• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


آبشاری جادویی که به صورت طبیعی رنگ صورتی روشن دارد

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۷/۲/۵   تعداد بازدید : 9866   گروه مطلب : دیدنی ها

آبشارها همیشه حیرت انگیز هستند. اما آبشارهای صورتی چطور؟ این آبشارها متفاوت بوده و در این مقاله کوتاه دلیلش را توضیح می دهیم. 

آبشاری در پارک ملی دریاچه واترتون (Waterton Lake National Park)

شما می توانید این آبشار را در پارک ملی دریاچه واترتون (Waterton Lake National Park) در آلبرتا (Alberta) بیابید. اگرچه اغلب مواقع این آبشار زلال و شفاف است اما برخی مواقع به رنگ صورتی روشن در می آید. این اتفاق بعد از بارش های سنگین رخ می دهد که باعث به هم خوردن رسوبات درون آبشار می شود. این رسوبات آرگولیت (Argolite) نام دارد و با تابش نور بر روی آنها به صورت رنگ صورتی دیده می شوند. نتیجه این اتفاق یک پدیده بسیار زیبا است که بسیاری برای عکاسی از آن راهی این پارک می شوند که گویی از درون یک سرزمین آب نباتی بیرون آمده است. 

آبشاری در پارک ملی دریاچه واترتون (Waterton Lake National Park)


 آبشارهایی که در طول زندگیتان حتماً باید از آنها دیدن کنید



انتظار نداشته باشید که در یک روز عادی این پدیده را ببینید. چراکه باید در شرایط مناسبی در این مکان باشید تا این آبشار به رنگ صورتی دیده شود. بهترین زمان برای رفتن به این مکان و دیدن رنگ صورتی آبشار در فصول بارانی بهار و تابستان می باشد. حتی اگر نتوانید آبشار را به رنگ صورتی ببینید، آبشار به رنگ عادی هم به اندازه کافی زیبا است.

آبشاری در پارک ملی دریاچه واترتون (Waterton Lake National Park)

آبشاری در پارک ملی دریاچه واترتون (Waterton Lake National Park)


منبع: theculturetrip





نظرها

  • 0 0

    بسیار جالب دیدنی می باشد

  • 0 0

    بسیار جالب دیدنی می باشد کدام کشور می باشد باید از آن عکسهای هنری و برای حتی بعضی از فیلم های که آشن می باشد نتوان در صورتی که به شهر نزدیک باشد استفاده نمود واز طرفی در خصوص رسوبات آن چه کاربردی در صنعت یا زندگی روز مره استفاده نمود بنظر میرسد در کار کوزه گری ویا سوال کاری کاربرد خوبی داشته باشد به هر حال از آن خیلی استفاده ها نتوان بر باید به آنجا سر کرد اول از آن محیط استفاده برد وسپس در خصوص کاربردها هنری صنعتی وغیره استفاده نمود این آبشار معلوم است یک آبشار معمولی نیست که هنوز معلوم نیست

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید