• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


چرا بهترین زمان سفر به شهر نیس، زمستان می باشد؟

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۱/۲۸   تعداد بازدید : 3731   گروه مطلب : ایده های سفر


قطعا بهترین زمان بازدید از نیس، زمستان می باشد

بدنبال ردپایی از ویکتوریایی ها، زمستان فصل معتدل، زیبا و محبوب سفر به این شهر می باشد.

همین حالا بروید
خورشید در آسمان بیکران، به سطح زمین نزدیکتر است و نور درخشانش بر روی دریا نوید بخش اوقاتی بی نظیر برای کسانی است که از هوای خاکستری شمال به این نقطه سفر می کنند. این همان دلیل جذب اجداد اشرافی ویکتوریایی به نیس بوده است. این شهر در زمستان آب و هوای معتدل دارد پس در ماههای ژانویه و فوریه میزبان گردشگران زیبا و خوش لباس می باشد. همچنین برگزاری کارناوال ها و فعالیتهای مفرح و جالب که از 17 فوریه تا 3 مارس برپاست، دیدن شکوفه های بادام، گلهای زرد و تصور شیرینی آن نیز همچنان موضوع مهمی است. 

برگزاری کارناوالها و فعالیتهای مفرح و جالب


- می توانید در این مکان مستقر شوید
در بازگشت به قلعه هیل (Castle Hill)، هتل (La Pérouse) با اتاقهای 4 ستاره و رستوران شیشه ای در باغهای خصوصی پروونسال (Provençal)، منظره برجسته و خاص خلیج آنجلز را دارد. چند بلوک عقبتر از ورودی، ویلا ریولی (Villa Rivoli) حال و هوای زنانه و هوشمند به تن دارد.

هتل (La Pérouse) با اتاقهای 4 ستاره و رستوران شیشه ای


در این مکان قدم بزنید
در مسیر پیاده روی دز آنگله (des Anglais) که یکی از زیباترین ساحل ها در فرانسه و شاید در اروپا می باشد قدم بزنید. از کورس سالیا (Cours Saleya) در نیس قدیمی (Vieux Nice) عبور کنید و خیابانهای باریک پر شده از دستفروشها را که مرکز ازدحام شهر مدیترانه ایست را ببینید.

مسیر پیاده روی دز آنگله (des Anglais)


این مکان را ببینید
بیرون از فرودگاه، اتوبوس شماره 9 یا 10 سوار شوید و در آرِن (Arènes) توقف کنید. پارک درجه یک فینیکس (Parc Phoenix) که میزبان موزه هنرهای آسیاییست (Musée des Arts Asiatiques) را ببینید. این موزه کوچک بطور فوق العاده ای از مد امروزی شکل گرفته و جشن فرهنگ آسیایی و مراسم چای را برگزار می کند و تا 25 مارس هر یکشنبه ساعت 3 بعدازظهر نمایشگاه موقت و رایگان تفکر سامورایی را دارد. همچنین دیدن گلخانه گیاهان استوایی پارک را از دست ندهید.

پارک درجه یک فینیکس (Parc Phoenix)


 زیباترین عکس های پاریس و مکان هایی که می توان این عکسها را گرفت



این سرگرمی مهیج را امتحان کنید
اسکوترهای سگوی (Segways) که نوعی اسکیت دسته دار موتوریست وسیله بی نظیری برای دستیابی به مناظر زیبا و جاذبه های دیدنی اطراف را مهیا می کند. به نظر می رسد که پرداخت میانگین 17 یورو برای نیم ساعت و 30 یورو برای یکساعت معامله خوبیست.

اسکوترهای سگوی (Segways)


در این مکان خرید کنید
تجربه اصلی خرید در شهر نیس گل، میوه و بازار سبزیجات در کورس سالیاست که هر صبح دوشنبه برپا می شود. تراوش رنگها، خرید بی حساب کتاب و خرید گیاهان خود رو و معطر (سبزی کوهی) و اگر بخواهید بخشی از هزینه اصلی صرف خرید مد شود همه و همه در خیابان رو پارادی (Rue Paradis) و خیابان دِ سوئد (Avenue de Suède) جمع هستند.

خیابان رو پارادی (Rue Paradis)


در این مکان نوشیدنی بنوشید
در نزدیکی منطقه باحال و نسبتا جدید بین قصر گاریبالدی (Place Garibaldi) و بندرگاه، کافه سنترال الکتریک  (Central Électrique) واقع در خیابان 10 بناپارت (10 Rue Bonaparte) بعنوان یکی از تاپ ترینهاست و قیمت کوکتل هایش در حدود 9 یورو می باشد.

کافه سنترال الکتریک  (Central Électrique)


- در این مکان غذا میل کنید
در فاصله یک یا دو قدمی منطقه توریستی وویِژِر نیسارت (Voyageur Nissart)، رستوران سنتی جالبی قرار دارد که دکور چندانی نداشته اما غذای محلی گوشت بره در سبزیجات معطر شده، شاه ماهی قرمز و دلمه سبزیجات آن بهترین گزینه با هزینه کم می باشد. قیمت سه وعده غذا از 17 یورو شروع می شود.

منطقه توریستی وویِژِر نیسارت (Voyageur Nissart)


بدون نقشه حرکت کنید
هنری ماتیسه از سال 1917 تا زمان مرگش در سال 1945 در نیس زندگی می کرد. موزه ماتیسه در بالای تپه سیمیه در خیابان 164 آرن دِ سیمی (164 Arènes-de-Cimiez) نمایی از تمام کارهای زندگی اش را ارائه می دهد. اتوبوسهای شماره 15 ، 17 و 25 را سوار شده و در لِز آرن (Les Arènes) پیاده شوید. با هزینه 10 یورو شما می توانید در طول 24 ساعت از بقیه موزه های شهرداری دیدن کنید.

موزه ماتیسه در بالای تپه سیمیه


منبع: telegraph.co





نظرها

  • 0 0

    Thank you so much 😊

    • 0 0

      you're welcome Amir jan

محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید