• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


لوکس ترین شهر های دنیا کدامند؟

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۸/۷/۷   تعداد بازدید : 4764   گروه مطلب : ترین ها


آشنایی با 7 مورد از مجلل ترین شهر های دنیا

لوکس و تجملی بودن، چیزیست که بیشتر آدم ها رویای آن را در سر دارند از این رو این ذهنیت را به وجود می آورد که زندگی با ارزش یعنی در اواسط روز از تخت خوابی بزرگ با تشک پر که با پارچه کتان مصری کاور شده است، بیدار شوید، بعد از ظهرها قهوه لاته بنوشید و شب ها در رستورانی شیک غذا میل کنید. اما متوجه این نوع زندگی باشید که لمس کلاس بالای زندگی با برچسبی از قیمت های گزاف و سنگین همراه است. این شهرها با معماری مدرن به وجود آمده اند و با مردمی که لباس های شیک می پوشند و از بخش شیرین تری از زندگی لذت می برند، رونق گرفته اند. آماده باشید تا کیف پول خود را برای روز مبادا پر کنید چون این شهرها لوکس ترین و مجلل ترین شهرهای دنیا هستند.
در هر حال، در بسیاری از این شهرها فقیر و غنی تقریبا دیوار به دیوار هم زندگی می کنند و چیزی که شما به عنوان یک گردشگر باید از آن آگاهی داشته باشید این تنش اجتماعی اساسی و موجود است. به عنوان گام اول، اطمینان حاصل کنید که تمام لوازم و اشیای گرانبهای خود را در جای امنی قرار داده اید. برای شروع یک راه خوب وجود دارد و آن گرفتن کیف مسافرتی ضد سرقت پک سِیف است. چمدان های ضد برش و قفل دار، کیف های رودوشی و کیف های دستی و مدل های بسیار دیگر این چنینی را بیابید.

دبی، یک آبادی میان کویر، جایی با هتل های مجلل و فراوان و بزرگترین مرکز خرید جهان از افراد محلی و گردشگران دعوت می کند تا تجربه ای پنج ستاره داشته باشند. از جمله تفریحاتی که می توانید در آنجا داشته باشید این است که می توانید در حوضچه آب گرم و سونا و استخر استراحت و تجدید قوا کرده، از پیست اسکی دبی دیدن کنید یا در بلندترین رستوران جهان یعنی در طبقه صد و بیست و دوم برج خلیفه غذایی میل نمایید. دبی با سازه های فانتزی مانند هتل بادبانی 7 ستاره برجسته به نام برج العرب می درخشد، جایی که میانگین هزینه هر اتاق بالغ بر 1000 دلار است. اگر پولی اضافه برای خرج کردن دارید، می توانید یک قایق کرایه کنید و به گشت و گذار در جزیره نخل دبی یا جزیره جهان بپردازید یا فقط از سوییت بزرگ خود چشم به دریای عربی بدوزید.

دبی، امارات متحده عربی


پاریس، فرانسه
بله، بله، شما واقعا در پاریس هستید، پایتخت عشق جادویی جهان. آرام در خیابان های مملو از کافه تریا قدم بزنید، جایی که می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را بنوشید، یک نان کروسان شکلاتی بخورید و یا حتی المقدور یک سیگار بکشید فقط به خاطر این که شما در پاریس هستید. از مکان های باستانی اروپا با قیمت های روز دنیا بازدید نمایید، جایی که یک قرص نان سفید تقریبا 8 دلار و 95 سنت است. اگر مد آرزو و عشق شماست، نیازی نیست نگران باشید، پاریس اگر هزاران مغازه نداشته باشد حتما صدها مغازه دارد و در نتیجه می توانید با یک گردنبند مروارید زیبا و فانتزی به خانه برگردید.

پاریس، فرانسه


نیویورک، ایات متحده آمریکا
هیچ چیز شیرین تر از یک سیب بزرگ نیست. خیابان برادوِی محل تئاتر و تفرج گاه شهر و کلوپ های شبانه شیک و گران قیمت است. نیویورک هیچ گاه خاموشی ندارد. افراد محلی کرایه های گزافی را پرداخت می کنند و در قوطی کبریت زندگی می کنند و مسافران و بازدیدکنندگان نیز مبالغ سنگینی را می پردازند تا زندگی را به شکل یک مسافر و گردشگر لوکس و با تجملات تجربه کنند. بازدید کنندگان نمی دانند که با لذت های پایان ناپذیر این جا، پا به جستجوی چه جایی گذاشته اند. اگر به آنجا سفر کردید، حتما از موزه هنر مدرن و رستوران معروف با الهام از غذای سرآشپز سری بزنید.

نیویورک، ایات متحده آمریکا


 بیست مورد از مجلل ترین تجربه های سفر در جهان



توکیو، ژاپن
طبق واحد اطلاعات اقتصادی، این شگفتی خاور دور تلفیقی از آسیای باستانی و مدرن، در طبقه بندی ها به عنوان گران ترین شهر انتخاب شده است. توکیو با عنوان رهبر فناوری باعث شده است تا بازدیدکنندگان بتوانند اسباب بازی های فانتزی را در شهر نورها خریداری کنند. اگر موهای شما کمی بلند شده می توانید یک مدل کوتاهی بسیار شیک را امتحان کنید یا می توانید پول خود را برای صرف یک وعده غذا نگه دارید. یک فنجان قهوه و یک قرص نان تقریبا 900 گرمی، مسافران را حدود میانگین 17 دلار عقب می اندازد. اگر قصد صرف یک تکه سوشی محلی بسیار لذیذ را دارید، حتما سوشی دای، سوشی سایتو، فوکوزوشی، سوشی زان مای یا سوشی میزوتانی را امتحان کنید.

توکیو، ژاپن


سیدنی، استرالیا
 صبح ها گشت و گذار در ساحل، بعد از ظهرها خرید و شب ها گوش فرا دادن به موسیقی در خانه اُپرا، واقعا روز خوبی به نظر نمی رسد؟ این مقصد بین المللی رستوران هایی با غذاهای منحصر به فرد آسیایی و کلوپ های شبانه جالب دارد. شهر سیدنی، تلفیقی از سبک کلاسیک و مدرن است که در کنار سواحل آزاد اقیانوس آرام  قرار دارد. زمانی که در آنجا هستید، حتما در سواحل باندی موج سواری را تجربه کنید.

سیدنی، استرالیا


مسکو، روسیه
پیشامدهای شدید دهه 1990 مسکو در نیویورک تایمز با عنوان مقصد لوکس سال در هزاره جدید درج شد. آشپزی در کلاس جهانی، هتل های پنج ستاره، نمایشگاه های ساعت رولکس و اتومبیل فراری باعث شده است تا خیابان های شهر شیک به نظر برسند. بهترین کلوپ های شبانه مانند کلوپ سولیانکا نوشیدنی های خود را به قیمت 50 دلار عرضه می کند. حتی اجاره یک آپارتمان دو اتاق خوابه در یک ماه نزدیک به 3600 دلار هزینه در بردارد.

مسکو، روسیه


سنگاپور، مالزی
بله کاملا درست است. شما در مالزی حضور دارید، کشوری که دیگر فقط به عنوان یک مقصد ارزان قیمت برای مهاجران محسوب نمی شود. از معماری نوآورانه گرفته تا باغ های گیاه شناسی منحصربه فرد، سنگاپور در شب و زیر نور ماه می درخشد. از مسافرخانه تعطیلات آتریوم گرفته تا هتل کلاب وان، واقعا از طراحی داخلی آن تا مناظر زیبای شهر از فراز پشت بام، دهان شما از شگفتی باز می ماند. این شهر 42 درصد از هنگ کنگ، نیویورک، فرانکفورت و لندن گران تر شناخته شده است.

سنگاپور، مالزی


منبع: pacsafe





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید