• کشورها
  • شهرها
  • هتل ها
  • رستوران ها
  • مراکز دیدنی
  • مراکز خرید
  • سرگرمی ها
  • بازدیدهای اخیر
  • سراسر جهان


زیباترین ویترین های کریسمس در سال 2017

  تاریخ ارسال : ۱۳۹۶/۱۰/۳   تعداد بازدید : 12464   گروه مطلب : ترین ها


بهترین ویترین های کریسمس در سال 2017

روش های گوناگون و متعددی برای استقبال از کریسمس و تعطیلات سال نو وجود دارد، البته این موضوع با توجه به روحیه هر فرد متغیر است. عده ای با تزئین درخت کریسمس و عده ای نیز با تمرین سرود مخصوص این ایام، خود را برای جشن گرفتن آماده می کنند، فارغ از جشن گرفتن معمولی و روتین، نظرتان در رابطه با تجربه کردن یک کریسمس جادویی با ویترین هایی که دکور آن، حال و هوای کریسمس را در شما زنده می کند چیست؟

پرینتمپس (Printemps) در شهر پاریس، فرانسه
بنابر گفته بخش فروشگاه ‌های پاریسی پرینتمپس، این ویترین بسیار جادویی است. هفتم نوامبر از این ویترین خارق العاده رونمایی شده است و باید بدانید که آن در محل فروشگاه و در بلوار هاسمن (Boulevard Haussmann) قرار دارد. یازده پنجره ویترین فروشگاه پرینتمپس روایتگر شش تابلوی رویایی است که با نام کریسمس، سفری خارق العاده با هدایا (Christmas, the Extraordinary Voyage of Gifts) نام‌گذاری شده است و روایتگر سفر جولز و ویولت می‌باشد. کسانی که به تماشای ویترین مغازه ها در کریسمس علاقه دارند می‌‌ توانند دوئت کوچکی از سال 2016 در فروشگاه تشخیص دهند. در هر پنجره ویترین جولز و ویولت دور دنیا را با یکی از شش برند همکار با فروشگاه همچون سیتروئن (Citroen) و ام سی ام (MCM) سفر می ‌کنند. اگر قصد دارید جولز و ویولت را روی نسخه ‌ای کوچک و نمایشی از فروشگاه ببینید به ویترین فندی (Fendi) بروید، در این مکان جولز را با جعبه ‌ای از فندی در دست می ‌بینید که روی سقف فروشگاه قرار دارد. 

پرینتمپس (Printemps) در شهر پاریس، فرانسه


لیبرتی لندن (Liberty London) در شهر لندن، انگلستان
به طور معمول به صبح کریسمس توجه ویژه ای می شود. اما فروشگاه لیبرتی لندن که در جایی بالاتر از خیابان ریجنت (Regent) واقع شده است، شما با ویترینی مواجه می کند که بخش جذابی از کریسمس را به تصویر کشیده و حس خوش لذت از صحنه های صبح کریسمس را در ذهن شما تداعی می کند. طراحان در خلق این ویترین از شعر شب قبل از کریسمس (Twas the Night Before Christmas) اثر کلمنت کلارک مو (Clement Clarke Moore)، الهام گرفته اند. البته خود شهر لندن با آن سبک معماری تو در تو و پنجره های مینیاتوری نیز با خلق این اثر بی ارتباط نبوده است. در کنار زیبایی های این طرح، اشاره جالبی به آویزان شدن کیف و جوراب از پنجره های ساختمان ها شده است که نشان دهنده نقش موثر آنها در جشن کریسمس است.

لیبرتی لندن (Liberty London) در شهر لندن، انگلستان


ساکس فیفت اونیو (Saks Fifths Avenue) در شهر نیویورک
ویترین این فروشگاه تحت عنوان  یکبار پس از تعطیلات (Once Upon a Holiday) بدون شک گل سرسبد خیابان فیفت اونیو می باشد. در پشت این فروشگاه نمادین چهارده صحنخه تعطیلات با حس و حال های متفاوت دیده می ‌شود که این کار به مناسبت هشتادمین سالگرد تاسیس آن است. از سفید برفی و هفت کوتوله گرفته که شامل یک ملکه جادوگر غران ثابت با سیب زهر آلودش است تا دیگر قهرمان زن رقصان به همراه موجودات جنگل است. کمی بیش‌تر جادو می ‌خواهید؟ هر پنجره انیمیشن ‌سازی شده که این اتفاق برای اولین بار در تاریخ ۹۴ ساله این فروشگاه رخ داده است. شما می‌ توانید بین پنجره‌ های خیابان 49 و 50 کارهای چهار طراح را ببینید که شامل آلبرتا فراتی (Alberta Ferretti) و مونیک لوییلر (Monique Lhuillier) است که نسخه ‌هایی از داستان سفید برفی با روایات خودشان را ساخته اند. البته در صورتی که او در قرن 21 زندگی می ‌کرد.

ساکس فیفت اونیو (Saks Fifths Avenue) در شهر نیویورک


گالری لافایت (Galleries Lafayette) در شهر پاریس، فرانسه
امسال ویترین گالری لافایت شگفت انگیز خواهد بود. این گالری در حقیقت یک فروشگاه چند طبقه و لوکس در منطقه 9 پاریس است. فروشگاه لافایت با الهام از ویترین‌ های فضای باز طراحی شده و از 9 نوامبر آغاز به کار کرده است. این ویترین های تزئین شده بخشی از کمپین کریسمس تماشایی تماشایی (Spectacular Spectacular Christmas) هستند. ویترین ها همگی با هم روایتگر داستان مسابقه ای بین پیر (Pierre)، کبوتری قهرمان و عشقش، کوکو (CoCo)، فاخته مهربان است. پیشنهاد می کنیم این مسابقه و تعقیب و گریز هیجان انگیز را ببینید که در پس زمینه ‌اش تصاویری با رنگ‌ های بنفش به نمایش در می ‌آید که روی یک ریل حرکت می ‌کند و در هوا هم بالن‌ ها در حرکت هستند.

گالری لافایت (Galleries Lafayette) در شهر پاریس، فرانسه


بلومینگدیلز (Bloomingdale’s) در نیویورک
برای اکثر فروشگاه داران اینکه ویترین خود را بهترین خطاب کنند، کمی اغراق آمیز به نظر می رسد اما برای فروشگاه های زنجیره ‌ای و لوکس بلومینگدلز اینطور نیست. در پنجاه و نهمین سالگرد افتتاح این فروشگاه و در شهر لکسینگتون (Lexington) این مرکز تجاری به همراه کمپانی سواروسکی و استدیو فاکس قرن بیستم‌، در حال تدارک برنامه فصلی خود هستند. لازم به ذکر است که استدیو فاکس قرن بیستم‌ در حال اکران آخرین فیلمش به نام بهترین مجری (The Greatest Showman) در 20 دسامبر می‌ باشد. پانارومای عجیب و غریب این ویترین بر اساس صحنه ‌های فیلم درست شده ‌اند که داستان سیرک خیالی فینیاس تیلور بارنوم (P.T. Barney) را بازگو می ‌کند. هر بخش از ویترین با یک موسیقی که از آن صحنه الهام گرفته شده همراه است. همچنین زمانی که به ویترین نزدیک می ‌شوید آوایی شنیده خواهد شد. در ویترین بهترین نمایش (The greatest show) که آهنگ آغازین فیلم است، بارنوم را در حلقه نشان می ‌دهند که در حال معرفی عجایبش است. در حالیکه در ویترین این من هستم (This is me) جشنی عجیب و غریب با زنانی ریشدار در وسط صحنه نشان داده می‌ شود. اگر این تصاویر وهم ‌انگیز در کنار سیرک برای شما به اندازه کافی جالب نیست باید بدانید که این ویترین عجیب به وسیله بیش از  7.6 میلیون سنگ سواروسکی درست و حسابی تزئین شده است.

بلومینگدیلز (Bloomingdale’s) در نیویورک


 له بو مارش (Le Bon Marche) در شهر پاریس، فرانسه
له بون مارش امسال کریسمس زودهنگامی خواهد داشت و از ششم ماه نوامبر پنجره‌ هایش را به روی تعطیلات و اتفاقات هیجان انگیزی باز کرده است. اما هرچه زمان تعطیلات بیشتر باشد قطعا به ما بیشتر خوش می ‌گذرد، اینطور نیست؟ مستقیم به داخل کارگاه عروسک بابانوئل بروید که در آن سازنده عروسک‌ ها و کسی که آرزوهای شما را برآورده می ‌کند را ببینید که پشت میزی نشسته و انواع آبنیات های تزئین شده را آماده می کند. در این فروشگاه پری ‌ها به سختی مشغول کار هستند. فقط از آن مرد مسن و بذله ‌گو درباره رازهای پنهانش چیزی نپرسید.

 له بو مارش (Le Bon Marche) در شهر پاریس، فرانسه


معرفی 15 مورد از بهترین بازارهای کریسمس در سراسر جهان



براون توماس (Brown Thomas) در شهر دوبلین (Dublin)، ایرلند
اگر قصد دارید یک سرزمین عجایب زمستانی رده بالا را ببینید، به سفر به دوبلین فکر کنید، جایی که ویترین های براون توماس ما را به خرید کادو مجبور می کنند. در این فروشگاه حتی مدل موهایی از دهه 80 وجود دارند که از نظر بسیاری هنوز هم جذاب به نظر می رسند. ویترین های این مغازه که دور تا دور ساختمان 159 ساله وجود دارند، منظره ای کاملا فانتزی به وجود می آورند و دارای بیش از 7000 اسباب بازی و کالای مورد نیاز می باشند.

براون توماس (Brown Thomas) در شهر دوبلین (Dublin)، ایرلند


بارنیز (Barneys) در شهر نیویورک در ایالت نیویورک
برای تعطیلات به هاز (Haas) سلام کنید. امسال، بارنیز با سایمون (Simon) و نیکولای (Nikolai) هاز از کلکسیون هنری برادران هاز همکاری کرده تا ویترینی متفکرانه برپا کند که دوره های مختلف زمین از گذشته تا حال و آینده ای فرضی را نشان می دهد. این ویترین با عصر نخستین شروع می شود و به یوتوپیا (آرمان شهر) می رود. این ویترین با همراهی شخصیت هایی مانند رینبو بگینز (Rainbow    Baggins)، گورخر رنگین کمانی (The Rainbow Zebra) و کرگدنی به نام راینونا ویدر (Rhinona Wyder) تزئین شده و به نظر ما خارق العاده است.

بارنیز (Barneys) در شهر نیویورک در ایالت نیویورک


دیوید یورمن (David Yurman) در شهر نیویورک در ایالت نیویورک
سفیدی زمستان در مغازه دیوید یورمن در محله سوهو (SoHo) معنی جدیدی به خود می گیرد: در تعطیلات امسال، این جواهرسازی با کمک هنرمندی به نام کلوین نیکولز (Calvin Nicholls) تابلویی از یک جنگل دست نخورده بکر ساخته است که پر از مجسمه های خرس، خرگوش و جغد می باشد، الیکس فلاهرتی (Alyx Flaherty) از استودیوی بدنارک (Bednark) بروکلین هم وظیفه ساخت منظره برفی را بر عهده داشته است. یورمن به جی سی کی (JCK)، سایتی که به جواهرسازی می پردازد، گفته است که درون مایه این اثر از اولین قرار او و همسرش الهام گیری شده بطوریکه: آن دو با ماشین از نیویورک به پارک حفاظت شده بِر مونتین (Bear Mountain) در شمال نیویورک رفتند و هنگامی که به آنجا رسیدند، پارک با یخ پوشیده شده بود. تمام درختان و شاخه های بزرگ و کوچک همگی پوشیده از برف بودند. به نظر ما که این منظره بسیار رمانتیک و البته  کمی سرد است.

دیوید یورمن (David Yurman) در شهر نیویورک در ایالت نیویورک


هاروی نیکولز (Harvey Nichols) در شهر لندن، انگلستان
هاروی نیکولز، فروشگاه بزرگ و معروف لندن، سعی دارد امسال کریسمس را روشن نگه دارد. دکور جدید این لباس فروشی ششم نوامبر رونمایی شد، در این دکور ویترین هایی با چراغ های ال ای دی، گوی های آینه ای چرخان، هولوگراف ها و دیگر لوازم رنگارنگ، شب های تاریک زمستان را روشن می کنند، پیشنهاد ما به شما این است که با وجود این همه نور درخشان، یک عینک آفتابی شیک از این مغازه برای خود تهیه کنید.

هاروی نیکولز (Harvey Nichols) در شهر لندن، انگلستان


هادسون بی (Hudson’s Bay) در شهر تورنتو، کانادا
بیایید اعتراف کنیم، ما همیشه با خود فکر می کردیم که زندگی در یک گوی برفی چگونه است. اکنون، به لطف ویترین کریسمسی هادسون بی، ما یک قدم به تحقق رویایمان نزدیک شده ایم. خودتان را به تورنتو برسانید تا ویترین خاص این مغازه که شبیه گوی های برفی درست شده است را از نزدیک ببینید. هر ویترین به طریقی یکی از این ژست ها را به نمایش گذاشته است. شما می توانید به محض رسیدن، منظره ای جنگلی و سرد را مشاهده کنید که در آن حیوانات بر روی شاخه های یخ زده درختان نشسته اند و یک بابا نوئل که تقریبا در اندازه واقعی ساخته شده به گوی برفی خودش خیره شده است. فقط سعی نکنید هیچ کدام از آنها را تکان دهید.

هادسون بی (Hudson’s Bay) در شهر تورنتو، کانادا


سلفریجز (Selfridges) در شهر لندن، انگلستان
این مغازه بزرگ دکوراسیون کریسمسی اش را قبل از هالووین برپا کرده بود. البته شاید سلفریجز کارش را کمی زود شروع کرده باشد، اما ما نمی توانیم از آن ایراد بگیریم. ویترین ها علاوه بر مانکن هایی که جدیدترین لباس های مدل فصل را به تن دارند، دارای تابلوهایی از یک بازار لندنی هستند که با 5000 کلم بروکسل تزئین شده اند. همچنین یک عروسک بابانوئل با مروارید نیز در آن به چشم می خورد. برای بیشتر کردن حس و حال کریسمسی، کف و دیوارهای ویترین با بیش از 1000 متر مربع پارچه مخمل قرمز پوشیده شده است.

سلفریجز (Selfridges) در شهر لندن، انگلستان


لورد اند تیلور (Lord & Taylor) در شهر نیویورک ایالت نیویورک
مغازه افسانه ای لورد اند تیلور در هشتادمین سال کاری اش قصد دارد جشنی بزرگ برای کریسمس برگزار کند. ویترین امسال که به نام بهترین و درخشان ترین شناخته می شود، دارای بیش از 60 گوی برفی متحرک و جادویی می باشد که در پنج ویترین بهترین مغازه خیابان پنجم چیده شده اند. در این مکان شما یک پاناروما از جادوی بابا نوئل، یک سنت نیک (Saint Nick) مدرن و امروزی که به درون گویش خیره شده و همچنین یک سیرک کریسمسی دکوری را مشاهده می کنید. در خیابان سی و هشتم این مغازه با همکاری شبکه تلویزیونی هُلمارک  (Hallmark Channel)تولید کننده برنامه های زیبا و دوست داشتنی، ویترین هایی را به نمایش گذاشته که در آنها انیمیشن های مخصوص را در کنسرتی نمایش می دهند و همچنین یک زمان شمار تا برنامه مخصوص این شبکه برای کریسمس نیز در کنار آن قرار دارد.

لورد اند تیلور (Lord & Taylor) در شهر نیویورک ایالت نیویورک


منبع: cntraveler





نظرها

هنوز نظری در این مورد درج نشده است.
محبوبترین مراکز دیدنی
ایران گردی
محبوبترین دیدنی های ایران

مقاله های گردشگری

پربازدیدترین کشورهای جهان در سال 2023 را بشناسید

آیا هنگام جستجو در میان محتواهای مربوط به سفرهای هیجان انگیز در رسانه های اجتماعی، فکر می کنید که همه در حال سفر به مکان های مشابه هستند؟ خوب اگر اینطور است باید دوباره فکر کنید. داده‌های آخرین گزارش سفر جهانی در "بازار جهانی سفر"، همه چیزهایی را که باید در مورد پرتقاضاترین کشورهای جهان بدانید را نشان می‌دهد. بیایید باهم نگاهی به آنها بیندازیم.

متن کامل مقاله

معرفی 10 مکان در آسیا برای بازدید در ماه مارچ

سفرهای جدیدی که در این ماه محبوب هستند، سفر اورینتال اکسپرس از میان آسیا است که در فوریه امسال همراه با جشنواره‌ های محلی، کنسرت تیلور سویفت و نمایشگاه‌ های فرهنگی در سراسر آسیا، از کره جنوبی تا نپال، باز می‌ گردد. در حالی که جمعیت در سریلانکا در این زمان کم شده و جای خود را به سواحل خالی می دهد، ژاپن از مسافران خود استقبال می کند.

متن کامل مقاله

با 6 مورد از بهترین سفرهای قطار کوهستانی در جهان آشنا شوید

کوه‌ های باشکوه، دره‌ های رودخانه‌ دار و دریاچه‌ های یخی در این مسیرهای راه‌ آهن مرتفع منتظر شما هستند. از یک ماجراجویی مجلل و چند روزه در پرو گرفته تا یک سفر کوتاه از مرز سوئیس به ایتالیا، همه این مسیرهای ریلی یک چیز مشترک دارند و آن مناظر کوه های سر به فلک کشیده است.

متن کامل مقاله



خبرنامه توریستگاه
توریستگاه را در تلگرام دنبال کنید