• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


با 16 مورد از مجلل ترین استراحتگاه های مدیترانه ای آشنا شوید

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۴/۱۷   تعداد بازدید : 5837   گروه مطلب : ترین ها


مجلل ترین استراحتگاه های مدیترانه ای

مدیترانه، عکسهای سرمست کننده آبهای نیلگون درخشنده و سواحل وسیع خیره کننده ای را به ذهن می آورد که با دهکده های ماهی گیری و شهرهای قرون وسطایی برفراز تپه ها خودنمایی می کنند. مدیترانه شامل عجایب طبیعی و تماشایی ساحل آمالفی (Amalfi) ایتالیا و همچنین جزایر مرموز یونان و اسپانیا می باشد. از صرف تازه ترین غذاهای دریایی به همراه بهترین نوشیدنیها در رستورانها لذت ببرید یا با اقامت در یکی از این 16 استراحتگاه مجلل خود را به یک حس رهایی آرامبخش میهمان کنید.

1- استراحتگاه وستین دراگونارا مالتا (The Westin Dragonara Resort Malta) در سنت جولیان (St. Julian’s) مالت 
این استراحتگاه با چشم اندازی به مدیترانه در زمینی به وسعت تقریبی 8 هزار متر مربع در یک شبه جزیره خصوصی در قلب مرکز سنت خولیان واقع شده است و با آبهای نیلگون و درخشان احاطه گردیده اتاقهای بزرگ این مجموعه، نمای بینظیری از دریا را در اختیلر میهمانان خود قرار می دهد. این اتاقها شامل تراس های بسیار بزرگ و تختهای فوق العاده راحت هستند که مناسب برای خانواده ها می باشد. این ملک در حقیقت، توسط ورلد تراول اواردز (World Travel Awards) بعنوان بهترین استراحتگاه خانوادگی در اروپا برگزیده شده است. دو استخر روباز به همراه استخرهای مخصوص کودکان، یک جکوزی روباز و دسترسی مستقیم به دریای مدیترانه از راه مد بار ساحلی را خواهید یافت. کلوب کودکان خدماتی برای رده سنی 3 تا  12سال دارد و سرگرمی های بیشماری را به میهمان های جوانتر ارائه می دهد. ازغواصی و ورزشهای آبی به همراه مدرنترین سالن ورزشی، سونای خشک و بخار و همچنین استخرهای سرپوشیده آبگرم لذت ببرید.

1- استراحتگاه وستین دراگونارا مالتا در سنت خولیان مالتا


2- استراحتگاه یریا (Yria Resort) در پاروس (Paros) یونان 
این هتل که بصورت یک روستا با خانه های شگفت انگیز به سبک دوره برنز (Cycladic) طراحی شده در ساحل زیبای پاراسپروس (Parasporos) و در یک تاکستان قدیمی بنا شده. در ساخت این بنا از مصالح بومی و صنعتگران باسابقه بومی استفاده شده است. بعنوان عضوی از هتلهای مجلل کوچک دنیا، اتاقها، سوئیت ها و خانه های این استراحتگاه برای زندگی مجلل طراحی شده و در میان باغ های معطر و رنگارنگ واقع گردیده اند. از ساحل زیبای شنی لذت ببرید که در حاشیه آبهای شفاف و فیروزه ای قرار گرفته و مناظری جادویی ازغروب آفتاب را به همراه دارد. اگر بدنبال بهترین بهترینها هستید، یکی از ویلاها، با دکوراسیون داخلی بینظیر را انتخاب کنید که مشرف به کانال بین پاروس و آنتی پاروس می باشد. استخر اصلی  و استخر شیرجه، مناظر فوق العاده ای از دریای آبی عمیق، شبه جزایر و جزیره های کوچک را ارائه می دهند. میهمانان می توانند از غذاهای لذیذ مدیترانه ای که تهیه شده از مواد اولیه محلی و مخصوص این منطقه می باشند، در رستوران نِلی (Nefeli) یا حتی در حال استراحت در اسپای هتل، لذت ببرند.

2- استراحتگاه یریا (Yria Resort) در پاروس (Paros) یونان


3- هتل مایکنین امبسدور و تالاسو اسپا (Myconian Ambassador Hotel & Thalasso Spa Center) در میکونوس (Mykonos) یونان 
این استراحتگاه مجلل، چشم اندازی به پلاتیس یالوس معروف (Platis Yalos) دارد و تنها چند قدم تا 3 ساحل مشهور میکونوس، یعنی ایجیا آنا (Agia Anna)، سارو (Psarou) و پارانگا (Paranga) فاصله دارد. شما قطعا عاشق چیزهای کوچکی مثل خوردن بستنی یخی در کنار استخر، آبمیوه ای که بعنوان خوشامدگویی به هنگام ورود به هتل سرو می شود و اسپای سرپوشیده، خواهید شد. همچنین رستوران بینظیری را پیدا خواهید کرد که تنقلات میکونوس، یونان و مدیترانه ای را سرو می کند. اقامتگاه ها،نمای زیبایی از دریا دارند و سوئیت های خصوصی دارای یک تراس با جکوزی روبازمی باشند که به دریا مشرف هستند. امکانات اتاق شامل بهترین لوازم آرایشی و بهداشتی، اینترنت رایگان، مینی بار پرشده از خوراکیها و یک آی پد با بلندگوی بیسیم می باشد.

3- هتل مایکنین امبسدور و تالاسو اسپا در میکونوس (Mykonos) یونان


4- هتل دهکده تفریحی کاستلو فورت (Hotel Castello Forte Village Resort) در سانتا مارگاریتا پولا کالیاری (Santa Margherita di Pula Cagliari) در ساردنیای (Sardinia) ایتالیا  
این ملک 5 ستاره ساختار یک هتل قدیمی را دارد که شامل 181 اتاق و سوئیت در انواع مختلف می باشد و مناظر زیبایی از دریا یا باغ  به همراه دکوراسیون داخلی شیکی را ارائه می دهد. این اتاقها و سوئیت ها به یک تراس یا بالکن ختم می شوند که برخی مجهز به جکوزی نیز هستند. هتل کاستلو بخشی از روستای فورت است. این روستا استراحتگاهی مجلل و متشکل از 7 هتل می باشد که تقلیدی از یک روستای واقعی ایتالیایی است. تمامی این مستغلات در یک میدان مرکزی بهم متصل می شوند که از آن نقطه میهمانان به امکاناتی مانند تالاسکو اند اسپا، یکی از چندین اسپای معروفی با عنوان اسپای برتر دنیا، دسترسی دارند. در این هتل 21 رستوران موجود است که غذاهای خوب ایتالیایی و بین المللی را سرو می کنند. یکی از این رستوران ها رستوران بینظیر سرآشپز معروف گوردون رمزی (Gordon Ramsay)، برنده 11 ستاره میشلین می باشد.

4- هتل دهکده تفریحی کاستلو فورت در ایتالیا


5- هتل مونته مولینی (Hotel Monte Mulini) در رووینی (Rovinj) کرواسی    
این بوتیک هتل منحصربفرد، که در میان زمینهای باشکوه مدیترانه قرار دارد، بر روی یک تپه ساحلی با انبوهی از سبزه ها احاطه شده است و چشم انداز باشکوهی به خلیجی کوچک در سواحل غربی کرواسی را به نمایش می گذارد. با کمی پیاده روی در امتداد ساحل، به روینی، یکی از زیباترین  و رمانتیک ترین شهرهای مدیترانه خواهید رسید. 113 اتاق و سوئیت آن زیبایی تمام عیاری را ارائه می دهد که شامل امکاناتی با تکنولوژی مدرن، حمام های جذاب و بالکنهای خصوصی با دیدی وسیع از مناظرخیره کننده می باشد. مجموعه شگفت انگیز استخرهای روباز این مجموعه شامل 4 آبگیر و یک بار شناور است که با صندلیهای آفتابگیر و منظره اقیانوس احاطه شده. همچنین یک ساحل سنگ فرش شده در فاصله 60 متری این مجموعه قرار دارد.

5- هتل مونته مولینی (Hotel Monte Mulini) در رووینی (Rovinj) کرواسی


6- استراحتگاه آفرودیت هیلز (Aphrodite Hills Resort) در کوکلیا (Kouklia) قبرس 
این استراحتگاه جذاب که روی تپه های ساحلی در مساحتی بیش از 500 هکتار واقع شده، امکانات بینظیری را ارائه می دهد که برای خانواده ها و مسافرین فعال بسیار مناسب است. قطعا از مناظر زیبا و زمینهای گسترده این استراحتگاه برای گردش و کاوش لذت خواهید برد. این ملک متشکل از یک میدان مرکزی است که انواع مختلفی از رستورانها، مغازه ها و کلیسای سنت کاترین (St. Catherine’s) دور تا دور آن قرار دارد. رستورانها تمام گزینه ها از انواع غذاهایی که در همه جا یافت می شوند را شامل می شوند. گلف بازها نیز در زمین گلف حرفه ای 18 حفره ای سرگرم می شوند. از میان ورزشهای پرجنب و جوش دیگر، شانس اسب سواری، دوچرخه سواری کوهستانی، تیر و کمان حتی یادگیری آکادمی گلف و تنیس نیز وجود دارد. مرکزاسپای درمانی ممتاز این مجموعه بخشی است که در ساخت آن از سبک یونانی و رمی الهام گرفته شده و شامل طیف وسیعی از خدمات می باشد. بسیاری از اتاقها نمای زمین گلف و دریای مدیترانه را دارند و برخی از آنها به استخر خصوصی مجهز می باشند.

6- استراحتگاه آفرودیت هیلز در کوکلیا (Kouklia) قبرس


7- هتل ماره ساونا (Mare Hotel Savona) در ساونا (Savona) ایتالیا   
این هتل، ساحل استوایی آرام و زیبایی را در مدیترانه ارائه می دهد و همچنین مقر مناسبی برای یافتن سایر مقصدهای گردشگری معروف در ریویرا ایتالیایی (Italian Riviera)، مانند لیگوره (Ligure) و برججی (Bergeggi) می باشد. از امکانات سطح بالای هتل نظیر استفاده رایگان از چترها و تخت های آفتابگیر، استخر آب شور با ماساژ درمانی و اینترنت بیسیم لذت خواهید برد. 66 اتاق در 5 طبقه با سیستم تهویه مطبوع و کولر، تلویزیون و مینی بار تعبیه شده اند. اتاق های ضلع جنوبی بهترین منظره را دارا می باشند. رستوران محبوب موجود در مجموعه ماهی تازه سرو می کند و رستورانهای غذاهای لذیذ خانگی اغلب از مواد اولیه محلی استفاده می نمایند و این درحالیست که بیستروت مارآ (Bistrot Marea ) از ساعت 6 عصر تا 11 شب در تراسهای گرم مشرف به  دریا و زیر آسمان پر ستاره، نوشیدنیهای خوبی سرو می کند.

7- هتل ماره ساونا (Mare Hotel Savona) در ساونا (Savona) ایتالیا


8- استراحتگاه دومس اِلوندا (Domes of Elounda) در کرت (Crete) یونان      
معروفیت این استراحتگاه پنهان لوکس با سوئیت های صمیمی بطور کلی جذب ماهیت هرآنچه که مدیترانه ایست می باشد. این مکان با معماری به شکل لبه های صاف و حس آفریقایی گونه، غذاخوری هایی در سطح جهانی، ساحلی جذاب و خصوصی با صفی از درختان زیتون و شنهای طبیعی دست نخورده در خدمت شماست. همچنین در آن یک مرکز اسپا وجود دارد که به یک سالن آرایش مو و اتاقهای درمانی بزرگ که با موزاییکهای متالیک تزیین شده مجهز می باشد. از 5 استخر روباز این مجموعه، 3 استخر آب شیرین و 2 استخر آب شور می باشد. همچنین یک استخر سرپوشیده آب شور نیز در این هتل وجود دارد. استخر اصلی منظره ای از خلیج و اسپینالونگا (Spinalonga) را نمایان می کند. تمامی اتاقها به تلویزیون صفحه تخت، دستگاه پخش دی وی دی، مینی بار، حوله و دمپایی، لوازم مرغوب حمام و ایکس باکس بنا به درخواست، مجهز می باشد.

8- استراحتگاه دومس اِلوندا (Domes of Elounda) در کرت (Crete) یونان


9- گراند ویلا آرژنتینا (Grand Villa Argentina) در دوبروینک (Dubrovnik) کرواسی      
این هتل 5 ستاره مجلل که تلفیقی از مدرنیته و کلاسیک است دارای یک ویلای تاریخی و یک ساختمان مدرن می باشد که با باغهای سرسبز و مملو از گیاهان مدیترانه ای احاطه شده است. این هتل بروی آبشاری در نزدیکی شهر قدیمی دوبرونیک واقع شده و اتاقهای به سبک کلاسیک آن با سیستم تهویه مطبوع، مینی بار و یک تلویزیون صفحه تخت تجهیز شده است. ساحل شنی و اختصاصی این هتل دارای یک استخر ساحلی، چترهای آفتابگیر و نیمکت های فراوان می باشد. همچنین تجربه رفتن به رستوران های مرغوب فرصت های متعددی را برای استراحت در فضاهای آرامش بخش و صرف غذاهای لذیذ با انتخاب روشهای پخت متنوع ایجاد می کند. همچنین تراس دوست داشتنی ای را می بینید که جایگاه بینظیریست برای شب نشینی یا صرف غداهای کرواسی و بین المللی درحالیکه غروب زیبای خورشید را نظاره گر هستید. یک اسپا به همراه استخری سرپوشیده و مرکز بدنسازی، درمانهایی مثل لایه برداری صورت و بدن، ماساژ، مانیکور و پدیکور را در طول روز ارائه می دهد.

9- گراند ویلا آرژنتینا (Grand Villa Argentina) در دوبروینک (Dubrovnik) کرواسی


 مقایسه کرواسی و یونان، مرواریدهای دریای مدیترانه



10- آناسا (Anassa) در قبرس    
جواهر تاج قبرس لقبی است که خیلی ها به این استراحتگاه داده اند. هتل 5 ستاره لوکسی که در سواحل مدیترانه واقع شده و فریبندگی دهکده سنتی سیپریوت (Cypriot) را به نمایش می دهد. دور میدان دهکده ساختمانهای کم ارتفاع قدیمی و باغهایی بر روی تپه شیبدار، منتهی به دریای آبی و با الهام از مزایای مناظر زیبای اطراف، بشکل چشم اندازی زیبا خودنمایی می کند. ساحل این هتل بعنوان بهترین، طولانی ترین و تمیزترین ساحل در منطقه پافلوس (Paflos) شناخته شده است و شناگران گاهی در این قسمت لاک پشت های دریایی را خواند دید. ویلاهای لوکس شامل یک آشپزخانه بسیار مجهز می باشند و عموما اتاقها، سوئیت ها و استودیوها در طبقه بندی های مختلف همگی بزرگ هستند. برخی از این استودیوها دارای استخر خصوصی نیز هستند.

10- آناسا (Anassa) در قبرس


11- استراحتگاه پرشس اِل رومپیدو (Precise Resort El Rompido) در کوستا دِ لا لوز (Costa de la Luz) اسپانیا  
این مجتمع گلف لوکس نزدیک دهکده ماهیگیری اِل رومپیدو درنخلستان زیبا و مملو از گیاهان استوایی قرار دارد و بعنوان یکی از بهترین زمینهای گلف در جنوب اسپانیا محسوب می شود. زمینها و مدرسه گلف همگی در این مجموعه قرار دارند و با یک رانندگی کوتاه به نوئِو پورتیل (Nuevo Portil) و دیگر زمینهای کوستادِ لالوز خواهید رسید. زمانی که در زمین گلف حضور ندارید می توانید از شنا در استخر سرپوشیده، جکوزی، سونا بخار و خشک با انواع سرویسهای مختلف در اسپا لذت ببرید که البته تمامی این امکانات فقط برای میهمانان است. شما می توانید از ماساژ با شکلات یا گلهای داغ استفاده نمایید. اتاق ها مطابق مد روز و با ترکیبی از چوب و شیشه و پارچه های با کیفیت، مبله شده اند تا به میهمانان حسی از آرامش و راحتی را القا کند.

11- استراحتگاه پرشس اِل رومپیدو در کوستا دِ لا لوز (Costa de la Luz) اسپانیا


12- استراحتگاه ارلف (Orloff Resort) در اسپتسز (Spetses) یونان    
اسپتسز در جزیره سارونیک کمی دورتر از جزیره اصلی با درختان لیمو در مسیرهای سنگی، بوی آب شور پیچیده در هوا و عطر کاج از تپه های پوشیده از جنگل، بعنوان جزیره رایحه ها شناخته شده است. این جزیره بدون ماشین جاییست که بازدید کنندگان با دوچرخه یا اسب یا درشکه در آن به گشت و گذار می پردازند. این استراحتگاه سواحل آرامبخش، رستورانهای ساحلی عالی با سرو ماهی تازه و موارد دیگری را ارائه می دهد. عمارت ارلف مربوط به قرن 19 است که به استراحتگاه مدرن و صمیمی تبدیل شده و با مجموعه ساختمانهای سفید اطراف استخر، زیبایی عصر حاضر را نمایان می کند، درحالیکه  درختان قدیمی زیتون بر راههای سنگی و صندلیهای راحتی تاشو سایه افکنده اند. اتاقهای خنک با دیوارهای ضخیم و سفید رنگ و کف های سبز لیمویی با رنگهای شفاف، مجال استراحت بدور از آفتاب سوزان را مهیا می کند. پنجره های فرانسوی به بالکن یا ایوان با منظره باغهای لیمو منتهی می شود.

12- استراحتگاه ارلف (Orloff Resort) در اسپتسز (Spetses) یونان


13-  گراند هتل مازارو سی پلاس (Grand Hotel Mazarro Sea Palace) در تائورمینا (Taormina) سیسیلی      
این هتل چشم انداز یکی از خلیج های شگفت انگیز روی کره زمین می باشد و میان صخره ها و آبهای درخشان واقع شده است. اتاق ها و سوئیت ها در واقع تراسهایی روی دریا هستند که هماهنگی بینظیری بین مدرنیته و کلاسیک را نمایش می دهند. شما از دکور زیبا به اندازه مینی بار، تلویزیون و ماهواره، سیستم تهویه با قابلیت چندین برنامه مجزا و موارد دیگر لذت خواهید برد. بارهتل شانس چشیدن نوشیدنیهای افسانه ای را ارائه می دهد و رستورانهای موجود در این هتل با سرویس های بی نقص، غذاهای ویژه سیسلی را سرو می کنند. در کنار استخر و ساحل هتل برای استفاده میهمانان، قایقرانی، موج سواری و غواصی می تواند لذتبخش باشد.

13-  گراند هتل مازارو سی پلاس در تائورمینا (Taormina) سیسلی


14- استراحتگاه گلوریا سرنیتی (Gloria Serenity Resort) در آنتالیا ترکیه     
مجلل ترین ملک در مجموعه هتلها و استراحتگاههای زنجیره ای گلوریا، این مکان است که در میان جنگلهای کاج بلک واقع شده و لذت یک ساحل ماسه ای دوست داشتنی با مجموعه ای از امکانات بینظیر را ایجاد می کند. بطور مثال اسپای شگفت انگیز سرنیتی که بعنوان یکی از بهترینها در کل ترکیه شناخته شده است. اتاق های درمانی مختلفی در این مجموعه موجودند که به میهمانان امکان تجربه تکنیکهای جهانی ماساژ را می دهد. دوستداران گلف نیز، دو زمین گلف 18 و 9 حفره ای را خواهند یافت که هر دو با مناظر خیره کننده احاطه شده و همچنین تقریبا همگان خواستار استفاده از تختهای جالب اطراف بار ساحل می باشند. این مجموعه شامل استخر سرپوشیده، استخر روباز، چندین رستوران، بار و زمینهای تنیس می باشد. فعالیتهایی مثل ورزشهای آبی و بولینگ در کنار موزیک زنده و اجرای نمایش شبانه در آمفی تئاتر از دیگر امکانات این مجموعه است. اتاقهای سوپریور نیز شامل یک اتاق خواب با نشیمن، یک بالکن و حمامی با جکوزی می باشند.

14- استراحتگاه گلوریا سرنیتی (Gloria Serenity Resort) در آنتالیا ترکیه


15- آ مانت اِسوت استفان (Aman Svet Stefan) در مونته نگرو (Montenegro)    
یکی از نمادی ترین تصویرهای مربوط به مونته نگرو، کشوری افسانه ای با زیبایی طبیعی خیره کننده اش، یک جزیره کوچک بنام اسوتی استفان است که توسط راه باریکی در طول خلیج از ویلا میلوسر (Villa Milocer) و استراحتگاه مستقل آمان اسپا (Aman Spa.) به کناره ساحلی مرتبط است. این دهکده قلعه ای قدیمی که پیشینه آن به قرن 15 بر می گردد با مسیرهای سنگفرشی مارپیچ و مناظر فراموش نشدنی از دریا احاطه شده است. آمان اسوت استفان در برگیرنده خط ساحلی زیبا با سواحلی از ماسه های صورتی می باشد. این مجتمع با 50 اتاق، کلبه و سوئیت در جزیره و 8 سوئیت در ویلا میلوسر برای اقامت 58 میهمان آماده می باشد. در اینجا هر گزینه ای کاملا منحصربفرد است درحالیکه شما انتظار مکانی  را دارید مربوط به قرن 15 که بعنوان قلعه ساخته شده، اما با حفظ محیط تاریخی خود برای ایجاد راحتی، مطابق مد روز و خوش سلیقه دکور شده است. اسپا آمان 4 اتاق درمانی دارد که هر کدام دارای شومینه است و قابل استفاده در طول ماههای زمستانی می باشد. در اینجا یک منوی درمانی گسترده با چندین گزینه ارائه شده متناسب با نیازهای فردی طراحی شده، همچنین یک استخر آبگرم سرپوشیده، سالن یوگا با جلسات روزانه رایگان، سالن بدنسازی، آرایشگاه و اتاقهای آب درمانی نیز در این اسپا موجود است.

15- آ مانت اِسوت استفان (Aman Svet Stefan) در مونته نگرو (Montenegro)


16- هتل مردان پالاس (Mardan Palace) در آنتالیا ترکیه 
مردان پالاس (مردان پَلِس) در حاشیه ساحلی ترکیش ریویرا (Turkish Riviera) قرار دارد و بعنوان یکی از مجلل ترین استراحتگاههای مدیترانه ای شناخته شده است. مقر یک مرجان شناور، یک تالاب مصنوعی با بیش از 3000 ماهی که میهمانان می توانند به آنها غذا دهند یا در طول زیستگاه آنها به غواصی بپردازند. ساختار هتل به تنهایی نمایانگر معماری فوق العاده زیبای دوران باستانی عثمانی می باشد. هر اتاق با مجلل ترین معیارها طراحی شده و همگی منظره شگفت انگیز دریای مدیترانه، کوهستان بیداغلاری (Beydaglari) و استخر را دارند. اسپای بزرگ منوی جامعی از ماساژ درمانی جهت بازسازی و استراحت دارد، همچنین حمامهای رایحه درمانی، اتاق بخار، حمام ترکی، سالن بدنسازی، اتاق مدیتیشن با نمای استخر سرپوشیده را دارا می باشد. شما گزینه های بسیاری برای فعالیت از جمله والیبال ساحلی، تنیس، اسکواش و بدمینتون خواهید یافت. 10 رستوران همه چیز از یک رستوران جالب به سبک خاور دور تا تجربه منوهای غربی شیک و کلاسیک را ارائه می دهد و 11 بار و کافه بعنوان یکی از بزرگترین انبارهای نوشیدنی ترکیه نیزمی باشد.

16- هتل مردان پالاس (Mardan Palace) در آنتالیا ترکیه


منبع: tripstodiscover





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید