• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


هفت شهر رمانتیک اروپا که کمتر به آن توجه شده است

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۲/۶   تعداد بازدید : 5347   گروه مطلب : دیدنی ها


شهرهای رمانتیک اروپا که کمتر به آن توجه شده است

پاریس، رم و ونیز را فراموش کنید، امسال به این شهرهای کم جمعیت و دوست داشتنی سفر کنید. این شهرها همان حس و حال رمانتیک را دارند اما پر جمعیت و شلوغ نیستند.

1. برگن (Bergen) در کشور نروژ
برگن که توسط کوه ‌ها احاطه شده مقصد مناسبی برای سفر است. در پیاده ‌روهای سنگ‌ فرش و خانه‌ های چوبی بریگن (Bryggen) قدم بزنید و در کنار آتش گرم قهوه بنوشید یا به قطار کابلی فلویبان (Floibanen Funicular) بروید تا چشم انداز وسیعی به مناظر اطراف داشته باشید. مسیرهای پیاده ‌روی این مکان برای قدم زدن مناسب هستند. 
این شهر همچون دروازه‌ ای به آبدره های دیدنی نروژ است. کشتی ‌هایی که به مقصد اوسترفیورد (Osterfjord) یا موسترامن (Mostraumen) می‌ روند از بندر برگن عبور می ‌کنند که درست کنار بازارهای معروف ماهی است. در کنار آبدره ها، کوه‌ ها و آبشارها می‌ توانید سفری رویایی داشته باشید. 

1. برگن (Bergen) در کشور نروژ


2. ورونا (Verona) در کشور ایتالیا
حتی اگر شکسپیر رومئو و ژولیت را در ورونا به تصویر نکشیده باشد،  با این حال این شهر یکی از رمانتیک ‌ترین شهرهای ایتالیا محسوب می‌ شود. شهر ورونا میدان ‌های تاریخی و خیابان ‌های سنگ فرش شده ای دارد و دقیقا مثل یک شهر ایتالیایی ساخته شده است که ترکیبی از شهرهای فلورانس، ونیز و رم می ‌باشد. 
برای عاشقان ادبیات، بازدید از چیزهای مرتبط با شکسپیر تجربه بسیار خاصی است. از خانه ژولیت بازدید کنید و رومئو را از بالکن آن خانه صدا کنید. سفر رومانتیکتان را در این شهر بگذرانید و عشقتان را به معشوقه خود ثابت کنید.

2. ورونا (Verona) در کشور ایتالیا

 
3. لیوبلیانا (Ljubliana) در کشور اسلوونی (Slovania)
پایتخت زیبای اسلوونی گویی برای عشاق طراحی شده است. از بالای قلعه لیوبلیانا می ‌توانید چشم انداز زیبایی به شهر داشته باشید و در کنار رودخانه رویایی لیوبلیانا قدم بزنید. 
در کنار رودخانه کافه‌ ها و رستوران‌ های زیبایی هم وجود دارد که برای گرفتن یک جشن کوچک رمانتیک بسیار مناسب هستند.

3. لیوبلیانا (Ljubliana) در کشور اسلوونی (Slovania)


 کشور فوق العاده ای که در میان کشور های اروپایی کمترین بازدید کننده را دارد



4. آکس ان پروانس (Aix-en-Provence) در کشور فرانسه
کوچه ‌ها و خیابان ‌های سنگ فرش و قرون وسطایی این شهر برای قدم‌ زدن ‌های عاشقانه طراحی شده اند. در هر گوشه از شهر یک جاذبه دیدنی به چشم می خورد. در یک گوشه عمارت قدیمی  و در گوشه ای دیگر فواره‌ های آب و کافه ‌های کوچک و بزرگ با میزهایی که در فضای باز چیده شده اند دیده می ‌شوند که از آنجا می‌ توانید بیرون را تماشا کنید. 
نقاش محبوب پل سزان (Paul Cezanne) در این شهر زندگی می‌ کرده است. شهر آکس ان پروانس سبک هنری او را بسیار تحت تاثیر قرار داد و ریشه‌ های او هنوز هم در این شهر به چشم می ‌خورد که شامل خانه کودکی ‌اش به نام جاس ده بوفان (Jas de Bouffan) و استدیو هنری پیشین او به نام آتیلیر سزان (Atelier Cezanne) می‌ باشد. 

4. آکس ان پروانس (Aix-en-Provence) در کشور فرانسه


5. بروخه (Bruges) در کشور بلژیک 
اگر شکلات غذای عشاق است بنابراین این شهر کوچک قرون وسطایی هم مرکز آن می ‌باشد. شهر بروخه مملو از خیابان ‌های مارپیچ سنگ فرش شده و کانال‌ های آب است که در همه جای آن فروشگاه ‌های شکلات فروشی به چشم می‌ خورد و همچنین موزه‌ های زیادی هم در این شهر وجود دارد. 
بروخه یکی از شهرهای اروپایی است که از تاریخ آن به خوبی محافظت شده است. این شهر را بهتر است پیاده یا به وسیله قایق بگردید و در امتداد کانال ‌ها به تماشای زیبایی شهر بنشینید. شب ‌ها کوچه ‌های زیبا و سنگ‌ فرش شده شهر خلوت می‌ شوند و در این زمان شما می‌توانید برای خودتان قدم بزنید و تنها صدایی که می ‌شنوید صدای قدم‌ هایتان و آواز کلیسا ها از دور خواهد بود. 

5. بروخه (Bruges) در کشور بلژیک


6. ادینبور (Edinburgh) در کشور اسکاتلند
پایتخت اسکاتلند به زیبایی تمام برای یک سفر رمانتیک ساخته شده است. خیابان‌ های سنگ فرش شده و بناهای سنگی برای گشت و گذار بسیار دیدنی هستند. همچنین میل کردن یک نوشیدنی در کنار آتش و درون کافه‌ ها بسیار مورد علاقه گردشگران و مردم محلی است.
زمانیکه هوا صاف است به آرتور سیت (Arthur’s Seat) بروید. پس از یک پیاده روی به چشم انداز بی نظیر بالای این مکان می ‌رسید و از آنجا شهر زیر پایتان کاملا معلوم است. شما می ‌توانید نقاط جدید شهر که تا کنون ندیده اید را کشف کنید. 

6. ادینبور (Edinburgh) در کشور اسکاتلند


7. وین (Vienna) در کشور اتریش
وین شهر عشاق است. شهری که همه جای آن کافه‌ های زیبا، قصرهای قرون وسطایی و پارک‌ ها به چشم می‌ خورد. در پایتخت اتریش در خیابان‌ های عجیب و غریب آن که به سبک باروک ساخته شده اند قدم بزنید. موتزارت، بتهوون و زیگموند فروید هم از این شهر برای خلق کارهایشان الهام گرفتند. 
هر روز خود را با یک قهوه تلخ و یا شیرین در یکی از کافه ‌های شهر شروع کنید و سپس در امتداد دانوب (Danube) قدم بزنید یا به یک گالری بروید و از کار هنرمندانی همچون گوستاو کلیمت (Gustav Klimt) لذت ببرید. یک شب در اپرای وین همان چیزی است که تعطیلات شما را کاملا رویایی می‌ کند.

7. وین (Vienna) در کشور اتریش


منبع: wanderlust.co





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید