• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۳/۲۱   تعداد بازدید : 10618   گروه مطلب : ایده های سفر


مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018

بهترین مقصد سفر در تعطیلات ماه ژوئن کجاست؟ انتخاب ها بسیار گسترده اند اما وقت کافی وجود ندارد. شاید انتخاب یک مقصد مناسب و باب میل تمام افراد خانواده کاری دشوار باشد یا اینکه شرایط آب و هوایی در تمام زمان ها با شما یار نباشد. در انتخاب مقصد مناسب برای سفر اولین چیزی که می بایست مد نظر قرار گیرد، فصل انتخابی است زیرا سفر در فصلی نامناسب قطعا تعطیلاتتان را خراب می کند. مهم نیست که تنها یا با دوستان و خانواده تان سفر می کنید در هر صورت با مطالعه این مقاله می توانید با بهترین مقاصد برای سفر در ماه ژوئن آشنا شوید.
 
1. توکیو
میانگین دما در شهر توکیو در ماه ژوئن 26 درجه سانتی گراد است، اگر از یک شخص ژاپنی درباره خوبی های ماه ژوئن بپرسید حتما در پاسخ کلمه آزیسای (ajisai) یا گل ادریس را خواهید شنید. فستیوال گل ادریس به عنوان یکی از برترین جشنواره های ژاپن از اوایل ماه ژوئن راه اندازی می شود و تا اواسط همان ماه ادامه دارد. مراسمی جذاب که در عبادتگاه هاکوسان (Hakusan Shrine) برگزار خواهد شد، یک عبادتگاه شینتوی زیبا با فضایی آرام و ساکت در دل شلوغی ها در نیو ادو (New Edo). این فستیوال با نمایشی شگرف از بیش از 10 هزار گونه گیاهی دیدنی همراه با ورودی رایگان پذیرای علاقمندان خواهد بود. باران های این فصل و کرم های شب تاب دوست داشتنی اش نیز بسیار جذاب می باشند و از محبوبیت خاصی برخوردارند. توکیو در ماه ژوئن میزبان نمایش های جذاب کرم شب تاب می باشد، نمایش هایی دیدنی که در باغ های معروف هتل چینزانسو (Hotel Chinzanso) ارائه می شوند. گرچه درب های این باغ ها به روی علاقمندان و میهمانان هتل باز است اما برای امتحان تجربه ای جذاب تر و رمانتیک تر همراه با لمس احساساتی دوست داشتنی این هتل اقدام به ارائه چندین آیتم و پکیج منحصربه فرد کرده است، پکیج هایی که انتخاب و امتحان هر یک از آنها قطعا ترسیم گر یکی از به یادماندنی ترین خاطرات زندگیتان خواهد بود.

1. توکیو یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


2. آوکلند
می توان از آوکلند با متوسط دمای 12 درجه ای در ماه ژوئن به عنوان یک سرزمین افسانه ای مملو از سرگرمی های دوست داشتنی، فستیوال های جذاب و مهم تر از همه غذاهای هیجان انگیز نام برد. در طول این فصل دمای هوا حول و حوش 12 درجه سانتی گراد می چرخد و هوا تقریبا  خنک می باشد و سرمایش اصلا آزار دهنده نیست. می توان از ماه ژوئن به عنوان فصل پروازها و تورهای ارزان قیمت نام برد، زمانیکه می توانید هزینه سفرتان را کاهش دهید و با خرجی کمتر سفر نمایید. چنانچه در تاریخ سی اُم این ماه در منطقه حضور داشتید فرصت امتحان ماءالشعیر شگفت انگیز فوق العاده همراه با طعم و مزه باورنکردنی و بسیار خوشمزه ای برایتان فراهم خواهد شد. آوکلند سرزمین غذاهای دوست داشتنی است، بازار محصولات کشاورزی پارنل (Parnell Market) آن مقصدی جذاب برای آشنایی و بازدید از نمونه های کشاورزی برداشت شده از زمین های پر برکت آن به شمار می رود. حال اگر به اندازه کافی طعم لذت های زندگی شهری در این منطقه را چشیدید پس پیش به سوی مناطق جنوبی برای امتحان فعالیت های روباز جذاب در طبیعت شگفت انگیز این سرزمین.

2. آوکلند یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


3. لندن
می توان از لندن به عنوان مقصدی دوست داشتنی برای سفر در ماه ژوئن نام برد، سرزمینی جذاب با گرمایی دلنواز و متوسط دمای 16 درجه ای در این ماه. این شهر افسانه ای در ماه ژوئن میزبان برگزاری رویدادهایی جذاب نظیر مراسم دوچرخه سواری (World Naked Bicycle Ride) می باشد، مراسمی که در روز نهم ماه ژوئن برگزار می شود و در طی آن هزاران نفر بدون جامه یا با کمترین میزان لباس اقدام به دوچرخه سواری می کنند. در تاریخ نهم ژوئن مراسم رژه رنگها (Trooping the Colour) در نزدیکی پارک سنت جیمز و به پاس سالروز تولد ملکه برگزار می شود، رویدادی تماشایی که فرصت شرکت در مراسمی سلطنتی را برای علاقه مندان فراهم می آورد.

3. لندن یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


4. هنگ کنگ
می توان از هنگ کنگ با میانگین دمایی 23 درجه سانتی گراد به عنوان انتخابی عالی برای گریزهای لذت بخش در ماه ژوئن نام برد. این شهر تماشایی در این ماه مملو از جذابیت های دوست داشتنی است. بندر ویکتوریا هنگ کونگ در این ماه میزبان فستیوال قایق های دراگون (اژدها) هنگ کنگ (The Hong Kong Dragon Boat Festival) می باشد، فستیوالی که از آن به عنوان تانگ نا (Tueng Ng) یاد می شود و در میان بسیاری از چینی ها از محبوبیت ویژه ای برخوردارست و جزو یکی از جذاب ترین جشنواره های اجرایی در منطقه به شمار می رود. رویدادی جذاب که قدمتش به قرن سوم بازمی گردد و عمده محبوبیتش را مدیون مسابقه قایقرانی رنگارنگ و پرانرژی دراگون (اژدها) می باشد. مسابقه ای که با حضور شرکت کنندگان و به کمک قایق های پدالی باریک و بلند به سمت خط پایان انجام می شود. 

4. هنگ کنگ یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


5. لنگکاوی
این جزیره دوست داشتنی با میانگین دمای 28 درجه سانتی گراد در ماه ژوئن دارای فضایی بسیار آرام و دوست داشتنی است. در این ماه اکثر گردشگران لنگکاوی را ترک کردند از این رو جزیره بسیار خلوت می باشد. این جزیره در این ماه شاهد باران های دوست داشتنی است باران هایی که به لطف آنها دمای هوا به سطحی مطلوب می رسد البته ناگفته نماند که در طول روز در لنگکاوی تابش و تلالو نور آفتاب به اندازه کافی مشاهده می شود. در این ماه به دلیل کاهش تقاضاهای سفر، آژانس های مسافربری تخفیفاتی عالی را ارائه می دهند، البته این تخفیفات چشمگیر تنها شامل تورهای مسافرتی نمی شود و تعرفه هتل ها، اجاره دوچرخه و اتومبیل و همچنین استفاده از ورزش های آبی در صورت مساعد بودن هوا را در برمی گیرد. با توجه به تنوع الگوهای آب و هوایی در لنگکاوی این جزیره شاهد وزش نسیم هایی پایدار و فرم چشم نواز و دوست داشتنی توده ابرهاست.

5. لنگکاوی یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


6. بالی
می توان از بالی به عنوان سرزمین مزرعه های زمردی و سواحل سفید بکر و دوست داشتنی نام برد، جزیره ای بهشت گونه با میانگین دمای 27 درجه ای در ماه ژوئن که در طول سال میزبان سیل عظیمی از گردشگران از سراسر دنیاست. ماه ژوئن یکی از بهترین اتتخاب ها برای سفر به بالی به شمار می رود، زمانیکه فصل اوج گردشگری در این جزیره به پایان رسیده و باران های دوست داشتنی اش هنوز در حال باریدند. در این ماه می توان یک اتاق را 30 تا 50  درصد ارزان تر از ماه های شلوغ رزرو کرد. در طی این ماه اغلب فروشگاه های محلی حراج هایی عالی برای تبلیغ و جلب توجه مشتریان ارائه می دهند. در واقع نام بالی در کنار غذاهای عالی و خوشمزه آورده می شود، رستوران های برتر آن در این فصل خلوتند و با خیال می توان در آنها از صرف غذا لذت برد. جزیره زیبای بالی در این ماه واقعا خنک می باشد و دارای هوایی دلنواز است.

6. بالی یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


7. بریزین (Brisbane)
در واقع ماه ژوئن در بریزین در اواسط زمستان است، این ماه دوست داشتنی با متوسط دمای 26 درجه سانتی گرادی بهترین زمان برای بازدید از این مرکز فرهنگی، هنری زیراستوایی به شمار می رود. دمای این سرزمین در این ماه متوسط و هوایش خشک است، شرایط آب و هوایی بسیار عالی که به لطف آن فرصت گردشگری و تفریح در حومه این شهر برایتان فراهم می شود. در طول این روزهای خشک، بریزن میزبان رویدادهای فضای باز جذابی نظیر فستیوال بیرون از جعبه (Out of the Box Festival) می باشد. در بیرون مرزهای این شهر دوست داشتنی گزینه های سرگرم کننده هیجان انگیزی نظیر سواحل دوست داشتنی با کلاس جهانی که از شمال تا جنوب گسترانیده شده اند، تاکستان های بی بدیل و مسیرهای پیاده روی جنگلی فوق العاده ای به چشم می خورد.

7. بریزین (Brisbane) یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


 بهترین مقاصد گردشگری برای سفر در ماه مه سال 2018



8. تایپه
آفتاب در طول فصل تابستان از یعنی از ماه ژوئن تا سپتامبر بر سرزمین تماشایی تایپه حکمرانی می کند. می توان از تایپه به عنوان مقصدی جذاب برای کشف دنیای زیرآبی نام برد، جاییکه میزبان بیش از 350 نوع مرجان یا به بیای دیگر یک سوم از کل مرجان های دنیاست. این مرجان ها در کرانه های سواحل جنوبی تایوان در پارک ملی کنتینگ  (Kenting National Park) زندگی می کنند و در هیچ زمانی بهتر از فصل تابستان قابل رویت نیستند. علاوه بر این مرجان های دوست داشتنی فعالیت های تفریحی دیگری برای کاوش و انجام دادن یافت می شود. فعالیت هایی جذاب نظیر شنا، قایقرانی، موج سواری و شرکت در تورهای پارک های ملی برای لذت بردن از گشت و گذار در دل طبیعت دوست داشتنی. گرچه در تمام طول سال در تایپه میوه هایی خوشمزه یافت می شود اما در تابستان می توان وسوسه انگیزترین و تازه ترین آنها را امتحان نمود. 

8. تایپه یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


9. مالدیو
مالدیو در ماه ژوئن شاهد بارش هایی بیشتر، اقامتگاه ها و تفریحاتی ارزان تر و آب و هوایی گرم و دلپذیر است. البته ناگفته نماند که بارش های این ماه سریعا قطع می شوند و روزانه 8 ساعت تابش پرفروغ آفتاب در آن لمس می گردد. جزایر مالدیو به لطف ارائه اقامتگاه ها و هتل های مجهز به امکانات رفاهی و سرگرم کننده مناسب برای تمام کودکان با هر رده سنی، مقصدی بسیار مناسب برای خانواده ها به شمار می رود. برای بازدید از این سرزمین بهشت گونه ماه ژوئن را انتخاب نمایید، زیرا در این ماه می توان با بهترین قیمت های موجود در طول سال سفر نمایید. 

9. مالدیو یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


10. رم
رم به عنوان یکی از زیباترین شهرهای جهان در ماه ژوئن دارای متوسط دمای 23 درجه ای است. شهری افسانه ای که می توان از آن به عنوان دروازه ای برای ورود به جهان باستان نام برد. سرزمینی دیدنی که بی شک به عنوان یک کلان شهر مدرن و لوکس با ساکنینی زیبا از آن یاد می شود. برای تجربه نهایت لذت در سفر به روم اقامت در هتلی جذاب در قلب شهر را نباید فراموش کرد، هتلی مجهز به امکانات رفاهی برتر و فاصله چند قدمی تا جاذبه های مهم. در گوشه و کنار این شهر گزینه های غذاخوری جذابی یافت می شود، در واقع ونیز زادگاه اصلی پیتزا و پاستا به شمار می رود از این رو اصلا در آن گرسنه نخواهید ماند. البته شرکت در تور روم باستان و واتیکان را به هیچ وجه نباید از دست داد و بازدید از موزه های این شهر قطعا ارزشمند خواهد بود. 

10. رم یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


11. بارسلونا
شهر بارسلونا با ظاهری جذاب و معماری های شگفت انگیز یکی از پرطرفدارترین مقاصد سفر در اروپا به شمار می رود. در ماه ژوئن همزمان با گرم شدن هوا و رسیدن میانگین دما تا 20 درجه، فستیوال ها و جشنواره ها در این سرزمین دوست داشتنی راه می افتند. پیشنهاد می شود، پیاده روی یا دوچرخه سواری را برای گشت  گذار در این شهر انتخاب نمایید تا از نزدیک با مردم محلی و تمام جاذبه های خیابانی آن آشنا شوید. چشم پوشی از شاهکارهای معماری آنتونی گائودی و اجراهای محلی موسیقی در بارسلونا امکان پذیر نخواهد بود. البته  سوخت گیری بدنتان را با تاپاس های وسوسه انگیز و غذاهای دریایی تازه و خوشمزه این شهر فراموش نکنید.

11. بارسلونا یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


12. کوئینز تاون (Queenstown)
کوئینر تاون با متوسط دمای 4 درجه ای و آب و هوایی مناسب در ماه ژوئن یکی از بهترین مقاصد برای طرفداران اسکی به شمار می رود. در این ماه در حالیکه گرمای تابستان در بسیاری از نقاط جهان مانند سنگاپور بیداد می کند، کوئینز تاون میزبان علاقمندان به اسکی است. نزدیکترین حوضه برف در فاصله 20 دقیقه ای تا دان تاون قرار دارد. از دیگر فعالیت های سرگرم کننده در کوئینز تاون علاوه بر اسکی و اسنو بوردینگ می توان به امکان اجار یک اتومبیل برفی برای کاوش در فضای باز و امتحان دیگر ورزش های شدید اشاره کرد.

12. کوئینز تاون یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018

 
13. سن فرانسیسکو
می توان از ماه ژوئن با مینگین دمایی 13 درجه به عنوان نقطه آغاز تابستان در سن فرانسیسکو نام برد، اما در هنگام سفر به این سرزمین همراه داشتن لباس گرم را فراموش نکنید زیرا گاها دما تا حد قابل توجهی کاهش می یابد. البته این افت دما تا حدی نیست که بتواند تفریحاتتان را خراب کند و شما تنها شاهد بارش هایی نم نم خواهید بود. البته ممکن است مه های افسانه ای این شهر اجازه ندهد سلفی های جذاب و باب میلتان را بگیرید. این شهر مملو از تفریحات و سرگرمی های جذاب است تا جاییکه می توان هفته ها را بدون احساس کلافگی در آن گذراند. فعالیت هایی لذت بخش نظیر سوار شدن بر ماشین کابلی و گشت و گذار در اطراف شهر، دوچرخه سواری، پیاده روی و ثبت برخی از چشم نوازترین عکس های زندگیتان. در مویر وود (Muir Wood) در میان ابهت درختان ماموت غول پیکر احساس کوچکی و ریز بودن را با تمام وجودتان لمس خواهید کرد. همچنین می توانید از تماشای زنده بازی بیسبال همانند یک آمریکایی واقعی لذت ببرید.

13. سن فرانسیسکو یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018

 
14. پوکت
ماه ژوئن با متوسط دمای 29 درجه ای، زمانی عالی برای سفر به پوکت به شمار می رود، در واقع در این ماه جمعیت گردشگری در پوکت پایین است از این رو نرخ هتل ها و تورها ارزان و شلوغی و ازدحام کمتر است و میهمانان می توانند با خیال راحت به کاوش در زیبایی های اغوا کننده این جزیره بهشت گونه بپردازند. گرچه پوکت در ماه ژوئن گاها شاهد بارش هایی است اما با این وجود تلالو نور خورشید در پشت ابرها خودنمایی می کند. پوکت حتی در روزهای بارانی نیز جذاب است و گزینه های سرگرم کننده متعددی نظیر خرید و یا شرکت در کلاس های آشپزی تایلندی را ارائه می دهد. مهم نیست که برای آشنایی با فرهنگ یا امتحان غذا، سرگرمی های شبانه، ورزش های آبی و یا هر هدف دیگری پوکت را برای سفر انتخاب کرده اید به هر حال در ماه ژوئن با سرگرمی ها و جاذبه های مورد علاقه تان روبرو خواهید شد. 
برای سفر به شهر زیبا و رویایی پوکت بهترین قیمت تور پوکت در سایت توریستگاه به صورت آنلاین مشاهده و رزرو نمایید. 

14. پوکت یکی از مقاصد برتر جهان برای سفر در ماه ژوئن سال 2018


منبع: skyscanner





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید