• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


اسرار آمیز ترین جنگل های دنیا

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۵/۸   تعداد بازدید : 14787   گروه مطلب : ترین ها


اسرار آمیز ترین جنگل های دنیا

ما دوستدار جنگلها هستیم به همین دلیل برای هر موردی که از مغازه ما خریداری شود، 10 درخت می کاریم. درختکاران ما سخت کار می کنند تا جنگلهای اسرار آمیز جدیدی خلق کنند. درختکار بودن لذت بخش است اگر چه کار بسیار دشواریست. روزها بلند هستند و کار سخت، اما پاداش آن این سختی را جبران می کند. آیا کنترل تخیلتان وقتی یک عکس زیبا از یک جنگل قدیمی و بکر می بینید از دستتان می رود؟ آیا شما از آن دسته افرادی هستید که با ترسهای خود روبرو می شوند و به کشف مکانهای مخفی و اسرارآمیزمی پردازند؟ پس این لیست برای شماست. درباره اسرار آمیزترین جنگلهای دنیا بخوانید و دلیل قرار دادن آنها در لیست سفر خود را دریابید.

1- جنگل سیاه (Black Forest) در آلمان   
این نام خود به تنهایی رازآلود است و به همین دلیل است که این جنگل در آلمان به عنوان مقر اساطیر و افسانه ها معروف می باشد. از ارواح و اجنه تا مسیرهای جنگلی تاریک و ترسناک، جنگل سیاه تصویری از وحشت و داستانهای تخیلی را ارائه می دهد. اما نترسید این منطقه در جنوب غربی آلمان، همیشه پر از دهکده های عجیب و غریب و مسیرهای پیاده روی زیبا می باشد.

1- جنگل سیاه (Black Forest) در آلمان


2- هالربوس (Hallerbos) در بلژیک   
هر ساله در بهار، سطح زمین این جنگل بلژیکی، از گلهای زنبق پوشیده می شود که آنرا مانند فرشی به رنگ آبی بنفش در می آورد و باعث می شود مسافران حس کنند در قصه ها قدم می زنند.

2- هالربوس (Hallerbos) در بلژیک


3- جنگل راتا (Rata Forest) در نیوزیلند   
راتا نوعی درخت در نیوزیلند است و این جنگل در جزیره اندربی (Enderby) پوشیده از این تنه ها و شاخه های پیچ خورده می باشد. مسیرهای پیاده روی بیشماری در جنگل  و در خود جزیره وجود دارد.

3- جنگل راتا (Rata Forest) در نیوزیلند


4- جنگل کروکد (Crooked Forest) در لهستان   
این جنگل خارج از نووه زارنوو (Nowe Czarnowo) در لهستان واقع شده و تا به امروز هیچکس نمی داند که چرا درختان،  همگی به یک شکل انحنا دارند. این فرض وجود دارد که حوالی سال 1930، تعداد 400 درخت کاج در این زمین کاشته شده است که احتمالا برای تولید الوار خمیده برای ساخت قایق بوده اما تا امروز بصورت یک راز باقی مانده.

4- جنگل کروکد (Crooked Forest) در لهستان


5- جنگل گوبلین (Goblin Forest) در نیوزیلند   
این نام، گویای ماهیتش است، جنگل خزنده گوبلین به واقع منحصربفرد است و شبیه به هیچ موردی که تابحال دیده اید نیست. جنگل را با ورود به پارک جنگلی تاراروآ (Tararua) پیدا کنید و سپس مسیر خود را بسمت دامنه پوشیده از درخت کوه تاراناکی (Taranaki)، حدود 600 تا 900 متر ادامه دهید. درختان ترسناک پوشیده از خزه در این جنگل شامل کاماهی (kamahi)، میرو (miro) و توتارا کوهستانی (totara) می باشند. چون این گستره از زمین بسیار مه آلود و مستعد بارش باران است. درختان همیشه پوشیده از خزه سبز می باشند که درخشش گوبلین کوتوله را می دهد.

5- جنگل گوبلین (Goblin Forest) در نیوزیلند


6- استانتون مور (Stanton Moor) در بریتانیا  
این جنگل زیبا در استانتون مور در انگلستان شمالی واقع شده و همچنین در برگیرنده یک دشت از سنگهایی اسرارآمیزاز دوران سنگ برنزمی باشد.

6- استانتون مور (Stanton Moor) در بریتانیا


 پارک های ملی و ایالتی رد وود، مکان هایی منحصربه فرد در اطراف دنیا



7- مرداب خزه (Moss Swamp) در رومانی   
بنظر می رسد که این تصویر از یک منطقه جنگلی خزه در رومانی باشد، اگرچه موقعیت مکانی آن کاملا مشخص نیست. رومانی پر از کوهها و جنگل های زیبا می باشد بنابراین ارزش بازدید را دارد. احتمالا باید درباره این مرداب اسرارآمیز خزه پوش تحقیق کنید.

7- مرداب خزه (Moss Swamp) در رومانی


8- دریایی از درختان یا آئوکیگاهارا (Aokigahara) در ژاپن       
این جنگل در دامنه کوه فوجی در ژاپن قراردارد و بعنوان دریایی از درختان شناخته شده است زیرا بسیار پهناور و رازآلود می باشد. همچنین بسیارانبوه است بنابراین بطور طبیعی تمام صداهای بیرونی را مسدود می کند و گم شدن در آن بسیار آسان اتفاق می افتد بطوریکه کوهپیمایان اغلب نوارهایی به درختان آویزان می کنند تا گم نشوند.

8- دریایی از درختان یا آئوکیگاهارا (Aokigahara) در ژاپن


9- جنگل اتزارتا (Otzarreta Forest) در اسپانیا   
این جنگل واقع در شهرستان باسک (Basque) اسپانیاست و در واقع یک بخش زیبایی از پارک ملی گربیا (Gorbea) می باشد. درختان بسیار قدیمی همراه با فضای مه آلود به این جنگل حال و هوای روحانی می دهد. این درختان دیوانه کننده، قطعا شایستگی ثبت در لیست اسرارآمیزترین درختان کره زمین را دارند.

9- جنگل اتزارتا (Otzarreta Forest) در اسپانیا


10- جنگل هویا باکیو (Hoia-Baciu Forest) در رومانی  
این جنگل یکی از تسخیر شده ترین جنگلهای دنیا محسوب می شود و گاهی به مثلث برمودا ترانسیلوانیا (Bermuda Triangle of Transylvania) منسوب می شود. مردم ادعا کرده اند که اجسام فضایی پرنده (UFO) و ارواحی در نزدیکی جنگل دیده اند که البته هیچکس مطمئن نیست. افسانه ای می گوید که در وسط جنگل یک میدان انرژی فوق العاده ای وجود دارد که جاذب فعالیتهای ماورایی می باشد.

10- جنگل هویا باکیو (Hoia-Baciu Forest) در رومانی


11- مسیر پیاده روی شوکران چینی (Chinese Hemlock Trail) در تایوان   
این پیاده روی در بخشی از منطقه تفریحی جنگل ملی تای پینگ شان (Taipingshan) در تایوان است. ممکن است ترسناک بنظر برسد اما نگران نباشید، یک پیاده روی کوتاه است البته شاید با توجه به ارتفاع و شیب تند، مسیر کمی دشوار باشد.

11- مسیر پیاده روی شوکران چینی (Chinese Hemlock Trail) در تایوان


12- جنگل سینگی (Tsingy Forest) در ماداگاسکار
جنگل سینگی که به نام جنگل چاقو نیز شناخته شده، منطقه خارق العاده ایست که پوشیده از سنگهای آهکی نوک تیزی می باشد که تا ارتفاع 70 متر از زمین بیرون آمده است. یکی از خطرناکترین پارکهای ملی است که تابحال دیده اید اما درنهایت ارزش آنرا دارد، همانگونه که برخی از ما در تن تری (tentree)، در حال کاشت درختانی در ماداگاسکار به کشف خود پرداخته ایم.

12- جنگل سینگی (Tsingy Forest) در ماداگاسکار


منبع: tentree





نظرها

  • 0 0

    عالي بود.مرسي

    • 1 0

      ممنون نرگس جان

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید