• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


تازه ‌ترین اخبار و اتفاقات در دنیای هتل‌ ها در سال 2018

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۱/۱۸   تعداد بازدید : 5426   گروه مطلب : اخبار

هتل جذاب
بازسازی موسسه سوهو (Soho) در لندن اخیرا در شهر سر و صدای زیادی به پا کرده. در این مورد باید بدانید که از کتنر تاون هاوس (Kettner’s Townhouse) به تازگی رونمایی شده است. کتنر تاون هاوس یکی از اولین رستوران‌ های فرانسوی در لندن می ‌باشد که در طول تاریخ 149 ساله ‌اش توجهات زیادی را به خود جلب کرده است. صاحب جدید سوهو هاوس اتاق جدید به این هتل اضافه کرده ولی سبک اصلی هتل که متعلق به قرن 18 می ‌باشد همچنان حفظ شده است. همچنین شیوه پخت غذاهای فرانسوی رستوران هم مانند گذشته می‌ باشد.
قیمت اتاق‌ ها از 225 پوند شروع می ‌شود.

بازسازی موسسه سوهو (Soho)


ولنتاین به سبک پاریس
دوست دارید روز ولنتاین را در شهر عشاق سپری کنید؟ هتل ‌های زنجیره ‌ای مانداریان اورینتال (Mandarian Oriental) در پاریس با همکاری کریستین لوبوتین یک پکیج جدیدی با عنوان پیشنهاد ولنتاینی من باش اجرا کرده اند که شامل اقامت دو روزه در هتل، یک دوره آرایشگری حرفه‌ ای در بوتیک پاریس، یک جلسه مانیکور ناخن، لوازم آرایشی و بسیاری چیزهای دیگر است. این پکیج از ماه فوریه موجود می ‌شود.
لازم به ذکر است قیمت این پکیج از 2218 پوند شروع می ‌شود. 

هتل ‌های زنجیره ‌ای مانداریان اورینتال (Mandarian Oriental)


اسرار سونا
از 1 الی 3 فوریه، رودینگ پارک (Rudding Park) در هروگیت (Harrogate) یک کلاس آموزشی در خصوص سونا دایر خواهد کرد که با استفاده از روغن‌ های مخصوص و حوله انجام می ‌شود. در این دوره‌ ها یک متخصص به صورت تئوری آموزش می ‌دهد و شما می ‌توانید به صورت عملی آن را امتحان کنید. در این دوره‌ ها یک وعده ناهار، شام و عصرانه هم به شما داده می ‌شود.
قیمت‌ اتاق‌ ها از 189 پوند و قیمت کلاس ‌ها از 75 پوند شروع می‌ شود.

رودینگ پارک (Rudding Park) در هروگیت (Harrogate)


هاستل به سبک هیپستر (Hipster)
هاستل فری هند (Freehand) شعبه جدیدش را در نیویورک افتتاح خواهد کرد که زمانی در آن محل هتل جورج واشنگتن در پارک گریمرسی (Gramercy Park) قرار داشت. این هتل نویسنده ‌ها، موزیستین‌ ها و هنرمندان زیادی را به آنجا خواهد کشاند. اتاق ‌های این هتل هم همانند شعبه دیگر آن در لس آنجلس به سبک هنری امریکن کرفتسمن (American Craftsman) ساخته خواهند شد. شما نیز از سه شنبه می ‌توانید در این هتل اتاق رزرو کنید. 
قیمت اتاق‌ ها از 127 پوند شروع می ‌شود.

هاستل فری هند (Freehand) در نیویورک


شام داوینچی
چه چیزی رویایی ‌تر از این است که در یک رستوران به سبک فلورانس شام بخورید در حالی که کلیسای بزرگ دومو (Duomo) پشت سر شما دیده می ‌شود؟ هتل چهار فصل فرینز (Four Seasons Hotel Frienze) شام رویایی با عنوان سکرت دینر (Secret Dinner) را در یک کاخ متعلق به قرن 15 ارائه می‌ دهد که طبق گفته آنها داوینچی در آن نقاشی مونالیزا را کشیده است. همچنین در این رستوران سر آشپز معروفی به نام ویتو مولیکا (Vito Mollica) آشپزی می‌ کند و خدماتی همچون لیموزین در اختیار میهمانان قرار می‌ دهند.
قیمت اتاق ‌ها و شام از 4403 پوند شروع می‌ شود.

هتل چهار فصل فرینز (Four Seasons Hotel Frienze)


 معرفی بهترین هتل های اروپا در سال 2017



خدمات الماس (Diamond Treatment)
هتل اشفورد کاسل (Ashford Castle) در ایرلند با همکاری مرکز اسپا و پوست نیچر بیس (Nature Bisse) خدمات لوکسی در سال 2018 ارائه خواهد داد. این خدمات شامل ماساژ پا با گل رز و خدمات پوست و زیبایی صورت با نام تزریق الماس به صورت (Diamond Life Infusion Facial) است. 
قیمت اتاق ‌ها از 280 پوند شروع می ‌شود.

هتل اشفورد کاسل (Ashford Castle) در ایرلند


لوکس ونیزی 
تا چندی پیش پلاتزو ولپی (Plazzo Volpi) متروکه مانده بود و تنها کشیشی که در آن زندگی می ‌کرد به آنجا سر می‌ زد. اما اخیرا چند طراح به همراه صاحبین تازه آن اقدام به بازسازی پلاتزو ولپی کرده اند. آنها یک هتل لوکس و مدرن ساخته اند که تماما از سنگ مرمر نرو مارکوینا (Nero Marquina) و مرمر سفید ونیزی ساخته شده است. آینه ‌های این هتل لوکس نیز از کمپانی سن گوبن می باشد. همچنین طراحی هتل هم تماما به عهده صاحبین جدید فرانسوی - ایتالیایی آن انجام پذیرفته است. 
قیمت اتاق‌ ها از 249 پوند شروع می‌ شود.

پلاتزو ولپی (Plazzo Volpi)


هشیاری زیاد
ماه ژانویه می‌ تواند شروع چالش برانگیزی برای سال جدید باشد. اما باریستای باتجربه کافه کورال روم (Coral Room) در هتل بازسازی شده بلومزبری (Bloomsbury) لندن با نوشیدنی های منحصر بفردش آماده کمک به شماست. او ترکیبات جدید از نوشیدنی ‌ها با آناناس، گریپ ‌فروت، چای گل یاسمن و آکوآفابا (Aquafaba) آماده کرده و از ماه ژانویه آماده ارائه خدمات به طرفداران این نوع نوشیدنی ‌ها می ‌باشد.
قیمت‌ ها از 10 پوند شروع می ‌شوند.

کورال روم (Coral Room) در هتل  بلومزبری (Bloomsbury)


لطفا نگو
پس از تعطیلات کریسمس بازگشت به زندگی عادی کمی دشوار است. البته کسانی که در این موقع از سال می ‌خواهند کمی تفریح کنند بهتر است بدانند که کافه جدیدی به نام لطفا نگو (Please Don’t Tell) وجود دارد که در لیست بهترین کافه‌ های دنیا قرار گرفته است. این کافه در هتل‌ های زنجیره مانداریان اورینتال در هنگ کنگ افتتاح شده و شعبه ‌ای از این کافه در نیویورک وجود دارد. 
درب این کافه از 30 ژانویه به روی مهمانان باز شد.

کافه لطفا نگو (Please Don’t Tell)


سبک ساوتند (Southend)
این هتل به علت اسکله یک و نیم کیلومتری ‌اش معروف است. اقامتگاه ساحلی اسکس (Essex) در شهر ساوتند-آن-سی (Southend on sea) با بازگشایی هتل سون (Seven) رنگ و بوی تازه ‌ای به خود می ‌گیرد. سون اولین هتل زیبا و دیدنی شهر خواهد بود. در این هتل 37 اتاق وجود دارد که برخی از آنها چشم اندازی رو به اسکله دارند. یک رستوران مدرن و یک کافه با بیش از 30 نوع نوشیدنی در این هتل وجود دارد. 
قیمت اتاق‌ ها از 10  پوند شروع می ‌شود.

هتل سون (Seven) در شهر ساوتند-آن-سی (Southend on sea)


منبع: telegraph.co





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله

دیدنی ترین روستاهای جهان، بر اساس دفتر گردشگری سازمان ملل

همه مناطقی که در این لیست هستند، مقاصد جذاب و تاریخی با شگفتی های طبیعی خیره کننده مانند کوه ها، صخره های کنار دریا، پارک های ملی و غیره را شامل می شوند. در اینجا نگاهی دقیق تر به 11 مورد به تازگی اضافه شده می اندازیم که نظر ما را به خود جلب کرد.

متن کامل مقاله

با بهترین کشورهای اروپایی برای یادگیری زبان، بر اساس نظرسنجی ها آشنا شوید

با نزدیک شدن به سال جدید و تصمیمات جدیدی که در ذهن می آیند، یادگیری زبان یکی از مواردی است که اغلب در بسیاری از لیست های شخصی افراد ظاهر می شود. کارشناسان سفر و موسسات زبان مرتبا نظرسنجی‌ هایی را در مورد بهترین مقاصد برای انجام این کار منتشر می‌کنند و این واقعیت ساده را تکرار می‌کنند که در دنیای به هم پیوسته و «جهانی‌ شده» ما، توانایی برقراری ارتباط به بیش از یک زبان، فرصت‌ ها، تجربیات و درک جدیدی را برای ما فراهم می‌ کند.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید