• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


معرفی 20 مکان رمانتیک و زیبا برای ماه عسل در سنگاپور

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۱۱/۲۰   تعداد بازدید : 3161   گروه مطلب : ایده های سفر


معرفی 20 مکان رمانتیک و زیبا برای ماه عسل در سنگاپور

سنگاپور را به عنوان مقصدی برای گذراندن ماه عسل تصور می کنید؟ این شهر جزیره ای، شگفتی واقعی از مناظر و صداهای ساخته دست بشر و هم طبیعی است. از نمایش بی نظیر آب و نور گرفته تا سواحل متعدد اش، سنگاپور سراسر معماری علمی و تخیلی، باغ های میلیارد دلاری، هنر معاصر، هتل های جدید و خیره کننده و البته مکان های گردشی است. از آنجایی که مکان های بسیاری برای بازدید در سنگاپور برای گذراندن ماه عسل وجود دارد، این کشور جزیره ای هیچ کس را از سفر به آنجا ناامید نمی کند. مکان های متعددی وجود دارد تا زوج ها تازه ازدواج کرده می توانند برای گذراندن لحظات بسیار عالی و عاشقانه از آن جا دیدن کنند. این کشور مقصدی بسیار منحصر به فرد برای آن دسته از افرادی است که خواستار مکان های شیک و هیجان انگیز هستند و مایلند تا زمان را به بهترین شکل و با بالاترین کیفیت در کنار همسر خود بگذرانند. در ضمن، بهترین زمان برای سفر به سنگاپور برای گذراندن ماه عسل بین ماه های فوریه و آوریل می باشد.
این جاذبه های گردشگری سنگاپور برای زوج ها در طی ماه عسل خود عالی هستند. لیست زیر بهترین مکان های سنگاپور برای گذراندن ماه عسل با شخص باارزش زندگی شماست. تمام این مکان ها بسیار رمانتیک و مخصوص زوج های تازه ازدواج کرده است. عشق خود را به این مکان ها ببرید و خاطرات بسیار زیبایی را با او بسازید.

1. پیاده روی ساحلی چانگی پوینت (Changi Point Coastal Walk)، یک پیاده روی رمانتیک
یکی از رمانتیک ترین مکان های دیدنی برای ماه عسل در سنگاپور چانگی پوینت است که به واسطه پیاده راه ساحلی، مناظر بی نظیر دریا، کلانگ های دریایی و قایق هایش بسیار شناخته شده است. همان طور که از غروب آفتاب بی نظیر در کنار عشق خود لذت می برید، محو تماشای درختان قدیمی، کلبه های چوبی روی تپه و فضاهای سرسبز شوید. این مکان یکی از محبوب ترین مکان ها برای ماه عسل در سنگاپور است. 
آدرس: شماره 6 جاده چانگی پوینت، سنگاپور 509907
ساعت بازدید: این مکان به طور 24 ساعته باز است.

1. پیاده روی ساحلی چانگی پوینت (Changi Point Coastal Walk)، یک پیاده روی رمانتیک


2. ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton)، اقامتی مجلل
اقامت در ریتز کارلتون میلِنیا در میان عجیب و غریب ترین مکان های گذراندن ماه عسل در سنگاپور است. این مکان نه تنها به خاطر منظره بی نظیر از افق سنگاپور و مارینا بِی بلکه به واسطه کلکسیونی از هنرهای مدرن و معاصر هنرمندان مشهور مثل دِیل چیهولی (Dale Chihuly)، اندی وارهول (Andy Warhol) و فرانک اِستِلا (Frank Stella) بسیار معروف است. مطمئن باشید در حالی که درسِکِنت هانی مون دیپ که توسط پیشخدمت حمام ریتز مخصوص شما آماده شده غوطه ور هستید، از مناظر وسیع لذت می برید. ماه عسل در راه است. به همراه فضایی مجلل که از گوشه گوشه این مکان به چشم می خورد. این مکان یکی از رمانتیک ترین مکان های دیدنی برای زوج ها در سنگاپور است.
تعرفه: 436 دلار به بالا (بر اساس اتاق دونفره زوجی)
رتبه بندی: 4.6 تا 5
آدرس: خیابان 7 رافِلز، مارینا بی، سنگاپور 039799

2. ریتز کارلتون (The Ritz-Carlton)، اقامتی مجلل


3. پارک شهر بوکیت باتوک (Bukit Batok Town Park)، عکس های سلفی برای ماه عسل
پارک شهر بوکیت باتوک در میان بهترین مکان های دیدنی برای ماه عسل در سنگاپور قرار دارد. شیائو گویلین (Xiao Guilin) که مکانی محبوب برای زوج ها و عکاسان عروسی است عمدتا به واسطه مناظر بسیار زیبایش شناخته شده است. در میان جنگل های بی نظیرش و در کنار دریاچه آرام و زیبای شیائو گویلین قدم بزنید. زمان زمانِ گرفتن یک سلفی زیبای ماه عسلیست.
آدرس: خیابان 5 بوکیت باتوک شرقی، سنگاپور 659081
ساعت بازدید: این مکان به طور 24 ساعته باز است.

3. پارک شهر بوکیت باتوک (Bukit Batok Town Park)، عکس های سلفی برای ماه عسل


4. رودخانه سنگاپور
ماه عسل در سنگاپور بدون قدم زدن در امتداد اسکله کلارک برای دیدن نمونه های تاریخی شهر تکمیل نمی شود. بازدید از این مکان مناظر زیبایی از مارینا سندز بی، مجسمه مرلیون و سایر جاهای دیدنی معروف را به شما نشان می دهد. یک عصر زیبا را در کنار کسی که دوست دارید در امتداد این رودخانه به تماشای رقص نور سپری کنید. این مکان به واقع یکی از زیباترین و رمانتیک ترین مکان ها در سنگاپور است.
بهای بلیط: 25 دلار برای بزرگسالان، 15 دلار برای کودکان 12 سال و کمتر.
مدت زمان: 40 دقیقه
ساعت بازدید: 9 صبح تا 11 شب، آخرین قایق ساعت 10:30 شب

4. رودخانه سنگاپور


5. جوئِل باکس (Jewel Box)، یک قرار عاشقانه
جوئِل باکس در بین بهترین و رمانتیک ترین مکان ها در سنگاپور قرار دارد. برای دیدن یک منظره زیبا و بی نظیر از نمای کلی شهر و بندر به پارک کوهستان فابر (Mount Faber park) یکی از بهترین مکان های دست ساز و طبیعی سنگاپور بروید. با بودن در کنار شریک زندگیتان از فضای دنج تله کابین لذت ببرید و برای صرف یک شام رمانتیک بر فراز شهر حتما جوئِل باکس را رزرو کنید. احساس شاعرانه بر فراز آسمان یک مدل و تغییر جدید برای شما خواهد بود.
رتبه بندی: 3.5 تا 5
آدرس: شماره 109 جاده کوهستان فابر، نوک قله فابر، سنگاپور 099203، سنگاپور

5. جوئِل باکس (Jewel Box)، یک قرار عاشقانه


6. مارینا بی سندز، نمایش نور و آب
مارینا بی سندز در میان بهترین جاذبه های گردشگری برای زوج ها قرار دارد. در کنار مارینا بی سندز قدمی بزنید و از نمایش نورهای لیزری، نمایشی بی نظیر از فواره ها، لیزرها و آتش فشان ها که قطعا شما را مبهوت خود می کنند لذت ببرید. عصر دل انگیز این مکان حتما مرحله دیگری از احساس عاشقانه را در رمانتیک ترین فضا در سنگاپور برای شما رقم خواهد زد.
آدرس: شماره 10 خیابان بی فرانت، سنگاپور 018956

6. مارینا بی سندز، نمایش نور و آب


7. باغ های خلیج، مختص عاشقان طبیعت
اگر برای ماه عسل به سنگاپور آمده اید، باغ های خلیج مکانی است که نمی توانید از دیدن آن چشم پوشی کنید. جدیدترین و مدرن ترین باغ ها در این مکان وجود دارند. می توانید گیاهان بومی و غیربومی بسیاری را تحت انرژی بی نظیر و صرفه جو در مصرف آب درختان غول پیکر و زیست بوم کوهستانی ساخته دست بشر را از نزدیک ببینید. آینده داستان های عاشقانه اینجاست، در این مکان های عالی و بی نظیر که باید برای ماه عسل خود آنها را از نزدیک ببینید. مکان های بسیاری در نزدیکی باغ های خلیج هستند که می توانید از دیدن آنها نیز لذت ببرید.
آدرس: شماره 18 مارینا گاردِنز داکتِر، سنگاپور 018953
ساعت بازدید: همه روزه از ساعت 5 صبح تا 2 نیمه شب

7. باغ های خلیج، مختص عاشقان طبیعت


8. سواحل سِنتوزا، داستان عاشقانه
جزیره سِنتوزا باید در لیست مقصدهای ماه عسل سنگاپور قرار داشته باشد. این جزیره به واسطه سواحل بکر در سنگاپور، ورزش های آبی و استراحت و آرامش بسیار شناخته شده است، پس از صبحی آرام بر روی ماسه های سفید در کنار شریک زندگی تان لذت ببرید. برای طبیعت گردی به پارک باتِرفلای و قلمرو حشرات بروید یا بر روی ساحل سیلوسو والیبال ساحلی بازی کنید. همچنین اطمینان حاصل نمایید تا در پایان روز حتما از پیشنهاد ویژه روز اسپا با همدیگر در اِسپای باشکوه و مجلل بوتانیکا استفاده کنید.

8. سواحل سِنتوزا، داستان عاشقانه


9. باغ های گیاه شناسی، در سرتاسر آن قدم بزنید
برای شروع زیبای روز خود در میان فضای آرام و سرسبز و جنگل های استوایی بکر پرسه بزنید. مسیر خود را به سمت باغ ملی ارکیده بکشانید جایی که کلکسیون مسحور کننده ای با بیش از 2000 گونه ارکیده وجود دارند. برنامه خود را با یک سفر خوراک شناسی در رستوران بی نظیر کُرنر هاوس (Corner House) که در باغ گیاه شناسی قرار دارد ادامه دهید. آیا روز از این بهتر می شود؟ این باغ یکی از بهترین مکان ها برای گذراندن ماه عسل در سنگاپور است.
آدرس: شماره 1 چاده کلانی، سنگاپور 259569
ساعت بازدید: از ساعت 5 صبح تا 12 شب

9. باغ های گیاه شناسی، در سرتاسر آن قدم بزنید


10. جزیره سنت جانز (St John’s Island)، با دلفین ها بازی کنید
در کنار تالاب آبی رنگ و محیط آرام جزیره سنت جانز حمام آفتاب بگیرید. این جزیره دور و دراز که مملو از باغ ها و درختان سرسبز است فقط 15 دقیقه از شهر فاصله دارد. یک پیک نیک رمانتیک را در این جزیره بهشتی و به دور از شلوغی شهر سپری کنید، اگر حوصله داشتید می توانید دلفین ها را نیز پیدا کنید. بهترین زمان برای سفر به سنگاپور برای ماه عسل از ماه فوریه تا آوریل است. همچنین ماجراجویی های بسیار زیاد و هیجان انگیزی در ماه مارس در سنگاپور برای علاقمندان وجود دارد.
این ها فقط تعداد بسیار کمی از جاذبه های بی نظیر سنگاپور برای زوج هاست. تفریحات شبانه عجیب و غریب، ورزش های آبی ماجراجویانه و غذاهای بسیار عالی به واقع سنگاپور را تبدیل به منطقه ای منحصر به فرد و رمانتیک برای زوج ها کرده که می توانند از دست همه فرار کنند و برای گذراندن ماه عسلی به یادماندنی به آن جا بروند.

10. جزیره سنت جانز (St John’s Island)، با دلفین ها بازی کنید


 آشنایی با 25 تفریح رایگان که در سفر به سنگاپور می توانید انجام دهید



11. معبد یو های چینگ (Yueh Hai Ching Temple)، دعای خیر کنید
این معبد که در لیست میراث جهانی ثبت شده در سازمان یونسکو می باشد فرهنگ باستانی چین را منعکس می کند و گاهی اوقات به عنوان معبد عشق از آن نام برده می شود. این معبد یکی از مکان هایی در سنگاپور است که در زمان ماه عسل حتما باید به آن جا رفت. این معبد همچنین محل مجسمه های سرامیکی و وسایل تزییناتی طلا کاری شده تاریخی می باشد.
سال بازگشایی: 1826
آدرس: خیابان شماره 30B فیلیپ، سنگاپور 048696

11. معبد یو های چینگ (Yueh Hai Ching Temple)، دعای خیر کنید


12. روف گاردِن یا باغ بام اِسپلَنید (Esplanade Roof Garden)، از مناظر لذت ببرید
با ایستادن بر باغ بام اسپلنید از مناظر وسیع شهر و مارینا بی لذت ببرید. این مکان که با چمن های آرایش شده و درختچه های کوچک تزیین شده یکی از قشنگ ترین باغ های سنگاپور است. این مکان محوطه بسیار راحتی برای بازدیدکنندگان دارد تا بنشینند و شاهد مناظر بسیار زیبای شهر باشند. این مکان برای لذت بردن از یک عصر دل انگیز به دور از شلوغی و هیاهوی شهر یکی از بهترین مکان ها برای ماه عسل در سنگاپور می باشد. مکانی بسیار عالی که می توانید بعد از غروب آفتاب به همراه همسر خود به آن جا بروید. این باغ یکی از بانمک ترین مکان ها برای دیدن در ماه عسل خود در سفر به سنگاپور است.
آدرس: خیابان شماره 8 رافلز، سنگاپور 039802
ساعت کاری: همه روزه از ساعت 10 صبح تا 9 شب

12. روف گاردِن یا باغ بام اِسپلَنید (Esplanade Roof Garden)، از مناظر لذت ببرید


13. پرنده سنگاپوری، شهر را ستایش می کند
آیا می خواهید قراری عاشقانه با همسر خود در ماه عسل در سنگاپور داشته باشید؟ پرنده سنگاپوری یکی از بهترین پاتوق ها برای زوج ها برای صرف یک شام عاشقانه مشترک در سنگاپور است. از مناظر وسیع شهر در ارتفاع و صرف غذایی لذیذ لذت ببرید. این چرخ و فلک یکی از زیباترین تجربه هایی است که در ماه عسل خود در سنگاپور خواهید داشت.
آدرس: خیابان شماره 30 رافلز، سنگاپور 039803
ساعت کاری: از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 10:30 شب

13. پرنده سنگاپوری، شهر را ستایش می کند


14. استودیو یونیورسال:، مختص جویندگان هیجان
استودیو یونیورسال یکی از بهترین مکان های دیدنی برای ماه عسل در سنگاپور است. سایر گردشگران نیز آرزو دارند تا حداقل یک بار در طول زندگی خود این مکان را از نزدیک ببینند. بنابراین، اگر در حال سفر به سنگاپور هستید چرا دیدن این مکان را از دست بدهید؟ هیچ چیز بهتر از یک تجربه ماجراجویانه برای نزدیک تر شدن به هم نیست. استودیو یونیورسال سنگاپور نه تنها مملو از ماجراست بلکه مکان هایی برای صرف غذا و سایر تفریحات نیز دارد.
آدرس: ورودی شماره 8 سنتوزا، سنگاپور 098269
ساعت کاری: از ساعت 10 صبح تا 6 عصر

14. استودیو یونیورسال:، مختص جویندگان هیجان


15. تپه فورت کنینگ (Fort Canning Hill)، غرق در مناظر زیبا شوید
نظرتان در مورد گرفتن دستان همدیگر و داشتن مناظر زیبایی از تپه در مقابل دیدگانتان چیست؟ خب، اگر مشتاق این کار هستید، آن گاه تپه فورت کنینگ به شکل منحصر به فردی شما را شگفت زده خواهد کرد. این مکان یک قلعه بر روی تپه است که مناظر بی نظیری را به شما نشان می دهد. اگر هر دویتان عاشق تاریخ باشید، این مکان را دوست خواهید داشت. این مکان یکی از رمانتیک ترین مکان ها برای ماه عسل در سنگاپور است.
آدرس: جاده ریوِر وَلِی، سنگاپور179037 
ساعت کاری: این مکان به صورت 24 ساعته باز است.

15. تپه فورت کنینگ (Fort Canning Hill)، غرق در مناظر زیبا شوید


16. کوهستان فابر، میزان آدرنالین خون را بالا ببرید
کوهستان فابر دنیایی از شادی و سرگرمی یکی دیگر از جاهای دیدنی است که بر فراز کوه قرار دارد و مملو از چیزهای فانتزی می باشد. این مکان یکی از بهترین مکان های دیدنی برای ماه عسل در سنگاپور است. شما به وسیله تله کابین از کوه بالا برده می شوید و از مناظر اطرافتان لذت می برید. زمانی که به قله رسیدید چیزهای هیجان انگیز فراوانی برای انجام دادن دارید. سپس می توانید به یکی از کافه های منطقه بیشان رفته و یک قرار عاشقانه برای نوشیدن قهوه داشته باشید.
آدرس: تقاطع جاده کامپونگ و جاده تِلوک بلانگاه، سنگاپور 099448
ساعت کاری: این مکان به صورت 24 ساعته باز است.

16. کوهستان فابر، میزان آدرنالین خون را بالا ببرید


17. پارک مارین لایف (Marine Life Park)، عکس سلفی با ماهی ها
پارک مارین لایف یکی از بهترین مکان های دیدنی در ماه عسل برای زوج ها در سنگاپور است، جایی که می توانید یک روز کامل را به قدم زدن در موزه و دیدن ماهی ها و سایر موجودات دریایی سپری کنید. این پارک یکی از بزرگ ترین آکواریوم ها در دنیاست. بنابراین حتما باید در طول ماه عسل خود از آن جا بازدید نمایید. می توانید عکس های زیبایی در آن جا بگیرید و در پست اینستاگرام خود بگذارید. این مکان به شکل شگفت انگیزی یک مکان شاد برای شماست، خواهید دید.
مکان: ورودی شماره 8 سنتوزا، جزیره سنتوزا، سنگاپور 098269
ساعت کاری: از ساعت 10 صبح تا 7 شب

17. پارک مارین لایف (Marine Life Park)، عکس سلفی با ماهی ها


18. هندرسون وِیوز یا امواج هندرسون (Henderson Waves)، یک پیاده روی عاشقانه داشته باشید
هندرسون وِیوز یک پاتوق باحال برای زوج ها در سنگاپور است، جایی که زوج ها می توانند در یک عصر زیبا عاشقانه قدم بزنند و فضای سرسبز جزیره را از بالا تقدیر و تحسین کنند. شکل سازه این پل همانند امواج و معماری مدرن آن یک شاهکار قابل تحسین است. هر زمان که می خواهید از جمعیت گردشگران دور شوید، این مکان را به یاد آورید. قدم زدن در این مکان یکی از تفریحات رایگان در سنگاپور است. 
مکان: جاده هندرسون، سنگاپور 159557
ساعت کاری: اعلام نشده است.

18. هندرسون وِیوز یا امواج هندرسون (Henderson Waves)


19. هاجی لِین (Haji Lane)، خرید
اگر می خواهید تجربه یک خرید شیک را در سفر ماه عسل خود به سنگاپور داشته باشید، آن گاه بایستی به هاجی لِین بروید، خیابانی پر شور و نشاط و سرزنده و پر رفت و آمد که به واسطه نقاشی های دیواری رنگارنگ و طراحان  بوتیک های معروف بسیار معروف است، جایی که می توانید از برندهای طراحان عجیب و غریب لباس و بدلیجات بخرید. اگر هنوز کادوی ماه عسل برای یکدیگر نخریده اید، این خیابان یکی از بهترین و عالی ترین مقصدها در سفر ماه عسل به سنگاپور است. ویکِد لاندری (Wicked laundry)، دالسیت فی (Dulcet Fi) و فَبیولِس فَدز (Fabulous Fads) نام بعضی از طراحان بوتیک هستند که می توانید زمانی که به آن جا رفتید به دنبال آنها بگردید. همچنین کافه های بسیار خوبی در این خیابان پیدا می شوند که می توانید در آن جا گلویی تازه کنید. اگر زوجی معتاد به خرید و ولخرجی هستید، این مکان به واقع یکی از بهترین مکان های دیدنی برای ماه عسل در سنگاپور است.
مکان: محله کامپونگ گلام سنگاپور
ساعت کاری: از 10 صبح تا 9 شب

19. هاجی لِین (Haji Lane)، خرید


20. نایت سافاری: برای عصرهای وحشی
نایت سافاری یکی از خاطره انگیزترین تجربه هاست که می توانید در سفر ماه عسل به سنگاپور داشته باشید. اگر عاشق ماجراجویی هستید آن گاه نایت سافاری یکی از بهترین مکان های دیدنی برای ماه عسل در سنگاپور است. این مکان اولین باغ وحش شبانه در دنیاست پس اگر چیزی شما را در اینجا فریب ندهد حتما کنجاوی شما را به اینجا می کشاند.
مکان: شماره 80 جاده ماندای لِیک، سنگاپور 729826
ساعت کاری: از 7:30 عصر تا 12 شب

20. نایت سافاری: برای عصرهای وحشی


حال که همه چیز را در مورد بهترین مکان های دیدنی برای سپری کردن یک ماه عسل بی نظیر در سنگاپور می دانید، آماده اید تا این مکان ها را به همراه شریک زندگی خود ببینید؟ آماده سفر به سنگاپور شوید و یک تعطیلات عاشقانه و فراری رویایی را رقم بزنید.

پرسش های متداول در مورد گذراندن ماه عسل در کشور سنگاپور
پرسش: زیباترین مکان در سنگاپور کجاست؟
پاسخ: نمی توان فقط یک مکان را در سنگاپور زیبا دانست. از مارینا بی سندز گرفته تا مجسمه مرلیون (Merlion Statue) و باغ های خلیج مکان های متنوع و بسیار زیبای زیادی در سنگاپور وجود دارند که می توانید در طول سفر ماه عسل خود به آن جا از نزدیک ببینید.

پرسش: چه تفریحات زوجی در سنگاپور وجود دارند؟
پاسخ: زوج ها می توانند در باغ های خلیج یک پیک نیک بی نظیر داشته باشند، با کشتی تفریحی بر روی رودخانه سنگاپور سفر دریایی داشته باشند، در تپه فورت کنینگ عاشقانه پیاده روی کنند، مسیر شبکه متصل پارک ساحلی شرقی را دوچرخه سواری کنند یا به همراه اورانگوتان های مهربان در باغ وحش سنگاپور غذا میل نمایند.

پرسش: برای یک برنامه 3 روزه در سنگاپور چه کار می توان انجام داد؟
پاسخ: می توان در یک تور 3 روزه بر روی کشتی تفریحی به دیدن مناظر و جاهای دیدنی رفت.

پرسش: چه تفریحات شبانه ای در سنگاپور هست؟
پاسخ: بولینگ، ماهی گیری و بازدید از باغ های خلیج از تفریحات شبانه در سنگاپور است.

پرسش: چه مکان هایی برای گذراندن ماه عسل برای عروس و دامادها وجود دارد؟
پاسخ: بعضی از بهترین مکان های اقامتی برای گذراندن ماه عسل در سنگاپور دی ریزورت، کوستا سندز ریزورت، ریزورت وورلد سِنتوزا و بسیار مکان های زیبا دیگر است.

پرسش: برای گذراندن ماه عسل در سنگاپور چقدر باید هزینه کرد؟
پاسخ: کشور سنگاپور مقصدی بسیار عالی برای گذراندن ماه عسل است. بسته های مسافرتی و اقامتی ماه عسل در سنگاپور از 390 دلار آغاز می شود.

پرسش: آیا غذا در سنگاپور گران است؟
پاسخ: خیر، غذا آنچنان در سنگاپور گران نیست. اگر از دکه ها غذا بخرید قیمت برایتان واقعا ارزان تمام می شود هرچند غذا خوردن در رستوران ها واقعا گران است.

پرسش: آیا برای سفر به سنگاپور پاسپورت نیاز است؟
پاسخ: سنگاپور یک کشور آسیایی است که مکان های بسیار منحصر به فردی را به گردشگران ارائه می کند. بله، برای سفر به آنجا نیاز به پاسپورت هست.

منبع: traveltriangle





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید