن ها اضافه کردند که استخر دیپ دایو دبی در امارات متحده عربی در این هفته به طور رسمی افتتاح شده است. این استخر در اصل یک مرکز غواصی داخل سالن برای اهداف آموزشی و تفریحی با امکاناتی برای آموزش و تفریح خواهد بود. آن ها همچنین توضیح دادند که مردم می توانند در پایین استخر شطرنج و فوتبال روی میز بازی کنند. 

دبی اکنون میزبان عمیق ترین استخر شنای جهان است

گزارش شده است که در حال حاضر، این استخر فقط برای کسانی که دعوتنامه دارند باز است و در اواخر سال جاری برای عموم باز خواهد شد. ولیعهد دبی، شیخ حمدان بن محمد بن راشد آل مکتوم، به عنوان یک طرفدار شدید غواصی، از اولین بازدیدکنندگان آن بود و تجربه خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. 


 افتتاح پارک های تفریحی دبی (ریورلند، لگولند، بالیوود و موشن گیت)



دمای آب استخر در 30 درجه سانتیگراد نگه داشته می شود، که به اندازه کافی راحت است و می توانید لباس غواصی یا لباس شنا بپوشید.
علاوه بر این، استخر سرپوشیده در داخل یک سازه صدفی شکل 1500 متر مربعی ساخته شده است، اما چشمگیرترین بخش دیپ دایو دبی بدون شک شهر زیر آب استخر است. گزارش ها حاکی از آن است که غواصان قادر خواهند بود در آپارتمان های "متروکه" غرق شده شهر زیر آب گشت و گذار کرده و در دالان های زیر آب استخر بازی کنند. علاوه بر این، این استخر مجهز به پیشرفته ترین سیستم های روشنایی و صوتی است که برای ایجاد فضاهای متفاوت در داخل آن تعبیه شده اند.

دبی اکنون میزبان عمیق ترین استخر شنای جهان است

این استخر همچنین دارای یک استودیوی فیلم زیر آب است، جایی که یک اتاق تدوین رسانه در نزدیکی مرکز آن وجود دارد.
آیا چیزی باحال تر از این وجود دارد! دبی اکنون محل عمیق ترین استخر شنای جهان است. 

دبی اکنون میزبان عمیق ترین استخر شنای جهان است


منبع: timesofindia.indiatimes





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید