• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


بهترین زمان ها برای سفر خاطره انگیز به تایلند

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۲/۱۲   تعداد بازدید : 4145   گروه مطلب : ایده های سفر


بهترین زمان های برای بازدید از تایلند

در حال حاضر تنها یک دلیل وجود دارد که تایلند را به یکی از پر درخواست ترین مقصدها برای مسافران تبدیل کرده است. تعداد بازدیدکنندگان خارجی با توجه به نرخ ارز مطلوب، سیاست اخذ ویزای توریستی بدون دردسر، ساحلهای مفرح و غذاهای معروف در دهه گذشته دو برابر شده است.
مسافران می توانند در ساحل کو سامویی (Koh Samui) استراحت کنند یا در بارهای فضای باز و پرنشاط بالای هتلها وقت بگذرانند و حتی در میان فیلهای چیانگ مای (Chiang Mai) قدم بزنند. قبل از رزرو بلیط، از این راهنما برای شناسایی زمان مناسب سفر در طول سال استفاده کنید تا تعطیلات خاطره انگیزی داشته باشید.

بهترین هوای تایلند   
فریب آسمان آبی عکسهای تایلند را نخورید. در سرزمین لبخندها هم چیزی بعنوان روز غم انگیز وجود دارد، پس انتخاب زمان سفر می تواند تعطیلات شما را بسازد و یا خراب کند. اگرچه تماشای باران گرمسیری، از ویلای جنگلی نیز خالی از لطف نیست. برای قدم گذاشتن به تصویر کارت پستالی تایلند (که یکی از آنها قایقهای طویل تایلندی و یا دیگری جزایر سنگ آهک است)، از اواخر نوامبر تا اواخر آوریل، سفر خود را برنامه ریزی کنید. درحالیکه فصل بارانی در تایلند معمولا بعد از ژوئیه آغاز می شود و تا اکتبر ادامه دارد اما این امکان وجود دارد که طوفانهای اصلی حتی زودتر از ماه مه هم فرا رسند.

- بهترین هوای تایلند


بهترین زمان بازدید از سواحل تایلند 
ایده سفر تعطیلات ساحلی تایلند را در طول زمستان در نظر داشته باشید اگرچه ممکن است آب و هوای شمال بانکوک بخصوص عصرها نیاز به پلیوری نازک داشته باشد ولی زیبایی آسمان صاف، تقریبا در همه کشور بین دسامبر تا اواخر فوریه پابرجاست. با تغییر فصل پاییز به زمستان، لباس مناسب همچنان شلوار کوتاه است درحالیکه در بیشتر مناطق دنیا آب و هوای سرد حاکم است. برای طرفداران ساحل و جزیره نیز این بهترین زمان برای برنامه ریزی سفر می باشد. رطوبت هوا کمتر است و خورشید سوزنده نیست و می توان حمام آفتاب گرفت بدون اینکه خیس عرق شد. عصرها نسیم ملایمی می وزد و نیاز به لباس گرم در طول تعطیلات نیست.

- بهترین زمان بازدید از سواحل تایلند


 بهترین جاذبه های گردشگری تایلند که حتماً باید آنها را ببینید



بدترین زمان سفر به تایلند 
در واقع زمان بدی برای سفر به تایلند وجود ندارد چون علیرغم بارانهای موسمی و بازارهای شلوغ، نارگیل، نودلهای خوشمزه و عالی و ماساژ تایلندی در تمام طول سال موجود می باشد. اگر به این کشور سفر می کنید و امید بازگشت با پوستی برنزه را دارید، بین ژوئیه تا اواخر اکتبر از سفر پرهیز کنید چون فصل طوفانهای موسمی در کل کشور است. از چیانگ مای که ممکن است هوا خنک و مرطوب باشد گرفته تا بانکوک که غرق در باران با هوایی نفس گیر است. همچنین قابل توجه مسافران می باشد که برای اقامت در ماه های آوریل و اوایل مه احتیاط به خرج دهند چراکه این زمان از سال در دسته بندی آب و هوای تایلند جزو گرمترین ماه ها قرار گرفته و دمای هوا از مرز 40 درجه نیز می گذرد. بنابراین اگر این گرما برایتان قابل تحمل نیست، برنامه ریزی سفر برای چندین ماه قبل تر بهتر است. اما این حقیقت وجود دارد که آب و هوای رویایی انبوهی از مردم را نیز به همراه دارد. اواخر نوامبر تا دسامبر زمان محبوب مسافران است. فصل تعطیلات و آب و هوای خشکتر، برای خطوط هوایی آسیای جنوب شرقی نیز راحتتر و مطلوبتر می باشد. برای دوری از معابد پر از توریست، در ماههای ژانویه و فوریه سفر کنید. شهرها و سواحل کمتر شلوغ هستند و همچنین دمای هوا و آفتاب قابل تحمل می باشد.

- بدترین زمان سفر به تایلند


ارزانترین زمان بازدید از تایلند   
با مقایسه مواردی چون ایاب و ذهاب، غذا، فعالیتها و سوغاتی که همگی قابل تهیه و خریداری در هنگام حضور در کشورمی باشد، رسیدن به آنجا کاملا متفاوت است. هزینه پروازها به تایلند بطرز ناباورانه ای گران است و این بدلیل بازگشت مسافرین به خانه و هجوم خانواده ها برای استفاده از تعطیلات مدارس و روزهای پایانی قبل از سال نو می باشد. بطور کلی قیمت پرواز و هزینه اقامت بین ماه مارس و اکتبر ارزانتر است، در حالیکه از ژوئن و اوایل ژوئیه افزایش قیمت دیگری بخاطر تعطیلات تابستانی دیده می شود.

- ارزانترین زمان بازدید از تایلند


منبع: travelandleisure





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید